Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 18 maart 2024 om 10:08:
Zijn beste wedstrijd tot nu toe, hij probeerde af en toe ook buitenom een actie te maken. Daardoor direct een stuk dreigender. Ik blijf bij mijn mening dat je hem beter als '10' kan opstellen, maar je ziet wel dat hij tegen clubs waar de ruimtes nogal krap zijn achterin meerwaarde heeft door zijn korte wendbaarheid, passing en inzicht.
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 18 maart 2024 om 10:57:
Zijn beste wedstrijd tot nu toe, hij probeerde af en toe ook buitenom een actie te maken. Daardoor direct een stuk dreigender. Ik blijf bij mijn mening dat je hem beter als '10' kan opstellen, maar je ziet wel dat hij tegen clubs waar de ruimtes nogal krap zijn achterin meerwaarde heeft door zijn korte wendbaarheid, passing en inzicht.
Erg eigenlijk wat we zeggen over een buitenspeler. "Hij probeerde af en toe ook buitenom een actie te maken"...
Dat zou één van de hoofdtaken van een goeie buitenspeler moeten zijn. We zijn al snel tevreden merk ik...
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
Forumreacties: 189
Reg.: 3 september 2023
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 18 maart 2024 om 10:57:
Erg eigenlijk wat we zeggen over een buitenspeler. "Hij probeerde af en toe ook buitenom een actie te maken"...
Dat zou één van de hoofdtaken van een goeie buitenspeler moeten zijn. We zijn al snel tevreden merk ik...
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Misschien laat Slot hem in de basis om hem aan het eind van het seizoen voor een goede prijs van de hand te doen. Een speler op de bank is niet interessant voor een gegadigde club. Natuurlijk vind ik zijn techniek uitstekend, net als veel jongens uit de Balkan, maar hem ontbreekt echt snelheid en uithoudingsvermogen. Heel jammer!
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 19 maart 2024 om 00:05:
Misschien laat Slot hem in de basis om hem aan het eind van het seizoen voor een goede prijs van de hand te doen. Een speler op de bank is niet interessant voor een gegadigde club. Natuurlijk vind ik zijn techniek uitstekend, net als veel jongens uit de Balkan, maar hem ontbreekt echt snelheid en uithoudingsvermogen. Heel jammer!
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:KasperK schreef op 31 maart 2024 om 14:12:
Weer geblesseerd, hoop niet dat hij weer terug bij af is.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 26 april 2024 om 10:54:
Met hem erbij kan de ploeg makkelijker aan doelpunten komen.
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 26 april 2024 om 11:44:
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 26 april 2024 om 10:54:
Met hem erbij kan de ploeg makkelijker aan doelpunten komen.
Tegn GAE. Bij mij is de twijfel onstaan in de thuiswedstrijd tegen Celtic. Toen zag je dat hij er tegen fysiekere en snellere tegenstanders totaal niet aan te pas kwam. Ik vind hem net als Stengs een mooie speler, maar vrees ook dat het net niet is.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:KasperK schreef op 26 april 2024 om 11:59:
(...)Ik deel niet helemaal deze mening. Hij is idd niet de snelste. Maar ik heb hem ook goed zien spelen tegen Atletico, dat is niet bepaald de minste. Mijn conclusie is dat hij dit seizoen nog te wisselvallig is. Zou hem volgend zijn seizoen zeker nog een kans geven, dan moet hij wel echt staan. Dit jaar is wennen aan de cultuur, manier van spelen en niveau hier in Nl. Volgend jaar verwacht ik dat hij stabieler is en ook 1 van de smaakmakers zal worden.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 26 april 2024 om 13:01:
open/sluit de onderstaande quote:KasperK schreef op 26 april 2024 om 11:59:
(...)Ik deel niet helemaal deze mening. Hij is idd niet de snelste. Maar ik heb hem ook goed zien spelen tegen Atletico, dat is niet bepaald de minste. Mijn conclusie is dat hij dit seizoen nog te wisselvallig is. Zou hem volgend zijn seizoen zeker nog een kans geven, dan moet hij wel echt staan. Dit jaar is wennen aan de cultuur, manier van spelen en niveau hier in Nl. Volgend jaar verwacht ik dat hij stabieler is en ook 1 van de smaakmakers zal worden.
Hij heeft dit seizoen ook geen geluk gehad met blessures. Nu kan het gewoon aan zijn fysiek liggen, maar ik denk dat als hij de gehele voorbereiding mee kan draaien (hij kwam afgelopen zomer natuurlijk ook veel te laat binnen); er komend seizoen een heel andere Ivanušec kan staan.
Laten we hopen dat het zíjn seizoen wordt! En dat van Ueda!
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord