Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 135 136 137 138 139 140 141 142 143 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 15 april 2023 om 16:14:

De soap continues..

De directie van Feyenoord heeft de hoop op Ramiz Zerrouki nog niet opgegeven. Volgens Leon ten Voorde heeft Feyenoord zich onlangs weer gemeld voor de middenvelder. Aan het einde van de vorige transferperiode schoof FC Twente het bod van de Rotterdammers aan de kant.


Laat hem daar maar blijven, tenzij Slot hem echt wilt.

 

+1/-0

Volgens die Ten Voorde moet Twente een gedeelte van transfers aan de gemeente Enschede afstaan, dat verklaart ook wel waarom ze zo veel voor Zerrouki willen hebben, maar raar verhaal.

 

+1/-0

Ik zie ook niet direct de noodzaak van Zerrouki's komst, maar ik denk dat je komend seizoen (en daarna) wel méér opties nodig hebt op het middenveld dan nu. De spoeling is dit seizoen echt veel te dun geweest, voor hetzelfde geldt had het tegen gezeten met blessures en had je naast alle prijzen gevist.

Dat kun je je komend seizoen niet veroorloven, te meer omdat je ook Champions League gaat spelen.

Daarnaast, misschien wil Zerrouki heel graag naar Rotterdam. En kun je door hem te halen, voorkomen dat hij in Eindhoven of Amsterdam belandt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik niet.

Maar op eerste gezicht lijkt het een interessante speler; leeftijd, international, lijkt dit seizoen veelvuldig te spelen in Belgische competitie. Wel groot (1,91) voor een rechtsback, misschien ziet Feyenoord de mogelijkheid om hem ook als centrale verdediger te gebruiken. Dat zou zijn (markt)waarde doen stijgen, bij eventuele doorverkoop.

Ik verwacht dat Geertruida gaat vertrekken, en Pedersen zou ook een transfer kunnen maken. Misschien wordt Reynolds als vervanger voor één van deze spelers gezien.

Z'n huidige transferwaarde zou 2,5M zijn, maar AS Roma heeft 6M voor hem betaald. Dus ik weet niet hoe hoog zijn afkoopsom zal moeten worden...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 18 april 2023 om 12:03:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik niet.

Maar op eerste gezicht lijkt het een interessante speler; leeftijd, international, lijkt dit seizoen veelvuldig te spelen in Belgische competitie. Wel groot (1,91) voor een rechtsback, misschien ziet Feyenoord de mogelijkheid om hem ook als centrale verdediger te gebruiken. Dat zou zijn (markt)waarde doen stijgen, bij eventuele doorverkoop.

Ik verwacht dat Geertruida gaat vertrekken, en Pedersen zou ook een transfer kunnen maken. Misschien wordt Reynolds als vervanger voor één van deze spelers gezien.

Z'n huidige transferwaarde zou 2,5M zijn, maar AS Roma heeft 6M voor hem betaald. Dus ik weet niet hoe hoog zijn afkoopsom zal moeten worden...


Hij is aan Westerlo uitgeleend met een koopsom van 7milj. euries. Waarom is hij uitgeleend? Spelen er dan van die superspelers bij Roma (ze kunnen wel ballen)?
Als wij spelers gaan halen die anders naar Ajax of PSV gaan, dan handelen we met angst, dat is een slechte raadgever. Gewoon naar hogere kwalitatieve spelers kijken die je kan binnenhalen.

 

+1/-0

Pepi mag tóch weg bij Augsburg; PSV en Feyenoord horen transfersom

Augsburg zou voor Ricardo Pepi dezelfde transfersom verlangen, als ze zélf betaald hebben aan FC Dallas vorig jaar: 16 Miljoen.

Dat lijkt mij niet realistisch. Ik vind hem dat bedrag absoluut niet waard. Hopelijk verplaatst Feyenoord haar focus nu op andere aanvallende versterkingen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 19 april 2023 om 10:42:

Pepi mag tóch weg bij Augsburg; PSV en Feyenoord horen transfersom

Augsburg zou voor Ricardo Pepi dezelfde transfersom verlangen, als ze zélf betaald hebben aan FC Dallas vorig jaar: 16 Miljoen.

Dat lijkt mij niet realistisch. Ik vind hem dat bedrag absoluut niet waard. Hopelijk verplaatst Feyenoord haar focus nu op andere aanvallende versterkingen.



Ja, is toch een raar gerucht. Alleen reëel als Gimenez vertrekt. Los daarvan lijkt me de helft van dat bedrag al veel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 19 april 2023 om 11:00:

Ja, is toch een raar gerucht. Alleen reëel als Gimenez vertrekt. Los daarvan lijkt me de helft van dat bedrag al veel.



Ik had vanaf het moment dat dit gerucht ging rondwaren, er zo mijn bedenkingen bij vanwege het bedrag wat FC Augsburg voor hem betaald had.

Wanneer je als club van dat kaliber in Januari '22 16 Miljoen neerlegt, kun je toch anderhalf jaar later daar geen 50% op afschrijven? Daar kun je toch niet verantwoorden?

 

+1/-0

16 miljoen is belachelijk veel en voor Feyenoord onverantwoord. Quinten Timber was 7,2 miljoen euro en is daarmee de duurste speler ooit van Feyenoord. Veel hoger kan de club (nog) echt niet gaan ook niet met een jaartje Champions League.

Echter denk ik dat Feyenoord uit is op huur met koop optie.

Dit bericht is gewijzigd op 19 april 2023, 15:50:34.

 

+1/-0

Die 16 miljoen zullen ze natuurlijk nooit krijgen bij Augsburg, tenzij een PL club zo gek is. Bij Pepi spelen echter ook andere zaken mee. Probleem voor Augsburg is dat de speler per se weg wil en zijn zinnen heeft gezet op een voortzetting van zijn eredivisieavontuur, dat verzwakt hun onderhandelingspositie enorm. Ik denk dat je moet rekenen op een bedrag van rond de 8 a 9 miljoen euro met wat bonussen en percentages. Voor Feyenoord vind ik dat teveel voor deze spits. Hij heeft kwaliteiten die passen bij ons pressiespel en hij kan goed afmaken, maar we moeten achter Gimenez een tweede spits hebben die wat completer is dan Danilo. Met Pepi krijg je Danilo 2.0, alleen met het grote verschil dat hij meer dan Danilo de diepte zoekt met slimme loopacties.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Pepi heeft ten opzichte van Danilo ook zijn leeftijd mee, die impliceert dat hij onder de juiste begeleiding nog flink wat stappen kan zetten. Dat maakt de speler ook wel méér waard natuurlijk. Maar ik vind 8 á 9M nog steeds teveel geld, en ik denk dat je voor dit bedrag een veel betere aanvaller kan vinden.

Bij Pepi betaal je simpelweg voor een deel mee aan de afschrijving die Augsburg op de speler zal moeten doen. Dat moet je als Feyenoord zijnde helemaal niet willen.

Feyenoord zal komende zomer het eigen aankoop-record zeker verbreken, misschien wel meer dan één keer. En misschien ook wel aan een (extra) centrumspits. Maar ik hoop niet dat dit gebeurt voor Pepi.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 19 april 2023 om 16:00:

open/sluit de onderstaande quote:




Pepi heeft ten opzichte van Danilo ook zijn leeftijd mee, die impliceert dat hij onder de juiste begeleiding nog flink wat stappen kan zetten. Dat maakt de speler ook wel méér waard natuurlijk. Maar ik vind 8 á 9M nog steeds teveel geld, en ik denk dat je voor dit bedrag een veel betere aanvaller kan vinden.

Bij Pepi betaal je simpelweg voor een deel mee aan de afschrijving die Augsburg op de speler zal moeten doen. Dat moet je als Feyenoord zijnde helemaal niet willen.

Feyenoord zal komende zomer het eigen aankoop-record zeker verbreken, misschien wel meer dan één keer. En misschien ook wel aan een (extra) centrumspits. Maar ik hoop niet dat dit gebeurt voor Pepi.


Eens, je kunt elders betere spitsen vinden die completer zijn en meer potentie hebben dan Pepi. Daar mag Feyenoord wat mij betreft gerust een record voor verbreken, want dergelijke spitsen leveren ruimschoots zo'n bedrag op (zoals we met Gimenez gaan zien).

 

+1/-0

Zolang Gimenez bij ons rondloopt is het een onverantwoorde investering. Pepi zal dan op de bank terechtkomen en dan is het maar afwachten of hij zich doorontwikkelt. Pas als Gimenez dit seizoen al vertrekt, wat ik niet verwacht, kun je het overwegen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 19 april 2023 om 17:28:

Zolang Gimenez bij ons rondloopt is het een onverantwoorde investering. Pepi zal dan op de bank terechtkomen en dan is het maar afwachten of hij zich doorontwikkelt. Pas als Gimenez dit seizoen al vertrekt, wat ik niet verwacht, kun je het overwegen.



Het zal volgens 1908.nl gaan om een mogelijke huurovereenkomst met een optie tot koop. Dan kan je rustig kijken hoe hij het een niveau hoger doet Feyenoord is toch anders als Groningen en heb je na het seizoen de eerste optie om hem definitief over tenemen.

 

+1/-0

The agent of Roma fullback Bryan Reynolds – on loan at Westerlo – confirmed Feyenoord’s interest in the player.

In a recent interview with ReteSport, Reynolds’ agent, Chris Megaloudis, discussed the youngster’s growth at Westerlo and the upcoming summer window which could see him push for a move to a bigger European side.

“I can confirm that I met {Roma General Manager, Tiago] Pinto in Rotterdam. I’m quite sure, but not 100% certain, that there was also direct contact between Roma and Feyenoord’s management but I’m obviously not aware of the content of their conversations,” he said.

“There are several international clubs that have been following Bryan closely for several months, but for now the player is totally focused on Westerlo and wants to help them win a place in Europe.”

 

+1/-0

De toekomst van Ricardo Pepi blijft onduidelijk. Zijn naam valt inmiddels in relatie tot Ajax, Feyenoord en PSV, maar FC Augsburg is vooralsnog niet van plan om de band door te snijden.

Pepi speelt dit seizoen op huurbasis voor FC Groningen. Ondanks de aanstaande degradatie van de Trots van het Noorden staat de Amerikaanse spits op elf doelpunten en drie assists in 25 wedstrijden. Feyenoord en PSV werden de afgelopen periode al genoemd als geïnteresseerde clubs, maar nu zou óók Ajax in de race zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 april 2023 om 15:56:

De toekomst van Ricardo Pepi blijft onduidelijk. Zijn naam valt inmiddels in relatie tot Ajax, Feyenoord en PSV, maar FC Augsburg is vooralsnog niet van plan om de band door te snijden.

Pepi speelt dit seizoen op huurbasis voor FC Groningen. Ondanks de aanstaande degradatie van de Trots van het Noorden staat de Amerikaanse spits op elf doelpunten en drie assists in 25 wedstrijden. Feyenoord en PSV werden de afgelopen periode al genoemd als geïnteresseerde clubs, maar nu zou óók Ajax in de race zijn.



Voor 16M mag Ajax hem hebben. Die jongen gaat daar echt geen stappen maken, zolang de situatie daar zo blijft.

 

+1/-0

Zweedse media linken Feyenoord aan 19-jarige Rosengren

Scouts van Feyenoord waren afgelopen week aanwezig bij een wedstrijd van Mjällby AIF. Daar volgden zij de verrichtingen van de 19-jarige middenvelder Otto Rosengren. Dat meldde althans het Zweedse medium Fotbolldirekt.se.

Manchester United zou al langer achter Rosengren aan zitten, maar ook Feyenoord en sc Heerenveen worden nu aan de Zweedse jeugdinternational gelinkt. Rosengren is pas negentien jaar oud, maar heeft er al aardig wat wedstrijden op het hoogste niveau van Zweden op zitten. In totaal kwam hij (in competitie en beker) 39 keer in actie voor Mjällby.

Daarnaast debuteerde hij in november 2022 voor Zweden Onder 21. Hij speelde 3 wedstrijden voor zijn land, waarin hij 2 keer trefzeker was. De talentvolle Zweed ligt bij Mjällby nog vast tot medio 2025. Transfermarkt.nl schat zijn marktwaarde in op 500.000 euro.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 135 136 137 138 139 140 141 142 143 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten