MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.214
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd sc Heerenveen-Feyenoord: -
open/sluit de onderstaande quote:Bane schreef op 29 juli 2022 om 14:22:
Ach bij iedere club wordt er toch gelekt. Noem mij een transfer deze window bij een topclub die uit de lucht kwam vallen. Als je het nummer hebt van een zaakwaarnemer zit je gebakken. Jij hebt je primeurtje en de zaakwaarnemer kan de prijs opdrijven. Daar kan een club niks aan doen.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 840
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 29 juli 2022 om 19:24:
We kunnen rustig gaan slapen. Als Valentijn Driessen vindt dat het transferbeleid van Feyenoord een lachertje is, heeft de club het fantastisch gedaan!
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 29 juli 2022 om 23:48:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 29 juli 2022 om 19:24:
We kunnen rustig gaan slapen. Als Valentijn Driessen vindt dat het transferbeleid van Feyenoord een lachertje is, heeft de club het fantastisch gedaan!
To be fair hij maakte ook korte metten met de twee rivalen en die hebben tig miljoenen meer uitgegeven.
Uit: Schiedam
Forumreacties: 172
Reg.: 8 juli 2009
Als de Amsterdamse media begint met het negatieve trashtalken dan weten wij genoeg ... die zien in Feyenoord dus 'n serieuze concurrent. Misschien wel meer dan de Eindhovense 'uitdager'. Voor het eerst lijkt Feyenoord echt door te pakken na 'n succes jaar. Er worden logische keuzes gemaakt t.a.v. het doorselecteren en tegelijk het verhogen van het gemiddelde niveau. Achteraf hoeven we er bijv. niet rauwig om te zijn dat Til naar PSV is gegaan, Szymanski oogt vooralsnog 2 klasse beter, met name aan de bal en kwa creativiteit. De ideale speler achter Gimenez want dat gaat 'n duootje worden. Ook met Timber haal je voetballend vermogen met strijdlust binnen. Op de flanken heb je met Dilrosum en Idrissi gevaarlijke snelle en behendige aanvallers. Het enige wat nog ontbreekt is minimaal 1 top LB. Op de bank heb je nu 'n mix van ervaring en talenten die niks onder doet voor die in Eindhoven. Ik ben ervan overtuigd dat we dit jaar al serieus meedoen om de titel.
Forumreacties: 3.615
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:F-N-W-A schreef op 30 juli 2022 om 10:46:
Als de Amsterdamse media begint met het negatieve trashtalken dan weten wij genoeg ... die zien in Feyenoord dus 'n serieuze concurrent. Misschien wel meer dan de Eindhovense 'uitdager'. Voor het eerst lijkt Feyenoord echt door te pakken na 'n succes jaar. Er worden logische keuzes gemaakt t.a.v. het doorselecteren en tegelijk het verhogen van het gemiddelde niveau. Achteraf hoeven we er bijv. niet rauwig om te zijn dat Til naar PSV is gegaan, Szymanski oogt vooralsnog 2 klasse beter, met name aan de bal en kwa creativiteit. De ideale speler achter Gimenez want dat gaat 'n duootje worden. Ook met Timber haal je voetballend vermogen met strijdlust binnen. Op de flanken heb je met Dilrosum en Idrissi gevaarlijke snelle en behendige aanvallers. Het enige wat nog ontbreekt is minimaal 1 top LB. Op de bank heb je nu 'n mix van ervaring en talenten die niks onder doet voor die in Eindhoven. Ik ben ervan overtuigd dat we dit jaar al serieus meedoen om de titel.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.080
Reg.: 4 juli 2020
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 30 juli 2022 om 20:55:
open/sluit de onderstaande quote:F-N-W-A schreef op 30 juli 2022 om 10:46:
Gevoel dat Psv wel blij is met Til
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.552
Reg.: 26 juli 2005
Best veel nieuwe gezichten, ben ik achteraf best blij mee, opnieuw een tussenjaar kunnen we niet gebruiken, nu we in een flow zitten. Het is wel ff afwachten of de nieuwe spelers hun draai vinden en een soepel draaiend geheel op het veld zullen zijn. Slot-formule ....mix van Midden-Amerika & Scandinavië lijkt het.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Niets ten nadele van Diemers en/of Hendrix, maar goed om te lezen dat er van hen (tijdelijk) afscheid is genomen middels constructies. Ze waren gewoonweg niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord zou moeten nastreven, en zullen daar ook niet aan voldoen zoals wellicht bij jongere spelers het geval is die zich nog kunnen ontwikkelen.
Hopelijk levert dit ook enige ruimte in salarisbudget op, in ieder geval schept het ruimte voor talent om eerder door te stromen en aan minuten te komen.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.717
Reg.: 30 januari 2014
Mooi dat Diemers en Hendrix zijn doorgeselecteerd. Misschien houdt men nu dan ook eindelijk een keer op over dit soort spelers als 'nuttig voor de breedte' of 'je moet ook ervaring in je selectie hebben'. Volstrekte onzin gebleken, zoals een ieder met een beetje gezond voetbalverstand van te voren had kunnen bedenken.
Tijd om een echte topclub te worden, supporters moeten ook meegroeien en niet meer beginnen over Sam Lammers, Bazoer en dat soort middelmaat. Het draait om kwaliteit en relevante ervaring. Niet hoeveel wedstrijdjes je in de eredivisie in je benen hebt, dat zegt helemaal niets.
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 357
Reg.: 10 maart 2013
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 11 augustus 2022 om 16:24:
Niets ten nadele van Diemers en/of Hendrix, maar goed om te lezen dat er van hen (tijdelijk) afscheid is genomen middels constructies. Ze waren gewoonweg niet goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord zou moeten nastreven, en zullen daar ook niet aan voldoen zoals wellicht bij jongere spelers het geval is die zich nog kunnen ontwikkelen.
Hopelijk levert dit ook enige ruimte in salarisbudget op, in ieder geval schept het ruimte voor talent om eerder door te stromen en aan minuten te komen.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.080
Reg.: 4 juli 2020
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 12 augustus 2022 om 00:28:
Het lijkt mij dat de selectie in vergelijking met het vorig jaar vooruit is gegaan. Als ik van uit mag gaan dat alles wat over onze nieuwe aanwinsten de waarheid is, dan wacht ons een heel mooi seizoen.
Uit: Schiedam
Forumreacties: 172
Reg.: 8 juli 2009
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 13 augustus 2022 om 10:59:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 12 augustus 2022 om 00:28:
Het lijkt mij dat de selectie in vergelijking met het vorig jaar vooruit is gegaan. Als ik van uit mag gaan dat alles wat over onze nieuwe aanwinsten de waarheid is, dan wacht ons een heel mooi seizoen.
Lastig. Ik vind het nog te vroeg om dat te concluderen. Slot wil er ook nog niet aan, die vind dat respectloos naar de vertrokken spelers. De drie ‘grote’ transfers zijn mijn inziens niet vervangen voor gelijkwaardige spelers; in dat opzicht zal het verlies van Malacia, Sinisterra en Senesi nog wel gevoeld gaan worden. Maar er is ‘meer’ voor teruggekomen, over de breedte en op andere posities verwacht ik dat Feyenoord er sterker uit gaat komen.
Ik denk dat Slot voorin en op het middenveld meer keuze heeft. Achterin is dat (nog) niet het geval.
Nu moeten we kijken of dat de ploeg ook in zijn geheel beter maakt, ik hoop van wel. Maar er kan nog zoveel gebeuren…
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.185
Reg.: 11 januari 2008
Feyenoord Forum » Spelers » Selectie 2022/2023