Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 07 juni 2022 om 11:36:
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 06 juni 2022 om 18:14:
Het zou geweldig geweest zijn voor een speler als Slory als hij een vol jaar met Jong Feyenoord KKD had gespeeld.
Precies!
Wellicht is een heel seizoen in de Eerste Divisie nog teveel maar als Jong Feyenoord in de voetbalpyramide had uitgekomen, hadden talenten zoals Slory in ieder geval aan dat niveau en die weerstand ‘kunnen ruiken’.
Wat voor iedere speler afzonderlijk het beste is.
Je kunt nu geen individueel maatwerk leveren, de enige ‘tussenstap’ die je als club kan bieden tussen Varkenoord en Feyenoord-1 is verhuur. En dan verlies je dus de flexibiliteit en ‘controle’. Je ziet de spelers niet meer iedere dag, de ontwikkeling monitoren wordt er niet gemakkelijker op.
Daar gaat serieus talent aan verloren, is mijn overtuiging.
willem van Hanegem
Fan van Feyenoord
Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 51.746
Reg.: 5 januari 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 07 juni 2022 om 12:33:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 07 juni 2022 om 11:36:
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 06 juni 2022 om 18:14:
Het zou geweldig geweest zijn voor een speler als Slory als hij een vol jaar met Jong Feyenoord KKD had gespeeld.
Precies!
Wellicht is een heel seizoen in de Eerste Divisie nog teveel maar als Jong Feyenoord in de voetbalpyramide had uitgekomen, hadden talenten zoals Slory in ieder geval aan dat niveau en die weerstand ‘kunnen ruiken’.
Wat voor iedere speler afzonderlijk het beste is.
Je kunt nu geen individueel maatwerk leveren, de enige ‘tussenstap’ die je als club kan bieden tussen Varkenoord en Feyenoord-1 is verhuur. En dan verlies je dus de flexibiliteit en ‘controle’. Je ziet de spelers niet meer iedere dag, de ontwikkeling monitoren wordt er niet gemakkelijker op.
Daar gaat serieus talent aan verloren, is mijn overtuiging.
Had o21 niet zo dom van Almere verloren, dan hadden we een goede kans op promotie naar de 3e divisie gehad. Vanuit daar had je verder door kunnen bouwen.
Nu kun je WEER opnieuw beginnen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 juni 2022 om 13:02:
Had liever een satelliet club ala Excelsior gehad als dat ze overal maar huurlingen droppen. FC Dordrecht mischien?
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 07 juni 2022 om 18:40:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 07 juni 2022 om 13:02:
Had liever een satelliet club ala Excelsior gehad als dat ze overal maar huurlingen droppen. FC Dordrecht mischien?
Been there, done that, didn't go that well...
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 08 juni 2022 om 00:42:
Het hoeft ook geen satellietclub perse tezijn maar een samenwerkingsverband met een KKD club waar bijvoorbeeld 5 talenten samen kunnen spelen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:willem van Hanegem schreef op 06 juni 2022 om 15:01:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 06 juni 2022 om 13:22:
Denk dat Slory ook dichtbij de selectie zit ontwikkelt zich goed en kan 021 wel eens overslaan.
prima dan Azarkan maar verkopen
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.933
Reg.: 11 januari 2008
'Conteh maakt overstap naar Dynamo Dresden'
Christian Conteh speelt aankomend seizoen voor Dynamo Dresden. De club huurt de speler van Feyenoord en heeft een optie tot koop bedongen, zo meldt Bild.
Conteh is één van de spelers die Feyenoord mag verlaten. De buitenspeler hoopt bij de Duitse club zichzelf weer in de kijker te spelen van andere clubs. De Rotterdammers hebben eerder al aangegeven geen toekomst meer te zien in Conteh.
Feyenoord nam Conteh in de zomer van 2020 over van 1. FC Sankt Pauli uit Hamburg, maar mede door blessures kwam hij nooit in aanmerking voor een basisplaats. Hij werd eerder verhuurd aan SV Sandhausen en FC Dordrecht.
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
Ik ben benieuwd hoe de complete selectie voor volgend seizoen eruit gaat zien.
Voorlopig hebben wij nog geen goede linksback en ook de rechter kant is niet sterk, vooral voorin je kan wel een spits hebben maar hij moet ook goed worden aangespeeld.
Je heb nog een week dan ga je toch geen speler neerzetten die geen lantaarnpaal voorbij komt,
Geen woorden maar daden, je heb nog weinig geld uit hoeven te geven, zorg dat er een goede ploeg op het veld staat, ik wens Slot heel veel goede spelers toe en een fijn en goed seizoen.
Ik ben heel blij met onze trainer en ik hoop dat je nog voor een of twee seizoen(en) bijtekent.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.479
Reg.: 26 juli 2005
Ik weet niet hoor, heb echter de indruk dat op meerdere plaatsen in het veld het niveau naar beneden gaat. We moet opletten dat de ploeg geen zogenaamd drijvend matras wordt, waarbij de ene keer het matras boven blijft, de keer er op flink zakt of lek raakt.
Het is de vraag of we niet beter de beste spelers een mega-goed voorstel hadden moeten doen, waardoor je in ieder geval een poos vooruit kunt en intussen rondzien naar echte goede vervangers.
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
Til (Szymanski), Linssen (Danilo), Dessers (Giménez) en Nelson (Dilrosun) zijn vervangen. De andere aankopen zijn voor de breedte. Het zou best kunnen dat we als geheel op deze vier posities op vooruit zijn gegaan.
Nu moeten Malacia, Marciano, Hendriks, Sinisterra en eventueel vertrekkende spelers nog worden vervangen. En dan blijft het defensief qua aantal spelers nog erg mager. Eigenlijk zijn er gewoon twee linksbacks nodig, tenzij de vervanger van Hendriks zowel centraal als linksback goed kan invullen. Met name Malacia en Sinisterra vervang je niet zomaar.
Als er geen middenvelders meer vertrekken zou ik niet gaan voor Timber of Bazoer maar Dermane de kans geven achter Aursnes en Kocku. Verder schijnt Szymanski die positie ook goed te kunnen invullen. Ik denk dat ik Walemark maar zou verhuren. Die jongen moet minuten maken bij een andere club. Wellicht wordt het dan nog wat.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 26 juli 2022 om 10:43:
Til (Szymanski), Linssen (Danilo), Dessers (Giménez) en Nelson (Dilrosun) zijn vervangen. De andere aankopen zijn voor de breedte. Het zou best kunnen dat we als geheel op deze vier posities op vooruit zijn gegaan.
Nu moeten Malacia, Marciano, Hendriks, Sinisterra en eventueel vertrekkende spelers nog worden vervangen. En dan blijft het defensief qua aantal spelers nog erg mager. Eigenlijk zijn er gewoon twee linksbacks nodig, tenzij de vervanger van Hendriks zowel centraal als linksback goed kan invullen. Met name Malacia en Sinisterra vervang je niet zomaar.
Als er geen middenvelders meer vertrekken zou ik niet gaan voor Timber of Bazoer maar Dermane de kans geven achter Aursnes en Kocku. Verder schijnt Szymanski die positie ook goed te kunnen invullen. Ik denk dat ik Walemark maar zou verhuren. Die jongen moet minuten maken bij een andere club. Wellicht wordt het dan nog wat.
Uit: Schiedam
Forumreacties: 172
Reg.: 8 juli 2009
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 26 juli 2022 om 13:11:
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 26 juli 2022 om 10:43:
Dermane vind ik tactisch nog niet zo ver en hij is ook niet zo balvast als Aursnes en Kökcü. Ik zou eerder Mike Kleijn de kans geven. Verder wel eens.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Vandaag een redelijke oefenwedstrijd tegen NAC Breda gezien. Meeste spelers deden het aardig (Szymanski is een grote versterking!), maar er zal echt een keer doorgeselecteerd moeten worden op de dissonanten Toornstra en Alireza. Als je zo grossiert in balverlies tegen eerste divisie subtopper NAC dan kom je gewoon tekort voor de breedte bij Feyenoord. Niet de eerste keer dat deze twee spelers het niveau flink omlaag brengen. Alle respect voor Toornstra hoor, ik vind het een ontzettend sympathieke knaap maar het is echt over en uit. Alireza idem. En mbt jeugdspelers mag je Valk ook afstrepen, komt in de opbouw constant in de problemen vanwege z'n lage handelingssnelheid en logge motoriek.
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
Feyenoord heb toch Timber gekocht voor het grootste bedrag wat er ooit is uitgegeven aan het binnenhalen van een speler.
Ik heb niet zo goed op hem gelet, volgens mij speelt hij pas één jaar bij Utrecht en daarvoor bij de amateurs ofzo, of heb ik dat verkeerd.
Aan de andere kant denk ik dat de trainer ook zijn hand in heb gehad.
Uit: Schiedam
Forumreacties: 172
Reg.: 8 juli 2009
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 27 juli 2022 om 17:07:
Vandaag een redelijke oefenwedstrijd tegen NAC Breda gezien. Meeste spelers deden het aardig (Szymanski is een grote versterking!), maar er zal echt een keer doorgeselecteerd moeten worden op de dissonanten Toornstra en Alireza. Als je zo grossiert in balverlies tegen eerste divisie subtopper NAC dan kom je gewoon tekort voor de breedte bij Feyenoord. Niet de eerste keer dat deze twee spelers het niveau flink omlaag brengen. Alle respect voor Toornstra hoor, ik vind het een ontzettend sympathieke knaap maar het is echt over en uit. Alireza idem. En mbt jeugdspelers mag je Valk ook afstrepen, komt in de opbouw constant in de problemen vanwege z'n lage handelingssnelheid en logge motoriek.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Feyenoord Forum » Spelers » Selectie 2022/2023