Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 190 pagina's: 1 2 3 4 ... 183 184 185 186 187 188 189 190

Wat een middelmatige meuk. Smal, die pingeldoos met gedragsproblemen, nu deze Argentijn die al 5 jaar anoniem in de MLS rondloopt. Ik dacht dat we hoger zouden inzetten. Erg teleurstellend allemaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 26 mei 2024 om 22:41:

Wat een middelmatige meuk. Smal, die pingeldoos met gedragsproblemen, nu deze Argentijn die al 5 jaar anoniem in de MLS rondloopt. Ik dacht dat we hoger zouden inzetten. Erg teleurstellend allemaal.



Lijkt er op dat Feyenoord nog steeds inzet op transfervrije spelers of met aflopend contract. Dit kunnen best aardige versterkingen zijn maar het is weer afwachten helaas.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 26 mei 2024 om 22:41:

Wat een middelmatige meuk. Smal, die pingeldoos met gedragsproblemen, nu deze Argentijn die al 5 jaar anoniem in de MLS rondloopt. Ik dacht dat we hoger zouden inzetten. Erg teleurstellend allemaal.


Smal is geen pingeldoos. Hij is opbouwend goed en hij heeft veel gevoel in zijn linkerbeen. Van gedragsproblemen is mij niets bekend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 26 mei 2024 om 23:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 26 mei 2024 om 22:41:

Wat een middelmatige meuk. Smal, die pingeldoos met gedragsproblemen, nu deze Argentijn die al 5 jaar anoniem in de MLS rondloopt. Ik dacht dat we hoger zouden inzetten. Erg teleurstellend allemaal.


Smal is geen pingeldoos. Hij is opbouwend goed en hij heeft veel gevoel in zijn linkerbeen. Van gedragsproblemen is mij niets bekend.



Leestip: het was een opsomming. Dat kan je afleiden uit het feit dat Smal ook geen Argentijn uit de MLS is.

 

+1/-0

#TT | Feyenoord volgt de situatie van Liverpool-middenvelder Carvalho

Na de overstap van Arne Slot richting Liverpool FC werd er al snel gespeculeerd over spelers van Feyenoord die mogelijk dezelfde route kunnen bewandelen. Toch gaat de invloed van de trainer nog verder, want Fábio Carvalho kan komende zomer mogelijk juist van Engeland naar Rotterdam komen, zo meldt Anfield Edition op basis van de berichtgeving van The Athletic.

De aanvallende middenvelder krijgt in de voorbereiding een kans om zich te bewijzen onder Slot. Mocht Carvalho dit niet lukken, dan wordt een (huur)transfer overwogen door Liverpool FC. Feyenoord zou de situatie al langere tijd volgen en is nog altijd geïnteresseerd in de 21-jarige Portugees met een marktwaarde van ongeveer veertien miljoen euro.

Carvalho heeft nog een contract tot medio 2027 in Liverpool en zal dus niet voor een laag bedrag worden verkocht. De middenvelder wordt gezien als een speler met potentie en kwam afgelopen seizoen op huurbasis uit voor RB Leipzig en Hull City. In de eerste seizoenshelft lukte het hem niet om te slagen in Duitsland en speelde hij slechts 360 minuten. De verhuurperiode binnen Engeland was een stuk succesvoller met twintig wedstrijden, negen doelpunten en twee assists.

De Portugees begon zijn carrière in de jeugd van Benfica en maakte in 2014 al op jonge leeftijd de overstap naar Engeland. Daar doorliep Carvalho bijna de hele jeugdopleiding van Fulham FC, waarna hij voor iets minder dan zes miljoen euro de transfer maakte naar Liverpool FC. In totaal kwam hij 638 minuten in actie voor The Reds.

 

+1/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1203618/italiaanse-media-gimenez-in-gesprek-voor-toptransfer-feyenoord-wil-50-miljoen.htmllink

Santiago Gimenez zou de belangrijkste kandidaat zijn om de nieuwe spits van AC Milan te worden. Dat meldt de Italiaanse krant Corriere dello Sport in de zaterdageditie. De Mexicaan lijkt op dit moment het belangrijkste alternatief voor bijvoorbeeld Joshua Zirkzee.

Olivier Giroud is vertrokken bij AC Milan en dus zijn I Rossoneri op zoek naar een nieuwe spits. Gimenez lijkt daar op dit moment de beste papieren voor te hebben. Al zijn concurrenten worden door Milan inmiddels gezien als lastig haalbare opties. Zirkzee zou te duur zijn, vanwege de vijftien miljoen euro die zijn zaakwaarnemer op wil strijken. Benjamin Sesko van RB Leipzig staat ook in de belangstelling van Arsenal en Serhou Guirassy van VfB Stuttgart kan ook naar Chelsea.

De Italiaanse krant meldt dat er inmiddels meerdere gesprekken zijn geweest tussen de zaakwaarnemer van Gimenez en de clubleiding van Milan. Echter verlangt Feyenoord vijftig miljoen euro voor de spits, een bedrag dat door de Italianen als erg fors wordt gezien. De 23-jarige Gimenez heeft nog een contract tot de zomer van 2027 bij Feyenoord, waardoor de Rotterdammers hoog in de boom kunnen zitten qua transfersom.

 

+1/-0

Italianen betalen nooit de hoofdprijs, ik hoop dat Engelse clubs zich gaat melden.

 

+1/-0

Ik hoop dat niemand zich meldt. Hoe meer spelers van de basis-elf die we kunnen behouden, hoe beter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 01 juni 2024 om 13:22:

Ik hoop dat niemand zich meldt. Hoe meer spelers van de basis-elf die we kunnen behouden, hoe beter.


Maar hoe realistisch is dat?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 01 juni 2024 om 13:22:

Ik hoop dat niemand zich meldt. Hoe meer spelers van de basis-elf die we kunnen behouden, hoe beter.



Ze mogen zich altijd melden, hij is Te Kloese oogappeltje die gaat echt niet zomaar overstag. Daarbij vind ik dat Gimenez ook nog stappen moet maken dus nog een seizoen knallen bij Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 01 juni 2024 om 12:59:

Italianen betalen nooit de hoofdprijs, ik hoop dat Engelse clubs zich gaat melden.



50 miljoen ga je voor Gimenez niet krijgen. 40 als Tottenham zich ermee bemoeit. Jaartje blijven zo echt zo gek niet zijn, wel ff verlengen dan

 

+1/-0

Kijk, die Engelsen betalen wel, omdat die 'gewoon' geld hebben. Italianen gaan allerlei trucs uithalen om niet in een keer te betalen en zijn natuurlijk altijd zeer vervelend met het voldoen van hun financiele verplichtingen. Dus, zal men daar dan wel rekening mee moeten houden. Betalen en anders niet. Hoeveel? Geen idee (veel!), laat 'de markt' maar werken.

 

+1/-0

'Feyenoord kan Hutchinson vergeten: Chelsea FC vraagt hoofdprijs'

De komst van Omari Hutchinson gaat een lastig verhaal worden voor Feyenoord. Chelsea FC heeft besloten om de talentvolle buitenspeler niet te verhuren en staat alleen open voor een definitieve transfer. De Engelse topclub mikt op de hoofdprijs voor Hutchinson.

Dit meldt Fabrizio Romano. Wie zaken wil doen met Chelsea FC moet met een bod rond de 25 en 30 miljoen pond komen. De journalist meldt Feyenoord nog wel als geïnteresseerde club, maar gezien het enorme bedrag lijkt de club geen kanshebber meer. Stuttgart heeft momenteel de beste papieren om Hutchinson over te nemen.

Voetbal International wist recent te melden dat Hutchinson een van de spelers is die nadrukkelijk wordt gevolgd. Echter, er wordt pas concreet werk gemaakt van een aanwinst wanneer de zoektocht naar een nieuwe trainer is afgerond. Matthias Delorge (Sint-Truiden), Chris Kevin-Nadje (Versailles) en Julián Carranza (Philadelphia Union) worden ook gevolgd door de Stadionclub.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 01 juni 2024 om 12:59:

Italianen betalen nooit de hoofdprijs, ik hoop dat Engelse clubs zich gaat melden.


Gimenez lijkt me veel meer een spits voor een Italiaanse club, vanwege de taal wellicht ook Spaans.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 04 juni 2024 om 01:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 01 juni 2024 om 12:59:

Italianen betalen nooit de hoofdprijs, ik hoop dat Engelse clubs zich gaat melden.


Gimenez lijkt me veel meer een spits voor een Italiaanse club, vanwege de taal wellicht ook Spaans.



Eerder vanwege de speelstijl. Tegenwoordig spreken halve selecties Spaans, ook in Engeland

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 04 juni 2024 om 01:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 01 juni 2024 om 12:59:

Italianen betalen nooit de hoofdprijs, ik hoop dat Engelse clubs zich gaat melden.


Gimenez lijkt me veel meer een spits voor een Italiaanse club, vanwege de taal wellicht ook Spaans.


Als zij het vereiste bedrag betalen, prima. Anders graag een vermogende Engelse club die ons vermogender maakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Meniscus blessure gehad, defensieve opstelling verbeteren, makkelijk te passeren houding verbeteren, kortom, vanwege zijn jonge leeftijd kan je hem wel nemen, maar of hij Mats kan vervangen die nu voor de top klaargestoomd wordt is voor mij een vraag. Trouwens wel een aardig scoutingverslag. Ik vind hem nog niet geschikt om in ons eerste op te stellen.

 

+1/-0

Tottenham Hotspur was vorig jaar al geïnteresseerd in Gimenez denk dat hij daar wel zou passen slaagt hij daar komt de absolute top vanzelf.
Mochten zij komen met bod van 50 miljoen moet je wel verkopen en dan kan je ook echt een potentiële topper terughalen.

 

+1/-0

'Benita kan overstap maken naar Heracles Almelo'

Mimeirhel Benita staat in de belangstelling van Heracles Almelo. De rechtsback van Feyenoord kan de overstap maken naar de nummer veertien uit de Eredivisie van afgelopen seizoen. Dit meldt 1908.nl. De verwachtingen zijn dat Heracles zich spoedig gaat melden in Rotterdam om een transfer te bespreken.

Benita heeft een contract tot medio 2025 en vertegenwoordigt een marktwaarde van iets minder dan een miljoen euro. Benita speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Excelsior, maar wist de degradatie van de Kralingers niet te voorkomen.

Benita, die het gros van zijn jeugdopleiding genoot bij Feyenoord Academy en sinds seizoen 2021-2022 behoort tot de selectie van Feyenoord 1, maakte in augustus 2021 op 17-jarige leeftijd zijn debuut voor het eerste elftal in de UEFA Europa Conference League-kwalificatiewedstrijd tegen IF Elfsborg. Sindsdien speelde Benita nog vijf duels voor Feyenoord 1, waaronder twee competitiewedstrijden in het afgelopen kampioensjaar.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 190 pagina's: 1 2 3 4 ... 183 184 185 186 187 188 189 190

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten