Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 108 109 110 111 112 113 114 115 116 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

Romojo schreef op 31 juli 2022 om 11:15:

Even een vraagje voor de kenners hier. Waarom legt Feyenoord veel spelers voor 4 jaar vast en niet voor 5 jaar zoals andere clubs vaak wel doen?


Dat kost meer geld en past op dit moment niet in het salarisbudget.

 

+1/-0

Slot zegt net op espn dat als Aursnes vertrekt er zeker een vervanger komt. Ik zou dan ff niet weten wie, dacht dat het Timber was maar die is ook eigenlijk geen verdedigende middenvelder. Dan zijn we wel echt dubbel bezet dus. Geertruida kan daar spelen. Doodzonde dat Veerman afgelopen winter niet gelukt is. Hopelijk kunnen ze rekken tot na vitesse als Aursnes gaat.

 

+1/-0

Feyenoord zou er goed aan doen om op zoek te gaan naar een goede vervanger van Bijlow. Sowieso is zijn belssuregevoeligheid een probleem maar zijn betrouwbaarheid is er na zijn blessure niet beter op geworden, Hij ging tegen die Spaanse middenmoter vanmiddag ook weer een paar keer opzichtig de fout in. De hele voorbereiding toont hij zich niet als een betrouwbare sluitpost. In tegendeel je houdt je hart vast met hem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 31 juli 2022 om 19:12:

Feyenoord zou er goed aan doen om op zoek te gaan naar een goede vervanger van Bijlow. Sowieso is zijn belssuregevoeligheid een probleem maar zijn betrouwbaarheid is er na zijn blessure niet beter op geworden, Hij ging tegen die Spaanse middenmoter vanmiddag ook weer een paar keer opzichtig de fout in. De hele voorbereiding toont hij zich niet als een betrouwbare sluitpost. In tegendeel je houdt je hart vast met hem.



Volledig eens, een concurrent voor Bijlow lijkt me eerder noodzakelijk dan een tweede linksback (achter de nog aan te trekken eerste linksback). Wat mij betreft zoeken Mike Kleijn en die Hartman het maar uit achter de eerste linksback. Een betrouwbare keeper is prioriteit mijns inziens.

Daarnaast moet er echt nog een buitenspeler met kwalitatief toegevoegde waarde bij, eentje met diepgang, snelheid en een actie. Bij ons komt bijna elke buitenspeler in de bal waardoor er vrijwel nul diepgang en dreiging in het spel zit. Je ziet bij Ajax en PSV dat ze minstens één zo'n type buitenspeler hebben opgesteld in de basis, het is een must om aanvallend wat te creëren. Het vertrek van Sinisterra is nog steeds niet opgelost.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 31 juli 2022 om 13:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Romojo schreef op 31 juli 2022 om 11:15:

Even een vraagje voor de kenners hier. Waarom legt Feyenoord veel spelers voor 4 jaar vast en niet voor 5 jaar zoals andere clubs vaak wel doen?


Dat kost meer geld en past op dit moment niet in het salarisbudget.


Ik denk dat zoiets eerder de wens is van de komende speler en zijn management. Maar met Gimenez heeft Feyenoord wel 'n speler die voor 5 jaar is gecontracteerd, zie Feyenoord presentatie video. Zal ook met de leeftijd van 'n speler te maken, 'n 26 jarige speler zal je misschien eerder voor 4j vastleggen dan 'n 21 of 22 jarige voetballer

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 31 juli 2022 om 16:58:

Slot zegt net op espn dat als Aursnes vertrekt er zeker een vervanger komt. Ik zou dan ff niet weten wie, dacht dat het Timber was maar die is ook eigenlijk geen verdedigende middenvelder. Dan zijn we wel echt dubbel bezet dus. Geertruida kan daar spelen. Doodzonde dat Veerman afgelopen winter niet gelukt is. Hopelijk kunnen ze rekken tot na vitesse als Aursnes gaat.


Als het vandaag 'n open sollicitatie was van Aursnes naar Benfica toe dan zullen die zich nog wel eens achter de oren krabben ... :huh Wat was die matig zeg! Wat deze voorbereiding denk ik wel duidelijk maakt is dat Orkun een hele hele belangrijke schakel is in dit elftal! Zodanig dat zelfs Aursnes er nu 'n stuk minder uitziet.

Slot zei in dat interview ook dat Timber is gehaald als vervanger voor Til wat ik best verrassend vond. Ik had daar namelijk Szymanski verwacht. Die is dus gehaald als vleugelspits blijkbaar. Ik vond het begin van Idrissi, zijn eerste 45 min, er hoopvol uitzien. Die lijkt me niet lang nodig te hebben om in vorm te raken. Timber ook 'n prima pot gespeeld in de wetenschap dat als Orkun terug is hij naar de '10' opschuift. Op papier ziet er het er gewoon goed uit. Wat nog ontbreekt is de wedstrijd scherpte en de wil om te winnen. Die fighting spirit van vorig seizoen dat is wat er ontbreekt ....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 31 juli 2022 om 16:58:

Slot zegt net op espn dat als Aursnes vertrekt er zeker een vervanger komt. Ik zou dan ff niet weten wie, dacht dat het Timber was maar die is ook eigenlijk geen verdedigende middenvelder. Dan zijn we wel echt dubbel bezet dus. Geertruida kan daar spelen. Doodzonde dat Veerman afgelopen winter niet gelukt is. Hopelijk kunnen ze rekken tot na vitesse als Aursnes gaat.



Een vervanger voor Aursnes kan ook een extra verdediger zijn, zodat Geertruida kan doorschuiven, toch? Uit de woorden van Slot maakte ik niet op dat er bij een vertrek van Aursnes sowieso nog een middenvelder bij moet…

Bij een vertrek van Aursnes wordt de spoeling op het middenveld wel weer erg dun. Ik snap de wens van Slot daarom wel. Anderzijds spelen de grootste talenten vanuit Varkenoord op dit moment ook middenvelders. Hun perspectieven op speeltijd worden met een vervanger voor Aursnes weer kleiner. Ik zou graag zien dat zij meer kansen krijgen, en het anders met Geetruida opgelost wordt…

 

+1/-0

'Feyenoord meldt zich bij FC Twente voor Zerrouki'

Ramiz Zerrouki moet de opvolger worden van Fredrik Aursnes bij Feyenoord, zo meldt De Telegraaf. De Rotterdammers hebben zich officieel gemeld bij FC Twente om de 24-jarige middenvelder over te nemen.

Feyenoord houdt er rekening mee dat er snel een akkoord bereikt gaat worden over een transfersom van Aursnes. De Noor heeft zelf al overeenstemming bereikt met Benfica over een meerjarig contract. Zerrouki moet na zijn vertrek direct de overstap maken naar De Kuip. De Algerijnse international moet meer dan vier miljoen euro kosten.

Zerrouki heeft bij de Tukkers nog een contract tot medio 2024. Ook is er nog een optie in het contract voor nog één jaar. De afgelopen twee seizoenen heeft de rechtspoot zich indrukwekkend ontwikkeld in de Eredivisie. Zerrouki wordt al maanden door scouts van Feyenoord gevolgd en als een zeer interessante speler gezien.

 

+1/-0

Onderhandelen met Twente. Die hebben een goed seizoen gehad waarin ze alles mee hadden, dan denken ze altijd direct weer dat ze een serieuze concurrent zijn en vragen tien miljoen voor hun spelers. Vervolgens zit het niet mee zoals vorig seizoen, worden ze keurig achtste en verhuist deze gast voor twee miljoen richting een Franse middenmotor. En dan weer aankloppen bij de gemeente voor steun.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 01 augustus 2022 om 07:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 31 juli 2022 om 16:58:

Slot zegt net op espn dat als Aursnes vertrekt er zeker een vervanger komt. Ik zou dan ff niet weten wie, dacht dat het Timber was maar die is ook eigenlijk geen verdedigende middenvelder. Dan zijn we wel echt dubbel bezet dus. Geertruida kan daar spelen. Doodzonde dat Veerman afgelopen winter niet gelukt is. Hopelijk kunnen ze rekken tot na vitesse als Aursnes gaat.



Een vervanger voor Aursnes kan ook een extra verdediger zijn, zodat Geertruida kan doorschuiven, toch? Uit de woorden van Slot maakte ik niet op dat er bij een vertrek van Aursnes sowieso nog een middenvelder bij moet…

Bij een vertrek van Aursnes wordt de spoeling op het middenveld wel weer erg dun. Ik snap de wens van Slot daarom wel. Anderzijds spelen de grootste talenten vanuit Varkenoord op dit moment ook middenvelders. Hun perspectieven op speeltijd worden met een vervanger voor Aursnes weer kleiner. Ik zou graag zien dat zij meer kansen krijgen, en het anders met Geetruida opgelost wordt…



Hij zei dat Aursnes één op één vervangen zal worden, daarmee bedoelde hij een nieuwe speler. Geertruida ziet hij als rechtsback, Slot herhaalde dat een paar keer.

En hierboven las ik dat Szymanski als vleugelspeler wordt gezien, maar Slot zei in het interview de beschikking te hebben over vier goede middenvelders: Kökcü, Timber, Aursnes en Szymanski (later voegde hij Toornstra nog toe, wetende dat hij anders gedoe zou krijgen). Szymanski wordt als middenvelder gezien. Basismiddenveld in de ogen van Slot: Kokcu op 8, Aursnes op 6 en Timber op 10 (in een iets vlakkere variant dan vorig jaar).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 01 augustus 2022 om 09:40:

'Feyenoord meldt zich bij FC Twente voor Zerrouki'

Ramiz Zerrouki moet de opvolger worden van Fredrik Aursnes bij Feyenoord, zo meldt De Telegraaf. De Rotterdammers hebben zich officieel gemeld bij FC Twente om de 24-jarige middenvelder over te nemen.

Feyenoord houdt er rekening mee dat er snel een akkoord bereikt gaat worden over een transfersom van Aursnes. De Noor heeft zelf al overeenstemming bereikt met Benfica over een meerjarig contract. Zerrouki moet na zijn vertrek direct de overstap maken naar De Kuip. De Algerijnse international moet meer dan vier miljoen euro kosten.

Zerrouki heeft bij de Tukkers nog een contract tot medio 2024. Ook is er nog een optie in het contract voor nog één jaar. De afgelopen twee seizoenen heeft de rechtspoot zich indrukwekkend ontwikkeld in de Eredivisie. Zerrouki wordt al maanden door scouts van Feyenoord gevolgd en als een zeer interessante speler gezien.


Geen slechte balafpakker, maar ik denk dat je qua prijs/kwaliteitverhouding echt elders zal moeten zoeken. Andrey Santos lijkt mij een kwalitatief betere optie.

 

+1/-0

'FC Zürich laat vraagprijs Gnonto zakken'

FC Zürich heeft de vraagprijs voor Wilfried Gnonto laten zakken. De Zwitsers zijn vorige week uitgeschakeld in de voorronde van de Champions League en daardoor wordt Gnonto nu in de etalage gezet.

Dit meldt Gazzetta dello Sport. Gnonto heeft nog een contract voor één seizoen en is niet van plan om zijn contract te verlengen. FC Zürich wil de 18-jarige aanvaller daarom het liefst deze zomer verkopen. Gnonto moet nu een bedrag van rond de acht miljoen euro kosten. Eerder was de vraagprijs nog rond de twaalf miljoen euro.

Feyenoord monitort nog altijd de situatie van Gnonto, maar is minder concreet dan eerder in de transferwindow. De Rotterdammers bekijken ook andere opties om de aanval te versterken. Trainer Arne Slot gaf gisteren nog aan te azen op een extra buitenspeler voor in de selectie.

 

+1/-0

''Paixão is de naam waar het nu veel over gaat''

Igor Paixão is momenteel volop in beeld bij Feyenoord. De 22-jarige linksbuiten is de belangrijkste kandidaat om de aanvalslinie van de Rotterdammers te versterken. Paixão staat momenteel onder contract bij Coritiba FC.

''Paixão is de naam waar het nu veel over gaat'', bevestigt Feyenoord-watcher Dennis van Eersel in de podcast van RTV Rijnmond. ''De signalen die ik krijg van mogelijke namen die gaan komen: dan is het eerder Paixão dan Gnonto. Het is ongeveer hetzelfde verhaal. Het is een talentvolle jonge speler met veel restwaarde en die kan je op termijn doorverkopen.''

''Dit zijn spelers die interessant zijn voor Feyenoord en waar ze ook bereid voor zijn om best wel iets voor neer te leggen. Paixão staat inderdaad op de radar om erbij te komen. Slot bevestigt dat ze een buitenspeler willen halen en natuurlijk nog twee linksbacks.''

Paixão heeft nog een contract tot medio 2024 bij de Braziliaanse club. De rechtspoot heeft volgens buitenlandse media al aangegeven open te staan voor een avontuur in Europa. Zijn marktwaarde werd in april door Transfermarkt geschat op iets minder dan één miljoen euro. Gezien de interesse en zijn ontwikkeling wordt dat nu geschat op een bedrag van rond de vier miljoen euro.

#TT | Feyenoord en San Jose Earthquakes bereiken akkoord

Feyenoord heeft Marcos López zo goed als binnen, zo meldt journalist Aldair Santa Cruz Padilla op Twitter. De 22-jarige international van Peru komt over van San Jose Earthquakes en moet de nieuwe linksback worden van de Rotterdammers.

Feyenoord en de Amerikaanse club praten nog wel over de laatste details. Eerder werd al bekend dat de stadionclub een bod heeft gedaan van een bedrag tussen de één á twee miljoen euro. López moet snel gepresenteerd gaan worden in De Kuip.

Vermoedelijk wordt López gezien als tweede linksback van Feyenoord. De talentvolle linkspoot heeft namelijk nog even nodig om aan te kunnen sluiten bij de selectie van Arne Slot. De trainer gaf gisteren aan dat Feyenoord ook bezig is met een linksback die direct inzetbaar is.

 

+1/-0

Deze komt dus niet.

AZ strikt Bazoer voor drie jaar

Feyenoord hoeft niet meer aan te kloppen bij Riechedly Bazoer. De transfervrije middenvelder annex verdediger heeft voor drie jaar bij AZ getekend, zo is te zien op de officiële kanalen van de Alkmaarse club.

Feyenoord had in het verleden nadrukkelijk belangstelling in de geboren Utrechter maar tot een akkoord kwam het nooit. Bij AZ gaat Bazoer onder andere spelen met oud-Feyenoorders Clasie en Martins Indi.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 01 augustus 2022 om 19:02:

Deze komt dus niet.

AZ strikt Bazoer voor drie jaar

Feyenoord hoeft niet meer aan te kloppen bij Riechedly Bazoer. De transfervrije middenvelder annex verdediger heeft voor drie jaar bij AZ getekend, zo is te zien op de officiële kanalen van de Alkmaarse club.

Feyenoord had in het verleden nadrukkelijk belangstelling in de geboren Utrechter maar tot een akkoord kwam het nooit. Bij AZ gaat Bazoer onder andere spelen met oud-Feyenoorders Clasie en Martins Indi.



Prima, met Timber en Szymański heeft Feyenoord betere aanwinsten gerealiseerd dan Bazoer. En als Aursnes vertrekt, komt een andere versterking.

Ik vind wel dat AZ zich goed geroerd heeft op de transfermarkt. Ben benieuwd hoe zij zich gaan manifesteren dit seizoen.

 

+1/-0

#TT | Ook linksback Campos op lijstje van Feyenoord

Feyenoord heeft ook linksback Omar Campos op het lijstje staan. De Rotterdammers hebben de afgelopen weken volop gescout om de verdediging te versterken en ook de 20-jarige Mexicaan is een optie om de overstap te maken naar De Kuip.

Dit meldt journalist Luis Herra. Het is niet duidelijk hoe concreet Feyenoord op dit moment is. Campos staat onder contract bij de Mexicaanse voetbalclub Santos Laguna. De linkspoot heeft daar nog een contract tot medio 2025 en een marktwaarde van rond de vier miljoen euro. Ook Anderlecht wordt genoemd als mogelijke bestemming.

Feyenoord wil de komende dagen de selectie versterken met een linksback. Gisteren werd bekend dat de stadionclub een akkoord heeft bereikt met San Jose Earthquakes over Marcos López. De berichtgeving vanuit Peru is alleen nog niet officieel bevestigd door Nederlandse media. De komende dagen moet er meer duidelijkheid komen.

Zaakwaarnemer Paixão verwacht transfer naar Feyenoord

De kans is groot dat Feyenoord zich de komende dagen gaat versterken met aanvaller Igor Paixão. De zaakwaarnemer bevestigt in gesprek met 1908.nl dat de onderhandelingen voorspoedig verlopen en dat de clubs momenteel praten over de laatste details.

Everson Silva van Head Soccer Group vertelt dat Coritiba FC en Feyenoord elkaar nagenoeg hebben gevonden in een transfersom over de 22-jarige linksbuiten. De Braziliaanse club heeft recent de vraagprijs laten zakken en dat is goed gevallen bij Feyenoord.

Ook zijn Wilfried Gnonto en Largie Ramazani in beeld, maar Paixão gaat mogelijk de gewenste versterking worden voor trainer Arne Slot. Gisteren maakte Feyenoord-watcher Dennis van Eersel al bekend dat de komst van Paixão het meest realistisch werd ingeschat door de Rotterdammers.

 

+1/-0

Slot heeft twijfels over Zerrouki, dan gaat hij echt niet komen.

 

+1/-0

'López maakt definitief overstap naar Feyenoord'

Feyenoord heeft Marcos López binnen, zo meldt journalist Jeff Carlisle van ESPN. De 22-jarige linksback reist spoedig af naar Nederland voor zijn medische keuring. Vandaag hebben de clubs een akkoord weten te bereiken over de laatste details.

López komt over van de Amerikaanse club San José Earthquakes. De international van Peru is voor aanstaande zondag tegen Vitesse nog niet beschikbaar. Ook López moet nog wachten totdat het papierwerk volledig is afgerond.

Trainer Arne Slot gaf afgelopen weekend aan dat Feyenoord ook nog werkt aan de komst van een linksback die direct inzetbaar is. López wordt gehaald voor de toekomst en moet op termijn een basisplaats afdwingen bij Feyenoord.

Sources tell ESPN that #Quakes74 defender Marcos Lopez has been transferred to Feyenoord. @PaulTenorio reported earlier this week that Feyenoord's offer was in the seven figure range. Lopez was out of contract at the end of this season, so good for SJ to get a deal done now.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 01 augustus 2022 om 20:21:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 01 augustus 2022 om 19:02:

Deze komt dus niet.

AZ strikt Bazoer voor drie jaar

Feyenoord hoeft niet meer aan te kloppen bij Riechedly Bazoer. De transfervrije middenvelder annex verdediger heeft voor drie jaar bij AZ getekend, zo is te zien op de officiële kanalen van de Alkmaarse club.

Feyenoord had in het verleden nadrukkelijk belangstelling in de geboren Utrechter maar tot een akkoord kwam het nooit. Bij AZ gaat Bazoer onder andere spelen met oud-Feyenoorders Clasie en Martins Indi.



Prima, met Timber en Szymański heeft Feyenoord betere aanwinsten gerealiseerd dan Bazoer. En als Aursnes vertrekt, komt een andere versterking.

Ik vind wel dat AZ zich goed geroerd heeft op de transfermarkt. Ben benieuwd hoe zij zich gaan manifesteren dit seizoen.


Ik had bazoer altijd gehaald. Transfervrij zo'n speler is een unieke kans en blijkt haalbaar (als az m haalt), ik dacht dat hij naar een club/land met hoge salarissen zou gaan. Dan had je de opvolger van Aursnes binnen. En backup voor Trauner/Geert (nu of volgend jaar geert) of andere plek middenveld (kokcu volgend jaar). Nu heb je gedoe met Zerrouki (of slot wil m idd niet of te duur) of andere dure vervanger Aursnes. Bazoer kan veel opleveren (bijv bij paar goede EL wedstrijden).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 02 augustus 2022 om 21:02:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 01 augustus 2022 om 20:21:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 01 augustus 2022 om 19:02:

Deze komt dus niet.

AZ strikt Bazoer voor drie jaar

Feyenoord hoeft niet meer aan te kloppen bij Riechedly Bazoer. De transfervrije middenvelder annex verdediger heeft voor drie jaar bij AZ getekend, zo is te zien op de officiële kanalen van de Alkmaarse club.

Feyenoord had in het verleden nadrukkelijk belangstelling in de geboren Utrechter maar tot een akkoord kwam het nooit. Bij AZ gaat Bazoer onder andere spelen met oud-Feyenoorders Clasie en Martins Indi.



Prima, met Timber en Szymański heeft Feyenoord betere aanwinsten gerealiseerd dan Bazoer. En als Aursnes vertrekt, komt een andere versterking.

Ik vind wel dat AZ zich goed geroerd heeft op de transfermarkt. Ben benieuwd hoe zij zich gaan manifesteren dit seizoen.


Ik had bazoer altijd gehaald. Transfervrij zo'n speler is een unieke kans en blijkt haalbaar (als az m haalt), ik dacht dat hij naar een club/land met hoge salarissen zou gaan. Dan had je de opvolger van Aursnes binnen. En backup voor Trauner/Geert (nu of volgend jaar geert) of andere plek middenveld (kokcu volgend jaar). Nu heb je gedoe met Zerrouki (of slot wil m idd niet of te duur) of andere dure vervanger Aursnes. Bazoer kan veel opleveren (bijv bij paar goede EL wedstrijden).



Ik denk er precies zo over. Vind ik echt een gemiste kans. Zeker nu hij centraal heeft gespeeld, kan hij met zijn voetballende kwaliteiten op 6 een hele goede speler zijn. Zou mij niet verbazen dat AZ hem na een seizoen voor 10-12 miljoen verkoopt aan club uit de top 5 competitie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 108 109 110 111 112 113 114 115 116 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten