Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 133 134 135 136 137 138 139 140 141 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 31 maart 2023 om 15:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 maart 2023 om 12:56:

Feyenoord is momenteel druk bezig met het zoeken naar aanvallende versterking voor het komende seizoen, zo meldt 1908.nl vrijdagochtend. De 20-jarige talentvolle spits Ricardo Pepi staat hoog op het verlanglijstje van de Rotterdammers.

Bij Groningen de smaakmaker en nog maar 20 hehe toch een Mexicaan hé!



Een van de weinige eredivisiespelers die ik op zich best zie zitten. Pepi heeft een vrij lage xG maar schiet ongeveer het dubbele daarvan raak. Dat is ofwel enorm geluk hebben of grote kwaliteit bij het afmaken hebben, ik denk het laatste. Lijkt me een uitstekende tweede spits achter Gimenez en zeer passend in ons pressiespel.

Vrees alleen dat Pepi onhaalbaar is. Een ander alternatief is misschien een talent als Petar Ratkov. Of zo'n soort categorie spelers. Die kan je rustig achter Gimenez klaarstomen om de nieuwe eerste spits te worden.

Ik hoorde FTM overigens ook de naam Unnerstall laten vallen. De beste speler van Twente, die zie ik ook wel zitten als eerste keeper eerlijk gezegd.



Die moet wel nu een stap maken als hij nog een keer naar de top wil is 32. Is te goed voor Twente en met Feyenoord kan hij CL in.

 

+1/-0

Als Bijlow zou vertrekken is Unnerstall een geweldige vervanger. Keepers gaan langer mee, dus als hij nu 32 is heb je nog zeker drie seizoenen een prima keeper. Daarnaast is het een ‘ervaringsvak’, je zou dus kunnen stellen dat hij zelfs nog een stap kan zetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 01 april 2023 om 07:56:

Als Bijlow zou vertrekken is Unnerstall een geweldige vervanger. Keepers gaan langer mee, dus als hij nu 32 is heb je nog zeker drie seizoenen een prima keeper. Daarnaast is het een ‘ervaringsvak’, je zou dus kunnen stellen dat hij zelfs nog een stap kan zetten.



Ik denk niet dat er serieuze belangstelling is voor Bijlow ondanks zijn niet geringe kwaliteiten. Lijkt mij dat zijn grote blessuregevoeligheid een toptransfer in de weg zit. Dat Unnerstall als tweede keeper komt kan ik mij niet voorstellen.

 

+1/-0

Nu Bosz het gaat doen kan ik me voorstellen dat Unnerstall gewoon gaat bijtekenen.

 

+1/-0

Behalve Pepi denk ik dat Tomas Suslov ook interessant is zeker als Groningen degradeert. Landgenoot van Hancko en Leo Sauer.

 

+1/-0

Suslov komt tekort voor een topclub in mijn ogen, maakt al geruime tijd een zeer zwakke indruk. Kan te maken hebben met de misère van Groningen, maar je ziet nauwelijks tekenen van kwaliteit meer. Pepi en Blokzijl zijn de enige interessante spelers bij Groningen mijns inziens.

Ik las trouwens dat de komst van Nuamah en Nagalo onhaalbaar is door de samenwerking van Ajax met die club, dat vind ik toch een kwalijke zaak moet ik zeggen. Er lopen regelmatig extreem grote talenten rond daar, van het kaliber Kudus en hoger, die we zo gaan mislopen. Slimme deal van Ajax moet ik zeggen.

 

+1/-0

Suslov ontving eerder afgelopen week voor de tweede achtereenvolgende keer de ‘Peter Dubovsky Award’ als Slowaaks Speler van het Jaar voor voetballer onder 21 jaar. Dus de potentie is er zeker wel.

 

+1/-0

Fabrizio Romano: 'Feyenoord héél erg geïnteresseerd in Pepi'

Die zit bijna altijd goed met zijn bronnen.

 

+1/-0

Van wat ik ervan gezien heb, ben ik niet zo overtuigd van Ricardo Pepi. Zijn statistieken zijn knap dit seizoen, zeker bij zo'n beroerd voetballende ploeg als Groningen. En hij is écht nog jong, in januari 20 geworden.

Maar heeft hij de kwaliteiten om te slagen in de top? Ik vind hem een beetje houterig ogen, en in de combinatie nog niet sterk genoeg. Ik weet het niet.

Augsburg heeft vorig jaar 18M voor hem betaald. Zijn transferwaarde wordt nu op 9M geschat. Maar wat moet hij kosten? En is hij dat waard?

Feyenoord moet vol inzetten op ten minste nog één seizoen Giménez. Danilo kan prima als back-up fungeren, al is dat een positie waarop je kan 'doorselecteren'. Maar dan denk ik niet aan Pepi eerlijk gezegd. Ik weet niet wie anders, maar ik zie in Pepi geen speler met directe meerwaarde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 04 april 2023 om 12:53:

Van wat ik ervan gezien heb, ben ik niet zo overtuigd van Ricardo Pepi. Zijn statistieken zijn knap dit seizoen, zeker bij zo'n beroerd voetballende ploeg als Groningen. En hij is écht nog jong, in januari 20 geworden.

Maar heeft hij de kwaliteiten om te slagen in de top? Ik vind hem een beetje houterig ogen, en in de combinatie nog niet sterk genoeg. Ik weet het niet.

Augsburg heeft vorig jaar 18M voor hem betaald. Zijn transferwaarde wordt nu op 9M geschat. Maar wat moet hij kosten? En is hij dat waard?

Feyenoord moet vol inzetten op ten minste nog één seizoen Giménez. Danilo kan prima als back-up fungeren, al is dat een positie waarop je kan 'doorselecteren'. Maar dan denk ik niet aan Pepi eerlijk gezegd. Ik weet niet wie anders, maar ik zie in Pepi geen speler met directe meerwaarde.



Bij de USA scoorde hij vorige week ook al 3x denk dat met een Slot hij zeker nog stappen kan maken is wel een echte nummer 9 (die hij ook heeft bij FCG)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 april 2023 om 13:05:

(...)Bij de USA scoorde hij vorige week ook al 3x denk dat met een Slot hij zeker nog stappen kan maken is wel een echte nummer 9 (die hij ook heeft bij FCG)



Oké, maar dan wordt hij echt de vervanger van Giménez als hij al na dit seizoen vertrekt toch? Want anders haal je Pepi en zal hij achter Giménez in de pikorder belanden denk ik. Ik vind Giménez op alle fronten beter.

En of dat op deze leeftijd het beste is voor Pepi, is de vraag.

Hij kan zich zeker nog verder doorontwikkelen, en Slot kan daarin een grote bijdrage leveren. Maar dan moet dat komend seizoen zijn, want als Slot niet deze zomer vertrekt acht ik hem volgend jaar zomer onhoudbaar, wanneer we de CL hebben gewonnen...

 

+1/-0

Al maakt PSV ook veel kans op hem met Earnest Stewart daar als technische man.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 04 april 2023 om 13:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 april 2023 om 13:05:

(...)Bij de USA scoorde hij vorige week ook al 3x denk dat met een Slot hij zeker nog stappen kan maken is wel een echte nummer 9 (die hij ook heeft bij FCG)



Oké, maar dan wordt hij echt de vervanger van Giménez als hij al na dit seizoen vertrekt toch? Want anders haal je Pepi en zal hij achter Giménez in de pikorder belanden denk ik. Ik vind Giménez op alle fronten beter.

En of dat op deze leeftijd het beste is voor Pepi, is de vraag.

Hij kan zich zeker nog verder doorontwikkelen, en Slot kan daarin een grote bijdrage leveren. Maar dan moet dat komend seizoen zijn, want als Slot niet deze zomer vertrekt acht ik hem volgend jaar zomer onhoudbaar, wanneer we de CL hebben gewonnen...



Ja als je hem haalt doet je dat als latere opvolger van Gimenez, niet om hem direct in de basis tezetten maar hij zal heus nog genoeg speeltijd krijgen in een lang seizoen met CL.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 april 2023 om 13:19:

(...)Ja als je hem haalt doet je dat als latere opvolger van Gimenez, niet om hem direct in de basis tezetten maar hij zal heus nog genoeg speeltijd krijgen in een lang seizoen met CL.



Eens hoor, maar dan gaat het mijn inziens afhangen van het transferbedrag wat FC Augsburg voor hem verlangd. Zij hebben naar verluidt 18M voor Pepi betaald, en zijn transferwaarde is volgens TM nu 9M.

Ik vind beide bedragen veel te hoog voor een 20-jarige spits die in eerste instantie wordt gehaald voor de positie achter Giménez.

Ik denk dat je een soortgelijke spits in dezelfde leeftijdscategorie goedkoper kan oppikken ergens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 04 april 2023 om 16:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 april 2023 om 13:19:

(...)Ja als je hem haalt doet je dat als latere opvolger van Gimenez, niet om hem direct in de basis tezetten maar hij zal heus nog genoeg speeltijd krijgen in een lang seizoen met CL.



Eens hoor, maar dan gaat het mijn inziens afhangen van het transferbedrag wat FC Augsburg voor hem verlangd. Zij hebben naar verluidt 18M voor Pepi betaald, en zijn transferwaarde is volgens TM nu 9M.

Ik vind beide bedragen veel te hoog voor een 20-jarige spits die in eerste instantie wordt gehaald voor de positie achter Giménez.

Ik denk dat je een soortgelijke spits in dezelfde leeftijdscategorie goedkoper kan oppikken ergens.



Hij wil zelf in elk geval in Nederland blijven bevalt hem goed.
Bijna 50% van de Groningen goals gemaakt en heeft niet eens alles gespeeld erg knap

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 04 april 2023 om 16:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 april 2023 om 13:19:

(...)Ja als je hem haalt doet je dat als latere opvolger van Gimenez, niet om hem direct in de basis tezetten maar hij zal heus nog genoeg speeltijd krijgen in een lang seizoen met CL.



Eens hoor, maar dan gaat het mijn inziens afhangen van het transferbedrag wat FC Augsburg voor hem verlangd. Zij hebben naar verluidt 18M voor Pepi betaald, en zijn transferwaarde is volgens TM nu 9M.

Ik vind beide bedragen veel te hoog voor een 20-jarige spits die in eerste instantie wordt gehaald voor de positie achter Giménez.

Ik denk dat je een soortgelijke spits in dezelfde leeftijdscategorie goedkoper kan oppikken ergens.


Dat denk ik ook, Pepi is een fantastische afmaker maar ik denk dat je voor de genoemde prijs in het buitenland completere spitsen kan scouten in dezelfde leeftijdscategorie. Wellicht met iets meer aanpassingstijd, maar -zoals een Gimenez heeft laten zien- staat echte kwaliteit er heel snel.

 

+1/-0

Ik weet dat het totaal geen realistisch beeld schetst, maar volgens TM.nl heeft Pepi een transferwaarde van 9M. Thijs Dallinga wordt op 7M geschat. Ik zou liever willen dat Feyenoord Dallinga terughaalt, dan voor Pepi gaat…

 

+1/-0

Pepi over belangstelling: ''Geruchten zullen er altijd zijn''

Ricardo Pepi staat in de concrete belangstelling van Feyenoord en PSV. De talentvolle spits moet de volgende aanwinst worden voor het nieuwe seizoen. De Rotterdammers wisten eerder al Thomas van den Belt definitief over te nemen van PEC Zwolle. De middenvelder sluit tijdens de voorbereiding aan bij de selectie van trainer Arne Slot.

Of Feyenoord Pepi dan ook kan verwelkomen moet de komende periode duidelijk worden. Zijn huidige club FC Augsburg heeft miljoenen betaald voor de 20-jarige Amerikaan. Stefan Reuter, sportief directeur van FC Augsburg, sluit in gesprek met SportBuzzer niet uit dat Pepi een nieuwe kans krijgt bij de huidige nummer twaalf uit de Bundesliga. ''We maken plannen met hem en zijn niet zomaar van plan hem te laten gaan.''

De komende periode moet duidelijk worden of het een uitspraak is om een deel van de transfersom terug te vinden. FC Augsburg betaalde namelijk een recordbedrag van zestien miljoen euro. Pepi heeft zelf zijn zinnen gezet op een vertrek en wil zich dolgraag verder ontwikkeling in de Eredivisie. De speler zelf wil in gesprek met het Dagblad van het Noorden weinig kwijt over de belangstelling van Feyenoord en PSV en focust zich vooral op FC Groningen.

''Geruchten zullen er altijd zijn'', vertelt Pepi. ''Ik ben niet anders gewend dan dat er clubs in verband worden gebracht met mijn naam, maar dat is iets waar ik niet mee bezig ben. Het bevalt me heel goed in Nederland. Ik had het hier meteen naar mijn zin. Ik denk dat de eredivisie een geweldige competitie is voor jonge spelers als ik. Je krijgt veel kansen en als aanvaller heb je veel mogelijkheden om goede dingen te laten zien.'' Met tien doelpunten en drie assists achter zijn naam kan Pepi persoonlijk van een geslaagd seizoen spreken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 07 april 2023 om 18:05:

Ik weet dat het totaal geen realistisch beeld schetst, maar volgens TM.nl heeft Pepi een transferwaarde van 9M. Thijs Dallinga wordt op 7M geschat. Ik zou liever willen dat Feyenoord Dallinga terughaalt, dan voor Pepi gaat…



Dat is precies dezelfde type spits met ongeveer dezelfde mankementen (niet allround, creëert zelf nauwelijks kansen en geen aanspeelpunt voor de combinaties)en ook nog eens trager dan Pepi. Dan kan je net zo goed voor Pepi gaan die waarschijnlijk meer potentie en restwaarde heeft dan Dallinga, en bovendien veel beter in de internationale markt ligt.

Ik zie liever dat ze gericht scouten naar een meer allround spits die het niet alleen van het afmaken hoeft te hebben. Als je ziet hoe waardevol Gimenez is in de combinaties, als aanspeelpunt en aanvaller die zelf wat kan creëren, lijkt me dat eerder het type profiel waarnaar we zouden moeten zoeken.

 

+1/-0

Heb vanavond goed op Pepi gelet, speelde niet goed maar heeft wel het overzicht hoor.
Groningen is helaas dramatisch, die jongen verdient een beter team. Financieel wordt het lastig maar begrijp dondersgoed dat hij gevolgd wordt door onze scouting!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 133 134 135 136 137 138 139 140 141 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten