Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Timon Wellenreuther

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Ich wünsche ihnen viel erfolg!

 

+1/-0

Ich bin ein Feyenoord-Spieler und Ich lasse mich nicht bewegen! :feyenoord

 

+1/-0

Prima eerste helft gekeept, 0-1 was een klote bal had die kunnen hebben misschien.
Verder gewoon top gedaan, snelle spel hervattingen en wat vaker lange ballen dan Bijlow, dat bevalt me wel.

 

+1/-0

Tweede goal was wel houdbaar, maar met wat meer wedstrijdritme geen slechte keeper denk ik.

 

+1/-0

Prima gespeeld, goals waren lastig te stoppen.

Eerste een rot hoek en tweede draaide bal goed weg.

Heel rustig en stabiel, snelle hervattingen en veel lengte.
Gewoon prima.

 

+1/-0

Optie tot koop en nog maar 27 hé even aanzien hoe het verder gaat maar kan je zo een paar jaar plezier van hebben als je hem overneemt.

 

+2/-0

Volledig door de mand gevallen in twee wedstrijden.

Tegen psv kon je het nog op ritme gooien, maar vandaag 4x(!!!) in de fout.
Waarvan 3x regelrechte blunders waren.

Je gaat bijna naar Marciano verlangen .
Misschien kunnen we Justin duck tapen?

Dit is echt niks...

 

+1/-0

Was niet zijn dag had ook beetje pech was gewoon een gekke wedstrijd. Marciano begon ook slecht, maar herpakte zich later ik heb er wel vertrouwen in en we hebben geen keus. Penalty pakte hij goed.

 

+1/-0

Laten we het erop houden dat hij ritme en vertrouwen nodig heeft. Die penalty stoppen moet hem wel een boost geven. gewoon laten staan, Marciano zal ook weet moeten wennen en eerst grabbelen voordat ie ballen tegen houdt

 

+1/-0

2 wedstrijden, 6 tegendoelpunten. Echte blunders zaten er niet bij, maar bij iedere goal tegen vraag ik mezelf af; had Bijlow hem wél gehad? Als Feyenoord aankomende zondag de boel achterin niet beter dicht houdt, gaat het een zware dobber worden.

 

+1/-0

Daar zit 'm het verschil. Bijlow had vele tegendoelpunten voorkomen. Verdediging moet zich bewust zijn van de capaciteiten van Timon Wellenreuther en daarop anticiperen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 09 februari 2023 om 09:49:

2 wedstrijden, 6 tegendoelpunten. Echte blunders zaten er niet bij, maar bij iedere goal tegen vraag ik mezelf af; had Bijlow hem wél gehad? Als Feyenoord aankomende zondag de boel achterin niet beter dicht houdt, gaat het een zware dobber worden.



Ja hij wordt beoordeeld op het tegenhouden van ballen en dan is 6 goals geen lekker begin, maar in andere aspecten van het spel zie je wel dat hij wat kan bv het meevoetballen/spelhervattingen Slot zal daar ook naar kijken. Zolang hij geen echte blunders maakt zal zijn vertrouwen en dat vd achterhoede wel beter worden. Het stoppen vd cruciale penalty gaf hem hopelijk ook een boost.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 februari 2023 om 12:53:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 09 februari 2023 om 09:49:

2 wedstrijden, 6 tegendoelpunten. Echte blunders zaten er niet bij, maar bij iedere goal tegen vraag ik mezelf af; had Bijlow hem wél gehad? Als Feyenoord aankomende zondag de boel achterin niet beter dicht houdt, gaat het een zware dobber worden.



Ja hij wordt beoordeeld op het tegenhouden van ballen en dan is 6 goals geen lekker begin, maar in andere aspecten van het spel zie je wel dat hij wat kan bv het meevoetballen/spelhervattingen Slot zal daar ook naar kijken. Zolang hij geen echte blunders maakt zal zijn vertrouwen en dat vd achterhoede wel beter worden. Het stoppen vd cruciale penalty gaf hem hopelijk ook een boost.


Was dat stoppen van de penalty ietwat gelukkig. Ik zag dat de bal per ongeluk tegen zijn been ging.

 

+1/-0

Eigenlijk hebben we twee eerste keepers nodig bij Feyenoord , onze eerste keeper zal nooit een heel seizoen keepen is nu wel duidelijk.
Misschien moeten we die van Nec halen, volgens mij was het al discutabel dat Cilessen toen kwam omdat deze eigenlijk al goed genoeg was.
Dat bleek ook wel tegen ons.
Waan of de dag natuurlijk :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 11 februari 2023 om 19:36:

Eigenlijk hebben we twee eerste keepers nodig bij Feyenoord , onze eerste keeper zal nooit een heel seizoen keepen is nu wel duidelijk.
Misschien moeten we die van Nec halen, volgens mij was het al discutabel dat Cilessen toen kwam omdat deze eigenlijk al goed genoeg was.
Dat bleek ook wel tegen ons.
Waan of de dag natuurlijk :)


Branderhorst is te goed voor de bank, maar tweede keeper worden bij Feyenoord kan een aantrekkelijke optie voor hem zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 11 februari 2023 om 21:43:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 11 februari 2023 om 19:36:

Eigenlijk hebben we twee eerste keepers nodig bij Feyenoord , onze eerste keeper zal nooit een heel seizoen keepen is nu wel duidelijk.
Misschien moeten we die van Nec halen, volgens mij was het al discutabel dat Cilessen toen kwam omdat deze eigenlijk al goed genoeg was.
Dat bleek ook wel tegen ons.
Waan of de dag natuurlijk :)


Branderhorst is te goed voor de bank, maar tweede keeper worden bij Feyenoord kan een aantrekkelijke optie voor hem zijn.



Dan ben je iig verzekerd van veel speelminuten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 11 februari 2023 om 21:51:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 11 februari 2023 om 21:43:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 11 februari 2023 om 19:36:

Eigenlijk hebben we twee eerste keepers nodig bij Feyenoord , onze eerste keeper zal nooit een heel seizoen keepen is nu wel duidelijk.
Misschien moeten we die van Nec halen, volgens mij was het al discutabel dat Cilessen toen kwam omdat deze eigenlijk al goed genoeg was.
Dat bleek ook wel tegen ons.
Waan of de dag natuurlijk :)


Branderhorst is te goed voor de bank, maar tweede keeper worden bij Feyenoord kan een aantrekkelijke optie voor hem zijn.



Dan ben je iig verzekerd van veel speelminuten.



Daarom , ik denk dat elke tweede keeper of zelfs eerste bij een mindere club wel graag naar Feyenoord komt.
Vraag me wel af als Feyenoord ook niet eens moet gaan nadenken over de situatie met Bijlow.
Dit is natuurlijk niet goed.
Het is de beste keeper van Nederland maar altijd geblesseerd in de beslissende fase.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 12 februari 2023 om 12:51:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 11 februari 2023 om 21:51:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 11 februari 2023 om 21:43:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 11 februari 2023 om 19:36:

Eigenlijk hebben we twee eerste keepers nodig bij Feyenoord , onze eerste keeper zal nooit een heel seizoen keepen is nu wel duidelijk.
Misschien moeten we die van Nec halen, volgens mij was het al discutabel dat Cilessen toen kwam omdat deze eigenlijk al goed genoeg was.
Dat bleek ook wel tegen ons.
Waan of de dag natuurlijk :)


Branderhorst is te goed voor de bank, maar tweede keeper worden bij Feyenoord kan een aantrekkelijke optie voor hem zijn.



Dan ben je iig verzekerd van veel speelminuten.



Daarom , ik denk dat elke tweede keeper of zelfs eerste bij een mindere club wel graag naar Feyenoord komt.
Vraag me wel af als Feyenoord ook niet eens moet gaan nadenken over de situatie met Bijlow.
Dit is natuurlijk niet goed.
Het is de beste keeper van Nederland maar altijd geblesseerd in de beslissende fase.



Ik vind dat ook. Sentimenten dat hij een kind van Feyenoord is mogen niet een professionele afweging in de weg staan. Het gaat hier wel om topsport hè.

 

+1/-0

 

+1/-0

Echt Wellenreuther mag van mij gewoon weg, want die maakt nu al 2 fouten in een minuut...

Zo is het vragen om de 0-1...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Spelers » Timon Wellenreuther