Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.185
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
Willykment
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 4.732
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 03 juni 2025 om 17:12:
Ik zou het niet zo gek vinden als Feyenoord een poging waagt voor Mexx Meerdink. Geen idee of het wel haalbaar is, AZ zal niet graag verkopen aan Feyenoord, maar los van dat je haalt een groot talent in huis wat nog door kan groeien en op termijn veel centen op kan leveren.
Ik zou het niet zo gek vinden als Feyenoord een poging waagt voor Mexx Meerdink. Geen idee of het wel haalbaar is, AZ zal niet graag verkopen aan Feyenoord, maar los van dat je haalt een groot talent in huis wat nog door kan groeien en op termijn veel centen op kan leveren.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.185
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 03 juni 2025 om 22:39:
Die zit toch wel meestal op de bank toch?
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 03 juni 2025 om 22:53:
Tot dat die Ier geblesseerd raakte en wat blijkt? Gewoon veel beter dan die Ier.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 945
Reg.: 31 augustus 2023
Ik vind het ook opvallend stil rondom de komst van een nieuwe spits. Tegelijkertijd vraag ik me af of de club daar op dit moment echt actief naar op zoek is. Binnen het salarishuis staan momenteel namelijk Ueda, Carranza en Carrillo onder contract.
Ik vermoed dat er eerst een van hen verkocht zal moeten worden voordat er ruimte is om opnieuw te investeren in een spits van enkele miljoenen.
Persoonlijk ben ik niet onder de indruk van een van de drie. In mijn ogen beschikken alle clubs uit de top 8 van de Eredivisie over betere opties op die positie. Wat dat betreft schieten we momenteel echt tekort.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.204
Reg.: 11 januari 2008
Feyenoord doet miljoenenbod op Turkse centrale verdediger'
Feyenoord zou concreet in de markt zijn voor Yusuf Akçiçek, een 19-jarige linkercentrale verdediger van Fenerbahçe SK. Volgens het Turkse Fotospor zouden de Rotterdammers met de Turk willen voorsorteren op een vertrek van David Hancko, die in de nadrukkelijke belangstelling staat van Al-Nassr.
Feyenoord zou een bod van vijftien miljoen euro gedaan hebben voor de verdediger van het team van Jose Mourinho. Dit bod is inclusief bonussen én een doorverkooppercentage. Het is nog onbekend of de Turken op dit aanbod ingaan. Wel zou de zaakwaarnemer van Akçiçek de verdediger hebben aangeraden om op het aanbod van Feyenoord in te gaan zodra dit kan.
Akçiçek speelt sinds 2019 in de jeugd van Fenerbahçe SK. Daarvoor speelde hij bij Galatasaray SK. In de zomer van 2024 sloot hij aan bij het eerste elftal van de Turken. Hij speelde tot dusver mee in 21 officiële wedstrijden, scoorde twee keer en gaf één assist.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.732
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 03 juni 2025 om 22:53:
Tot dat die Ier geblesseerd raakte en wat blijkt? Gewoon veel beter dan die Ier.
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 04 juni 2025 om 09:12:
Ik vind het ook opvallend stil rondom de komst van een nieuwe spits. Tegelijkertijd vraag ik me af of de club daar op dit moment echt actief naar op zoek is. Binnen het salarishuis staan momenteel namelijk Ueda, Carranza en Carrillo onder contract.
Ik vermoed dat er eerst een van hen verkocht zal moeten worden voordat er ruimte is om opnieuw te investeren in een spits van enkele miljoenen.
Persoonlijk ben ik niet onder de indruk van een van de drie. In mijn ogen beschikken alle clubs uit de top 8 van de Eredivisie over betere opties op die positie. Wat dat betreft schieten we momenteel echt tekort.
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 04 juni 2025 om 10:43:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 04 juni 2025 om 09:12:
Drie spitsen in de selectie is te veel. Maximaal twee spitsen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.240
Reg.: 9 april 2019
(...)
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 04 juni 2025 om 11:09:
(...)
Ik vind een dubbele bezetting op de meeste posities meer dan voldoende. Spelers kunnen vaak (in nood) ook op een andere positie spelen en de doorstroming vanuit de jeugd moet je zodoende ook nog enigszins stimuleren.
Keeper is een ander verhaal wellicht, maar de positie van centrumspits is daarin een tweede. Die positie is zo essentieel in de meeste systemen/speelwijzes, dat je (in geval van nood) liever niet terugvalt op een jeugdspeler of een buitenspeler centraal voorin.
Eerder hebben we gezien/gelezen dat Feyenoord het liefste drie centrumspitsen heeft, om die reden. Carranza werd om die reden aangetrokken vorig jaar.
Nu is Gimenez vertrokken, Carillo gehaald maar die is nog heel jong. Ik zou er wel voor willen pleiten dat er nog een goede spits bij komt. Liefst één die eerste keus kan zijn. Heeft meer prioriteit dan nog een middenvelder.
Ik vind voor die positie zelfs nog te overwegen om een goede spits te huren die bij de Europese top buiten de boot valt. Dan moet je de restwaarde van Ueda wel echt afschrijven, maar als zo'n speler er 20/25 maakt en het hele elftal beter laat voetballen, worden die spelers méér waard. Dan kun je het financieel rechtvaardigen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.089
Reg.: 4 juli 2020
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.554
Reg.: 26 juli 2005
Spitsen zoeken is een probleem en in het huidige voetbal dat gedicteerd worden door het grote geld van een handvol clubs is het link er voluit op in te zetten. We kunnen onze beste aanvallers niet houden en zitten met een trio middelmatige in de maag. De vraag stelt zich dus of we het systeem moeten en kunnen omgooien. Slot is daar wel slim in maar ik weet niet of van Persie al genoeg ervaring en vernuft heeft om een winnend antwoord te vinden voor een straks wellicht zwakkere selectie.
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 04 juni 2025 om 22:37:
Spitsen zoeken is een probleem en in het huidige voetbal dat gedicteerd worden door het grote geld van een handvol clubs is het link er voluit op in te zetten. We kunnen onze beste aanvallers niet houden en zitten met een trio middelmatige in de maag. De vraag stelt zich dus of we het systeem moeten en kunnen omgooien. Slot is daar wel slim in maar ik weet niet of van Persie al genoeg ervaring en vernuft heeft om een winnend antwoord te vinden voor een straks wellicht zwakkere selectie.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 05 juni 2025 om 09:45:
(...)De spitsen minder belangrijk maken en Steijn inzetten als valse spits.
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten