Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 210 pagina's: 1 2 3 4 ... 188 189 190 191 192 193 194 195 196 ... 206 207 208 209 210

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 08 juli 2024 om 16:27:

Mag toch hopen dat dit bedrag niet klopt 27+3 miljoen, veeeel te weinig.

Op X schrijft Victor_ATM dat Feyenoorder David Hancko dichterbij een transfer is naar Atletico Madrid. Volgens het account zouden beiden clubs er samen al uit zijn. Eerder werd al gemeld dat de speler zijn ja-woord gegeven zou hebben.

Nu wordt geschreven dat beide clubs een overeenkomst hebben. De overeenkomst zou gaan over 27 miljoen plus 3 miljoen. Mogelijk heeft dit met bonussen te maken.

Atletico wil Hancko hebben, als topspeler Stefan Savic zou vertrekken. Toch lijkt Savic ook nog niet de uitgang gevonden te hebben. Hancko staat nog tot medio 2028 onder contract bij Feyenoord, waardoor hij veel kan opleveren. Ook heeft de verdediger een goed EK achter de rug, wat zijn marktwaarde ook kan opkrikken.

Of die victor is een fantast of Te Kloese mag zijn spullen pakken en vertrekken.

+1/-0

Ik lees in meerdere bronnen dat Hancko voor 27 miljoen vertrekt. Dit kan oplopen met nog enkele miljoenen bonus. Persoonlijk had ik een veel hoger bedrag verwacht. Eerder richting de 40+ miljoen. Hopelijk houdt Feyenoord zijn poot stijf, want je kan hier zomaar 10+ miljoen meer op verdienen. En dat is een hoop geld of een extra speler van toegevoegde waarde.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 09 juli 2024 om 09:25:

Ik lees in meerdere bronnen dat Hancko voor 27 miljoen vertrekt. Dit kan oplopen met nog enkele miljoenen bonus. Persoonlijk had ik een veel hoger bedrag verwacht. Eerder richting de 40+ miljoen. Hopelijk houdt Feyenoord zijn poot stijf, want je kan hier zomaar 10+ miljoen meer op verdienen. En dat is een hoop geld of een extra speler van toegevoegde waarde.

Ik heb het idee dat dit ‘nieuws’ door één site de lucht in is geslingerd en dat het 1 op 1 overgenomen wordt door allerlei vage zolderkamersites.

+1/-0

27 Miljoen voelt als een 'bodemwaarde', een soort minimale transfersom. Een bedrag dat je volgend jaar, of het jaar daarop óók nog voor Hancko zou moeten kunnen krijgen.

Als Hancko deze zomer verkocht wordt, moet door Feyenoord op een hogere prijs ingezet worden. Het lijkt mij dat men daar zich in het Maasgebouw ook van bewust is.

+1/-0

Nieuw Hoofdstuk voor David Hancko, eigenlijk is dit niet eens een gerucht als je het bericht leest

'Manchester United overweegt Hancko misschien als "backup" voor Martinez en Shaw', waarschijnlijk te duur.

De toekomst van David Hancko is allesbehalve duidelijk. De Slowaak staat in de belangstelling van Atletico Madrid. De Spanjaarden voeren gesprekken met Feyenoord over een transfersom. Een akkoord is nog niet gesloten en inmiddels overweegt ook Manchester United het aantrekken van de verdediger.

Dit meldt The Athletic. Manchester United gaat zich de komende weken roeren op de transfermarkt. Matthijs de Ligt, Joshua Zirkzee en Jarrad Branthwaite moeten voor een miljoenenbedrag de overstap maken naar Old Trafford. Daarnaast zoeken de Engelsen ook nog een backup voor Lisandro Martinez en Luke Shaw. Hancko wordt daarbij genoemd als een mogelijke optie voor de club uit de Premier League.

Het medium voegt er direct aan toe dat de haalbaarheid voor Hancko niet als realistisch wordt ingeschat. Manchester United gaat al diep in de buidel tasten voor Branthwaite, Zirkzee en mogelijk ook De Ligt, waardoor de komst van de Feyenoorder naar verluidt als te duur wordt bevonden. De kans is daarom groot dat er wordt gekeken naar een goedkoper alternatief als backup voor de linksback en linker centrale positie.

Voor Feyenoord blijft het standpunt ongewijzigd. De Rotterdammers schatten de transferwaarde van Hancko in op minimaal 35 miljoen euro. De Slowaak heeft daarnaast een doorlopend contract tot medio 2028, waardoor algemeen directeur Dennis te Kloese sterk staat in de onderhandelingen. Feyenoord is in tegenstelling tot het verleden ook financieel gezond, waardoor een nieuwe miljoenenverkoop geen noodzaak is.

