Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Selectie 2022/2023

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 augustus 2022 om 20:04:

(...)
Het is heel erg makkelijk om via een ander opmerkingen over een persoon te maken, maar je kan ook gewoon het gesprek aan gaan.



Welk gesprek, je hebt je conclusies toch al getrokken?!

Jouw mening over het werk van Arnesen, en nieuw aangetrokken spelers zoals Danilo en Idrissi heb je nu al meermaals herhaald. Ik heb niet de illusie dat een gesprek daarover mij nieuwe inzichten verschaft, dus ik schiet daar niets mee op.

Het ligt namelijk mijlenver van de situatie zoals ik het zie, en is (voor zover het je oordeel van Arnesen betreft) gebaseerd op kortzichtige speculatie zonder kennis van zaken.

Jij vindt dat hij er niks van kan.
Jij denkt dat hij deze zomer en de periode voordat hij ziek thuis kwam te zitten geen hol uitgevoerd heeft.
Jij hebt het idee dat alle mutaties in de selectie uit de lucht zijn komen vallen zonder dat Arnesen daar een wezenlijke bijdrage aan geleverd heeft.

Ik denk dat je het op al deze punten mis hebt, en ik vind dat je nieuwe spelers de kans moet geven om zich te ontwikkelen en het team aan elkaar moet laten wennen voordat je een oordeel velt.

Danilo vind ik voetballend tot nu toe ook nog niet overtuigen, maar als dit elftal hem straks meerdere keren per wedstrijd in stelling weet te brengen en hij met 'eenvoudige intikkertjes' het gehele seizoen 1 op 1 blijft lopen heeft Arnesen een werelddeal gemaakt door hem transfervrij vast te leggen.

Idrissi overtuigt ook nog geenszins. Slot heeft gisteren na de wedstrijd duidelijk gemaakt waarom hij met hem wilde starten, en dat het (samen)spel op de linkerflank met Idrissi er tijdens trainingen veel beter uit zag. Hij heeft waarschijnlijk ook nog tijd nodig, aangezien hij afgelopen seizoenen ook maar bitter weinig wedstrijden gespeeld heeft zal hij die intensiteit weer moeten opbouwen.

Geef het nou gewoon tijd. In plaats van iedere week bij dat het team nog niet in topvorm verkeerd omdat het nog in opbouw is, je gelijk te komen halen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 augustus 2022 om 09:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 augustus 2022 om 20:04:

(...)
Het is heel erg makkelijk om via een ander opmerkingen over een persoon te maken, maar je kan ook gewoon het gesprek aan gaan.



Welk gesprek, je hebt je conclusies toch al getrokken?!

Jouw mening over het werk van Arnesen, en nieuw aangetrokken spelers zoals Danilo en Idrissi heb je nu al meermaals herhaald. Ik heb niet de illusie dat een gesprek daarover mij nieuwe inzichten verschaft, dus ik schiet daar niets mee op.

Het ligt namelijk mijlenver van de situatie zoals ik het zie, en is (voor zover het je oordeel van Arnesen betreft) gebaseerd op kortzichtige speculatie zonder kennis van zaken.

Jij vindt dat hij er niks van kan.
Jij denkt dat hij deze zomer en de periode voordat hij ziek thuis kwam te zitten geen hol uitgevoerd heeft.
Jij hebt het idee dat alle mutaties in de selectie uit de lucht zijn komen vallen zonder dat Arnesen daar een wezenlijke bijdrage aan geleverd heeft.

Ik denk dat je het op al deze punten mis hebt, en ik vind dat je nieuwe spelers de kans moet geven om zich te ontwikkelen en het team aan elkaar moet laten wennen voordat je een oordeel velt.

Danilo vind ik voetballend tot nu toe ook nog niet overtuigen, maar als dit elftal hem straks meerdere keren per wedstrijd in stelling weet te brengen en hij met 'eenvoudige intikkertjes' het gehele seizoen 1 op 1 blijft lopen heeft Arnesen een werelddeal gemaakt door hem transfervrij vast te leggen.

Idrissi overtuigt ook nog geenszins. Slot heeft gisteren na de wedstrijd duidelijk gemaakt waarom hij met hem wilde starten, en dat het (samen)spel op de linkerflank met Idrissi er tijdens trainingen veel beter uit zag. Hij heeft waarschijnlijk ook nog tijd nodig, aangezien hij afgelopen seizoenen ook maar bitter weinig wedstrijden gespeeld heeft zal hij die intensiteit weer moeten opbouwen.

Geef het nou gewoon tijd. In plaats van iedere week bij dat het team nog niet in topvorm verkeerd omdat het nog in opbouw is, je gelijk te komen halen.



Daar ben ik het volledig mee eens. Zo denk ik er ook over. Ze spelen amper samen en de automatismen moeten er ingeslepen worden. Dat heeft tijd nodig. Nu door zien te komen zonder veel puntenverlies.
Niet alle aankopen zijn altijd een succes, dat leert de ervaring ,maar het afbranden van spelers voor die tijd is wel erg makkelijk.
Ben erg benieuwd naar de komende weken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 augustus 2022 om 09:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 augustus 2022 om 20:04:

(...)
Het is heel erg makkelijk om via een ander opmerkingen over een persoon te maken, maar je kan ook gewoon het gesprek aan gaan.





Jouw mening over het werk van Arnesen, en nieuw aangetrokken spelers zoals Danilo en Idrissi heb je nu al meermaals herhaald. Ik heb niet de illusie dat een gesprek daarover mij nieuwe inzichten verschaft, dus ik schiet daar niets mee op.

Danilo vind ik voetballend tot nu toe ook nog niet overtuigen, maar als dit elftal hem straks meerdere keren per wedstrijd in stelling weet te brengen en hij met 'eenvoudige intikkertjes' het gehele seizoen 1 op 1 blijft lopen heeft Arnesen een werelddeal gemaakt door hem transfervrij vast te leggen.

Idrissi overtuigt ook nog geenszins. Slot heeft gisteren na de wedstrijd duidelijk gemaakt waarom hij met hem wilde starten, en dat het (samen)spel op de linkerflank met Idrissi er tijdens trainingen veel beter uit zag. Hij heeft waarschijnlijk ook nog tijd nodig, aangezien hij afgelopen seizoenen ook maar bitter weinig wedstrijden gespeeld heeft zal hij die intensiteit weer moeten opbouwen.

Geef het nou gewoon tijd. In plaats van iedere week bij dat het team nog niet in topvorm verkeerd omdat het nog in opbouw is, je gelijk te komen halen.



Danilo denk ik dat het uiteindelijk niet gaat redden maar moet je idd te kans en tijd geven.
Toont ten minste inzet.

Idrissi moet je echt nu nog laten gaan, ten eerste hebben we genoeg spelers op de flanken maar er is geen enkele excuus te verzinnen hoe hij met de kansen omgaat.
Toont geen enkele interesse, maakt een geïrriteerde indruk en is echt super slecht op het moment.
Is echt een belediging voor elke andere speler die niet mag spelen omdat hij moet spelen.

 

+1/-0

Ik verwacht niet dat Idrissi tegen Emmen op veel speeltijd moet gaan rekenen. En als hij dat wel krijgt, ziet Slot iets tijdens trainingen wat wij niet zien of heeft hij een onverklaarbare voorkeur voor de speler. Zou slecht zijn van Slot, ik kan me dat niet voorstellen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 22 augustus 2022 om 03:49:

Er staan alweer supporters snel met hun mening klaar, verdraaid spelers die totaal niet op elkaar zijn ingespeeld, drie wedstrijden in de competiite onderweg, en het is nu al weer niets.

Ook zou nog minimaals drie weken wachten voordat je zulke meningen nu al geeft. :feyenoord



En wie ben jij om te bepalen wie wanneer zijn mening mag geven?

Ik ga mezelf ook verder niet keer op keer herhalen, je leest de inhoud niet, dat laat je in je reacties duidelijk merken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 22 augustus 2022 om 03:49:

Er staan alweer supporters snel met hun mening klaar, verdraaid spelers die totaal niet op elkaar zijn ingespeeld, drie wedstrijden in de competiite onderweg, en het is nu al weer niets.

Ook zou nog minimaals drie weken wachten voordat je zulke meningen nu al geeft. :feyenoord


Daar heb je absoluut gelijk in. En nu hebben we een trainer die dat heel goed beheerst, een goed veldspel met de juiste tactieken. Dat komt wel goed uiteindelijk. Maar er komen nog twee spelers bij die ingepast moeten worden en dan nog Lopez.

 

+1/-0

Van de aanwinsten vind ik Idrissi, Danilo en Dilrosun tot nu toe de minste indruk maken, maar het seizoen is net begonnen.
Alle drie hadden niet per se van mij hoeven komen, mijns inziens had je in plaats van deze drie beter kunnen inzetten op één kwalitatief sterke aankoop die voorin multi-inzetbaar zou kunnen zijn. Iemand zoals Gnonto bijvoorbeeld. Daarentegen moet ik wel zeggen, er zijn veel jaren na 2000 geweest waarin bovenstaande drie gewoon standaard de voorhoede hadden gevormd. Voor de breedte zijn ze waarschijnlijk best bruikbaar en het heeft allemaal niet veel gekost.

 

+1/-0

Nou die Dilrosun was 4+ mio. Overigens zie ik het die nog wel redden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 22 augustus 2022 om 18:05:

Van de aanwinsten vind ik Idrissi, Danilo en Dilrosun tot nu toe de minste indruk maken, maar het seizoen is net begonnen.



Die jongens hebben de laatste jaren ook niet vaak 90 minuten gespeeld bijna alleen wisselbeurten of bankzitten nu moeten ze de kar trekken in een spelsysteem dat pittig is.

 

+1/-0

We gaan eens moeten zien hoe Slot een speelsysteem gaat bouwen met al de steentjes die samen de nieuwe selectie zal worden. Uiteindelijk zulen er wel namen vallen en namen blijven. Grote vraag is hoe de posities en erfenis Aursnes en Senesi en Sinisterra gaan ingevuld worden. Er zal een nieuwe as moeten gaan komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 23 augustus 2022 om 08:40:

We gaan eens moeten zien hoe Slot een speelsysteem gaat bouwen met al de steentjes die samen de nieuwe selectie zal worden. Uiteindelijk zulen er wel namen vallen en namen blijven. Grote vraag is hoe de posities en erfenis Aursnes en Senesi en Sinisterra gaan ingevuld worden. Er zal een nieuwe as moeten gaan komen.



De spelers die het moeten gaan doen, liggen inmiddels vrijwel allemaal vast. Ik verwacht niet dat er nog een topaankoop gaat komen.

Wat betreft de as, denk ik dat het 'nieuwe' Feyenoord er niet op vooruit zal zijn gegaan voorlopig. Hancko wordt geacht in staat te zijn Senesi 1 op 1 te vervangen, maar moet je wel de tijd gunnen. Senesi stond er ook niet direct. Sinisterra moet vervangen worden door Paixão, en dat moeten we ook nog maar zien. En als ik nu naar het huidige middenveld kijk, denk ik dat het opvangen van het vertrek van Aursnes gaat leiden tot een andere invulling/afstemming van de posities op het middenveld.

Ik denk echter dat Feyenoord op andere posities wel beter is geworden, met name voorin is er geinvesteerd in meer kwaliteit. De nummer 10 en de nummer 9 zijn ook as-spelers, en ik denk/hoop dat Szymański en Giménez Feyenoord voorin beter maken tov. Til/Dessers vorig jaar. Dilrosun op rechts gaat denk ik meer rendement opleveren dan Nelson. Kökçü is een jaar ouder/beter, Geertruida gaat weer beter worden en Timber kan de ploeg ook van andere impulsen gaan voorzien.

Alleen op de positie van Malacia gaan we er dan verder niet op vooruit, je mag van Hartman en/of Lopez niet verwachten dat ze direct het niveau van Malacia kunnen aanstippen.

 

+1/-0

Geertruida zou Aursnes prima kunnen vervangen dat is een beest.

 

+1/-0

Nu we dus geen vervanger gaan krijgen voor Aursnes blijf ik het wel heel vreemd vinden dat we hem voor zo een minimaal bedraag hebben laten gaan.
Geld was niet meer nodig en blijkbaar stond er geen vervanger klaar.
Als een Twente al nee kan zeggen waarom zou Feyenoord in deze fase dat niet kunnen doen?
En ben ook wel klaar mee te horen voor hoeveel meer we Aursnes hebben verkocht dan we hebben aangekocht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 31 augustus 2022 om 19:02:

Nu we dus geen vervanger gaan krijgen voor Aursnes blijf ik het wel heel vreemd vinden dat we hem voor zo een minimaal bedraag hebben laten gaan.
Geld was niet meer nodig en blijkbaar stond er geen vervanger klaar.
Als een Twente al nee kan zeggen waarom zou Feyenoord in deze fase dat niet kunnen doen?
En ben ook wel klaar mee te horen voor hoeveel meer we Aursnes hebben verkocht dan we hebben aangekocht.


Feyenoord heeft inmiddels zoveel spelers, daar kun je een mooi elftal van maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 31 augustus 2022 om 19:42:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 31 augustus 2022 om 19:02:

Nu we dus geen vervanger gaan krijgen voor Aursnes blijf ik het wel heel vreemd vinden dat we hem voor zo een minimaal bedraag hebben laten gaan.
Geld was niet meer nodig en blijkbaar stond er geen vervanger klaar.
Als een Twente al nee kan zeggen waarom zou Feyenoord in deze fase dat niet kunnen doen?
En ben ook wel klaar mee te horen voor hoeveel meer we Aursnes hebben verkocht dan we hebben aangekocht.


Feyenoord heeft inmiddels zoveel spelers, daar kun je een mooi elftal van maken.



Wel 2 ;)
Ze zullen Aursnes dus anders moeten vervangen Geertruida, Wieffer en vraag me af of Kokcu het zou kunnen op 6.

 

+1/-0

Zo'n transfer periode gaan we voorlopig niet meer zien, dit is niet korte termijn denken er is ingekocht voor de komende jaren.


Danilo Pereira Medio 2026
Mohamed Taabouni Medio 2024 (+1)
Javairo Dilrosun Medio 2026
Sebastian Szymański Huur (met optie tot koop)
Oussama Idrissi Huur
Quinten Timber Medio 2026
Mats Wieffer Medio 2026
Santiago Gimenez Medio 2026
Jacob Rasmussen Huur (met optie tot koop)
Marcos López Medio 2026
Timon Wellenreuther Huur (met optie tot koop)
Igor Paixão Medio 2027
Dávid Hancko Medio 2026
Ezequiel Bullaude Medio 2027
Fredrik Bjørkan Huur (met optie tot koop)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 augustus 2022 om 20:13:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 31 augustus 2022 om 19:42:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 31 augustus 2022 om 19:02:

Nu we dus geen vervanger gaan krijgen voor Aursnes blijf ik het wel heel vreemd vinden dat we hem voor zo een minimaal bedraag hebben laten gaan.
Geld was niet meer nodig en blijkbaar stond er geen vervanger klaar.
Als een Twente al nee kan zeggen waarom zou Feyenoord in deze fase dat niet kunnen doen?
En ben ook wel klaar mee te horen voor hoeveel meer we Aursnes hebben verkocht dan we hebben aangekocht.


Feyenoord heeft inmiddels zoveel spelers, daar kun je een mooi elftal van maken.



Wel 2 ;)
Ze zullen Aursnes dus anders moeten vervangen Geertruida, Wieffer en vraag me af of Kokcu het zou kunnen op 6.




Gewoon Wiefer op 6 opstellen, dat is hij ook tenslotte!

 

+1/-0

Het is nog vroeg maar het lijkt er sterk op dat kwantiteit belangrijker was dan kwaliteit in de transferperiode. Hancko is de enige die er echt staat. Wel een heel leger aan zuid- Amerikaanse jonge spelers die er nog niet staan maar de super belangrijke positie van verdedigende middenvelder is niet ingevuld. Ik las net dat FT M op Twitter meldde dat Grilitsch zo op te halen was maar dat er te lang werd getwijfeld. Daarna kwamen zoals bekend uit bij Zerrouki maar daar wilden ze de knip niet voor trekken. Nu zit je met een elftal wat niet in evenwicht is, teveel jonge buitenlandse spelers die er nog niet staan en de belangrijke positie op 6 is niet ingevuld.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 oktober 2022, 17:31:43.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 02 oktober 2022 om 17:00:

Het is nog vroeg maar het lijkt er sterk op dat kwantiteit belangrijker was dan kwaliteit in de transferperiode. Hancko is de enige die er echt staat. Wel een heel leger aan zuid- Amerikaanse jonge spelers die er nog niet staan maar de super belangrijke positie van verdedigende middenvelder is niet ingevuld. Ik las net dat FT M op Twitter meldde dat Grilitsch zo op te halen was maar dat er te lang werd getwijfeld. Daarna kwamen zoals bekend uit bij Zerrouki maar daar wilden ze de knip niet voor trekken. Nu zit je met een elftal wat niet in evenwicht is, teveel jonge buitenlandse spelers die er nog niet staan en de belangrijke positie op 6 is niet ingevuld.



Dat Feyenoord te lang aan een dood paard heeft getrokken inzake Zerrouki is zeker Grilitsch wilde zelf perse CL spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 oktober 2022 om 20:31:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 02 oktober 2022 om 17:00:

Het is nog vroeg maar het lijkt er sterk op dat kwantiteit belangrijker was dan kwaliteit in de transferperiode. Hancko is de enige die er echt staat. Wel een heel leger aan zuid- Amerikaanse jonge spelers die er nog niet staan maar de super belangrijke positie van verdedigende middenvelder is niet ingevuld. Ik las net dat FT M op Twitter meldde dat Grilitsch zo op te halen was maar dat er te lang werd getwijfeld. Daarna kwamen zoals bekend uit bij Zerrouki maar daar wilden ze de knip niet voor trekken. Nu zit je met een elftal wat niet in evenwicht is, teveel jonge buitenlandse spelers die er nog niet staan en de belangrijke positie op 6 is niet ingevuld.



Dat Feyenoord te lang aan een dood paard heeft getrokken inzake Zerrouki is zeker Grilitsch wilde zelf perse CL spelen.



FTM zegt op Twitter toch echt wat anders over Grillitsch.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Spelers » Selectie 2022/2023