MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 07 maart 2023 om 14:34:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 07 maart 2023 om 13:21:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 07 maart 2023 om 12:29:
(...)Grappig hoe mensen hetzelfde bericht anders kunnen lezen.
Voor mij laat het bericht juist wel zien dat hij te kort schoot.
Je komt 2 uur voor de transfer window terwijl je maanden de tijd had.
Snap ik.
Maar hoeveel weet je niet wat in de weken ervoor heeft gespeeld?
We gaan nu alweer aannemen dat de interesse in deze speler ontstaan is toen bleek dat alle andere, bij de buitenwacht bekende opties niet meer haalbaar bleken. Ik denk dat er nog veel meer gespeeld heeft wat (nog) niet bekend is, en Feyenoord echt niet alleen gehandeld heeft op het laatste moment. Toen door zowel Zerrouki en van den Belt een streep kon worden gezet.
We weten het niet. Maar we vinden er wel wat van.
Dat klopt natuurlijk. Vind ook vaak dat er te snel geklaagd wordt, zonder enige kennis van zaken.
Maar aan de andere kant: in dit geval zien we het resultaat (=geen extra broodnodige middenvelder), in de media een soap over Zerrouki plus nauwelijks communicatie uit de club over hoe deze transferperiode gelopen is. Dan vraag je erom dat supporters er iets van vinden
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 07 maart 2023 om 19:15:
Nog meer openheid van zaken? Alles ligt al op straat bij Feyenoord
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Waarom zou er iemand binnen de Feyenoord organisatie tijd moeten verspillen om hierover openheid van zaken te geven? Dat 'iedereen schuimbekkend met nieuwtjes aan de haal gaat' is toch niet het probleem van Te Kloese? Het idee dat de club op de één of andere manier verplicht is de achterban op de hoogte te houden van de stand van zaken of achteraf verantwoording moet afleggen, is een misvatting. Sterker, ik denk dat Feyenoord daar helemaal niet bij gebaat is. Te Kloese sluit de transferwindow af en zal wellicht intern terugkijken om ervan te leren. Maar daarna moeten we weer door. Stilstaan bij wat geweest is, leidt alleen maar af.
Dat een PSV het wél doet, vind ik eerder een zwaktebod. Al heeft daar afgelopen winter wel iets meer gespeeld dan bij Feyenoord, en zou je kunnen bepleiten dat het dáárom wel verstandig was. Persoonlijk vind ik het typerend dat Brands het zo doet, op zijn eigen voorwaarden. Achteraf. En dat hij verder op het moment dat zijn club in de fik staat, niet thuisgeeft. Dan heb ik toch liever de werkwijze van Te Kloese.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 08 maart 2023 om 09:14:
Dat alles op straat ligt heeft juist te maken met gebrek aan transparantie. Nu weten we vaak niet wat de waarde is van de dingen die op straat belanden, maar het is vaak het enige waar we op af kunnen gaan.
Wat ik bedoel: Marcel Brands heeft bijvoorbeeld teruggeblikt op de transferperiode van PSV deze winter. Niet alles tot in detail, maar wel geschetst welke afwegingen er zijn gemaakt en welke ontwikkelingen er waren. Dat voorkomt (niet volledig natuurlijk) dat iedereen schuimbekkend met nieuwtjes aan de haal gaat, zonder te weten of het nou echt klopt of niet.
Forumreacties: 236
Reg.: 19 juli 2009
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 07 maart 2023 om 12:51:
Ja, mee eens. De kunst is altijd om de processen parallel te laten lopen, dat is hier (kennelijk) niet of onvoldoende gebeurd
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
We denken dat er door de Directie altijd openheid van zaken aan de supporters gegeven behoort te worden. Waar staat dat? Zijn de supporters aandeelhouders van Feyenoord? Op basis van een seizoenkaart heb je alleen maar het recht op een zitplaats. Ben je aandeelhouder van de Kuip dan behoor je dus bij de stadion directie je beklag in te dienen. Kunnen we als supporters van Feyenoord ook redeneren dat als er openheid van zaken over het transferbeleid gegeven wordt je direct de poten onder je onderhandelingszetel afgezaagd? We denken veel te vaak mijn of ons Feyenoord en dat mag maar dat gaat alleen maar op voor de naam en niet om het beleid.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 maart 2023 om 19:01:
Denk ook dat Te Kloese de echte noodzaak om een CVM tehalen niet zag zeker voor miljoenen euro's en achteraf had hij gelijk omdat Wieffer zijn kans gepakt heeft.
Forumreacties: 236
Reg.: 19 juli 2009
CL inkomsten en het bedrag dat Kökcü gaat opleveren. Elke wedstrijd die we meer in de EL spelen, stijgt zijn marktwaarde mee. Ik hoop dat Szymanski op de één of andere manier tock kan blijven. Dan heb je voor die positie met Bullaude twee goede spelers. Timber vind ik toch echt meer een middenvelder dan een aanvallende-middenvelder. Daarvoor mist hij de finesse.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marquis schreef op 10 maart 2023 om 21:05:
CL inkomsten en het bedrag dat Kökcü gaat opleveren. Elke wedstrijd die we meer in de EL spelen, stijgt zijn marktwaarde mee. Ik hoop dat Szymanski op de één of andere manier tock kan blijven. Dan heb je voor die positie met Bullaude twee goede spelers. Timber vind ik toch echt meer een middenvelder dan een aanvallende-middenvelder. Daarvoor mist hij de finesse.
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 11 maart 2023 om 11:43:
open/sluit de onderstaande quote:Marquis schreef op 10 maart 2023 om 21:05:
Mocht Feyenoord CL halen moet er echt wel wat kwaliteit bijkomen. Szymanksi en Idrissi zullen niet gekocht worden denk ik en Geertruida verlengen of verkopen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 30 maart 2023 om 02:35:
Ik verwacht nog een Mexicaan deze zomer gewoon voor de marketing.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 30 maart 2023 om 09:05:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 30 maart 2023 om 02:35:
Ik verwacht nog een Mexicaan deze zomer gewoon voor de marketing.
Ik denk dat Feyenoord daar voorzichtig mee moet zijn en het vermarkten van een potentiële aankoop nooit doorslaggevend moet zijn. Bovenal moet een speler voldoen aan de voetballende kwaliteiten die je nastreeft.
Daarnaast is niet iedere Mexicaan marketing-technisch interessant. Dat is nog eens afhankelijk van zoveel verschillende aspecten; uitstraling van de speler, rol/positie in het team, etc. Denk je dat die back van Ajax net zo populair is in Mexico als Gimenez?! Een back spreekt 99 van de 100 keer minder tot de verbeelding dan een spits.
Met te Kloese heeft Feyenoord een Algemeen Directeur die goed ingevoerd is in de Mexicaanse markt en de combinatie tussen voetballende kwaliteiten en ‘marketing-waarde’ kan inschatten. Maar we moeten ons er als club niet op blindstaren.
Zulke initiatieven maken zelden het echte verschil op marketing-gebied en eer dat je een structuur op poten hebt gezet waarin je de waarde van de speler kan vermarkten in zijn thuisland, is deze speler al vertrokken.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 30 maart 2023 om 10:03:
(...)Voetballende kwaliteiten horen op de eerste plaats te staan. Als een speler vervolgens met winst verkocht kan worden, is dat mooi meegenomen. Spelers met winst willen verkopen mag niet het hoofddoel zijn.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord is momenteel druk bezig met het zoeken naar aanvallende versterking voor het komende seizoen, zo meldt 1908.nl vrijdagochtend. De 20-jarige talentvolle spits Ricardo Pepi staat hoog op het verlanglijstje van de Rotterdammers.
Bij Groningen de smaakmaker en nog maar 20 hehe toch een Mexicaan hé!
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 31 maart 2023 om 12:56:
Feyenoord is momenteel druk bezig met het zoeken naar aanvallende versterking voor het komende seizoen, zo meldt 1908.nl vrijdagochtend. De 20-jarige talentvolle spits Ricardo Pepi staat hoog op het verlanglijstje van de Rotterdammers.
Bij Groningen de smaakmaker en nog maar 20 hehe toch een Mexicaan hé!
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Dat een relatief kleine club als Augsburg gewoon 16 miljoen op tafel legt voor een 19-jarige zegt ook wel wat over de internationale verhoudingen, maar als Te Kloese de onderhandelingen doet met management van Pepi lijkt het dat hijzelf zijn zinnen heeft gezet op Feyenoord. Slot heeft hem vast gebeld haha..
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten