Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 189
Reg.: 3 september 2023
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 27 februari 2024 om 00:52:
Maar we kunnen niet meer om Timo heen. Hij heeft zich weer laten gelden en ja, als Bijlow terugkomt dan kan hij beter eerst op de bank beginnen en na een 4-tal wedstrijden in de basis opgesteld worden.
Ik denk dat je wel de conclusie kan trekken dat een van de twee komende zomer gaat vertrekken omdat ze allebei geen genoegen (meer) nemen met een plek op de bank. Ik zou zelf Wellenreuther in de basis houden, ook omdat Bijlow toch weer om de haverklap geblesseerd is en je er simpelweg niet van op aan kan over een langere periode. Maar natuurlijk gaat Bijlow weer de voorkeur krijgen op moment als hij eenmaal weer fit is. Zijn contract is een paar maanden geleden nog verlengd en hij vertegenwoordigt veel meer marktwaarde.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Gio4ever schreef op 10 maart 2024 om 09:47:
Ik denk dat je wel de conclusie kan trekken dat een van de twee komende zomer gaat vertrekken omdat ze allebei geen genoegen (meer) nemen met een plek op de bank. Ik zou zelf Wellenreuther in de basis houden, ook omdat Bijlow toch weer om de haverklap geblesseerd is en je er simpelweg niet van op aan kan over een langere periode. Maar natuurlijk gaat Bijlow weer de voorkeur krijgen op moment als hij eenmaal weer fit is. Zijn contract is een paar maanden geleden nog verlengd en hij vertegenwoordigt veel meer marktwaarde.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 10 maart 2024 om 11:47:
open/sluit de onderstaande quote:Gio4ever schreef op 10 maart 2024 om 09:47:
Ik betwijfel of hij wel zoveel meer marktwaarde vertegenwoordigt. Of de beleidsmakers bij grote clubs moeten het geen bezwaar vinden om de helft van een seizoen niet over Bijlow te kunnen beschikken.
Geen lid meer
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
Alle verhalen dat hij eerste keeper zou moeten worden zijn vandaag weer eigenhandig naar het rijk der fabelen verdreven.
Gaat bij beide goals niet vrijuit, bij Walemark volledig in de fout en de 2-1 is precies hetzelfde.
Gewoon 2 blunders in een wedstrijd, waarbij je bij de een goal ook niet vrijuit gaat.
Prima reserve, maar niet meer dan dat, Bijlow is mijlenver de betere.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Lijkt me ook allemaal een beetje voorbarig. Er wordt bericht dat hij op een lijstje staat van PSV. Bron kan van alles zijn. Feyenoord moet eerst afwegen wie ze als eerste keeper willen volgend jaar. Ik vind zelf Bijlow nog steeds de betere, maar misschien kiezen ze wel voor Wellenreuther. Denk wel dat Wellenreuther wil vertrekken als hij 2e doelman wordt. En dan is nog de vraag of wij meewerken aan een overstap naar de concurrent en/of welke andere aanbiedingen er komen (wie weet uit DLD, ook aantrekkelijk voor hem).
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Ik mag hopen dat Feyenoord geen speler naar PSV laat vertrekken. Ook de (reserve)-doelman niet. Als Wellenreuther persé weg wil, mag hij naar een buitenlandse club vertrekken die bereid is de verlangde transfersom op te hoesten.
Maar Feyenoord gaat de directe concurrent niet helpen. Wellenreuther is een betere doelman, dan wat daar onder de lat staat. Ze zoeken het maar uit.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 april 2024 om 22:07:
MOTM prioriteit leg hem langer vast make him an offer he can't refuse Don Kloesoe.
Feyenoord Forum » Spelers » Timon Wellenreuther