Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Calvin Stengs

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 13 augustus 2024 om 10:58:

Wel een beetje gek dat die Amerikanen die kwetsbare knie niet als een probleem zien en hem een vet vierjarig aanbieden.



Ja, misschien zit hem dat in belasting. Dat je daar geen topwedstrijden speelt en zeker niet 3x per week?

Maar ja, wel veel kunstgras in de MLS....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 augustus 2024 om 10:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 13 augustus 2024 om 10:23:

(...)Plus het feit dat het belangrijk is als club om (ook mondelinge) afspraken na te komen. Spelers en zaakwaarnemers onthouden dat en dat zingt rond. Dat maakt je als club betrouwbaar en aantrekkelijk.



Vrijwel nergens zijn ze zo vergeetachtig als in de voetballerij. Een club die structureel zijn afspraken niet nakomt, blijft voor spelers en zaakwaarnemers interessant. Ze denken allemaal 'mij overkomt dat niet', of accepteren het risico omdat ze er beter van worden.

Ik vind dat het vooral belangrijk is dat je als club en bestuurders dicht bij jezelf blijft. Er valt best wel iets op Te Kloese aan te merken, maar als ik hem hoor en zie dan krijg ik de indruk dat hij eerlijkheid heel hoog in het vaandel heeft. En het belangrijk vindt om zichzelf in de spiegel te kunnen blijven kijken.

Ik kan me wel wat voorbeelden voor de geest halen van (voormalig) clubbestuurders die daar in hun rol volledig van afweken.

Dat Feyenoord nu op deze wijze werkt en handelt, daar ben ik wel voorstander van. Ook als dat een negatieve (of minder positieve) uitkomst heeft voor de club, is de moreel juiste keuze voor mij reden om dat te accepteren.



Dat formuleer je wel mooi. Moreel juist handelen van de club is mij veel waard en dat helpt om deze op zichzelf merkwaardige (en nadele) transfer te accepteren ja.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 13 augustus 2024 om 14:11:

(...)Dat formuleer je wel mooi. Moreel juist handelen van de club is mij veel waard en dat helpt om deze op zichzelf merkwaardige (en nadele) transfer te accepteren ja.



Exact. Als je er met Stengs (mondelinge) afspraken zijn gemaakt over een vertrek (dan wel als Slot Feyenoord verlaat, of op het moment dat hij financieel een geweldige slag kan slaan. Ik ken de ins & outs niet, dat zal gissen blijven), dan behoort Feyenoord zich daaraan te houden. Wat daarvan de consequenties ook zijn.

Zelfs als deze heel nadelig uitpakken. Dan had je die afspraken niet moeten maken.

 

+1/-0

Stengs telt zijn zegeningen, gelijk heeft hij.
Kwetsbare knie, minder (top)wedstrijden en een veel beter salaris.

De kans op blessures blijft bij hem in grote mate aanwezig. Je weet nooit wat er later nog had kunnen gebeuren en zo'n mogelijkheid zich dan niet meer voordoet.

Wel kut voor de club!

 

+1/-0

Ja vind op korte termijn maar iemand die 18 assists en 8 goals gaat maken. Maar als Feyenoord al langer in de gaten had dat het met zijn fitheid niet veel beter zou worden moeten ze ook vervangers op het oog hebben. Achteraf begrijp ik nu wel waarom het leek alsof Calvin vaak met de rem erop speelt in harde duels.

 

+1/-0

Nou gaat het misschien niet door :denk :denk :denk

Hoewel ik Stengs niet graag zie gaan, lijkt me dit voor geen van de partijen een fraaie situatie

 

+1/-0

Grote problemen idd toch twijfels over zijn knie??

 

+1/-0

Feyenoord bevestigt: Stengs deal in gevaar
vandaag, 17:48 89 reacties
De berichtgeving uit Amerika klopt. Calvin Stengs gaat mogelijk niet de overstap maken naar Charlotte FC. Feyenoord heeft tegenover Voetbal International bevestigd dat de deal op klappen staat. De Rotterdammers laten weten 'er niet uit te komen' met de club uit de Major League Soccer.

Snel meer

 

+1/-0

Stengs bevestigt: ''Ik wil bij Feyenoord blijven''
vandaag, 17:54 37 reacties
Calvin Stengs blijft gewoon bij Feyenoord. De middenvelder vertelt in gesprek met De Telegraaf geen transfer naar Amerika te maken. ''Ik besefte steeds meer hoe goed ik het bij Feyenoord heb en wil daar blijven'', is zijn reactie officiële reactie.
''Ik kom terug naar Feyenoord en zal daar alles geven voor de club, mijn medespelers en de fans. Ik heb zin in het nieuwe seizoen en het spelen in de Champions League.''

 

+1/-0

Schiet mij maar lek! :ja

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 13 augustus 2024 om 18:33:

Schiet mij maar lek! :ja



Wat een soap :D

 

+1/-0

Zou hem sowieso een boete geven voor het missen van zaterdag, hij voelde weinig vertrouwen van Charlotte vanwege de knie goed hoor maar hij heeft de club, en zijn ploeggenoten geen dienst bewezen hoewel de club ook een aandeel heeft in dit verhaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 augustus 2024 om 18:42:

Zou hem sowieso een boete geven voor het missen van zaterdag, hij voelde weinig vertrouwen van Charlotte vanwege de knie goed hoor maar hij heeft de club, en zijn ploeggenoten geen dienst bewezen hoewel de club ook een aandeel heeft in dit verhaal.



Tja wat moet je nu hiermee.
Hij wilde niet blijven.
Heeft ons punten gekost.
En door zijn medische keuring wil hij opeens blijven en zitten we nu vast de komende jaren met een speler dat liever wegging.
Ik hoef hem eigenlijk ook niet meer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 14 augustus 2024 om 12:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 augustus 2024 om 18:42:

Zou hem sowieso een boete geven voor het missen van zaterdag, hij voelde weinig vertrouwen van Charlotte vanwege de knie goed hoor maar hij heeft de club, en zijn ploeggenoten geen dienst bewezen hoewel de club ook een aandeel heeft in dit verhaal.



Tja wat moet je nu hiermee.
Hij wilde niet blijven.
Heeft ons punten gekost.
En door zijn medische keuring wil hij opeens blijven en zitten we nu vast de komende jaren met een speler dat liever wegging.
Ik hoef hem eigenlijk ook niet meer.



Het is net het echte leven: de scherven bij elkaar rapen en weer doorgaan.

Kijk, hij wilde weg en dat kan. Hij weet als geen ander dat hij (kennelijk) met zijn knie niet veel kansen op avontuur gaat krijgen. Spelers (op de Varkenoorders na dan) zijn geen supporters en hebben ook zo hun belangen en afwegingen. Dat heb ik allang geaccepteerd. Van mij hoeven spelers geen logo's te kussen, als ze maar alles geven en het transferspel eerlijk spelen. Stengs heeft vorig jaar alles gegeven en bij deze transfer geen vuil spel gespeeld. Dan ga ik er trouwens vanuit dat hij zaterdag echt ziek was of dat Feyenoord hem toestemming had gegeven zich op de transfer te richten. Heb geen signalen gehoord die op iets anders wijzen.

Dus: we hebben een goede speler die nu geen andere keuze heeft dan goed te spelen en alles te geven. En wij hebben zo'n type speler hard nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Helemaal mee eens.

En over afgelopen zaterdag; ja, het team had Stengs goed kunnen gebruiken. Maar we weten niet wáárom hij niet kon spelen. Het zijn allemaal aannames, laten we die maar aan Stengs overlaten. Want waarschijnlijk heeft niemand hier een betere techniek en balbeheersing...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 14 augustus 2024 om 13:20:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 14 augustus 2024 om 12:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 augustus 2024 om 18:42:

Zou hem sowieso een boete geven voor het missen van zaterdag, hij voelde weinig vertrouwen van Charlotte vanwege de knie goed hoor maar hij heeft de club, en zijn ploeggenoten geen dienst bewezen hoewel de club ook een aandeel heeft in dit verhaal.



Tja wat moet je nu hiermee.
Hij wilde niet blijven.
Heeft ons punten gekost.
En door zijn medische keuring wil hij opeens blijven en zitten we nu vast de komende jaren met een speler dat liever wegging.
Ik hoef hem eigenlijk ook niet meer.



Het is net het echte leven: de scherven bij elkaar rapen en weer doorgaan.

Kijk, hij wilde weg en dat kan. Hij weet als geen ander dat hij (kennelijk) met zijn knie niet veel kansen op avontuur gaat krijgen. Spelers (op de Varkenoorders na dan) zijn geen supporters en hebben ook zo hun belangen en afwegingen. Dat heb ik allang geaccepteerd. Van mij hoeven spelers geen logo's te kussen, als ze maar alles geven en het transferspel eerlijk spelen. Stengs heeft vorig jaar alles gegeven en bij deze transfer geen vuil spel gespeeld. Dan ga ik er trouwens vanuit dat hij zaterdag echt ziek was of dat Feyenoord hem toestemming had gegeven zich op de transfer te richten. Heb geen signalen gehoord die op iets anders wijzen.

Dus: we hebben een goede speler die nu geen andere keuze heeft dan goed te spelen en alles te geven. En wij hebben zo'n type speler hard nodig.



Van mij hoeft dat ook allemaal niet hoor.
Leuk die liefde voor Feyenoord maar liever een speler met meer kwaliteit en dan een mooie transfer maakt voor een goed bedrag.
Maar als je dan eenmaal weg wilt dan mag je van mij wel weg,helmaal omdat je eerste wedstrijd gewoon Feyenoord laat zitten met punt verlies.

maaar laten we hopen dat hij het goed oppakt.

 

+1/-0

Vanuit mijn vakantieadres heb ik de hele transfersaga, met enige tussenpozen, eerst met enige verbijstering en daarna met verwondering gade geslagen via een abominabel slechte connectie. Ik ben totaal geen fan van Stengs en in tegenstelling tot enkele adoranten zie ik in hem ook niet onze meest creatieve speler (volgens de data is dat Timber).

Maar in dit systeem van Priske krijgt Stengs alles op een presenteerblad aangereikt, de afstanden qua drukzetten zijn voor hem een stuk minder groot en zo komen zijn voetballende kwaliteiten meer bovendrijven. Stengs had al een bevoorrechte positie onder Slot -waarin hij fysiek topclub onwaardig presteerde en een uitzonderingspositie kreeg bij het drukzetten- en in dit systeem wordt hij alleen nog maar meer centraal gezet. Dus hij zal ongetwijfeld z'n waarde gaan hebben dit seizoen.

Idealiter haal je echter een betere speler met meer potentie, waarna je Stengs vanuit de bank kan inzetten als waardevolle breedte. Want laten we eerlijk zijn, een Stengs zou bij PSV misschien nog net de derde keuze zijn als 10. En dat zegt zo'n beetje alles over onze aanvallende kwaliteit (en positie op de ranglijst) momenteel.

Ik noem hierboven bewust geen verkoop, want dat gaat hierna natuurlijk nooit meer voor een redelijke prijs plaatsvinden.

 

+1/-0

Stengs kwam terug naar Nederland voor Slot anders was hij al lang in het buitenland gebleven snap ik je maakt een mooie transfer naar Zuid Frankrijk bij Nice hij had er meer van verwacht netals Boadu overigens maar kunnen het daar niet waarmaken Feyenoord is voor Stengs een stap terug mischien maar hij is tot inkeer gekomen en als hij dit seizoen weer goed presteert komt er echt wel weer een buitenlands avontuur.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 augustus 2024 om 00:41:

Stengs kwam terug naar Nederland voor Slot anders was hij al lang in het buitenland gebleven snap ik je maakt een mooie transfer naar Zuid Frankrijk bij Nice hij had er meer van verwacht netals Boadu overigens maar kunnen het daar niet waarmaken Feyenoord is voor Stengs een stap terug mischien maar hij is tot inkeer gekomen en als hij dit seizoen weer goed presteert komt er echt wel weer een buitenlands avontuur.



Waarvan akte!

 

+1/-0

Alles gaat in één tempo en hij heeft nul explosiviteit, dit is leuk voor een FC Twente of AZ maar niet voor een topclub.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Feyenoord Forum » Spelers » Calvin Stengs