Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Timon Wellenreuther

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Bedankt voorlopig maar weer Timon. :) :feyenoord Je mag je gelukkig prijzen met zo'n reserve keeper. Ik snap dat Justin weer de 1e keus is, maar Timon achter de hand hebben maakt je minder bang als je Justin weer een gevaarlijke keeperspoging ziet maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Roeltheboel schreef op 20 oktober 2023 om 14:49:

Bedankt voorlopig maar weer Timon. :) :feyenoord Je mag je gelukkig prijzen met zo'n reserve keeper. Ik snap dat Justin weer de 1e keus is, maar Timon achter de hand hebben maakt je minder bang als je Justin weer een gevaarlijke keeperspoging ziet maken.


Prima 2e keeper, maar ik ben blij dat Justin weer terug is. Ik ben Timon wel eeuwig dankbaar voor die redding in 020

 

+1/-0

1e keeper, 2e keeper, 3e keeper moeten we ook niet teveel waarde aan hechten het is een team !
Bijlow, Wellenreuter, Van Sas en ook Lamprou moeten elkaar versterken onder de leiding van Nieminen.

 

+1/-0

Justin laat vanavond echt zien waarom bij de beste keeper van Nederland is.
Gewoon rust, voetballend sterk en geen gekke dingen doen.

 

+1/-0

Vind hem in deze vorm beter dan Bijlow

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 15 februari 2024 om 22:21:

Vind hem in deze vorm beter dan Bijlow



Bijlow was in mijn ogen in potentie een wereldtopper als hij fit was gebleven.
Helaas heeft het niet zo mogen zijn.


Ik Vind eerlijk gezegd Wellenreuther beter passen bij het spel van Slot omdat je met Wellenreuther het soms wel lijkt als je met 11 voetballers staat ipv 10 + keeper.
En hij heeft zich echt door ontwikkeld op zijn zwakke punten.

Als hij in deze vorm blijft kan je hem er niet meer uithalen.

 

+1/-0

Ik vond Timon een berepartij keepen. Tjonge, het lijkt erop dat hoe sterker de tegenstander hij zich daaraan optrekt. Heel knap dat hij zich hervonden heeft. We kunnen met een gerust gevoel de competitie blijven volgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 16 februari 2024 om 00:44:

Ik vond Timon een berepartij keepen. Tjonge, het lijkt erop dat hoe sterker de tegenstander hij zich daaraan optrekt. Heel knap dat hij zich hervonden heeft. We kunnen met een gerust gevoel de competitie blijven volgen.




Inderdaad! Keepte erg goed! Ik vraag mijzelf soms weleens af wie van de twee echt beter is. Ongetwijfeld Bijlow, daarom dat deze de voorkeur genoot. Maar Timon doet het niet veel slechter en ik vind zijn manier van keepen soms erg verfrissend. Ver voor het doel en lekker mee voetballen. Hierdoor wordt het spel wel meer verslecht, meer naar voren gebracht.

 

+1/-0

In deze vorm doet Wellenreuther nauwelijks onder voor Bijlow en is hij inderdaad misschien zelfs beter. Een fijn gegeven dat we met hem zo'n degelijke tweede keeper in huis hebben.

 

+1/-0

Kan zo mee naar het EK voor de Duitsers...

 

+1/-0

Chapeau Timon! Je hebt je visitekaartje afgegeven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 16 februari 2024 om 00:41:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 15 februari 2024 om 22:21:

Vind hem in deze vorm beter dan Bijlow



Bijlow was in mijn ogen in potentie een wereldtopper als hij fit was gebleven.
Helaas heeft het niet zo mogen zijn.


Ik Vind eerlijk gezegd Wellenreuther beter passen bij het spel van Slot omdat je met Wellenreuther het soms wel lijkt als je met 11 voetballers staat ipv 10 + keeper.
En hij heeft zich echt door ontwikkeld op zijn zwakke punten.

Als hij in deze vorm blijft kan je hem er niet meer uithalen.



Ik vind dat Bijlow juist met zijn ‘meevoetballende’ kwaliteiten het verschil maakt ten opzichte van Wellenreuther. Niet dat hij het zo slecht doet daarin, maar ik meen te zien dat de verdediging in de opbouw veel meer durft als Bijlow speelt. Ze durven tot de achterlijn te combineren en de keeper daarin te betrekken, om zodoende ruimte te creëren voor een inspeelpass. Je zag het gisteren op een gegeven moment ook bij de uittrap, die Hancko ging nemen en waar Beelen er naast stond op de 5 meter. Maar dat was voor het eerst.

Met Bijlow deden ze dat al in Rome vorig jaar. Misschien is het wennen…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 16 februari 2024 om 14:50:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 16 februari 2024 om 00:41:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 15 februari 2024 om 22:21:

Vind hem in deze vorm beter dan Bijlow



Bijlow was in mijn ogen in potentie een wereldtopper als hij fit was gebleven.
Helaas heeft het niet zo mogen zijn.


Ik Vind eerlijk gezegd Wellenreuther beter passen bij het spel van Slot omdat je met Wellenreuther het soms wel lijkt als je met 11 voetballers staat ipv 10 + keeper.
En hij heeft zich echt door ontwikkeld op zijn zwakke punten.

Als hij in deze vorm blijft kan je hem er niet meer uithalen.



Ik vind dat Bijlow juist met zijn ‘meevoetballende’ kwaliteiten het verschil maakt ten opzichte van Wellenreuther. Niet dat hij het zo slecht doet daarin, maar ik meen te zien dat de verdediging in de opbouw veel meer durft als Bijlow speelt. Ze durven tot de achterlijn te combineren en de keeper daarin te betrekken, om zodoende ruimte te creëren voor een inspeelpass. Je zag het gisteren op een gegeven moment ook bij de uittrap, die Hancko ging nemen en waar Beelen er naast stond op de 5 meter. Maar dat was voor het eerst.

Met Bijlow deden ze dat al in Rome vorig jaar. Misschien is het wennen…



Wat ik vooral bedoel is dat Wellenreuther veel beter in de gaten heeft als er een keer een bal overheen gaat, staat verder uit zijn goal.
Is daarin meer een extra verdediger.

Bijlow deed dat vroeger meer maar is zijn style gaan aanpassen aan zijn zwakheid van zijn gestel.

 

+1/-0

Zou goed kunnen wat je zegt. Laten we erop houden dat Feyenoord twee hele goeie keepers heeft die elkaar niet veel ontlopen. Da’s lekker.

Wellenreuther staat behoorlijk ver voor zijn doel inderdaad, maar ik denk dat dit dus niet altijd het beste is voor Feyenoord. In de opbouw is het soms voor het creeeren van ruimte beter, om als keeper minder ver van je doel te staan. Aanvallers moeten dan meer meters overbruggen als ze jagen en de ruimtes worden groter. Dan ontstaat er in de verdediging en richting het middenveld meer ruimte.

 

+1/-0

Toch wel benieuwd als mensen nog vinden dat als Bijlow terug is dit seizoen gelijk weer in de basis moet?

Ik zou Bijlow reserve maken dit jaar en vd zomer verder kijken.
Geeft je een beetje tijd maar je kan eigenlijk niet door met Bijlow, want het is niet eerlijk tegenover de reserve keeper die in mijn ogen gelijkwaardig is, en op dit moment zelfs beter.(als beide fit zijn)
Misschien is het voor Bijlow ook wel eens goed op echt rust te nemen, misschien dat dat een keer helpt.

 

+1/-0

Ik vind dat Timo daar zeker voor in aanmerking moet komen. Laat Justin maar goed getrained raken en dan zien wat we met hem kunnen doen. Hij is zeer blessuregevoelig blijkt telkens weer. Zelf had hij ook de pest in en raakte hij in een depri bui, wat logisch is. Laat hem nu maar eerst goed herstellen en wedstrijdfit geraken, waarna we altijd nog kunnen zien, om hem op te stellen. Ik vond Timo gisteren heel goed keepen en die goal, ja, ik wou dat onze spelers ook zo konden schieten, als ze tegenover die overige eredivisie elftallen staan. Van die afstand uithalen, moet ons toch ook lukken.

 

+1/-0

Timon speelt ontzettend goed en is dus heel erg in vorm. Maar zo goed als nu speelde hij niet altijd, moeten we ook niet vergeten. Snap de waan van de dag wel, maar vind uiteindelijk Bijlow echt de betere keeper

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 februari 2024 om 18:34:

Timon speelt ontzettend goed en is dus heel erg in vorm. Maar zo goed als nu speelde hij niet altijd, moeten we ook niet vergeten. Snap de waan van de dag wel, maar vind uiteindelijk Bijlow echt de betere keeper




Hij heeft een wat langere aanloop gehad maar dat maakt toch niet uit voor de komende tijd?
Vind hem alleen maar beter worden, wat Bijlow natuurlijk ook had kunnen hebben.
Maar die groeit nooit echt verder , blijft beetje steken wat niet raar is verder maar wel ontzettend jammer.
En niveau is nog steeds hoog hoor maar had zoveel verder kunnen zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 februari 2024 om 18:34:

Timon speelt ontzettend goed en is dus heel erg in vorm. Maar zo goed als nu speelde hij niet altijd, moeten we ook niet vergeten. Snap de waan van de dag wel, maar vind uiteindelijk Bijlow echt de betere keeper



Ik niet. Wat de oorzaak ook is: ik vind Wellenreuther veel stabieler. Slot kan het eigenlijk niet meer maken om hem ernaast te zetten als Bijlow weer terug is. Dan zal hij einde van het seizoen vertrokken zijn. En als het er op aankomt kan je beter Wellenreuther tevreden houden dan Bijlow.

 

+1/-0

https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/2024/02/arne-slot-staat-voor-moeilijke-keuze-en-ziet-justin-bijlow-mogelijk-vertrekken?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&am
p;utm_campaign=Headliner.nl


De keuze lijkt moeilijk, maar volgens de data van SciSports zou Wellenreuther de voorkeur boven Bijlow moeten krijgen. Dit seizoen wist hij per negentig minuten gemiddeld 0,13 doelpunten te voorkomen, terwijl Bijlow er juist gemiddeld 0,05 meer doorliet dan je zou verwachten op basis van de kansen. Daarnaast is ook het aantal fouten van de voormalig Duits jeugdinternational een stuk lager. Wellenreuther maakt gemiddeld per negentig minuten 0,4 fouten, tegenover de 0,76 van Bijlow. Het enige nadeel is dat laatstgenoemde veel van zijn restwaarde zal verliezen als hij minder speelt en mogelijk ook een transferverzoek zal indienen, maar in de huidige vorm lijkt Wellenreuther geschikter om het doel van Feyenoord te verdedigen.

ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Als iedereen weer fit is.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Spelers » Timon Wellenreuther