+1/-0

35 miljoen voor Hancko is echt de bodem hoor. LCV + LB, die combi en van deze klasse, die zijn er niet veel. En nog geen 27 jaar, dus kan jaren mee.

Denk ergens dat het nog in ons nadeel spreekt dat we niet een heel lang track record hebben van spelers die bij ons vertrokken zijn en het ook echt in de top waar gemaakt hebben. Ajax en PSV hebben dat meer en op de een of andere manier lijkt dat nog mee te spelen in het transfersommen spel. Dus een schone taak voor Kokcu, Senesi, Wieffer, Geertruida en Hancko omdat eens te laten zien.

+1/-0

Yoda schreef op 09 juli 2024 om 12:43:

(...)

Het probleem is inderdaad de 'naam' die je hebt als verkopende club, waar een ongegrond risico voor de kopende partij aan kleeft. Het slaat helemaal nergens op, maar zo lijkt het in de voetballerij wel te werken.

Wanneer je als club een trackrecord hebt van verkopen aan de Europese subtop, is de Europese top minder snel geneigd om in te stappen.

Wanneer je als club nog nooit een speler voor méér dan 30 miljoen verkocht hebt, zien clubs het als groter risico om 50M/60M voor een speler te betalen; dan wanneer je als club frequenter zulke bedragen incasseert.

Om je daar als club in omhoog te werken, gaat echt stapsgewijs. Feyenoord heeft in dat opzicht een gigantische ontwikkeling doorgemaakt afgelopen seizoenen, en is op de goede weg. Natuurlijk gaat dat niet snel genoeg, en zou ik ook het liefste zien dat de volgende speler die vertrekt (ongeacht wie) 50M oplevert. Maar dat is wellicht niet heel realistisch.

Voor Hancko is 27M inmiddels een te laag bedrag, ook omdat hij 8M gekost heeft. Daar moet Feyenoord echt méér voor verlangen. Ik denk dat het uiteindelijk moet neerkomen op een bedrag tussen de 35 en 40M.

Het 'probleem' is ook wel een beetje dat de Brightons en Atletico's van de wereld niet de clubs zijn waar de échte grote bedragen betaald worden. Atletico heeft gigantische bedragen betaald voor spelers in het verleden, maar de afgelopen jaren is dat er een beetje uit. Gaan zij met die trend breken voor Hancko? Ik denk dat we moeten hopen dat andere clubs zich gaan mengen in de strijd voor hem.

+2/-0

We weten gewoon nog niets, daar komt het op neer. :smile:

"De Rotterdammers schatten de transferwaarde van Hancko in op minimaal 35 miljoen euro."

Dat kan ook inhouden: "35 + 5 aan makkelijke en 5 aan lastigere bonusen" of "42 miljoen in 1 keer en we praten nergens meer over." Doorverkooppercentage zit er niet. Z'n volgende club kan niet over 3 jaar (hij is dan 29) weer 40+ vragen. Transfer van Feyenoord naar z'n volgende club (nu of 2025) is de laatste kans om wekelijks op een hoger niveau te ballen denk ik.

Liever behouden we Hancko nog een seizoen. Geertruida zal niet megaveel meer opleveren, max 15 denk ik (of ben ik nou gek? 1 jaar contract, geen geweldige indruk bij Oranje). En ook voor Gimenez (ik ga nog altijd uit van vertrek) vang je nog maximaal 35 lijkt me. Maar tel dat allemaal op bij Wieffer en wat er is binnen gehaald met de CL, dan zit je aan... 115 miljoen? Belasting er af, heb je 60 over ofzo. 20 miljoen voor andere dingen en 40 voor de selectie (waarvan nu enkele miljoenen al zijn uitgegeven).

Wilde gedachte en beetje off-topic: wat vinden we van de waarde van Geertruida? Is het het nog waard of laat je hem misschien uit z'n contract lopen, want je weet wat je aan hem hebt en je bespaart 6, 7, 8 miljoen op het aantrekken van vervanging. Tegelijkertijd kan hijzelf nog 1 jaar doorpakken en misschien kiezen voor tekengeld bij een leuke club.

+1/-0

Hancko was zelf duidelijk hij en zijn vrouw zien Spanje helemaal zitten, maar hij weet ook dat het aan Te Kloese is of de clubs eruit komen. Wat David heeft gepresteerd en nog kan presteren bij Feyenoord is ongelooflijk dan zou 35 nog een koopje zijn. Lukt het niet zou hij teleurgesteld zijn maar hij is een echte prof dan gaat hij er ook weer 100% voor bij Feyenoord.

+1/-0

ik zou liever Hancko nog 1 jaar houden, zodat je nog een kern van dit seizoen overhoudt.
Geertruida is al weg eigenlijk, jammer dat ie dit EK niet kan schitteren. Maar 20M moet toch wel mogelijk zijn.
ben het eens dat Feyenoords verkoopprijzen langzaam moeten groeien, maar in dat verband is het gemak waarmee 40M
neergelegd werd voor Minteh toch heel opmerkelijk.

+1/-0

de realist schreef op 10 juli 2024 om 05:29:

ik zou liever Hancko nog 1 jaar houden, zodat je nog een kern van dit seizoen overhoudt.
Geertruida is al weg eigenlijk, jammer dat ie dit EK niet kan schitteren. Maar 20M moet toch wel mogelijk zijn.
ben het eens dat Feyenoords verkoopprijzen langzaam moeten groeien, maar in dat verband is het gemak waarmee 40M
neergelegd werd voor Minteh toch heel opmerkelijk.

dat bedrag voor Minteh was gewoon interne PL-fraude. Zo houden ze elkaars balans op orde tbv de zogenaamde fair-play regels.

+1/-0

"Gerucht Jon Aramburu"

Op X, voormalig Twitter, circuleert weer een naam rond. Jon Aramburu zou op het lijstje gestaan hebben van Feyenoord. Op X is een fragment te zien waarop zijn vader, Mikel Aramburu, vertelt dat Feyenoord zijn zoon Jon een aanbieding heeft gedaan.

Jon Aramburu is een 21-jarige verdediger uit Venezuela, die op dit moment speelt bij Real Sociedad San Sebastián in Spanje. Ook heeft de rechtervleugelverdediger drie wedstrijden gespeeld op de Copa América. Of de interesse nu nog actueel is, is maar de vraag.

+1/-0

John Part schreef op 10 juli 2024 om 10:30:

"Gerucht Jon Aramburu"

Op X, voormalig Twitter, circuleert weer een naam rond. Jon Aramburu zou op het lijstje gestaan hebben van Feyenoord. Op X is een fragment te zien waarop zijn vader, Mikel Aramburu, vertelt dat Feyenoord zijn zoon Jon een aanbieding heeft gedaan.

Jon Aramburu is een 21-jarige verdediger uit Venezuela, die op dit moment speelt bij Real Sociedad San Sebastián in Spanje. Ook heeft de rechtervleugelverdediger drie wedstrijden gespeeld op de Copa América. Of de interesse nu nog actueel is, is maar de vraag.

Gaat om vorig jaar volgens mij, interesse vanuit Feyenoord met intentie om daarna uit te lenen aan Dordrecht.

+1/-0

Volgens vele moet de transfercarrousel nog op gang komen, maar persoonlijk geloof ik daar niet zo in. Vele transfers hebben al plaatsgevonden, ook grote transfers. We weten allang wie er zal vertrekken en wat er gehaald moet worden.

Vandaag lees ik wederom in nieuwe artikelen dat we ons op korte termijn gaan melden voor: Oussama El Azzouzi als vervanger voor Mats Wieffer.

Mats Wieffer - geschatte waarde (+/- 30 miljoen)
Oussama El Azzouzi - geschatte waarde (+/- 2.4 miljoen)

Zijn dit echt het type spelers waarmee wij onze sterkhouders gaan vervangen? Men roept hier op het forum regelmatig dat de "grote aankopen" nog wel gaan komen, maar de namen die telkens in de media opduiken zijn niet de grote namen die ik hoop.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 10 juli 2024 om 10:46:

Volgens vele moet de transfercarrousel nog op gang komen, maar persoonlijk geloof ik daar niet zo in. Vele transfers hebben al plaatsgevonden, ook grote transfers. We weten allang wie er zal vertrekken en wat er gehaald moet worden.

Vandaag lees ik wederom in nieuwe artikelen dat we ons op korte termijn gaan melden voor: Oussama El Azzouzi als vervanger voor Mats Wieffer.

Zijn dit echt het type spelers waarmee wij onze sterkhouders gaan vervangen? Men roept hier op het forum regelmatig dat de "grote aankopen" nog wel gaan komen, maar de namen die telkens in de media opduiken zijn niet de grote namen die ik hoop.

We zouden moeten inzetten op Zechiël en Milambo. Die laatste was in de jeugd qua niveau van de categorie Yamal/Bellingham. Op het middenveld ga je bijna geen groter talent vinden dan Milambo, die stond in de interesse van vrijwel alle internationale topclubs.

+1/-0

Volgens 1908.nl gaat Excelsior Rotterdam vandaag onderhandelen om Nesto Groen los te weken van Feyenoord. De aanvaller wordt gezien als opvolger van Troy Parrott.

Groen speelde afgelopen zaterdag nog mee in de oefenwedstrijd van Feyenoord tegen FC Dordrecht, maar heeft nog geen officiële minuten gemaakt in het eerste van de Rotterdammers.

Excelsior Rotterdam zou Groen graag willen kopen. Feyenoord zou graag willen dat bij een verkoop het de mogelijkheid heeft om de aanvaller nog terug te komen. Er wordt snel een akkoord verwacht tussen de twee clubs. Er zou zelfs al een medische keuring staan ingepland.

Update: Excelsior gaat zich melden voor Groen

Excelsior gaat vandaag formele onderhandelingen starten om Nesto Groen (19) los te weken. De spits uit Feyenoord's jeugdopleiding kan de Thijs Dallinga-route volgen in Kralingen, waar hij als opvolger van Troy Parrott beoogd is.

De club uit Kralingen degradeerde onlangs naar de Keuken Kampioen Divisie, nadat het over twee wedstrijden als verliezer uit de strijd kwam in de duels tegen NAC Breda. Excelsior ziet nu zijn kans schoon om Groen op permanente basis los te weken uit Rotterdam-Zuid.

De Kralingers kochten eerder (in januari 2023) Noah Naujoks weg uit De Kuip. Feyenoord heeft een optie om de middenvelder terug te kopen en wil die zekerheid ook hebben indien Groen op permanente basis van de hand wordt gedaan.

Groen wacht nog op zijn debuut in het eerste van Feyenoord, maar speelde onder trainer Melvin Boel wel 48 competitieduels voor Feyenoord onder-21. Daarin scoorde hij 25 goals en was hij 7 maal de aangever bij een doelpunt. Hij staat tot medio 2026 onder contract op Zuid.

Na verbaal aftasten wordt er tussen Feyenoord en Excelsior snel een formeel akkoord verwacht: er staat in Kralingen namelijk al een medische keuring ingepland voor de komst van Groen.

+1/-0

Welke namen hoop jij op?

Of gaat het meer om grote bedragen a la 10/15 miljoen?

+1/-0

Willykment schreef op 10 juli 2024 om 11:09:

We zouden moeten inzetten op Zechiël en Milambo. Die laatste was in de jeugd qua niveau van de categorie Yamal/Bellingham. Op het middenveld ga je bijna geen groter talent vinden dan Milambo, die stond in de interesse van vrijwel alle internationale topclubs.

Staat Milambo nog steeds in de belangstelling van vrijwel alle internationale topclubs? Tegen PSV uit heeft hij geen indruk kunnen maken.

+1/-0

Yoda schreef op 10 juli 2024 om 11:32:

Welke namen hoop jij op?

Spelers die bij hun huidige club al het een en ander gepresteerd hebben. Die inderdaad al een waarde van 10-15 miljoen hebben.

Als we praten over defensieve middenvelders, denk dan aan:
Vini Souza
Dion Lopy
Joris Chotard
Pablo Maia

Enz. Enz. Enz.

En dan heb ik hierboven nog niet de spelers benoemd die bij een topclub 2e of 3e keuze zijn, dat zou ook nog een mogelijkheid zijn om speeltijd te bieden bij ons.

Meer in die categorie spelers. Spelers die al wat meer hebben toegevoegd en al wat waardevoller zijn en zich daarom wat sneller zullen aanpassen.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 10 juli 2024, 11:59:51.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 10 juli 2024 om 11:54:

Yoda schreef op 10 juli 2024 om 11:32:

Welke namen hoop jij op?

Spelers die bij hun huidige club al het een en ander gepresteerd hebben. Die inderdaad al een waarde van 10-15 miljoen hebben.

Als we praten over defensieve middenvelders, denk dan aan:
Vini Souza
Dion Lopy
Joris Chotard
Pablo Maia

Enz. Enz. Enz.

En dan heb ik hierboven nog niet de spelers benoemd die bij een topclub 2e of 3e keuze zijn, dat zou ook nog een mogelijkheid zijn om speeltijd te bieden bij ons.

Meer in die categorie spelers. Spelers die al wat meer hebben toegevoegd en al wat waardevoller zijn en zich daarom wat sneller zullen aanpassen.

Ok. Die namen ken ik allemaal niet, maar wel eens met de categorie die je beschrijft. Zeker in de opvolging van Hancko, Geertruida etc hebben we dat nodig. Ik verwacht dat ook nog wel eerlijk gezegd.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 210 pagina's: 1 2 3 4 ... 188 189 190 191 192 193 194 195 196 ... 206 207 208 209 210

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten