Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Timon Wellenreuther

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 mei 2023 om 13:24:

Meeste indruk maakte op mij de moeder die een paar maanden geleden haar enige kind verloren had zo'n jonge gast nog. Been was er ook door aangeslagen en goed dat Krabbendam het benoemde in VI Vandaag. Heel veel sterkte mevrouw!



:offtopic

Dat was inderdaad hartverscheurend.

Wat een verdriet, je voelde de pijn. Het 'ik mis hem zo'; iedereen die ook maar een klein beetje gevoel in zijn donder heeft, raakt dat recht in het hart.

Wat mij weer op viel; ze had het petje van haar zoon op. :C

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 16 mei 2023 om 15:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 mei 2023 om 13:24:

Meeste indruk maakte op mij de moeder die een paar maanden geleden haar enige kind verloren had zo'n jonge gast nog. Been was er ook door aangeslagen en goed dat Krabbendam het benoemde in VI Vandaag. Heel veel sterkte mevrouw!



:offtopic

Dat was inderdaad hartverscheurend.

Wat een verdriet, je voelde de pijn. Het 'ik mis hem zo'; iedereen die ook maar een klein beetje gevoel in zijn donder heeft, raakt dat recht in het hart.

Wat mij weer op viel; ze had het petje van haar zoon op. :C



TOP actie voor haar !

https://www.gofundme.com/f/een-weekendje-onbezorgd-weg-voor-hannielink

 

+1/-0

Ook gedoneerd net bescheiden bedrag.

Maar zo tikt het lekker aan.

Kameraden in 020
€165

 

+1/-0

Hannie Sneepels: ‘Het interview met Mario Been en John de Wolf deed mij heel veel’

https://www.voetbalrotterdam.nl/2023/05/hannie-sneepels-het-interview-met-mario-been-en-john-de-wolf-deed-mij-heel-veel/link

OFF topic maar Timon staat er 100% achter lijkt me!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 mei 2023 om 20:46:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 16 mei 2023 om 15:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 mei 2023 om 13:24:

Meeste indruk maakte op mij de moeder die een paar maanden geleden haar enige kind verloren had zo'n jonge gast nog. Been was er ook door aangeslagen en goed dat Krabbendam het benoemde in VI Vandaag. Heel veel sterkte mevrouw!



:offtopic

Dat was inderdaad hartverscheurend.

Wat een verdriet, je voelde de pijn. Het 'ik mis hem zo'; iedereen die ook maar een klein beetje gevoel in zijn donder heeft, raakt dat recht in het hart.

Wat mij weer op viel; ze had het petje van haar zoon op. :C



TOP actie voor haar !

https://www.gofundme.com/f/een-weekendje-onbezorgd-weg-voor-hannielink



Wederom zie je weer hoe groot de kracht is van de massa, en dan vooral van het Legioen. Dat was ook al met die inzameling van de Feijenoorder voor het mega-spandoek.

Als club zou je hier ook wat mee moeten doen, zoals Boudewijn Poelmann ooit voor ogen had toen hij als Commissaris aan de wieg stond van de oprichting van Het Legioen. Ik weet niet hoe, maar mijn gevoel zegt dat er op dat vlak een enorme potentie van en voor Feyenoord nog onbenut blijft.

Prachtig voor die vrouw, ik hoop dat ze samen met haar familie een mooie vakantie ervan kan beleven.

 

+1/-0

Deze prima 2e keeper blijft tot 2025 en dat is zeer goed nieuws, heb je ook wel nodig met de vele blessures van justin.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 02 juni 2023 om 17:43:

Deze prima 2e keeper blijft tot 2025 en dat is zeer goed nieuws, heb je ook wel nodig met de vele blessures van justin.



Bijlow gewoom een keer seizoen fit blijven kan toch niet zo door blijven gaan en vaste keeper worden van Nederlands Elftal. Maar wel blij dat Wellenreuter blijft.

 

+1/-0

Ik ben echt helemaal klaar met deze Duitse clown op de goal, hij kost ons nu al 4 tegengoals en blundert iedere wedstrijd er op los...

Hopelijk is dat gastje van City op termijn iets, anders maak ik me echt grondig zorgen zolang Bijlow niet fit is...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Vorig seizoen heeft hij Bijlow prima vervangen. Hij was bij de 1-1 erg weifelend; hij heeft onnodig die corner weg en bij de corner zelf moet hij ook gewoon uitkomen vind ik.

Maar om hem nu al af te branden, dat vind ik wat voorbarig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 03 september 2023 om 13:13:

open/sluit de onderstaande quote:




Vorig seizoen heeft hij Bijlow prima vervangen. Hij was bij de 1-1 erg weifelend; hij heeft onnodig die corner weg en bij de corner zelf moet hij ook gewoon uitkomen vind ik.

Maar om hem nu al af te branden, dat vind ik wat voorbarig.



Hij heeft tegen 020 uit en Sparta uit paar goede reddingen gehad.
Verder stapelde hij ook in de rest van de wedstrijden veel fouten op elkaar, deels om ritme, maar blijkt nu ook kwaliteit te zijn.

Hij heeft in de voorbereiding erg slecht staan keepen en heeft heel veel speeltijd gehad. Dordt uit, tegen Hoffenheim en de wedstrijden die hij nu heeft gekeept waren ver onder niveau...

 

+1/-0

Ok ik zeg na die 1-3 niks meer, topkeepert die Wellenreuther:D:D:D

 

+1/-0

Ik heb hem werkelijk vandaag nog niks goed zien doen, net ook weer gewoon door z'n 5 meter als kip zonder kop racen en maar half een balletje raken met slap handje...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 03 september 2023 om 13:44:

Ik heb hem werkelijk vandaag nog niks goed zien doen, net ook weer gewoon door z'n 5 meter als kip zonder kop racen en maar half een balletje raken met slap handje...



Met name bij corners nog niet zeker. Daar moeten ze even mee aan de slag.

 

+1/-0

In de CL moet het gewoon beter anders krijg je veel onnodige goals tegen.

 

+1/-0

Vond hem heel onzeker keepen, gaf onnodig kansen weg. Vooral bij standaardsituaties durfde hij geen keuze te maken.

 

+1/-0

Timo heeft startproblemen, want dat liet hij ook het vorig seizoen zien, toen hij Justin ging vervangen. We kunnen die Understaller van Twente of whatever zijn naam is moelijk los peuteren en Noppert lieten we ook lopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 04 september 2023 om 12:26:

Timo heeft startproblemen, want dat liet hij ook het vorig seizoen zien, toen hij Justin ging vervangen. We kunnen die Understaller van Twente of whatever zijn naam is moelijk los peuteren en Noppert lieten we ook lopen.



Daarbij moet de communicatie met Trauner beter die ook nog wat wedstrijd ritme mist maar daar zullen ze wel aan werken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 03 september 2023 om 15:02:

Vond hem heel onzeker keepen, gaf onnodig kansen weg. Vooral bij standaardsituaties durfde hij geen keuze te maken.




Daarbij moet de communicatie met met name Trauner beter die ook nog wat wedstrijd ritme mist maar daar zullen ze wel aan werken. Vind dat standaard situaties zowel achter als voor nog wel beter kan daar liggen altijd veel kansen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 september 2023 om 14:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 03 september 2023 om 15:02:

Vond hem heel onzeker keepen, gaf onnodig kansen weg. Vooral bij standaardsituaties durfde hij geen keuze te maken.




Daarbij moet de communicatie met met name Trauner beter die ook nog wat wedstrijd ritme mist maar daar zullen ze wel aan werken. Vind dat standaard situaties zowel achter als voor nog wel beter kan daar liggen altijd veel kansen.



Zeker, de 6-1 en 5-1 verbloemen dat daar nog wel wat mis gaat. Moet snel beter. Trauner volgens mij niet opgeroepen toch? Kunnen ze daar lekker aan werken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 05 september 2023 om 14:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 september 2023 om 14:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 03 september 2023 om 15:02:

Vond hem heel onzeker keepen, gaf onnodig kansen weg. Vooral bij standaardsituaties durfde hij geen keuze te maken.




Daarbij moet de communicatie met met name Trauner beter die ook nog wat wedstrijd ritme mist maar daar zullen ze wel aan werken. Vind dat standaard situaties zowel achter als voor nog wel beter kan daar liggen altijd veel kansen.



Zeker, de 6-1 en 5-1 verbloemen dat daar nog wel wat mis gaat. Moet snel beter. Trauner volgens mij niet opgeroepen toch? Kunnen ze daar lekker aan werken



Yep voetballend zag het erg goed uit, maar als je het rendement bij vrije trappen corners ook omhoog krijgt scheelt dat zoveel met name in CL.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Spelers » Timon Wellenreuther