Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese

Deze normale topic is open en bestaat uit 34 pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 december 2024 om 01:33:

Hwang heeft TeKloese zelf gezien, volgens hem, heeft hij hem gevolgd. Wat Giminez betreft, hetzelfde liedje, Carranza hetzelfde. Hij was alleen niet slagvaardig genoeg met die Skolvson, de rechterspits van Brugge. Zerrouki, Ueda, Paixao, Ivanusec, Lotomba, Moussa, Sauer, uit de scouting. Schuiteman heeft daar ook over gesproken.

Kloese is zelf begonnen als scout hé bij ajax onder Hans Westerhof die hem meenam naar Mexico. De rest is geschiedenis. Ik vind het knap hoe hij zich heeft opgewerkt in de voetballerij. Staat er ook goed op in Engeland hopelijk blijft hij nog even.

Dit bericht is gewijzigd op 6 december 2024, 03:31:34.

+1/-0

Hwang heeft TeKloese zelf gezien, volgens hem, heeft hij hem gevolgd. Wat Giminez betreft, hetzelfde liedje, Carranza hetzelfde. Hij was alleen niet slagvaardig genoeg met die Skolvson, de rechterspits van Brugge. Zerrouki, Ueda, Paixao, Ivanusec, Lotomba, Moussa, Sauer, uit de scouting. Schuiteman heeft daar ook over gesproken.

Link?
Weet bijna zeker dat sommige namen niet uit de scouting kwamen.

+1/-0

Kan het niet ook beiden zijn?

Ik heb hier discussies gevoerd over bijvoorbeeld Aursnes en Trauner, waarvan ik weet dat ze bij AZ op scoutinglijstjes stonden, Slot die lijstjes kenden en heel graag met die spelers wilde werken. Ze hebben zelfs een serieuze poging ondernomen om Trauner éérder naar Alkmaar te halen, toen SLot daar nog hoofdtrainer was. Maar voor AZ wilde hij niet vertrekken uit Oostenrijk.

Anderen konden met absolute zekerheid zeggen dat niet Slot deze spelers naar voren had geschoven, maar dat ze uit de koker van Arnesen en de Feyenoord-scouting kwamen.

Kunnen deze namen niet gewoon bij meerdere betrokkenen bekend zijn geweest? Dat Arnesen bijvoorbeeld heeft gevraagd aan Slot of hij het zou zien zitten als zou worden geprobeerd om Trauner naar Rotterdam te halen, en Slot zou hebben gezegd; 'Die ken ik! Heel graag!'

We moeten niet doen alsof Arnesen bij geboortes toekomstige topspelers eigenhandig uit de baarmoeder trekt, en die baby's vervolgens als een boze stiefmoeder opsluit in de diepste kerker tot hun talent tot volle wasdom is gekomen en hij de betreffende speler kan vastleggen.

Alle voetballers die betaald voetbal spelen (zeker in Europa) zijn inmiddels in kaart gebracht, door clubs, zaakwaarnemers, etc. De 'lijstjes' van de topclubs en de subtoppers in Nederland, bestaan voor een heel groot deel uit dezelfde 'targets'. Er kunnen meerdere betrokkenen binnen een club vanuit hun eigen netwerk met dezelfde targets op de proppen komen, de kans daarop is denk ik groter dan hier soms wordt aangenomen...

+1/-0

Zij stonden inderdaad op de scoutinglijst bij Feyenoord, dit is onder andere bevestigd door Bernard Schuiteman en Mark Ruijl in de media. Kwamen dus niet van Slot of een AZ lijstje. Maar het kan zijn dat ze daar ook genoteerd stonden, al is daar volgens mij verder niets over bekend (in de media).

+1/-0

wehave schreef op 06 december 2024 om 12:11:

Link?
Weet bijna zeker dat sommige namen niet uit de scouting kwamen.

Ik heb deze informatie uit de interviews gehaald. Weet niet hoe ik die links kan terughalen omdat ze in de laatste paar maanden verschenen waren.

+1/-0

DtK mag zich wel eens flink achter zijn oren krabben met het aanstellen van Priske als hoofdtrainer. Tot nu toe geen succes. En wat ook geen succes is is zijn transferbeleid als TD. De selectie waar hij eindverantwoordelijke voor was is onevenwichtig en er zitten een paar behoorlijke miskleunen tussen die het gewenste niveau bij lange na niet halen.
Maar zijn belangrijkste miskleun is wel de trainer die volgens de berichten uitgebreid gescout is,

+1/-0

De kritiek op Priske is terecht en die kan je niet meer handhaven, maar het begint natuurlijk allemaal bij deze don. Het wordt nu pijnlijk zichtbaar hoe slecht hij functioneert als Slot weg is en als hij steeds minder kan teren op de 2022 aankopen van Arnesen. Zijn zelfingenomenheid correspondeert niet helemaal met zijn prestaties.

Verkeerde trainer aangesteld, vorig jaar bijna 40 miljoen weggepist en nu voor een selectie gezorgd die uit balans is.

+1/-0

Slot heeft Arnesen en Kloese gered blijkt nu leuke spelers gehaald maar Arne maakte het verschil!
Raiola was de man hij bracht Slot naar Feyenoord RIP

Dit bericht is gewijzigd op 22 december 2024, 20:21:08.

+1/-0

socrates schreef op 22 december 2024 om 18:22:

De kritiek op Priske is terecht en die kan je niet meer handhaven, maar het begint natuurlijk allemaal bij deze don. Het wordt nu pijnlijk zichtbaar hoe slecht hij functioneert als Slot weg is en als hij steeds minder kan teren op de 2022 aankopen van Arnesen. Zijn zelfingenomenheid correspondeert niet helemaal met zijn prestaties.

Verkeerde trainer aangesteld, vorig jaar bijna 40 miljoen weggepist en nu voor een selectie gezorgd die uit balans is.

Eens. Komende transferperiode is cruciaal voor plek 2. Er zal minstens een goede buitenspeler die je in de diepte kan sturen bij moeten komen en een controlerende middenvelder die het spel kan verdelen is ook geen overbodige luxe. Centraal achterin gaan oriënteren op opvolgers voor Trauner en Hancko.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 22 december 2024 om 20:14:

Slot heeft Arnesen en Kloese gered blijkt nu leuke spelers gehaald maar Arne maakte het verschil!

Aparte redenering als Arnesen Slot heeft binnen gehaald.
Maar vooral de structuur aangepas , juiste mensen gehaald.
Nee lijkt niet dat Slot Arnesen heeft gered.

+1/-0

Willykment schreef op 24 december 2024 om 15:03:

socrates schreef op 22 december 2024 om 18:22:

Eens. Komende transferperiode is cruciaal voor plek 2. Er zal minstens een goede buitenspeler die je in de diepte kan sturen bij moeten komen en een controlerende middenvelder die het spel kan verdelen is ook geen overbodige luxe. Centraal achterin gaan oriënteren op opvolgers voor Trauner en Hancko.

denk dat je vooral moet door selecteren nu zodat de trainer bepaalde keuzes niet hoeft te maken.
Zer moet zo snel mogelijk weg bv.
Timber moet zo snel mogelijk zijn aanvoerdersband inleveren, je hebt niets aan zo aanvoerder wat er zelf al niet meer in geloofd voor de wedstrijd.
Presteert ook niets en is vaak slechte van het veld en dat met een Zer in je team..
Daar mag wel een vv voor komen mocht dit zijn niveau blijven.

Sauer was leuke back up geweest maar is anders besloten.
Die van Brighton moet je echt zo snel mogelijk wegdoen ook , leek een betere Minte te zijn maar is nog slechter dan zijn eerste half jaar.
Misschien dan toch voor die Belg gaan?

+1/-0

wehave schreef op 24 december 2024 om 18:33:

Niemand heeft het meer over de hele rij miskopen van Arnesen dankzij Slot zijn prestaties. Dat hij de organisatie aangepakt heeft klopt wel dat was ook noodzakelijk. Maar Walemark, Bozenik, Conteh Antonucci Bullaude etc zijn allemaal min of meer mislukt.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 25 december 2024 om 02:45:

wehave schreef op 24 december 2024 om 18:33:

Niemand heeft het meer over de hele rij miskopen van Arnesen dankzij Slot zijn prestaties. Dat hij de organisatie aangepakt heeft klopt wel dat was ook noodzakelijk. Maar Walemark, Bozenik, Conteh Antonucci Bullaude etc zijn allemaal min of meer mislukt.

Dat lijkt me nogal simpel Marc. Arnesen begon met een scouting waar zelfs Beukers nog in zat dacht ik. Toen hij dat op orde had waren de aankopen gemiddeld genomen spectaculair goed, dus in zomers 21 (toen er amper geld was) en 22 (toen Arnesen al half weg was, maar die spelers al wel intensief waren gescout onder zijn bewind). Bullaude is de enige uit jouw rijtje die uit die periode stamt.

Vanaf 23, toen Arnesen echt weg was en DtK het echt alleen voor het zeggen had, ging het goed mis. Maar je hebt gelijk, Arnesen begon zwak.

+1/-0

Wat ook niet helpt is dat er iedere zomer zoveel mutaties zijn dat is een verschil met PSV Slot en Priske nu moeten zoveel spelers weer inpassen terwijl Bosz meer kan continueren. Slot had in 3 jaar 3 selecties.

+1/-0

Die mutaties zijn niet zozeer het probleem, het is vooral dat er te weinig kwaliteit bij is gekocht. Een topclub hoort serieuze concurrentie te hebben, maar wie stel je op als Paixao uitvalt? Dan kom je uit op Ivanusec en Osman, die tot nu toe niet hebben aangetoond de benodigde kwaliteit te hebben.

We hebben op te weinig posities een serieuze concurrentiestrijd zoals PSV die wel heeft. Daar kan het gebeuren dat spelers als Veerman en Saibari op de bank belanden, omdat een ander beter in vorm is bijvoorbeeld. Of als Luuk de Jong er niet is stellen ze een van de topscoorders van de eredivisie op, die mogelijk zelfs beter is dan de Jong. Bij ons zie ik geen speler op de bank die datzelfde effect teweeg kan brengen, misschien alleen Hartman achter Bueno.

Wat mij betreft dient DtK de kwalitatieve ondergrens te verhogen, te beginnen met de vleugels en het controlerend middenveld.

+1/-0

Willykment schreef op 28 december 2024 om 14:54:

Die mutaties zijn niet zozeer het probleem, het is vooral dat er te weinig kwaliteit bij is gekocht. Een topclub hoort serieuze concurrentie te hebben, maar wie stel je op als Paixao uitvalt? Dan kom je uit op Ivanusec en Osman, die tot nu toe niet hebben aangetoond de benodigde kwaliteit te hebben.

We hebben op te weinig posities een serieuze concurrentiestrijd zoals PSV die wel heeft. Daar kan het gebeuren dat spelers als Veerman en Saibari op de bank belanden, omdat een ander beter in vorm is bijvoorbeeld. Of als Luuk de Jong er niet is stellen ze een van de topscoorders van de eredivisie op, die mogelijk zelfs beter is dan de Jong. Bij ons zie ik geen speler op de bank die datzelfde effect teweeg kan brengen, misschien alleen Hartman achter Bueno.

Wat mij betreft dient DtK de kwalitatieve ondergrens te verhogen, te beginnen met de vleugels en het controlerend middenveld.

Ivanusec blijft voor mij een raadsel Slot en Feyenoord waren overtuigd van zijn kwaliteiten Kroatisch international grote man in Zagreb voor onze club een grote aankoop die heel wat moeite kostte.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 29 december 2024 om 12:37:

Ivanusec blijft voor mij een raadsel Slot en Feyenoord waren overtuigd van zijn kwaliteiten Kroatisch international grote man in Zagreb voor onze club een grote aankoop die heel wat moeite kostte.

Ik snap daar weinig van. Als je hem ziet spelen zie je toch vrij snel hoe langzaam hij is? Ik ben erg benieuwd naar de scoutingrapporten over hem.

+1/-0

https://www.feyenoordpings.nl/te-kloese-onthult-die-transfersom-wordt-niet-in-een-keer-betaald/?utm_term=free

Neem aan dat het ook de andere kant op werkt.
Dus een Hancko, Gimi,Timber etc ook nog steeds afgelost worden?
Dus oftewel maakt niets uit of wij betalen wel steeds gelijk wat ik dan niet helemaal snap.

+1/-0

Pieter Zwart van de VI zei bij die transferperiode over alle eredivisespelers die gehaald waren 'Bij hem ben ik er van overtuigd dat die in de eredivisie gaat slagen. Die zien we aan het eind van het seizoen in de lijstjes terug'.
Mijns inziens is de, populair woord tegenwoordig, de intensiviteit voor hem te hoog voor ons speltype. (in) Kroatië speelt heel anders. waarin hij wel gedijt, want techniek en creativiteit heeft hij wel.

+1/-0

socrates schreef op 29 december 2024 om 14:14:

Ik snap daar weinig van. Als je hem ziet spelen zie je toch vrij snel hoe langzaam hij is? Ik ben erg benieuwd naar de scoutingrapporten over hem.

Zijn oude club zou hem willen terug huren ik zeg niet doen laat hem maar knokken voor meer speeltijd hij kan het voetballen niet verleerd zijn al zijn Slot en Priske ook niet gek natuurlijk om hem vaak tepasseren bijna 8 miljoen is veel geld verhuren dan ben je zeker dat zijn waarde verder daalt.Bij Ueda heeft het ook even geduurd maar begon er in tekomen tot zijn blessure.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 34 pagina's: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese