Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 131 132 133 134 135 136 137 138 139 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:




Aursnes blijkt nu CL-waardig te zijn, maar dat wist Feyenoord in de zomer van '21 ook niet toen hij voor 4,5 ton bij Molde werd losgeweekt. In die zin is het meer geluk geweest, en meer een toevalstreffer van de scouting.

Van Hancko moeten we nog afwachten of hij het CL-niveau aankan. Misschien gaat dat wel boven z'n plafond.

Wat ik probeer aan te geven is meer dat Feyenoord afgelopen seizoenen (vanaf de komst van Slot) op de transfermarkt een aantal échte voltreffers heeft weten te realiseren. Relatief onbekende spelers zijn voor marginale bedragen vastgelegd, en bleken regelrechte aanwinsten: Trauner, Aursnes, Hancko, Pedersen. Als je deze spelers in ogenschouw neemt, hebben zij bepaalde overeenkomsten. Maar dat betekent niet dat Feyenoord het nu alleen nog maar over deze boeg moet gooien, en spelers met een andere achtergrond en/of profiel links moet laten liggen.

Je moet op alle fronten blijven scouten en niets uitsluiten. Niveauverschillen tussen waar ze nú spelen, en waar Feyenoord naartoe wil; zeggen niet altijd alles. Voor mij is Wieffer daarvoor een goed bewijs.

Wat wel zo is, is dat jonge spelers die opvallen in de (subtop) Eredivisie in verhouding erg duur zijn. Misschien wel té duur voor Feyenoord. Bedragen die verlangd worden voor Zerrouki, Hilgers, van Ewijk en Veerman waren voor Feyenoord te hoog gegrepen. Het verklaart waarom de club haar focus heeft verlegd naar andere landen/continenten.

Maar je moet blijven scouten en kijken of er niet toch wellicht een nieuwe Bosvelt of St. Juste rondloopt die niemand nog is opgevallen. En dan is het zaak die van de Lurlings en Vejinovic'en te onderscheiden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 februari 2023 om 14:58:

open/sluit de onderstaande quote:




Aursnes blijkt nu CL-waardig te zijn, maar dat wist Feyenoord in de zomer van '21 ook niet toen hij voor 4,5 ton bij Molde werd losgeweekt. In die zin is het meer geluk geweest, en meer een toevalstreffer van de scouting.

Van Hancko moeten we nog afwachten of hij het CL-niveau aankan. Misschien gaat dat wel boven z'n plafond.

Wat ik probeer aan te geven is meer dat Feyenoord afgelopen seizoenen (vanaf de komst van Slot) op de transfermarkt een aantal échte voltreffers heeft weten te realiseren. Relatief onbekende spelers zijn voor marginale bedragen vastgelegd, en bleken regelrechte aanwinsten: Trauner, Aursnes, Hancko, Pedersen. Als je deze spelers in ogenschouw neemt, hebben zij bepaalde overeenkomsten. Maar dat betekent niet dat Feyenoord het nu alleen nog maar over deze boeg moet gooien, en spelers met een andere achtergrond en/of profiel links moet laten liggen.

Je moet op alle fronten blijven scouten en niets uitsluiten. Niveauverschillen tussen waar ze nú spelen, en waar Feyenoord naartoe wil; zeggen niet altijd alles. Voor mij is Wieffer daarvoor een goed bewijs.

Wat wel zo is, is dat jonge spelers die opvallen in de (subtop) Eredivisie in verhouding erg duur zijn. Misschien wel té duur voor Feyenoord. Bedragen die verlangd worden voor Zerrouki, Hilgers, van Ewijk en Veerman waren voor Feyenoord te hoog gegrepen. Het verklaart waarom de club haar focus heeft verlegd naar andere landen/continenten.

Maar je moet blijven scouten en kijken of er niet toch wellicht een nieuwe Bosvelt of St. Juste rondloopt die niemand nog is opgevallen. En dan is het zaak die van de Lurlings en Vejinovic'en te onderscheiden.



Ik denk dat we kunnen stellen dat Aursnes en Hancko uitgebreid geanalyseerd zijn voordat ze naar ons toekwamen, dat al snel duidelijk was dat ze CL potentie hebben en dat het verre van toevaltreffers zijn. Je mag van mij je twijfels uitspreken over Hancko, maar als je niet ziet dat hij CL niveau heeft dan houdt het snel op. Het leuke is ook dat deze spelers al Europees actief waren en dat goed zichtbaar was dat ze daarin prima overeind bleven.

Je moet juist vooral op zoek gaan naar de volgende Aursnes en Hancko. Incidenteel kan je dan een talentvolle speler uit de eredivisie toevoegen aan je selectie bij de juiste prijs/kwaliteitverhouding (nog best een uitdaging zoals je zelf al aangeeft).

Wij hebben jarenlang de balans verkeerd om gehad, waarbij we eerst in binnenland keken en toen pas naar het buitenland (letterlijk zo uitgesproken door Martin van Geel). Dan beperk je jezelf enorm, de eredivisie is een relatief kleine en dure vijver met veel spelers die een seizoen leuk spelen maar veelal op een iets hoger niveau direct door de mand vallen (het type Vejinovic, Ayoub, Haps, Larsson). Ik zou zelfs zover willen gaan dat we de types St.Juste en Amrabat, toch geen verkeerde spelers, links laten liggen. We hebben relatief weinig voltreffers gehad uit de eredivisie, het heeft eigenlijk vrijwel niets opgeleverd qua transfers, prijzen, succes. De meeste succesvolle spelers uit het binnenland waren vooral onze eigen jeugdspelers. Op eredivisiespelers hebben we in het verleden ook niet of nauwelijks winst gemaakt.

Je moet op alle fronten scouten, maar je moet tegelijkertijd verstandige keuzes maken. Je kan je geld maar één keer uitgeven. Ik zie liever dat ze de blik richting het buitenland open houden, dan de hernieuwde nadruk op eredivisiespelers blijven houden. Natuurlijk loopt er af en toe wat interessants rond in de eigen eredivisie, maar de kans is klein dat het voor ons een goede deal kan zijn. Dan liever investeren in talentvolle spelers uit het buitenland met een betere kwaliteit/prijs verhouding, dat combineren met eigen jeugd en af en toe dan een goedkoop gokje met uitblinkers van de eerste divisie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Hancko en Aursnes zijn beiden uitgebreid beoordeeld en geanalyseerd, dat ontken ik zeker niet. En dat zij 'Europese ervaring' hadden sprak in hun voordeel. Maar dan nog is er geen enkele garantie dat ze bij Feyenoord slagen, en samen met Feyenoord het CL-niveau bereiken.

Aursnes bewijst dit jaar bij Benfica dit niveau aan te kunnen, en zelf denk ik dat ook Hancko dit niveau aan zal kunnen. Maar je weet het niet, en wat ik vooral probeer aan te geven; een toekomstige aankoop met eenzelfde profiel als Hancko/Aursnes zal het niet automatisch net zo goed doen.

Net als dat Lurling niet bewijst dat spelers die via Den Bosch en Heerenveen bij de Nederlandse top terechtkomen, automatisch falen. Van Nistelrooij bewijst het tegendeel. In die zin vind ik het ook grappig dat je iemand als Amrabat aanhaalt, waarbij ik aanneem dat je Sofyan Amrabat bedoelt. Wat hij namelijk aantoont, is dat het niet aan het talent en de kwaliteiten van de speler alléén ligt of hij bij Feyenoord slaagt. Maar ook (en misschien wel vooral) aan hoe Feyenoord met hem omgaat.

Ik denk dat Feyenoord daarin als organisatie grote stappen heeft gezet. De structuur die Arnesen heeft neergezet in de scouting en technische organisatie, samen met de duidelijke spelopvatting en speelwijze die Slot bij het eerste elftal hanteert; zorgt ervoor dat spelers worden aangetrokken waar men een duidelijk plan mee heeft. Spelers worden gehaald voor een positie. Er is duidelijkheid over concurrentie, mogelijkheden en verwachtingen vanuit zowel club als speler.

In die zin heeft het helemaal geen zin om naar de periode te wijzen waarin van Geel het technische beleid bepaalde. Spelers die het ten tijde van dat beleid niet hebben gered, zouden nú wellicht excelleren.

In die zin vind ik dat Feyenoord alle competities moet blijven volgen voor potentiele versterkingen. En niet op basis van het verleden spelers met een bepaald profiel bij voorbaat afschrijven. Dat spelers uit de subtop van de Eredivisie niet vaak geslaagd zijn bij Feyenoord, en dat er nu wellicht weinig spelers rondlopen die op het eerste gezicht geen versterking zouden zijn voor Feyenoord; betekent niet dat er in de toekomst geen speler zal opstaan die het wél haalt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 21 februari 2023 om 15:37:

open/sluit de onderstaande quote:




Hancko en Aursnes zijn beiden uitgebreid beoordeeld en geanalyseerd, dat ontken ik zeker niet. En dat zij 'Europese ervaring' hadden sprak in hun voordeel. Maar dan nog is er geen enkele garantie dat ze bij Feyenoord slagen, en samen met Feyenoord het CL-niveau bereiken.

Aursnes bewijst dit jaar bij Benfica dit niveau aan te kunnen, en zelf denk ik dat ook Hancko dit niveau aan zal kunnen. Maar je weet het niet, en wat ik vooral probeer aan te geven; een toekomstige aankoop met eenzelfde profiel als Hancko/Aursnes zal het niet automatisch net zo goed doen.

Net als dat Lurling niet bewijst dat spelers die via Den Bosch en Heerenveen bij de Nederlandse top terechtkomen, automatisch falen. Van Nistelrooij bewijst het tegendeel. In die zin vind ik het ook grappig dat je iemand als Amrabat aanhaalt, waarbij ik aanneem dat je Sofyan Amrabat bedoelt. Wat hij namelijk aantoont, is dat het niet aan het talent en de kwaliteiten van de speler alléén ligt of hij bij Feyenoord slaagt. Maar ook (en misschien wel vooral) aan hoe Feyenoord met hem omgaat.

Ik denk dat Feyenoord daarin als organisatie grote stappen heeft gezet. De structuur die Arnesen heeft neergezet in de scouting en technische organisatie, samen met de duidelijke spelopvatting en speelwijze die Slot bij het eerste elftal hanteert; zorgt ervoor dat spelers worden aangetrokken waar men een duidelijk plan mee heeft. Spelers worden gehaald voor een positie. Er is duidelijkheid over concurrentie, mogelijkheden en verwachtingen vanuit zowel club als speler.

In die zin heeft het helemaal geen zin om naar de periode te wijzen waarin van Geel het technische beleid bepaalde. Spelers die het ten tijde van dat beleid niet hebben gered, zouden nú wellicht excelleren.

In die zin vind ik dat Feyenoord alle competities moet blijven volgen voor potentiele versterkingen. En niet op basis van het verleden spelers met een bepaald profiel bij voorbaat afschrijven. Dat spelers uit de subtop van de Eredivisie niet vaak geslaagd zijn bij Feyenoord, en dat er nu wellicht weinig spelers rondlopen die op het eerste gezicht geen versterking zouden zijn voor Feyenoord; betekent niet dat er in de toekomst geen speler zal opstaan die het wél haalt.



Ten aanzien van dat eerste punt over het CL niveau/CL potentie van Hancko en Aursnes. Dan zou geen enkele speler het CL niveau hebben, tenzij ze ooit iets bewezen hebben in de CL volgens jou. Dat vind ik een te nauw criterium voor CL niveau. Wij zagen in het verleden toch ook dat spelers zoals Ono en van Persie, die excelleerden in de EL, makkelijk het CL niveau aan zouden kunnen.

Ik schreef niet dat er helemaal geen spelers gehaald mogen worden uit de eredivisie. Ik schreef dat er incidenteel spelers uit de eredivisie gehaald kunnen worden bij de juiste kwaliteit/prijs verhouding, ik schrijf onze eigen competitie zeker niet af. Wel denk ik dat we best mogen leren van onze fouten uit het verleden. Wat mij betreft volgen we alle competities, maar leggen we geen nadruk op de eredivisie omdat hier toevallig dezelfde taal wordt gesproken en ze de stad kennen. Dat is namelijk wel wat er momenteel weer plaatsvindt.

Jij zegt dat Arnesen een goede structuur heeft neergezet en daar ben ik het tot op zekere hoogte mee eens. Maar vanaf de eindfase van de zomerwindow is Feyenoord vrijwel alleen bezig geweest met transfertargets uit de Nederlandse competities, ofwel Nederlandse connecties van Arne Slot. Met andere woorden, afwijkend van de nieuwe visie en structuur die jij terecht aanhaalde. Dat is hetgeen waartegen ik ageer.

Als we echt daadwerkelijk volgens onze nieuwe clubvisie zouden handelen dan zou er ipv een Zerrouki bijvoorbeeld sneller zijn gehandeld naar andere spelers op de 6 positie, want je maakt mij niet wijs dat louter alleen Zerrouki voldoet aan de gewenste profielschets voor die positie. Een soortgelijke tunnelvisie hadden we ook onder Martin van Geel, met dezelfde nadruk op eredivisiespelers, dus in die zin vind ik het weldegelijk relevant om hem erbij te betrekken.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 21 februari 2023, 17:03:31.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik zie afgelopen transferperiode niet als een trendbreuk die zich in komende 'windows' verder zal ontwikkelen. Het specifieke doel van afgelopen maanden was om een versterking te halen op een specifieke positie, die er direct zou staan. (Zerrouki)

En verder is er (net als vorig jaar) gekeken naar versterkingen voor de meer langere termijn. Een speler halen die het restant van het seizoen kan gebruiken om zich aan te passen, om vervolgens tijdens de voorbereiding min of meer volwaardig aan te sluiten. (Kasanwirjo/van der Belt)

Voor die eerste optie was het overduidelijk wie Slot graag wilde hebben. Het was in zekere zin zelfs de enige speler. Daar heeft Feyenoord vol op ingezet. Dat Zerrouki's komst niet gerealiseerd is, komt mede omdat het lijkt dat tijdens de winterse transferperiode spelers duurder zijn dan 'gewoon' in de zomer. Maar dat ter zijde.

Overigens is ook nog serieus gepoogd om de Noor Vetlesen te halen. Dus dat er louter naar de Eredivisie is gekeken, klopt niet.

Aankomende zomer zal Feyenoord weer veel 'breder' scouten. Ik verwacht dat Feyenoord weer de gehele wereld af zal struinen. Het doel moet zijn om met na die transferperiode 'klaar' te zijn. De winter kan dan gebruikt worden voor buitenkansjes, en om te anticiperen op wat er tijdens de eerste seizoenshelft is gebeurd. Meer niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 februari 2023 om 09:16:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik zie afgelopen transferperiode niet als een trendbreuk die zich in komende 'windows' verder zal ontwikkelen. Het specifieke doel van afgelopen maanden was om een versterking te halen op een specifieke positie, die er direct zou staan. (Zerrouki)

En verder is er (net als vorig jaar) gekeken naar versterkingen voor de meer langere termijn. Een speler halen die het restant van het seizoen kan gebruiken om zich aan te passen, om vervolgens tijdens de voorbereiding min of meer volwaardig aan te sluiten. (Kasanwirjo/van der Belt)

Voor die eerste optie was het overduidelijk wie Slot graag wilde hebben. Het was in zekere zin zelfs de enige speler. Daar heeft Feyenoord vol op ingezet. Dat Zerrouki's komst niet gerealiseerd is, komt mede omdat het lijkt dat tijdens de winterse transferperiode spelers duurder zijn dan 'gewoon' in de zomer. Maar dat ter zijde.

Overigens is ook nog serieus gepoogd om de Noor Vetlesen te halen. Dus dat er louter naar de Eredivisie is gekeken, klopt niet.

Aankomende zomer zal Feyenoord weer veel 'breder' scouten. Ik verwacht dat Feyenoord weer de gehele wereld af zal struinen. Het doel moet zijn om met na die transferperiode 'klaar' te zijn. De winter kan dan gebruikt worden voor buitenkansjes, en om te anticiperen op wat er tijdens de eerste seizoenshelft is gebeurd. Meer niet.



Allereerst, dat van Hugo Vetlesen klopt jammer genoeg niet.[zie bron: https://1908.nl/artikelen/transfercheck-hugo-vetlesen-en-feyenoordlink en https://mobile.twitter.com/FeyenoordTM/status/1622349158601334784]link
Hij zou een uitstekende versterking zijn! Ik heb hem al eens eerder genoemd als een geschikte versterking op de 8 en 10 posities.

De rest van je verhaal is naar mijn mening bewijs dat we af zijn geweken van de nieuwe clubvisie. Ga maar na wat je schrijft:

1.
open/sluit de onderstaande quote:

Voor die eerste optie was het overduidelijk wie Slot graag wilde hebben. Het was in zekere zin zelfs de enige speler



Het inzetten op één speler die de hoofdtrainer graag wil hebben kan toch onmogelijk passen binnen de nieuwe visie. Het bestaat niet dat in de hele wereld maar één speler geschikt zou zijn als onze nieuwe 6. Zeker gezien er ook alternatieven werden genoemd buiten de eredivisie. Dit getuigt juist van een gevaarlijke tunnelvisie, zeker als je ziet hoe Twente de prijs enorm heeft opgeschroefd door deze vreemde manier van onderhandelen van Feyenoord.

2.
open/sluit de onderstaande quote:

Een speler halen die het restant van het seizoen kan gebruiken om zich aan te passen, om vervolgens tijdens de voorbereiding min of meer volwaardig aan te sluiten. (Kasanwirjo/van der Belt)



Dit is in principe een goede zaak, maar aan de namen zie je alweer dat het alleen Nederlandse eredivisie/eerste divisie spelers betreft. Wederom een bewijs van de nauwe focus op de Nederlandse markt, waarbij een bredere zoektocht misschien meer talentvolle spelers oplevert tegen een betere prijs. Het zou eenmalig kunnen zijn zoals je schrijft, maar ik vind het geen goed teken.

Nu moet ik toegeven dat Kasanwirjo een goedkoop gokje lijkt te zijn, maar dit is er wel één waarbij ik niet hoop dat het transferbedrag dat we in hem hebben geïnvesteerd ten koste gaat van een veel betere en getalenteerdere speler uit het buitenland (bijvoorbeeld een Adamo Nagalo). Wat betreft van den Belt vind ik dat ze een slimme deal op het oog hebben.

Ik hoop dat je gelijk krijgt en dat het een incident betreft, maar ik vind het geen goed idee als een hoofdtrainer -hoe goed hij ook is- zo'n invloed verkrijgt op het transferbeleid. Bij de nieuwe visie hoort dat de club bepaalt welke spelers in aanmerking komen als versterking, en daar zou een hoofdtrainer dan over mogen meepraten. Niet andersom.

 

+1/-0

Een hoofdtrainer moet nooit teveel zeggenschap krijgen in het transferbeleid, daar ben ik het volledig mee eens. Een hoofdtrainer moet/zal zich méér richten op de kortere termijn en in het transferbeleid moet ook de visie op langere termijn meegewogen worden.

Nogmaals, ik zie niet in dat afgelopen 'window' een trendbreuk is die zich zal doorzetten in de volgende transferperiodes. Feyenoord is niet afgestapt van haar beleid en 'terug' naar het scouten met het bord op schoot. Om maar even te chargeren.

Dat het afgelopen periode daar wel op léék, dat kan. Maar dat is gebaseerd op wat we weten en denken te weten. Wat we niet weten en of het klopt wat we denken te weten; vertegenwoordigt misschien wel een veel groter deel van waar Feyenoord afgelopen periode op de achtergrond mee bezig is geweest.*

Van wat ik begrepen heb, kwamen de pogingen om Zerrouki binnen te halen écht voort uit de nadrukkelijke wens van Slot om hem binnen te halen. En omdat alle andere betrokken geledingen binnen Feyenoord er ook van overtuigd waren dat hij de ontbrekende schakel was voor elftal. Slot stond niet alleen in zijn overtuiging dat Zerrouki de versterking was die gehaald moest worden.

Er is zeker een lijstje met namen van mogelijke 'nummers 6' die Feyenoord kunnen versterken, en Zerrouki stond daar bovenaan. Hij is niet de enige. Van de overige kandidaten denk ik dat men niet 100% overtuigd was, te meer omdat Wieffer zich zo stormachtig ontwikkeld heeft.

Want met alle respect naar Zerrouki, who needs Ramiz when you've got Mats? :B

*=vrij naar 'The unknown known'-uitspraak van Donald Rumsfeldt

 

+1/-0

Zou Ladislav Krejčí nog gevolgd worden? Als je zulke spelers wil halen is CL wel cruciaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 februari 2023 om 13:25:



Want met alle respect naar Zerrouki, who needs Ramiz when you've got Mats? :B

*=vrij naar 'The unknown known'-uitspraak van Donald Rumsfeldt



Ik denk dat Zerrouki juist heel goed naast Wieffer kan spelen. Kokcu zal weggaan en het is nog maar de vraag of Timber en Wieffer elkaar goed aanvullen. Zerrouki kan ook goed uitzakken en dan het spel verleggen met een goede pass, Wieffer heeft eigenlijk net wat meer drang naar voren.

 

+1/-0

Ik heb er wel vertrouwen in dat er goede spelers bijkomen als spelers vertrekken (Geertruida, Kokcu worden voor veel geld verkocht denk ik)

 

+1/-0

'Feyenoord houdt Adrian Mazilu nauwlettend in de gaten'

Volgens het Roemeense PlaySport zou Feyenoord de 17-jarige Adrian Mazilu nauwlettend in de gaten houden. De 17-jarige aanvaller staat momenteel onder contract bij het Roemeense FCV Farul Constanța, dat uitkomt in de hoogste divisie in Roemenië.

Mazilu zou ook in de belangstelling staan van sc Heerenveen. Ianis Zicu, die oud-speler is van de club waar de spits nu speelt, denkt dat de marktwaarde van Mazilu al zo'n vijf miljoen euro is. De aanvaller scoorde dit seizoen drie keer in acht wedstrijden in de Roemeense competitie. Mazuli heeft bij FCV Farul Constanța nog een contract tot medio 2026.

 

+1/-0

Interessant had ik niet meegekregen maar Feyenoord wilde nog een Mexicaan halen, mischien in de zomer.

Feyenoord wilde Mexicaan: 'Maar ze kwamen twee uur voor sluiting van de markt'
09 februari 2023 23:05
Bron: W Deportes
Foto: Pro Shots
42 reacties
Feyenoord wilde deze window zaken doen met het Mexicaanse CF Pachuca, zo vertelt de president van die club, Armando Martínez aan W Deportes, zo valt te lezen op hun Twitter-account. Het ging om verdedigende middenvelder Luis Chávez.

Martínez zegt in gesprek met het radiostation: 'Feyenoord kwam voor Luis Chávez, maar ze kwamen twee uur voor sluiting van de markt.' Het was voor hem te kort dag om nog een deal te sluiten en dus kon Feyenoord niet zijn gewenste middenvelder aantrekken. Eerder werd al getrokken aan Ramiz Zerrouki en Thomas van den Belt.

Chávez is twaalfvoudig Mexicaans international en speelde op het WK in Qatar. Daar bleef hij niet onopvallend, want tegen Saoedi-Arabië wist hij met een vrije trap één van de mooiste doelpunten van het toernooi te maken. Hij is 27 en vertegenwoordigt een waarde van acht miljoen euro volgens Transfermarkt.com. Het is bekend dat Dennis te Kloese beschikt over een breed netwerk in Noord-Amerika.

 

+1/-0

Zo zie je maar, er gebeurt tijdens een transferwindow zoveel waar de buitenwacht geen weet van heeft. Ik vind het daarom heel vreemd om op basis van wat we (denken te) weten, te oordelen over de werkwijze van de betrokkenen bij Feyenoord.

Je kan op basis van de aan- en eventuele verkopen de balans opmaken.

Maar concluderen dat Te Kloese tekortschiet op transfervlak, zonder te weten wáár hij zich allemaal mee heeft bezig gehouden in dat opzicht; we weten nog niet de helft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 07 maart 2023 om 12:04:

Zo zie je maar, er gebeurt tijdens een transferwindow zoveel waar de buitenwacht geen weet van heeft. Ik vind het daarom heel vreemd om op basis van wat we (denken te) weten, te oordelen over de werkwijze van de betrokkenen bij Feyenoord.

Je kan op basis van de aan- en eventuele verkopen de balans opmaken.

Maar concluderen dat Te Kloese tekortschiet op transfervlak, zonder te weten wáár hij zich allemaal mee heeft bezig gehouden in dat opzicht; we weten nog niet de helft.



Grappig hoe mensen hetzelfde bericht anders kunnen lezen.
Voor mij laat het bericht juist wel zien dat hij te kort schoot.
Je komt 2 uur voor de transfer window terwijl je maanden de tijd had.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 07 maart 2023 om 12:29:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 07 maart 2023 om 12:04:

Zo zie je maar, er gebeurt tijdens een transferwindow zoveel waar de buitenwacht geen weet van heeft. Ik vind het daarom heel vreemd om op basis van wat we (denken te) weten, te oordelen over de werkwijze van de betrokkenen bij Feyenoord.

Je kan op basis van de aan- en eventuele verkopen de balans opmaken.

Maar concluderen dat Te Kloese tekortschiet op transfervlak, zonder te weten wáár hij zich allemaal mee heeft bezig gehouden in dat opzicht; we weten nog niet de helft.



Grappig hoe mensen hetzelfde bericht anders kunnen lezen.
Voor mij laat het bericht juist wel zien dat hij te kort schoot.
Je komt 2 uur voor de transfer window terwijl je maanden de tijd had.



Denk dat ze echt niet hadden verwacht dat v/d Belt niet ging lukken en toen hier te laat kwamen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 07 maart 2023 om 12:35:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 07 maart 2023 om 12:29:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 07 maart 2023 om 12:04:

Zo zie je maar, er gebeurt tijdens een transferwindow zoveel waar de buitenwacht geen weet van heeft. Ik vind het daarom heel vreemd om op basis van wat we (denken te) weten, te oordelen over de werkwijze van de betrokkenen bij Feyenoord.

Je kan op basis van de aan- en eventuele verkopen de balans opmaken.

Maar concluderen dat Te Kloese tekortschiet op transfervlak, zonder te weten wáár hij zich allemaal mee heeft bezig gehouden in dat opzicht; we weten nog niet de helft.



Grappig hoe mensen hetzelfde bericht anders kunnen lezen.
Voor mij laat het bericht juist wel zien dat hij te kort schoot.
Je komt 2 uur voor de transfer window terwijl je maanden de tijd had.



Denk dat ze echt niet hadden verwacht dat v/d Belt niet ging lukken en toen hier te laat kwamen




Hoor je rekening mee te houden als je tot de laatste dag wacht toch?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 07 maart 2023 om 12:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 07 maart 2023 om 12:35:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 07 maart 2023 om 12:29:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 07 maart 2023 om 12:04:

Zo zie je maar, er gebeurt tijdens een transferwindow zoveel waar de buitenwacht geen weet van heeft. Ik vind het daarom heel vreemd om op basis van wat we (denken te) weten, te oordelen over de werkwijze van de betrokkenen bij Feyenoord.

Je kan op basis van de aan- en eventuele verkopen de balans opmaken.

Maar concluderen dat Te Kloese tekortschiet op transfervlak, zonder te weten wáár hij zich allemaal mee heeft bezig gehouden in dat opzicht; we weten nog niet de helft.



Grappig hoe mensen hetzelfde bericht anders kunnen lezen.
Voor mij laat het bericht juist wel zien dat hij te kort schoot.
Je komt 2 uur voor de transfer window terwijl je maanden de tijd had.



Denk dat ze echt niet hadden verwacht dat v/d Belt niet ging lukken en toen hier te laat kwamen




Hoor je rekening mee te houden als je tot de laatste dag wacht toch?



Ja, mee eens. De kunst is altijd om de processen parallel te laten lopen, dat is hier (kennelijk) niet of onvoldoende gebeurd

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 07 maart 2023 om 12:29:

(...)Grappig hoe mensen hetzelfde bericht anders kunnen lezen.
Voor mij laat het bericht juist wel zien dat hij te kort schoot.
Je komt 2 uur voor de transfer window terwijl je maanden de tijd had.



Snap ik.
Maar hoeveel weet je niet wat in de weken ervoor heeft gespeeld?

We gaan nu alweer aannemen dat de interesse in deze speler ontstaan is toen bleek dat alle andere, bij de buitenwacht bekende opties niet meer haalbaar bleken. Ik denk dat er nog veel meer gespeeld heeft wat (nog) niet bekend is, en Feyenoord echt niet alleen gehandeld heeft op het laatste moment. Toen door zowel Zerrouki en van den Belt een streep kon worden gezet.

We weten het niet. Maar we vinden er wel wat van.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 07 maart 2023 om 13:21:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 07 maart 2023 om 12:29:

(...)Grappig hoe mensen hetzelfde bericht anders kunnen lezen.
Voor mij laat het bericht juist wel zien dat hij te kort schoot.
Je komt 2 uur voor de transfer window terwijl je maanden de tijd had.



Snap ik.
Maar hoeveel weet je niet wat in de weken ervoor heeft gespeeld?

We gaan nu alweer aannemen dat de interesse in deze speler ontstaan is toen bleek dat alle andere, bij de buitenwacht bekende opties niet meer haalbaar bleken. Ik denk dat er nog veel meer gespeeld heeft wat (nog) niet bekend is, en Feyenoord echt niet alleen gehandeld heeft op het laatste moment. Toen door zowel Zerrouki en van den Belt een streep kon worden gezet.

We weten het niet. Maar we vinden er wel wat van.



Dat klopt natuurlijk. Vind ook vaak dat er te snel geklaagd wordt, zonder enige kennis van zaken.

Maar aan de andere kant: in dit geval zien we het resultaat (=geen extra broodnodige middenvelder), in de media een soap over Zerrouki plus nauwelijks communicatie uit de club over hoe deze transferperiode gelopen is. Dan vraag je erom dat supporters er iets van vinden

 

+1/-0

Denk ook dat Te Kloese de echte noodzaak om een CVM tehalen niet zag zeker voor miljoenen euro's en achteraf had hij gelijk omdat Wieffer zijn kans gepakt heeft.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 131 132 133 134 135 136 137 138 139 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten