Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 101 102 103 104 105 106 107 108 109 ... 178 179 180 181 182

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 juli 2022 om 09:47:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 10 juli 2022 om 22:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Het gepromoveerde AS Monza is sterk geïnteresseerd in het aantrekken van Wilfried Gnonto. De rappe aanvaller van FC Zürich wordt al tijden in verband gebracht met Feyenoord, maar er zijn vele clubs die belangstelling hebben voor de 18-jarige international van Italië, zo weet La Gazzetta dello Sport.
Silvio Berlosconi is de eigenaar van Monza en is zijn selectie, na promotie naar de Serie A, enorm aan het versterken. De Italiaanse club heeft zaterdag ook een aanbieding bij Luis Suárz neergelegd. De bijtgrage Uruguayaan kan naar verluidt vijf miljoen euro per jaar gaan verdienen bij Monza. De club contracteerde tot nu toe al dertien spelers voor aankomend seizoen. Bij Monza heeft, naast Berlosconi, Andriano Galliani de touwtjes in handen. De ondernemer die lang de leiding had bij AC Milaan waarschuwde de overige ploegen al, na de promotie van AS Monza: "Ik ben een notoire spender". Het geld gaat nu mogelijk ook gespendeerd worden aan Wilfried Gnonto.



Als je maar lang genoeg wacht gaat die Gnonto, die naar verluidt zelf graag naar Feyenoord wil, ook denken wil Feyenoord mij wel zo graag?



Wij weten niet wat er speelt tussen Gnonto en Feyenoord. Misschien belt Te Kloese hem wel iedere dag om hem op het hart te drukken dat het goed komt. Of misschien is de overgang allang afgeblazen.

Laten we lekker afwachten.

Het is heerlijk speculeren op basis van geruchten en vage nieuwtjes, maar ik vind het heel snel erg negatief hier.

Feyenoord bakt er niks van. Geen enkele mogelijke versterking deugt, en als een overgang niet doorgaat is het alsof de club een wereldtopper misloopt en dat voor de 100% is toe te schrijven aan Feyenoord.

We zullen zien.



Amen :B

Nog een negatief gerucht. PSV (lees Van Nistelrooy) os op de achtergrond bezig met Wijnaldum.

 

+1/-0

Lekker dan. zie je met grote letters ‘BREAKING’ staan op die Feyenoord nieuwssites, gaat het over de keeper van Feyenoord Vrouwen die is opgeroepen voor het Ned. elftal wegens een blessure van de vaste keeper. Ik dacht die topper is eindelijk binnen……
Kijkt er eigenlijk iemand naar die kolerezooi? Alle wedstrijden worden gewoon helemaal uitgezonden terwijl ze niet om aan te gluren zijn :D

 

+1/-0

Misschien toch die Gnonto en Hancko als Dennis te Kloese de onderhandelingen goed zal voeren. Dat zijn de namen die je wil lezen als supporter. Kwaliteitsimpulsen met de nodige restwaarde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 11 juli 2022 om 14:34:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 juli 2022 om 09:47:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 10 juli 2022 om 22:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Het gepromoveerde AS Monza is sterk geïnteresseerd in het aantrekken van Wilfried Gnonto. De rappe aanvaller van FC Zürich wordt al tijden in verband gebracht met Feyenoord, maar er zijn vele clubs die belangstelling hebben voor de 18-jarige international van Italië, zo weet La Gazzetta dello Sport.
Silvio Berlosconi is de eigenaar van Monza en is zijn selectie, na promotie naar de Serie A, enorm aan het versterken. De Italiaanse club heeft zaterdag ook een aanbieding bij Luis Suárz neergelegd. De bijtgrage Uruguayaan kan naar verluidt vijf miljoen euro per jaar gaan verdienen bij Monza. De club contracteerde tot nu toe al dertien spelers voor aankomend seizoen. Bij Monza heeft, naast Berlosconi, Andriano Galliani de touwtjes in handen. De ondernemer die lang de leiding had bij AC Milaan waarschuwde de overige ploegen al, na de promotie van AS Monza: "Ik ben een notoire spender". Het geld gaat nu mogelijk ook gespendeerd worden aan Wilfried Gnonto.



Als je maar lang genoeg wacht gaat die Gnonto, die naar verluidt zelf graag naar Feyenoord wil, ook denken wil Feyenoord mij wel zo graag?



Wij weten niet wat er speelt tussen Gnonto en Feyenoord. Misschien belt Te Kloese hem wel iedere dag om hem op het hart te drukken dat het goed komt. Of misschien is de overgang allang afgeblazen.

Laten we lekker afwachten.

Het is heerlijk speculeren op basis van geruchten en vage nieuwtjes, maar ik vind het heel snel erg negatief hier.

Feyenoord bakt er niks van. Geen enkele mogelijke versterking deugt, en als een overgang niet doorgaat is het alsof de club een wereldtopper misloopt en dat voor de 100% is toe te schrijven aan Feyenoord.

We zullen zien.



Amen :B

Nog een negatief gerucht. PSV (lees Van Nistelrooy) os op de achtergrond bezig met Wijnaldum.



Wijnaldum is niet haalbaar voor Feyenoord. Die verdient nu geloof ik 11 miljoen per jaar in Parijs. Denk jij dat hij voor een tiende daarvan in de Kuip gaat voetballen, of dat PSG bereid is hem te verhuren en 90% van zijn salaris voor hun rekening blijft nemen?!?

Laat PSV dit maar lekker onderzoeken, in zulke salarissen moet je als Feyenoord nog niet meewillen.

 

+1/-0

Gronto gaat ook moeilijk worden het tranfer bedrag is verhoogd omdat er meer interesse is.
Niet lullen maar poetsen, Feyenoord moet als je weet dat het een zeer goed talent is toeslaan, of verder kijken.

 

+1/-0

Weet niet hoor al die buitenlandse namen die de revu passeren voorlopig 3 nederlanders en een Braziliaan die al tijdje hier speelt, lijkt me goed beleid.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 12 juli 2022 om 21:24:

Gronto gaat ook moeilijk worden het tranfer bedrag is verhoogd omdat er meer interesse is.
Niet lullen maar poetsen, Feyenoord moet als je weet dat het een zeer goed talent is toeslaan, of verder kijken.


Waarop baseer jij dat er 'n hoger bod is gekomen? Heb ik iets gemist? Welke idiote TD gaat boven de vraagprijs bieden? Ach we gaan het zien. We hebben 'n scouting die zichzelf ruimschoots bewezen heeft en met Te Kloese erbij zal het ook dit jaar weer goed komen. Feyenoord zou bijv met Gnonto kunnen afspreken dat hij zijn contract uitdient en dan volgend jaar transfer komt en dat het transfergeld wat Feyenoord bespaart wordt uitgekeerd als salaris. Dus zeg € 1,5-2m/j :D

 

+1/-0

Zurich wil 10 miljoen, volgens mij is dat niet veranderd. Feyenoord wil dat niet betalen, daarvoor bestaan er teveel twijfels en risico's. De club kan het zich nog niet permiteren zoveel geld uit te geven aan 1 speler.

Hopelijk kunnen de clubs tot een overeenstemming komen en Gnonto alsnog naar Feyenoord komen. Maar als dat niet het geval is, zal Feyenoord moeten 'doorschakelen' aan andere aanvallers. Ik vraag me af wat er gebeurd is met de interesse voor Sam Lammers; zou dat nog spelen?

Vind ik qua postuur en kwaliteiten veel meer 'aansluiten' bij Danilo; met Lammers heb je een ander type spits waarmee je een ander spelletje kan spelen. Van Gnonto weet ik niet genoeg, maar lijkt qua postuur/lengte toch meer op Danilo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 juli 2022 om 10:20:

Zurich wil 10 miljoen, volgens mij is dat niet veranderd. Feyenoord wil dat niet betalen, daarvoor bestaan er teveel twijfels en risico's. De club kan het zich nog niet permiteren zoveel geld uit te geven aan 1 speler.

Hopelijk kunnen de clubs tot een overeenstemming komen en Gnonto alsnog naar Feyenoord komen. Maar als dat niet het geval is, zal Feyenoord moeten 'doorschakelen' aan andere aanvallers. Ik vraag me af wat er gebeurd is met de interesse voor Sam Lammers; zou dat nog spelen?

Vind ik qua postuur en kwaliteiten veel meer 'aansluiten' bij Danilo; met Lammers heb je een ander type spits waarmee je een ander spelletje kan spelen. Van Gnonto weet ik niet genoeg, maar lijkt qua postuur/lengte toch meer op Danilo.


Grotendeels mee eens @middenveldert. Voor €10 miljoen moet je 200% zeker zijn van zijn kwaliteiten. Ik zou hem niet vergelijken met Danilo. Wat ik van Gnonto op Youtube heb gezien, ja ik weet het want het zegt weinig en je ziet alleen de beste acties, zou ik hem eerder kwa speelstijl en gedrevenheid vergelijken met Guidetti. En we weten wat dat voor succes verhaal is geworden. Gnonto heeft dat denk ik ook in zich :feyenoord :feyenoord :kuip

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 juli 2022 om 10:20:

Zurich wil 10 miljoen, volgens mij is dat niet veranderd. Feyenoord wil dat niet betalen, daarvoor bestaan er teveel twijfels en risico's. De club kan het zich nog niet permiteren zoveel geld uit te geven aan 1 speler.

Hopelijk kunnen de clubs tot een overeenstemming komen en Gnonto alsnog naar Feyenoord komen. Maar als dat niet het geval is, zal Feyenoord moeten 'doorschakelen' aan andere aanvallers. Ik vraag me af wat er gebeurd is met de interesse voor Sam Lammers; zou dat nog spelen?

Vind ik qua postuur en kwaliteiten veel meer 'aansluiten' bij Danilo; met Lammers heb je een ander type spits waarmee je een ander spelletje kan spelen. Van Gnonto weet ik niet genoeg, maar lijkt qua postuur/lengte toch meer op Danilo.




Feyenoord zal nooit 10 miljoen betalen voor Gnonto, dat is onverantwoord. Maar de situatie is zo dat Gnonto blijkbaar alleen naar de eredivisie wil en volgend jaar uit zijn contract loopt. Als Feyenoord zich tegen het einde van deze transferwindow met een redelijk bod meldt is deze deal al een stuk realistischer.

Als je dan overschakelt naar het type aanspeelpunt/kapstok zou ik eerder voor Zirkzee gaan. Lammers vind ik toch van een minder kaliber en ik vraag me af of Feyenoord er goed aan zou doen daar geld aan te besteden. Wellicht als huurspeler om de breedte te versterken, maar ik denk niet dat zoiets een optie zal zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 13 juli 2022 om 12:55:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 juli 2022 om 10:20:

Zurich wil 10 miljoen, volgens mij is dat niet veranderd. Feyenoord wil dat niet betalen, daarvoor bestaan er teveel twijfels en risico's. De club kan het zich nog niet permiteren zoveel geld uit te geven aan 1 speler.

Hopelijk kunnen de clubs tot een overeenstemming komen en Gnonto alsnog naar Feyenoord komen. Maar als dat niet het geval is, zal Feyenoord moeten 'doorschakelen' aan andere aanvallers. Ik vraag me af wat er gebeurd is met de interesse voor Sam Lammers; zou dat nog spelen?

Vind ik qua postuur en kwaliteiten veel meer 'aansluiten' bij Danilo; met Lammers heb je een ander type spits waarmee je een ander spelletje kan spelen. Van Gnonto weet ik niet genoeg, maar lijkt qua postuur/lengte toch meer op Danilo.




Feyenoord zal nooit 10 miljoen betalen voor Gnonto, dat is onverantwoord. Maar de situatie is zo dat Gnonto blijkbaar alleen naar de eredivisie wil en volgend jaar uit zijn contract loopt. Als Feyenoord zich tegen het einde van deze transferwindow met een redelijk bod meldt is deze deal al een stuk realistischer.

Als je dan overschakelt naar het type aanspeelpunt/kapstok zou ik eerder voor Zirkzee gaan. Lammers vind ik toch van een minder kaliber en ik vraag me af of Feyenoord er goed aan zou doen daar geld aan te besteden. Wellicht als huurspeler om de breedte te versterken, maar ik denk niet dat zoiets een optie zal zijn.



Ik vind hem ook niet zo'n bijzondere speler. Leuk dat die Italiaans international is, maar dat is Pelle ook.

Hij is snel, behendig, maar zie meeste acties mislukken in de filmpjes op Youtube.

Die 4 miljoen is veel, 10 miljoen veel te veel in mijn ogen... Zeker met een 1 jarig contract...

 

+1/-0

Volgens VI kiest Maatsen voor Burnley. De rij van spelers die geen trek hebben in Feyenoord wordt steeds langer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 13 juli 2022 om 08:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 12 juli 2022 om 21:24:

Gronto gaat ook moeilijk worden het tranfer bedrag is verhoogd omdat er meer interesse is.
Niet lullen maar poetsen, Feyenoord moet als je weet dat het een zeer goed talent is toeslaan, of verder kijken.


Waarop baseer jij dat er 'n hoger bod is gekomen? Heb ik iets gemist? Welke idiote TD gaat boven de vraagprijs bieden? Ach we gaan het zien. We hebben 'n scouting die zichzelf ruimschoots bewezen heeft en met Te Kloese erbij zal het ook dit jaar weer goed komen. Feyenoord zou bijv met Gnonto kunnen afspreken dat hij zijn contract uitdient en dan volgend jaar transfer komt en dat het transfergeld wat Feyenoord bespaart wordt uitgekeerd als salaris. Dus zeg € 1,5-2m/j :D



Heb ik dacht ik op hier op feyenoord supporters.nl gelezen, met het argument dat er meer clubs hem willen hebben de reden dat de club waar hij speelt het transferbedrag heeft verhoogd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 13 juli 2022 om 18:26:

Volgens VI kiest Maatsen voor Burnley. De rij van spelers die geen trek hebben in Feyenoord wordt steeds langer.



Volgens mij willen juist best veel richting Feyenoord alleen moet Feyenoord dan wel betalen.
Dit is wel een zielig geval die Maatsen want die gaat liever naar een laag niveau dan terug naar Feyenoord.
Zou het ook nooit meer proberen nu.
Je had de kans op de grote club, europees spelen en eerste keus te zijn en dan kies je dit.
Laat zien dat het niet de aller slimste is ook.

 

+1/-0

Vooralsnog weinig linksbacks die sterk worden gelinkt aan Feyenoord. Hoop dat ze niet te veel op Maatsen hebben gegokt. Ik denk toch de positie waar op dit moment de sterkste behoefte is. Dus toch zorgelijk dat hier amper ontwikkelingen in zijn.

 

+1/-0

Timber is ook wel een goede speler. Hoop dat er eens een keer wordt doorgepakt voor zover mogelijk.
Moet hier en daar nog wel iets bij.

 

+1/-0

Gaan voor echte backs met voldoende profiel en aub geen omgeturnde middenvelders. Maar ja, de tijd loopt door. Toch ietsje harder ons best moeten doen ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 14 juli 2022 om 09:29:

Timber is ook wel een goede speler. Hoop dat er eens een keer wordt doorgepakt voor zover mogelijk.
Moet hier en daar nog wel iets bij.



Timber vind ik een heel goede speler. Ik vraag me af of Feyenoord hem kan halen, want Utrecht verlangt een behoorlijke transfersom.

Hij is de investering waard, maar Feyenoord moet het zich wel kunnen veroorloven; op andere posities moeten ook nog versterkingen komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 14 juli 2022 om 13:54:

open/sluit de onderstaande quote:

dalfsen schreef op 14 juli 2022 om 09:29:

Timber is ook wel een goede speler. Hoop dat er eens een keer wordt doorgepakt voor zover mogelijk.
Moet hier en daar nog wel iets bij.



Timber vind ik een heel goede speler. Ik vraag me af of Feyenoord hem kan halen, want Utrecht verlangt een behoorlijke transfersom.

Hij is de investering waard, maar Feyenoord moet het zich wel kunnen veroorloven; op andere posities moeten ook nog versterkingen komen.



Dit is zo een speler die nooit gaat komen omdat Utrecht er de hoofdprijs voor wilt.

 

+1/-0

'Feyenoord geïnteresseerd in linksback Salah-Eddine'

Anass Salah-Eddine staat op de radar bij Feyenoord. De 20-jarige linksback is nu nog (jeugd)speler van Ajax, maar heeft moeite om met die club tot een overeenkomst te komen over een nieuw contract. Mocht dat niet lukken, dan is Feyenoord een van de kandidaten voor zijn handtekening.

Dat schrijft Mike Verweij, Ajax-watcher namens De Telegraaf, op Twitter. Salah-Eddine ligt in de hoofdstad nog vast tot medio 2023. De club probeert dat contract al sinds april te verlengen, maar de partijen liggen nog altijd ver uit elkaar. Naast Feyenoord zouden ook Club Brugge, Everton en FC Twente de ontwikkelingen volgen.

Salah-Eddine staat te boek als groot talent, dat Ajax in 2018 uit de jeugdopleiding van AZ wegplukte. Hij heeft er tot dusver één optreden in de hoofdmacht achter zijn naam staan, maar was afgelopen seizoen voor het eerst basisspeler in het Jong-elftal in de Keuken Kampioen Divisie. Ook doorliep hij de verschillende jeugdelftallen van Oranje.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 101 102 103 104 105 106 107 108 109 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten