Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Timon Wellenreuther

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 04 augustus 2024 om 21:35:

Bijlow is voetballend/opbouwend beter, en ik had altijd de indruk dat de verdediging met meer rust en vertrouwen speelde als Bijlow op doel stond. Zoals Slot in Rome opbouwde, tot in de eigen vijfmeter met Bijlow op de doellijn en Hancko/Trauner op dezelfde lijn aan de rand van het strafschopgebied; dat had hij toen met Wellenreuther niet aangedurfd denk ik.

Nu Priske gekozen heeft voor Wellenreuther, hoop ik dat die duidelijkheid ook rust en vertrouwen geeft. Dat de verdedigers ook weten waar ze aan toe zijn. En of we dan nu ook met Wellenreuther op de eigen achterlijn de opbouw durven beginnen? -Ik heb liever dat we sneller naar voren spelen!



Ik had juist 100% het tegenover gestelde.

Met Wellenreuther had je gewoon een 12de man , bal erover heen was bijna altijd voor hem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 05 augustus 2024 om 15:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 augustus 2024 om 11:00:

Bijlow zal wel gaan uitkijken naar een andere club, maar daar is hij ook niet zeker van basisplaats.



Ligt er natuurlijk aan welke club dat wordt. Bij een topclub zal speeltijd niet vanzelfsprekend zijn, maar wellicht bij een subtopper wel.



Denk dat hij alleen naar een CL club wil geldt ook voor Gimenez, Geertruida en Hancko anders zie ik ze blijven.

 

+1/-0

Ongelofelijk wat een blunder nou Justin op deze manier hoef je niet lang op de bank tezitten.

 

+1/-0

Knullig punten verspeeld dankzij Wellenreuther… :-(

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 10 augustus 2024 om 18:42:

Knullig punten verspeeld dankzij Wellenreuther… :-(



En de rest van het team he. Je weet ook veel te weinig te scoren tegen een promovendus.

Het systeem klopt niet. Dit gaat nog meer gebeuren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 10 augustus 2024 om 18:47:

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 10 augustus 2024 om 18:42:

Knullig punten verspeeld dankzij Wellenreuther… :-(



En de rest van het team he. Je weet ook veel te weinig te scoren tegen een promovendus.

Het systeem klopt niet. Dit gaat nog meer gebeuren.



Volgens mij geef je maar 1 kans weg en krijg je meerdere 100% kansen.
Ligt dat dan aan de tactiek of de spelers?
Ik zie wel dat hij fouten maakt met bepaalde spelers het volle vertrouwen te geven en nu Timber terug is zie ik de hele jeugd kliek weer naar de bank verhuizen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 10 augustus 2024 om 19:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 10 augustus 2024 om 18:47:

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 10 augustus 2024 om 18:42:

Knullig punten verspeeld dankzij Wellenreuther… :-(



En de rest van het team he. Je weet ook veel te weinig te scoren tegen een promovendus.

Het systeem klopt niet. Dit gaat nog meer gebeuren.



Volgens mij geef je maar 1 kans weg en krijg je meerdere 100% kansen.
Ligt dat dan aan de tactiek of de spelers?
Ik zie wel dat hij fouten maakt met bepaalde spelers het volle vertrouwen te geven en nu Timber terug is zie ik de hele jeugd kliek weer naar de bank verhuizen.




Dit gelijkspel komt puur door persoonlijke fouten van spelers! Niet aan de tactiek. Het is een fout dat sommige spelers 100% kansen niet scoren en de goal tegen was een individuele fout.

Dit bericht is gewijzigd op 10 augustus 2024, 22:58:14.

 

+1/-0

Wat een verschrikkelijke fout van die Duitser die je drie punten kost. Op da bank met die prutser en Justin erin.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 10 augustus 2024 om 21:05:

Wat een verschrikkelijke fout van die Duitser die je drie punten kost. Op da bank met die prutser en Justin erin.



Nu Bijlow blijft weet hij dat hij zich geen grote fouten kan permitteren. Dankzij hem won Feyenoord de JC schaal dus logisch dat Priske nu voor hem kiest maar dan moet hij wel ophouden met die rare fratsen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Spelers » Timon Wellenreuther