Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:




Younes Taha heeft zeker potentie 500.000 is zijn mw. Een Friese-Marokkaan lol.

 

+1/-0

Interessant maar geen idee volg Heerenveen niet zo zeer.

De scouting van Feyenoord zit momenteel niet stil. De Rotterdammers hebben zich gemeld bij het management van Timo Zaal. De 19-jarige verdediger van sc Heerenveen wordt gepolst of hij het ziet zitten om de overstap te maken naar de de stadionclub, zo meldt 1908.nl.

Slot kent hem wel van Cambuur. ;)

 

+1/-0

Las ook dat ze interesse hebben in Ruben van Bommel. Iemand die hem wat beter heeft gevolgd? Ik zie soms leuke flitsen voorbij komen, maar ik volg MVV nauwelijks.

 

+1/-0

Antef Tsoungui moet komende zomer de overstap naar Feyenoord maken. De Rotterdammers hebben zich gemeld bij de verdediger die na dit seizoen uit zijn contract loopt bij Brighton & Hove Albion FC, zo meldt 1908.nl.

Tsoungui speelde tot 2018 in de jeugd van Chelsea, waarna hij de overstap maakte naar Brighton. De 20-jarige centrale verdediger speelde in de afgelopen jaren in diverse jeugdelftallen bij de club aan de Engelse zuidkust.

Is een Belg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 mei 2023 om 22:09:

Antef Tsoungui moet komende zomer de overstap naar Feyenoord maken. De Rotterdammers hebben zich gemeld bij de verdediger die na dit seizoen uit zijn contract loopt bij Brighton & Hove Albion FC, zo meldt 1908.nl.

Tsoungui speelde tot 2018 in de jeugd van Chelsea, waarna hij de overstap maakte naar Brighton. De 20-jarige centrale verdediger speelde in de afgelopen jaren in diverse jeugdelftallen bij de club aan de Engelse zuidkust.

Is een Belg.



Ik vraag me af of dat voor de A-selectie is of voor Jong Feyenoord. Voor zover ik kan zien heeft hij nog geen enkele serieuze wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 17 mei 2023 om 10:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 mei 2023 om 22:09:

Antef Tsoungui moet komende zomer de overstap naar Feyenoord maken. De Rotterdammers hebben zich gemeld bij de verdediger die na dit seizoen uit zijn contract loopt bij Brighton & Hove Albion FC, zo meldt 1908.nl.

Tsoungui speelde tot 2018 in de jeugd van Chelsea, waarna hij de overstap maakte naar Brighton. De 20-jarige centrale verdediger speelde in de afgelopen jaren in diverse jeugdelftallen bij de club aan de Engelse zuidkust.

Is een Belg.



Ik vraag me af of dat voor de A-selectie is of voor Jong Feyenoord. Voor zover ik kan zien heeft hij nog geen enkele serieuze wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld.


Voor Dordrecht.

 

+1/-0

Kokcu wordt genoemd in Liverpool, Geertruida in Barcelona. Dan zou Slot wel kunnen investeren lijkt me en goede reden omteblijven. Volgens veel mensen zou de absolute top niet geinteresseerd zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 mei 2023 om 20:35:

Kokcu wordt genoemd in Liverpool, Geertruida in Barcelona. Dan zou Slot wel kunnen investeren lijkt me en goede reden omteblijven. Volgens veel mensen zou de absolute top niet geinteresseerd zijn.



Er vertrekken een flink aantal spelers bij Liverpool: Milner, Firmino, Keita en Oxlade-Chamberlain. Transfervrij, maar de club heeft sowieso genoeg middelen om te investeren, en deze spelers creëren wel ruimte in het salarisbudget én de spelersgroep. Ook/vooral op het middenveld, dat biedt kansen.

Ik zie Kökçü de stap naar Liverpool wel maken eerlijk gezegd. De 'power' en 'drive' die hij de afgelopen seizoenen ontwikkeld heeft, passen goed in de Premier League en het spel dat Klopp wil spelen.

Ook Geertruida kan slagen bij Barcelona, al vraag ik me af wat ze met Geertruida willen. Ik vind het beleid en de visie van Barcelona veel onduidelijker, net als de financiële staat waarin ze verkeert. Kunnen ze überhaupt investeren? Zijn ze bereid te betalen voor Geertruida wat de speler waard is? Wat gaan ze nog méér op de transfermarkt doen? Komt Messi terug? Is dat verstandig?

Ik denk dat Liverpool een heel goed verhaal heeft, en Kökçü daar in zou kunnen passen. Barcelona heeft (zoals ik het zie) nooit een goed verhaal gehad, maar omdat spelen voor die club voor 99% van alle profvoetballers de ultieme droom is; lukt het ze keer op keer om goede spelers te halen. Maar het kan je loopbaan ook een flinke deuk opleveren.


PSV gaat miljoenenbod uitbrengen op met Groningen gedegradeerde spits Ricardo Pepi

Ik vind 10 á 11 miljoen voor deze spits nog altijd veel te veel geld. Als Augsburg haar poot stijf gaat houden (en gezien het bedrag wat ze anderhalf jaar geleden voor de speler betaald hebben aan FC Dallas zou ik dat niet vreemd vinden), ben ik geneigd te stellen dat PSV zich hier maar een buil aan moet vallen. Ik hoop dat de Feyenoord scouting een lijstje heeft met goedkopere alternatieven voor de spits-positie, die qua talent/kwaliteiten niet veel onder doen voor Ricardo Pepi.

Misschien zie ik het verkeerd, maar die betere en goedkopere spitsen dan Ricardo Pepi zouden toch te vinden moeten zijn?!?

Dit bericht is gewijzigd op 19 mei 2023, 10:28:35.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 19 mei 2023 om 10:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 mei 2023 om 20:35:

Kokcu wordt genoemd in Liverpool, Geertruida in Barcelona. Dan zou Slot wel kunnen investeren lijkt me en goede reden omteblijven. Volgens veel mensen zou de absolute top niet geinteresseerd zijn.



Er vertrekken een flink aantal spelers bij Liverpool: Milner, Firmino, Keita en Oxlade-Chamberlain. Transfervrij, maar de club heeft sowieso genoeg middelen om te investeren, en deze spelers creëren wel ruimte in het salarisbudget én de spelersgroep. Ook/vooral op het middenveld, dat biedt kansen.

Ik zie Kökçü de stap naar Liverpool wel maken eerlijk gezegd. De 'power' en 'drive' die hij de afgelopen seizoenen ontwikkeld heeft, passen goed in de Premier League en het spel dat Klopp wil spelen.

Ook Geertruida kan slagen bij Barcelona, al vraag ik me af wat ze met Geertruida willen. Ik vind het beleid en de visie van Barcelona veel onduidelijker, net als de financiële staat waarin ze verkeert. Kunnen ze überhaupt investeren? Zijn ze bereid te betalen voor Geertruida wat de speler waard is? Wat gaan ze nog méér op de transfermarkt doen? Komt Messi terug? Is dat verstandig?

Ik denk dat Liverpool een heel goed verhaal heeft, en Kökçü daar in zou kunnen passen. Barcelona heeft (zoals ik het zie) nooit een goed verhaal gehad, maar omdat spelen voor die club voor 99% van alle profvoetballers de ultieme droom is; lukt het ze keer op keer om goede spelers te halen. Maar het kan je loopbaan ook een flinke deuk opleveren.


PSV gaat miljoenenbod uitbrengen op met Groningen gedegradeerde spits Ricardo Pepi

Ik vind 10 á 11 miljoen voor deze spits nog altijd veel te veel geld. Als Augsburg haar poot stijf gaat houden (en gezien het bedrag wat ze anderhalf jaar geleden voor de speler betaald hebben aan FC Dallas zou ik dat niet vreemd vinden), ben ik geneigd te stellen dat PSV zich hier maar een buil aan moet vallen. Ik hoop dat de Feyenoord scouting een lijstje heeft met goedkopere alternatieven voor de spits-positie, die qua talent/kwaliteiten niet veel onder doen voor Ricardo Pepi.

Misschien zie ik het verkeerd, maar die betere en goedkopere spitsen dan Ricardo Pepi zouden toch te vinden moeten zijn?!?


Geertruida kan slagen bij Barcelona, als rechtsback of centrale verdediger. Hij is niet alleen een goede verdediger, maar opbouwend is hij ook goed. Hij is zeker 30 miljoen waard. 11 miljoen voor Pepi is teveel geld. Het moet mogelijk zijn een goede spits te halen voor minder geld. Bv in Scandinavie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 19 mei 2023 om 11:30:

(...)Geertruida kan slagen bij Barcelona, als rechtsback of centrale verdediger. Hij is niet alleen een goede verdediger, maar opbouwend is hij ook goed. Hij is zeker 30 miljoen waard. 11 miljoen voor Pepi is teveel geld. Het moet mogelijk zijn een goede spits te halen voor minder geld. Bv in Scandinavie.



Geertruida heeft dit jaar nog verlengd, en staat nu nog twee jaar onder contract. Ik denk dat hij verlengd heeft om de club een fraaie transfersom te 'gunnen', maar dat er wel (mondelinge) afspraken zijn over de hoogte van die transfersom. En dat zal geen 30 miljoen zijn, verwacht ik...

Geertruida heeft zeker de kwaliteiten om te slagen bij Barcelona. Maar ik vind Barcelona een zodanige slangenkuil dat kwaliteiten minder van belang zijn om te slagen, dan andere clubs. Maar dat is mijn perceptie.

Over Pepi zijn we het helemaal eens.

 

+1/-0

Hoezo slangenkuil? Sinds Messi weg is heeft de club het iets moeilijker, maar sinds de aanstelling van Xavi als trainer is de club in rustiger vaarwater gekomen en is de club kampioen van Spanje, de hoofdprijs.

 

+1/-0

In Spanje is het voetbal veel politiek. Bij Real Madrid gaan ook interessante dingen gebeuren geen prijzen dat kan natuurlijk niet voor de Koninklijke.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 19 mei 2023 om 13:06:

(...)



Xavi is een stabiele factor. Die brengt rust en duidelijkheid, wat dit seizoen geresulteerd heeft in de Spaanse titel. Hoe het in de rest van het technische kader ervoor staat, kan ik niet beoordelen. Jordi Cruyff gaat vertrekken, maar ik ken zijn rol en bijdrage niet.

Waar het mij om gaat, is de financiële en bestuurlijke janboel bij Barcelona. En daar gaat het niet om de laatste jaren, maar daar kijk ik al decennia met verbazing naar. Er is op dat vlak constante onrust, de club worstelt met een bizarre schuld en wringt zich in allerlei bochten om naar zo min mogelijk de ****** naar de nering te hoeven zetten (hueh, is toch gewoon een legitiem spreekwoord. Hoop dat ik hier geen gele kaart voor krijg). Ze vinden altijd weer een manier, maar of deze werkwijze stand kan houden?

Het is ontstaan omdat de club werkelijk gigantische salarissen en transfersommen uitgeeft, aan spelers die vrijwel altijd op hun 'waarde-piek' gehaald worden en nergens anders zovéél kunnen verdienen als bij Barcelona. Spelers die niet zelden gehaald worden, 'om het halen'. Zo lijkt het. 'Omdat bij Barcelona de grootste namen horen te spelen'. Zo komt het althans op mij over. Ik mis niet zelden het idee achter een aankoop van Barcelona volledig.

Zelfs met zo'n gigantische bak aan talent wat 'La Masía' voortbrengt, is de balans tussen inkomsten en uitgaven chronisch verstoord. Daar doet het idiote bedrag waarvoor Neymar aan PSG verkocht is, niets aan af. Dat zit ín die club, zo lijkt het.

Paris st. Germain heeft in een recordtijd (de Qatari zijn 'pas' 12 jaar aan de macht daar) een naam opgebouwd van 'koopclub zonder visie'. FC Barcelona zal altijd de naam en uitstraling hebben van die sympathieke club met geweldige spelopvatting en jeugdopleiding. Maar als je ziet wat zij over de jaren gekocht hebben, kan ik daar vaak ook geen verstandige lijn in ontdekken. Ik kijk daar met verbazing naar.

Dat zouden zaken zijn die ik toch ook mee zou nemen in de overweging voor een club te tekenen. Al is spelen bij en voor FC Barcelona voor de absolute meerderheid van alles en iedereen in de voetballerij het hoogst haalbare. En niet onterecht.

En heel eerlijk, ik zou het ook wel weten als ik Geertruida was. Als ik een contract kon tekenen waardoor ik de rest van mijn leven geen zorgen meer hoef te maken, en ik kan dat contract uitdienen door te spelen bij zo'n gigantische club in zo'n fantastische stad. In dat klimaat. Een regenachtig Manchester zou het bij mij wel afleggen tegenover de Spaanse costa...

 

+1/-0

'Tottenham Hotspur FC legt eerste contacten met Kökcü'

Orkun Kökcü heeft geen gebrek aan belangstelling. De aanvoerder van Feyenoord staat ook in concrete belangstelling van Tottenham Hotspur FC, zo meldt 1908.nl. De Engelsen hebben de afgelopen dagen gesprekken gevoerd met Kökcü en zijn management over een directe transfer.

Tottenham Hotspur FC heeft de afgelopen maanden intensief Kökcü gescout en is overtuigd geraakt. De verwachting is dat er in juli een definitieve uitgaande transfer zal plaatsvinden. Of Tottenham Hotspur FC zijn nieuwe werkgever gaat worden, moet de komende periode gaan blijken.

Arsenal, Manchester United, Liverpool, Brighton & Hove Albion, Aston Villa, Wolverhampton Wanderers, West Ham United, Nottingham Forest én Leicester City worden in de wandelgangen genoemd, maar Tottenham Hotspur FC is momenteel het meest concreet.

Kökcü heeft bij Feyenoord een contract tot medio 2025. De Rotterdammers mikken op een transfersom van ongeveer veertig miljoen euro, wat een uitgaande recordtransfer zou betekenen. Tottenham Hotspur FC heeft zich nog niet gemeld bij Feyenoord, maar dat wordt op korte termijn niet uitgesloten.

 

+1/-0

Het gonst van de geruchten op de socials…

JUST IN 🎖️
Mark Diemers has had his first positive talk with the Tottenham Hotspur board. He has been spotted in Londen for his medical and will join the club next season

:B :D

 

+1/-0

Lijkt me na wat Dennis zei dat Luis Chavez als nog gaat komen in de zomer.

 

+1/-0

Van den Boomen gaat naar verluidt tekenen bij Ajax. Was een goede vervanger geweest als naast Kokcu ook Szymanski was vertrokken bij Feyenoord. Nu het zich er naar laat aanzien dat Szymanski blijft, denk ik dat Feyenoord het middenveld wel aardig rond heeft met hem, Wieffer, Timber, Bullaude, Milambo, Zerrouki en van den Belt.

Wel jammer dat hij naar Ajax gaat, wat ik vind hem een goede speler. Als je de reacties uit Amsterdam leest overigens, is het ‘niet het niveau wat Ajax moet nastreven’. Want hij heeft het leuk gedaan in Lique 1, maar verder niet. Die leven geloof ik (nog) in de veronderstelling dat spelers als de Bruyne, Camavinga en Gavi staan te popelen om te tekenen in de ArenA…

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 mei 2023, 12:34:09.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 27 mei 2023 om 12:26:

Van den Boomen gaat naar verluidt tekenen bij Ajax. Was een goede vervanger geweest als naast Kokcu ook Szymanski was vertrokken bij Feyenoord. Nu het zich er naar laat aanzien dat Szymanski blijft, denk ik dat Feyenoord het middenveld wel aardig rond heeft met hem, Wieffer, Timber, Bullaude, Milambo, Zerrouki en van den Belt.

Wel jammer dat hij naar Ajax gaat, wat ik vind hem een goede speler. Als je de reacties uit Amsterdam leest overigens, is het ‘niet het niveau wat Ajax moet nastreven’. Want hij heeft het leuk gedaan in Lique 1, maar verder niet. Die leven geloof ik (nog) in de veronderstelling dat spelers als de Bruyne, Camavinga en Gavi staan te popelen om te tekenen in de ArenA…



Goede speler op basis van z'n data en traptechniek, maar hij vertoont naar mijn mening veel overeenkomsten met Joey Veerman. Dat wil zeggen dat het een goede voetballer is, met prachtige trap en goed inzicht, maar op het fysieke vlak is het geen topclub waardige speler in mijn ogen. Ik had hem graag gezien voor de breedte, zou wat toevoegen qua set pieces en om wat open te breken met z'n creativiteit. Het is ook een type dat we nu niet echt hebben.

Daarentegen begrijp ik de Ajax fans volledig. Het is zeker geen basisniveau voor een Nederlandse topclub mijns inziens, idealiter ga je meer voor het type Kökcü die betere voetballende kwaliteiten heeft en ook nog eens veel meer dynamiek en fysieke capaciteit.

Als wij Kökcü vervangen hoop ik meer op de categorie Zorgane en Vetlesen, twee middenvelders met voetballende kwaliteit die het ook kunnen koppelen aan een zekere speldynamiek en fysieke power. Passender bij ons type pressiespel.

Ik ga er ook wel vanuit dat er een geschikte opvolger voor Kökcü zal komen, niemand van ons huidige middenveld heeft zijn kwaliteiten. Alleen een vd Belt of een Milambo heeft wellicht de potentie, maar die moeten dan maar net de kans krijgen en zich snel kunnen ontwikkelen. Er schijnen twee namen te circuleren.

 

+1/-0

Fabrizio Romano meldt dat Feyenoord in gesprek is met Augsburg over Ricardo Pepi.

https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1662847417069232128?cxt=HHwWgICzoc26z5MuAAAAlink

 

+1/-0

Aanvaller Ricardo Pepi zou zich in de kijker hebben gespeeld bij de nummer twee van de Eredivisie, PSV. De spits die dit seizoen door FC Groningen werd gehuurd van FC Augsburg gaat in op de geruchten. “Het is een hele mooie club, dus dat is leuk natuurlijk”, zegt de 20-jarige speler.

Als hem gevraagd wordt naar de belangstelling van PSV zegt Pepi: “Het is een hele grote club in Nederland. Eén van de grootste en ze staan in de top drie.” Of het een transfer naar Eindhoven wordt, moet nog blijken. “Geruchten zijn prima, maar we moeten afwachten of het werkelijkheid wordt”. Pepi maakte twaalf doelpunten en gaf drie assists bij FC Groningen afgelopen seizoen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten