Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 190 pagina's: 1 2 3 4 ... 184 185 186 187 188 189 190

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 04 juni 2024 om 20:16:

'Benita kan overstap maken naar Heracles Almelo'

Mimeirhel Benita staat in de belangstelling van Heracles Almelo. De rechtsback van Feyenoord kan de overstap maken naar de nummer veertien uit de Eredivisie van afgelopen seizoen. Dit meldt 1908.nl. De verwachtingen zijn dat Heracles zich spoedig gaat melden in Rotterdam om een transfer te bespreken.

Benita heeft een contract tot medio 2025 en vertegenwoordigt een marktwaarde van iets minder dan een miljoen euro. Benita speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Excelsior, maar wist de degradatie van de Kralingers niet te voorkomen.

Benita, die het gros van zijn jeugdopleiding genoot bij Feyenoord Academy en sinds seizoen 2021-2022 behoort tot de selectie van Feyenoord 1, maakte in augustus 2021 op 17-jarige leeftijd zijn debuut voor het eerste elftal in de UEFA Europa Conference League-kwalificatiewedstrijd tegen IF Elfsborg. Sindsdien speelde Benita nog vijf duels voor Feyenoord 1, waaronder twee competitiewedstrijden in het afgelopen kampioensjaar.


Helaas heeft deze speler te weinig kansen gekregen onder Slot. Hij maakte een prima indruk.

 

+1/-0

Denk zeker dat Benita zich kan ontwikkelen zoals Malacia en Hartman. Of mischien zelfs tot een Geertruida.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 juni 2024 om 23:13:

Denk zeker dat Benita zich kan ontwikkelen zoals Malacia en Hartman. Of mischien zelfs tot een Geertruida.



Verhuren eventueel?

 

+1/-0

Italiaanse media strooien met Feyenoord-geruchten

Santiago Gimenez, Calvin Stengs, Timon Wellenreuther en Igor Paixão worden de laatste dagen veelvuldig genoemd in de Italiaanse media. Vooral de spits van Feyenoord wordt al enkele dagen gelinkt aan een overstap naar de Serie A. Voorlopig gaat het vooralsnog om onbevestigde geruchten.

Santiago Gimenez
Bij Napoli wordt Gimenez gezien als realistische opvolger van Victor Osimhen, zo meldt FIFA-zaakwaarnemer Vincenzo Morabito. "Op dit moment wacht iedereen in Engeland op Osimhen. Verrassend genoeg werd er vorig jaar meer over hem gesproken dan dit jaar.," vertelt hij tegenover Kiss Kiss Napoli. "Volgens mijn informatie heeft Napoli al het voorwerk gedaan met Gimenez. Wanneer Osimhen vertrekt, zal de club uit Napels de aanvaller van Feyenoord halen."

Volgens databureau Transfermarkt.nl is de marktwaarde van Gimenez in de afgelopen maanden met tien miljoen gedaald. Morabito denkt dan ook dat Napoli minder dan veertig miljoen euro hoeft te betalen. "Volgens mij sluiten ze de deal voor 35 miljoen euro. Ze hebben met de agenten gesproken, ik heb contacten in Nederland en mij is verteld dat de deal al goed voorbereid is. Natuurlijk is deze transfer afhankelijk van het vertrek van Osimhen."

Calvin Stengs
Stengs wordt nadrukkelijk gevolgd door SS Lazio. Volgens Corriere dello Sport ziet sportief directeur Angelo Fabiani in de middenvelder van Feyenoord de ideale opvolger van Luis Alberto, die op het punt staat om een overstap te maken naar Al Duhail. De Italianen verwachten dat een bedrag van vijftien miljoen euro voldoende is om Stengs los te weken in De Kuip. De 25-jarige linkspoot beschikt nog over een contract tot medio 2027 in Rotterdam.

Igor Paixão
AS Roma volgt de ontwikkelingen van Paixão. Trainer Daniele De Rossi wil de selectie versterken met een buitenspeler en de Braziliaan past perfect in het profiel dat is opgesteld. Dit weet Corriere dello Sport te melden. AS Roma doet momenteel het voorbereidende werk om te kijken of een transfer van Paixão realistisch is. De Rossi wil de aanvaller van Feyenoord dolgraag aan zijn selectie toevoegen. Italiaanse media hebben het over een bedrag van achttien miljoen euro.

Timon Wellenreuther
Inter Milan en AS Roma volgen de ontwikkelingen van Wellenreuther op de voet. Sinds Sky Sports bekend heeft gemaakt dat de doelman van Feyenoord voor een bedrag van twee miljoen euro kan vertrekken, schrijven de Italiaanse media vooral over AS Roma. De Romeinen willen de selectie versterken met een tweede doelman. Het is echter de vraag of de Duitser zit te wachten op een nieuwe reserve-rol in de Serie A. Hij heeft aangegeven alleen een transfer te maken om elders eerste keeper te worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 08 juni 2024 om 12:36:

Italiaanse media strooien met Feyenoord-geruchten

Santiago Gimenez, Calvin Stengs, Timon Wellenreuther en Igor Paixão worden de laatste dagen veelvuldig genoemd in de Italiaanse media. Vooral de spits van Feyenoord wordt al enkele dagen gelinkt aan een overstap naar de Serie A. Voorlopig gaat het vooralsnog om onbevestigde geruchten.

Santiago Gimenez
Bij Napoli wordt Gimenez gezien als realistische opvolger van Victor Osimhen, zo meldt FIFA-zaakwaarnemer Vincenzo Morabito. "Op dit moment wacht iedereen in Engeland op Osimhen. Verrassend genoeg werd er vorig jaar meer over hem gesproken dan dit jaar.," vertelt hij tegenover Kiss Kiss Napoli. "Volgens mijn informatie heeft Napoli al het voorwerk gedaan met Gimenez. Wanneer Osimhen vertrekt, zal de club uit Napels de aanvaller van Feyenoord halen."

Volgens databureau Transfermarkt.nl is de marktwaarde van Gimenez in de afgelopen maanden met tien miljoen gedaald. Morabito denkt dan ook dat Napoli minder dan veertig miljoen euro hoeft te betalen. "Volgens mij sluiten ze de deal voor 35 miljoen euro. Ze hebben met de agenten gesproken, ik heb contacten in Nederland en mij is verteld dat de deal al goed voorbereid is. Natuurlijk is deze transfer afhankelijk van het vertrek van Osimhen."

Calvin Stengs
Stengs wordt nadrukkelijk gevolgd door SS Lazio. Volgens Corriere dello Sport ziet sportief directeur Angelo Fabiani in de middenvelder van Feyenoord de ideale opvolger van Luis Alberto, die op het punt staat om een overstap te maken naar Al Duhail. De Italianen verwachten dat een bedrag van vijftien miljoen euro voldoende is om Stengs los te weken in De Kuip. De 25-jarige linkspoot beschikt nog over een contract tot medio 2027 in Rotterdam.

Igor Paixão
AS Roma volgt de ontwikkelingen van Paixão. Trainer Daniele De Rossi wil de selectie versterken met een buitenspeler en de Braziliaan past perfect in het profiel dat is opgesteld. Dit weet Corriere dello Sport te melden. AS Roma doet momenteel het voorbereidende werk om te kijken of een transfer van Paixão realistisch is. De Rossi wil de aanvaller van Feyenoord dolgraag aan zijn selectie toevoegen. Italiaanse media hebben het over een bedrag van achttien miljoen euro.

Timon Wellenreuther
Inter Milan en AS Roma volgen de ontwikkelingen van Wellenreuther op de voet. Sinds Sky Sports bekend heeft gemaakt dat de doelman van Feyenoord voor een bedrag van twee miljoen euro kan vertrekken, schrijven de Italiaanse media vooral over AS Roma. De Romeinen willen de selectie versterken met een tweede doelman. Het is echter de vraag of de Duitser zit te wachten op een nieuwe reserve-rol in de Serie A. Hij heeft aangegeven alleen een transfer te maken om elders eerste keeper te worden.


De verkoop van Gimenez zat er natuurlijk wel aan te komen, het bedrag zou wat mij betreft hoger moeten zijn gezien zijn potentie. Hopen dat de Engelse clubs zich nog gaan melden zodat het bedrag wat verder oploopt.

Paixao en Stengs verkopen zou ik niet rouwig om zijn, die zitten voor mijn gevoel al aan de bovenkant van hun doorgroeipotentieel. Sauer kan Paixao vervangen en voor Stengs kunnen we misschien een 10 halen die fysiek wat meer power heeft en meer levert in het pressiespel. Daarnaast hebben we ook nog Lingr en Bullaude, die waarschijnlijk wat beter passen in het spel van Priske waarin het spel in de diepte meer van belang is.

Wellenreuther zou ik behouden.

 

+1/-0

Gimenez zat laatst al bij Spurs op tribune denk dat zij na EK met een bod gaan komen die een stuk hoger ligt als 35 miljoen.

 

+1/-0

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/in-de-wandelgangen-feyenoord-kan-na-n-jaar-al-flink-cashen-op-calvin-stengs/435919

(...)Igor Paixão staat in de belangstelling van AS Roma. De Braziliaanse vleugelspeler van Feyenoord zou tussen de vijftien en achttien miljoen euro moeten kosten. (RomaPress en Corriere dello Sport)

(...)Calvin Stengs kan Feyenoord na één jaar mogelijk alweer verlaten. Lazio ziet in de linkspoot – voor wie de Rotterdammers naar verluidt vijftien miljoen euro willen ontvangen – een geschikte vervanger van de vertrekkende Luis Alberto, maar de Italianen willen maximaal tien miljoen euro plus bonussen betalen. (Corriere dello Sport)

Van beide spelers ben ik niet 100% overtuigd. Maar als ook zij, samen met een aantal sterkhouders die vaker genoemd worden, ook vertrekken; dan blijft er bij Feyenoord niet veel over. Ik denk dat een eventueel vertrek moet afhangen van het plan wat Priske met Feyenoord heeft. Als hij met een '10' wil spelen die dichter bij de '9' komt en aansluit in het strafschopgebied, dan heb je voor Stengs op die positie een ander type nodig.

Maar Stengs kan ook aan de zijkant en zelfs 'op 8' spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 juni 2024 om 15:08:

Gimenez zat laatst al bij Spurs op tribune denk dat zij na EK met een bod gaan komen die een stuk hoger ligt als 35 miljoen.



Gimenez speelde geen beste pot met Mexico, dat helpt allemaal niet. Nu was de aanvoer naar hem ook ruk, maar toch. Ben heel benieuwd voor hoeveel hij gaat vertrekken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Een te grote leegloop moet je inderdaad voorkomen, maar deze spelers zijn in mijn ogen niet de sterkhouders van dit Feyenoord. Als je dan gaat verkopen, liever deze twee dan spelers als Timber, Hancko en Wieffer. Stengs heeft uiteindelijk aardige statistieken, maar het hele spel is wel op hem ingericht (door misschien wel zijn grootste fan, Arne Slot). Bij elke andere trainer was Stengs geen gegarandeerde basisspeler meer na zijn tamelijk langdurige winter vormdip, en het af en toe verzaken in het pressiespel. Paixao laat bij vlagen aardige acties zien, maar is geen Sinisterra en ik denk dat hij met Stengs al aan de bovenkant van z'n potentieel zit bij Feyenoord.

Als je Stengs en Paixao kan verkopen voor marktconforme bedragen, dan kan je die bedragen direct aanwenden voor directe versterkingen die een wat groter potentieel hebben dan deze twee. Het versterkt bovendien de onderhandelingspositie van de club, er is geen noodzaak meer voor verkoop van andere sterkhouders terwijl het wel laat zien dat Feyenoord meedraait in de transfercarrousel in Europa.

 

+1/-0

Stengs 10 miljoen ga weg mafiosi AZ kreeg al 15 miljoen en hij heeft gewoon 3 jaar contract nog.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik ben het met je eens. Maar als Wieffer, Geertruida, Giménez en misschien ook Timber en Hancko hun zinnen zetten op een transfer; is een vertrek van Stengs en Paixao wel een beetje teveel van het goeie.

Ik vind nog steeds dat Feyenoord na het vertrek van een X-aantal spelers moet communiceren naar de buitenwacht en de overgebleven spelers dat de club hen aan hun contract houdt. Klaar. Maar ik vrees dat met spelers als Wieffer, Geertruida en Giménez andere afspraken zijn geweest, en dat zij al weten voor welk bedrag ze mogen vertrekken.

 

+1/-0

Ik zou inzetten op verkoop Santi en Luts. Santi zit al tijdens met zijn hoofd elders en Luts is onhoudbaar. Alles op alles zetten om Wieffer en Hancko te houden. Zij zijn essentieel voor de opbouw, maar ook voor de stabiliteit van de ploeg. Timber liefst houden maar bij idiote bedragen verkopen. Hij is iets makkelijker te vervangen dan Wieffer en Hancko denk ik, gelet op zijn positie. Geen andere basisspelers weg laten gaan. Ueda en Zerrouki actief proberen te slijten en luisteren naar Ivanusec als het 20 miljoen benadert. En verder nog wat overbodige spelers doorselecteren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 juni 2024 om 09:03:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik ben het met je eens. Maar als Wieffer, Geertruida, Giménez en misschien ook Timber en Hancko hun zinnen zetten op een transfer; is een vertrek van Stengs en Paixao wel een beetje teveel van het goeie.

Ik vind nog steeds dat Feyenoord na het vertrek van een X-aantal spelers moet communiceren naar de buitenwacht en de overgebleven spelers dat de club hen aan hun contract houdt. Klaar. Maar ik vrees dat met spelers als Wieffer, Geertruida en Giménez andere afspraken zijn geweest, en dat zij al weten voor welk bedrag ze mogen vertrekken.


Hoe zie je die buitenwacht? :huh

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 13 juni 2024 om 01:46:

(...)
Hoe zie je die buitenwacht? :huh



Hoe bedoel je? Feyenoord brengt zoals voorgaande windows op een gegeven moment via de persafdeling naar buiten dat er niemand meer vertrekt. Die buitenwacht; media, supporters, andere clubs, agenten, etc. weten op dat moment waar ze aan toe zijn. Betekent niet dat er niets meer gebeurt, maar de verwachtingen dat Feyenoord mee gaat werken aan uitgaande transfers kun je op die manier temperen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Eens, maar daarom draai ik het dus liever om. Stengs en Paixao (en Geertruida) kan je misschien het best als eerst verkopen, om daarna de deur ferm dicht te doen voor andere clubs die gaan komen. Het zijn goede spelers, maar zeker niet essentieel en ik heb het gevoel dat deze twee ten opzichte van de andere genoemde spelers al meer aan de bovenkant van hun potentieel zitten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 13 juni 2024 om 11:25:

open/sluit de onderstaande quote:




Eens, maar daarom draai ik het dus liever om. Stengs en Paixao (en Geertruida) kan je misschien het best als eerst verkopen, om daarna de deur ferm dicht te doen voor andere clubs die gaan komen. Het zijn goede spelers, maar zeker niet essentieel en ik heb het gevoel dat deze twee ten opzichte van de andere genoemde spelers al meer aan de bovenkant van hun potentieel zitten.



Ik kan je volgen. Ik denk alleen dat 'los' van de genoemde spelers Feyenoord al (mondeling) toegezegd heeft dat anderen ook mogen vertrekken: Giménez en wellicht ook Wieffer. En als die allemaal vertrekken, dan verlies je 5 basisspelers. En kan er tegen het einde van de window nog een club met een bod op Hancko komen, which you can't refuse...

Dan moet je echt opnieuw beginnen.

 

+1/-0

Feyenoord nadert een akkoord met Philadelphia Union, de huidige club van doelwit Julian Carranza. Feyenoord ziet in de Argentijnse spits de ideale opvolger van Santiago Giménez, die nadrukkelijk in verband wordt gebracht met een vertrek bij Feyenoord deze zomer.

---------------------------------------------------------

Carranza
24 jaar
Clubs: CA Banfield (Argentinië), Miami (USA), Philadelphia (USA)
Geschatte waarde: +/- 5-6 miljoen
161 wedstrijden, 47 goals. 1 goal per 3.5 wedstrijd.

Persoonlijk had ik verwacht dat we naar een gevestigde spits zouden gaan zoeken die er meteen staat en die onomstreden eerste spits is (15-25 milj). Maar het ziet er naar uit dat Ueda dan eerste spits zal gaan worden en dat Carraza de concurrentiestrijd zal moeten aangaan.

Ik weet niet, ik had persoonlijk een ander type verwacht. Iemand die wel wat meer kost, maar ook al echt een paar seizoenen topscorer was. We leveren met Gimenez wel veel goals in tenslotte.

 

+1/-0

Enkele forumleden hebben de afgelopen weken en maanden gezegd dat Feyenoord dit seizoen veel te besteden heeft en dat het anders zal zijn dan de voorgaande jaren. Toch ben ik nog niet bijzonder onder de indruk van de namen die momenteel circuleren en de aankopen die tot nu toe zijn gedaan.

Persoonlijk zie ik liever dat Feyenoord 3 of 4 directe versterkingen aantrekt, vergelijkbaar met wat PSV vorig seizoen deed met spelers als Schouten, Lang en Lozano. Ik hoop op spelers in de prijsklasse van 10-15 miljoen euro, die al ervaring hebben op het hoogste niveau of in grote competities.

Hoewel mensen blijven zeggen dat Feyenoord veel te besteden heeft en dat de versterkingen nog wel zullen komen, heb ik het gevoel dat Feyenoord nog steeds in een lagere vijver vist.

Namen zoals Gijs Smal, Hadj Moussa, Nadje en Carranza vallen voor mij nog niet onder de categorie directe versterking. Natuurlijk zal er nog wel een topper komen, maar we zullen ook enkele sterkhouders verliezen. Deze jongens die nu worden aangetrokken, komen ook op de totaalbegroting van de club en zullen op zijn minst af en toe minuten moeten maken. Ze zijn een stuk minder dan de spelers die we gaan verliezen.

Ik maak me daar best wat zorgen over.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 juni 2024, 16:43:55.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 13 juni 2024 om 16:18:

Feyenoord nadert een akkoord met Philadelphia Union, de huidige club van doelwit Julian Carranza. Feyenoord ziet in de Argentijnse spits de ideale opvolger van Santiago Giménez, die nadrukkelijk in verband wordt gebracht met een vertrek bij Feyenoord deze zomer.

---------------------------------------------------------

Carranza
24 jaar
Clubs: CA Banfield (Argentinië), Miami (USA), Philadelphia (USA)
Geschatte waarde: +/- 5-6 miljoen
161 wedstrijden, 47 goals. 1 goal per 3.5 wedstrijd.

Persoonlijk had ik verwacht dat we naar een gevestigde spits zouden gaan zoeken die er meteen staat en die onomstreden eerste spits is (15-25 milj). Maar het ziet er naar uit dat Ueda dan eerste spits zal gaan worden en dat Carraza de concurrentiestrijd zal moeten aangaan.

Ik weet niet, ik had persoonlijk een ander type verwacht. Iemand die wel wat meer kost, maar ook al echt een paar seizoenen topscorer was. We leveren met Gimenez wel veel goals in tenslotte.


Tja, ik heb Julian ook nooit zien spelen, want de MLS of hoe het dan ook mag heten, volg ik niet. Weleens wat gezien, maar niet geinteresseerd. Ik ben ook benieuwd hoe en wat Julian kan brengen, maar als vanuit de staf al uitgegaan wordt dat 3 spitsen een beoogd aantal is dat nodig is om aan verschillende competities mee te doen. Laten we maar afwachten hoe het gaat.

 

+1/-0

Denk dat we Carranza niet moeten onderschatten Feyenoord anticipeert iig goed met versterkingen dit is beleid van een topclub.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 190 pagina's: 1 2 3 4 ... 184 185 186 187 188 189 190

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten