Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 263 264 265 266 267

+1/-0

Interessant maar geen idee volg Heerenveen niet zo zeer.

De scouting van Feyenoord zit momenteel niet stil. De Rotterdammers hebben zich gemeld bij het management van Timo Zaal. De 19-jarige verdediger van sc Heerenveen wordt gepolst of hij het ziet zitten om de overstap te maken naar de de stadionclub, zo meldt 1908.nl.

Slot kent hem wel van Cambuur. ;)

+1/-0

Las ook dat ze interesse hebben in Ruben van Bommel. Iemand die hem wat beter heeft gevolgd? Ik zie soms leuke flitsen voorbij komen, maar ik volg MVV nauwelijks.

+1/-0

Antef Tsoungui moet komende zomer de overstap naar Feyenoord maken. De Rotterdammers hebben zich gemeld bij de verdediger die na dit seizoen uit zijn contract loopt bij Brighton & Hove Albion FC, zo meldt 1908.nl.

Tsoungui speelde tot 2018 in de jeugd van Chelsea, waarna hij de overstap maakte naar Brighton. De 20-jarige centrale verdediger speelde in de afgelopen jaren in diverse jeugdelftallen bij de club aan de Engelse zuidkust.

Is een Belg.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 mei 2023 om 22:09:

Antef Tsoungui moet komende zomer de overstap naar Feyenoord maken. De Rotterdammers hebben zich gemeld bij de verdediger die na dit seizoen uit zijn contract loopt bij Brighton & Hove Albion FC, zo meldt 1908.nl.

Tsoungui speelde tot 2018 in de jeugd van Chelsea, waarna hij de overstap maakte naar Brighton. De 20-jarige centrale verdediger speelde in de afgelopen jaren in diverse jeugdelftallen bij de club aan de Engelse zuidkust.

Is een Belg.

Ik vraag me af of dat voor de A-selectie is of voor Jong Feyenoord. Voor zover ik kan zien heeft hij nog geen enkele serieuze wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 17 mei 2023 om 10:18:

Marc Acardipane schreef op 16 mei 2023 om 22:09:

Is een Belg.

Ik vraag me af of dat voor de A-selectie is of voor Jong Feyenoord. Voor zover ik kan zien heeft hij nog geen enkele serieuze wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld.

Voor Dordrecht.

+1/-0

Kokcu wordt genoemd in Liverpool, Geertruida in Barcelona. Dan zou Slot wel kunnen investeren lijkt me en goede reden omteblijven. Volgens veel mensen zou de absolute top niet geinteresseerd zijn.

+1/-0

Dit bericht is gewijzigd op 19 mei 2023, 10:28:35.

+1/-0

+1/-0

kees592 schreef op 19 mei 2023 om 11:30:

(...)Geertruida kan slagen bij Barcelona, als rechtsback of centrale verdediger. Hij is niet alleen een goede verdediger, maar opbouwend is hij ook goed. Hij is zeker 30 miljoen waard. 11 miljoen voor Pepi is teveel geld. Het moet mogelijk zijn een goede spits te halen voor minder geld. Bv in Scandinavie.

Geertruida heeft dit jaar nog verlengd, en staat nu nog twee jaar onder contract. Ik denk dat hij verlengd heeft om de club een fraaie transfersom te 'gunnen', maar dat er wel (mondelinge) afspraken zijn over de hoogte van die transfersom. En dat zal geen 30 miljoen zijn, verwacht ik...

Geertruida heeft zeker de kwaliteiten om te slagen bij Barcelona. Maar ik vind Barcelona een zodanige slangenkuil dat kwaliteiten minder van belang zijn om te slagen, dan andere clubs. Maar dat is mijn perceptie.

Over Pepi zijn we het helemaal eens.

+1/-0

Hoezo slangenkuil? Sinds Messi weg is heeft de club het iets moeilijker, maar sinds de aanstelling van Xavi als trainer is de club in rustiger vaarwater gekomen en is de club kampioen van Spanje, de hoofdprijs.

+1/-0

In Spanje is het voetbal veel politiek. Bij Real Madrid gaan ook interessante dingen gebeuren geen prijzen dat kan natuurlijk niet voor de Koninklijke.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Lijkt me na wat Dennis zei dat Luis Chavez als nog gaat komen in de zomer.

+1/-0

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 mei 2023, 12:34:09.

+1/-0

+1/-0

Fabrizio Romano meldt dat Feyenoord in gesprek is met Augsburg over Ricardo Pepi.

https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1662847417069232128?cxt=HHwWgICzoc26z5MuAAAAlink

+1/-0

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 263 264 265 266 267

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten