Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Calvin Stengs

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 juli 2023 om 23:05:

Nog geen training meegedaan gewoon prima half uur zondag weer wat langer. Beste aankoop imo in de eredivisie tot zover.



Heeft geweldig spelinzicht, kan geweldig koppel met Pedersen worden.

Ik heb altijd de hoop gehad dat die ooit bij ons zou komen spelen, maar realistisch was het niet...
Nu wel en dit was er ern: Deze hoop ik echt dat die doorgaat en daar is die dan:pul.

Stengs kan ook het probleem op rechts in Oranje oplossen als die helemaal wedstrijdfit is.

 

+1/-0

Inderdaad Koetje is sowieso al fan van hem !

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 juli 2023 om 23:05:

Nog geen training meegedaan gewoon prima half uur zondag weer wat langer. Beste aankoop imo in de eredivisie tot zover.


Stengs wordt binnengehaald als een koning. Net 1 dag Feyenoorder en dan gelijk in de basis. Hij moet het eerst nog maar allemaal laten zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 28 juli 2023 om 13:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 juli 2023 om 23:05:

Nog geen training meegedaan gewoon prima half uur zondag weer wat langer. Beste aankoop imo in de eredivisie tot zover.


Stengs wordt binnengehaald als een koning. Net 1 dag Feyenoorder en dan gelijk in de basis. Hij moet het eerst nog maar allemaal laten zien.



Hij had met Nice nog maar een halve wedstrijd gespeeld het gaat er dus om dat hij snel wedstrijdritme op doet in een heel nieuw team nooit samengespeeld dan zo spelen is gewoon knap.

 

+1/-0

Mooi zijn schoonvader heeft hem ook geadviseerd de stap naar Feyenoord temaken.

De Boer raadde Stengs, de partner van zijn dochter Beau, aan om bij Feyenoord te tekenen. "Marc en Mark (Overmars en Van Bommel, red.) hebben het fantastisch gedaan, maar Feyenoord is voetballend verder, heeft een fantastisch stadion en publiek. En het belangrijkste: Calvin past bij de filosofie van trainer Arne Slot, want hij heeft spelers om zich heen nodig die loopacties maken. Daarom heb ik hem bij Feyenoord gepromoot", aldus de 53-jarige trainer.

Dit bericht is gewijzigd op 29 juli 2023, 23:09:16.

 

+1/-0

Frank de Boer wil gewoon padellen met Slot en Van Persie. :D

 

+1/-0

Wat een verschrikkelijke slapzak. Daar betalen we 2,5 miljoen salaris aan. Is op geen enkele positie een versterking. Graag zo snel mogelijk verhuren aan het midden oosten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 20 augustus 2023 om 20:10:

Wat een verschrikkelijke slapzak. Daar betalen we 2,5 miljoen salaris aan. Is op geen enkele positie een versterking. Graag zo snel mogelijk verhuren aan het midden oosten.



Jammer, eigenlijk wist iedereen het al.
Maar door wat verhalen uit de Belgische comp. heb je toch beetje hoop.
Wat ik me wel afvraag, Feyenoord weet toch dat hij bijna nooit scoort?
Als je kijkt naar de spelers, wie van het middenveld gaat er meer dan 3 maken dit jaar?
Daar let je toch gewoon op als je spelers haalt?

 

+1/-0

Jongens veel tevoorbarig heb vertrouwen in Slot die kent hem door en door weet zijn zwakke en sterke punten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2023 om 00:04:

Jongens veel tevoorbarig heb vertrouwen in Slot die kent hem door en door weet zijn zwakke en sterke punten.



Stengs is uit vorm, maar heeft een bak aan kwaliteit.

Die heeft tijd en ritme nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 augustus 2023 om 01:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2023 om 00:04:

Jongens veel tevoorbarig heb vertrouwen in Slot die kent hem door en door weet zijn zwakke en sterke punten.



Stengs is uit vorm, maar heeft een bak aan kwaliteit.

Die heeft tijd en ritme nodig.



Laten we daar maar op hopen. Hij laat nu zien, waar ik me jaren geleden ook al aan ergerde. Slapheid, traagheid, ogenschijnlijke nonchalance. Ik herinner me nog goed dat er discussie was wie beter was voor oranje: Stengs of Berghuis. Berghuis won dat uiteindelijk met gemak, o.a. op inzet en strijd, dat maakte het verschil.

 

+1/-0

Vind wel dat hij veel krediet heeft bij Slot vanaf de eerste wedstrijd in de basis, terwijl zijn spel tot nu dat niet rechtvaardigd en tenkoste gaat van bv Zerrouki.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2023 om 11:00:

Vind wel dat hij veel krediet heeft bij Slot vanaf de eerste wedstrijd in de basis, terwijl zijn spel tot nu dat niet rechtvaardigd en tenkoste gaat van bv Zerrouki.



Ik ben van allebei deze spelers zeker geen fan, maar als je objectief kijkt heeft Stengs in de voorbereiding en tijdens de JC schaal wedstrijd meer laten zien dan Zerrouki. Tegen PSV was Stengs nog uitblinker als 10.

Als Milambo en Zechiël geen kansen krijgen zou ik Wieffer op de 6 positie houden, Timber op 8 en Stengs op 10 zetten. Dat is in mijn ogen het beste middenveld waarin iedereen op z'n eigen positie staat en waarin je waarschijnlijk de meeste dynamiek zal hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 21 augustus 2023 om 11:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2023 om 11:00:

Vind wel dat hij veel krediet heeft bij Slot vanaf de eerste wedstrijd in de basis, terwijl zijn spel tot nu dat niet rechtvaardigd en tenkoste gaat van bv Zerrouki.



Ik ben van allebei deze spelers zeker geen fan, maar als je objectief kijkt heeft Stengs in de voorbereiding en tijdens de JC schaal wedstrijd meer laten zien dan Zerrouki. Tegen PSV was Stengs nog uitblinker als 10.

Als Milambo en Zechiël geen kansen krijgen zou ik Wieffer op de 6 positie houden, Timber op 8 en Stengs op 10 zetten. Dat is in mijn ogen het beste middenveld waarin iedereen op z'n eigen positie staat en waarin je waarschijnlijk de meeste dynamiek zal hebben.



Wat ik zie is een speler die elke wedstrijd minder indruk maakt.
Lijkt wel steeds slapper te worden.
Kan best zijn dat hij net zoals bijna alle andere spelers weer moet wennen aan de training van Slot.
Slot zet meestal zijn nieuwe spelers eerst een tijd op de bank.
Misschien is dat ook verstandig bij deze jongen tot hij het aan kan.
Ik blijf wel denken dat hij te slap is om echt in de aanvallende rol te spelen zoals Slot wilt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 21 augustus 2023 om 12:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 21 augustus 2023 om 11:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2023 om 11:00:

Vind wel dat hij veel krediet heeft bij Slot vanaf de eerste wedstrijd in de basis, terwijl zijn spel tot nu dat niet rechtvaardigd en tenkoste gaat van bv Zerrouki.



Ik ben van allebei deze spelers zeker geen fan, maar als je objectief kijkt heeft Stengs in de voorbereiding en tijdens de JC schaal wedstrijd meer laten zien dan Zerrouki. Tegen PSV was Stengs nog uitblinker als 10.

Als Milambo en Zechiël geen kansen krijgen zou ik Wieffer op de 6 positie houden, Timber op 8 en Stengs op 10 zetten. Dat is in mijn ogen het beste middenveld waarin iedereen op z'n eigen positie staat en waarin je waarschijnlijk de meeste dynamiek zal hebben.



Wat ik zie is een speler die elke wedstrijd minder indruk maakt.
Lijkt wel steeds slapper te worden.
Kan best zijn dat hij net zoals bijna alle andere spelers weer moet wennen aan de training van Slot.
Slot zet meestal zijn nieuwe spelers eerst een tijd op de bank.
Misschien is dat ook verstandig bij deze jongen tot hij het aan kan.
Ik blijf wel denken dat hij te slap is om echt in de aanvallende rol te spelen zoals Slot wilt.


Eens, maar hij stond gisteren niet als aanvallende middenvelder geposteerd maar als 8 (vergelijkbaar met Kökcü vorig jaar) naast Wieffer. Vorige week stond hij rechtsvoor, dus ook niet op 10. Dus zet hem dan in elk geval op zijn eigen plek, op 10. Met Timber als 8 (waar hij bij Utrecht ook vaak stond) en Wieffer als 6 (de positie waarop hij excelleerde bij ons).

Als iedereen een keer op zijn eigen positie staat kan je eens goed gaan beoordelen of het werkt of niet, maar zoals Slot het nu neerzet is iedereen constant aan het zoeken.

Zoals ik al eerder schreef, ik was geen voorstander van deze aankoop. Net zoals ik bijvoorbeeld Zerrouki ook niet nodig vond en die dicht ik nog minder kwaliteit toe. Dus wat mij betreft gaan deze spelers straks bij nieuwe aankopen -zoals Ivanusec/Barco- richting de bank om daar voor de breedte te zorgen. En dat is uiteindelijk zonde, want het zal dan weer de speeltijdkansen van talenten zoals Milambo en Zechiël gaan blokkeren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 21 augustus 2023 om 13:47:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 21 augustus 2023 om 12:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 21 augustus 2023 om 11:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2023 om 11:00:

Vind wel dat hij veel krediet heeft bij Slot vanaf de eerste wedstrijd in de basis, terwijl zijn spel tot nu dat niet rechtvaardigd en tenkoste gaat van bv Zerrouki.



Ik ben van allebei deze spelers zeker geen fan, maar als je objectief kijkt heeft Stengs in de voorbereiding en tijdens de JC schaal wedstrijd meer laten zien dan Zerrouki. Tegen PSV was Stengs nog uitblinker als 10.

Als Milambo en Zechiël geen kansen krijgen zou ik Wieffer op de 6 positie houden, Timber op 8 en Stengs op 10 zetten. Dat is in mijn ogen het beste middenveld waarin iedereen op z'n eigen positie staat en waarin je waarschijnlijk de meeste dynamiek zal hebben.



Wat ik zie is een speler die elke wedstrijd minder indruk maakt.
Lijkt wel steeds slapper te worden.
Kan best zijn dat hij net zoals bijna alle andere spelers weer moet wennen aan de training van Slot.
Slot zet meestal zijn nieuwe spelers eerst een tijd op de bank.
Misschien is dat ook verstandig bij deze jongen tot hij het aan kan.
Ik blijf wel denken dat hij te slap is om echt in de aanvallende rol te spelen zoals Slot wilt.


Eens, maar hij stond gisteren niet als aanvallende middenvelder geposteerd maar als 8 (vergelijkbaar met Kökcü vorig jaar) naast Wieffer. Vorige week stond hij rechtsvoor, dus ook niet op 10. Dus zet hem dan in elk geval op zijn eigen plek, op 10. Met Timber als 8 (waar hij bij Utrecht ook vaak stond) en Wieffer als 6 (de positie waarop hij excelleerde bij ons).

Als iedereen een keer op zijn eigen positie staat kan je eens goed gaan beoordelen of het werkt of niet, maar zoals Slot het nu neerzet is iedereen constant aan het zoeken.

Zoals ik al eerder schreef, ik was geen voorstander van deze aankoop. Net zoals ik bijvoorbeeld Zerrouki ook niet nodig vond en die dicht ik nog minder kwaliteit toe. Dus wat mij betreft gaan deze spelers straks bij nieuwe aankopen -zoals Ivanusec/Barco- richting de bank om daar voor de breedte te zorgen. En dat is uiteindelijk zonde, want het zal dan weer de speeltijdkansen van talenten zoals Milambo en Zechiël gaan blokkeren.



Bij Antwerp zetten ze hem op 8 omdat hij als 10 en rechtsbuiten in hun ogen niet goed genoeg was. Ik zou er niet zo zeker van zijn dat 10 zijn natuurlijke positie is. Hij lijkt vooral op geen enkele positie echt goed te zijn.

 

+1/-0

Stengs is zelf geen loper, hij moet mensen met diepte om hem heen hebben dan kan hij anderen (Gimenez) in positie brengen geef hem effe de tijd om te wennen.

 

+1/-0

Tja, het valt niet mee, om Stengs nu te pruimen. Hij heeft een conditioneel achterstand net als vele anderen. Eer dat er inzit, hangt af hoe de nieuwe spelers zich ontwikkelen. Lingr, Ivanusec, Ueda, Sauer en zeker, Paxciao en Geminez moeten op conditie nivo komen, want anders kan je tegen dit seizoen vaarwel zeggen. We moeten ze de tijd geven goed op nivo te komen en ze hebben onze ondersteuning hard nodig.

 

+1/-0

Sterke pot hoor kijk je Koeman?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 september 2023 om 14:29:

Sterke pot hoor kijk je Koeman?



Omschakeling blijft wel een punt. Ik vind hem daarin wat te gemakkelijk ogen, af en toe.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Spelers » Calvin Stengs