Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Calvin Stengs

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Momentenvoetballer, maar over de hele lijn is het slappe hap. Verdient een godsvermogen, maar alleen omdat hij een vriendje van de trainer is.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 13 december 2023 om 23:52:

Momentenvoetballer, maar over de hele lijn is het slappe hap. Verdient een godsvermogen, maar alleen omdat hij een vriendje van de trainer is.

Over handelingssnelheid gesproken...

+1/-0

Willykment schreef op 13 december 2023 om 23:53:

socrates schreef op 13 december 2023 om 23:52:

Over handelingssnelheid gesproken...

Eens kameraad

+1/-0

Archiveren in het bakje dure miskopen.

+1/-0

Hele matige wedstrijd weer, met een gelukje toch een assist maar van een 10 bij Feyenoord mag je echt meer verwachten. In het pressievoetbal vind ik hem tekortkomen. Als je dan zo'n Lingr ziet invallen met zijn energie en doelgerichtheid, ik denk dat Feyenoord daar meer behoefte heeft.

+1/-0

Als Stengs het niet heeft oogt het direct heel slapjes en nonchalant. In oktober/november zagen we een scherpe variant, die willen we weer terug!

+1/-0

Yoda schreef op 21 januari 2024 om 19:05:

Als Stengs het niet heeft oogt het direct heel slapjes en nonchalant. In oktober/november zagen we een scherpe variant, die willen we weer terug!

Wel een belangrijke assist, maar hij moet constanter worden dan is het echt een prima speler.

+1/-0

+2/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Je kan nu zien, dat Lingr redelijk, de vorm die Arne graag ziet, op stoom raakt. Nog even en hij kan vanaf de basis starten als 10, want daar was hij voor gehaald. Sorry voor Stengs, maar die kan zijn ei daar niet kwijt.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Laten we niet vergeten dat Stengs rond oktober gewoon heel erg goed gespeeld heeft en toen ook selectie oranje heeft afgedwongen. Ik verwacht hem wel weer terug op dat niveau, soms loopt het gewoon even een paar wedstrijden niet. Bij Gimenez vergeven we hem dat, bij Stengs kennelijk niet. Het lullige is dat het bij Stengs direct wat slapjes en flegmatiek oogt. Maar zoals hierboven al betoogd, hij blijft toch hard werken en perst die assist er nog uit.

+1/-0

Mijn pleidooi voor een linksbenige speler op links wordt in de wedstrijd tegen Vitesse bevestigt. Stengs met zijn actie op links levert wel de winnende goal op.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Als Stengs echt nog stappen wil maken moet hij idd minder flegmatiek zijn van hem wordt nu verwacht dat hij (mede) de kar trekt, zoals Timber wel doet.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Feyenoord Forum » Spelers » Calvin Stengs