Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 23 september 2024 om 15:53:

(...)
DtK samen met Arnessen GOED
DtK alleen niet zo goed.(als TD)



En dan heb je ook nog spelers die op voorspraak van Arne Slot gehaald zijn. Die zijn ook allemaal dramatisch, zoals Zerrouki.

Het is allemaal heel eenvoudig, iedere speler die voldoet is het werk van Frank Arnesen. De zomer dat hij ziek thuis zat, en zelfs na zijn vertrek, heeft zijn geest rondgedwaald in het Maasgebouw en te Kloese nog af en toe de naam van een speler kunnen influisteren.

Er worden nog weleens lijstjes met namen uit de papierbak gevist, als het onbegrijpelijke handschrift van de Deen ontcijferd kan worden leidt dat tot geweldige aankopen.

Voor de rest kan te Kloese er helemaal niks van. Hij negeert de scouting volledig, die zitten de hele dag duimen te draaien en te klaverjassen op 1908.

En Arnesen zit inmiddels bij PSV, en daar worden (toeval of niet) enkel nog maar toppers binnengehaald.

Het is een ramp.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 23 september 2024 om 16:14:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 23 september 2024 om 15:53:

(...)
DtK samen met Arnessen GOED
DtK alleen niet zo goed.(als TD)



En dan heb je ook nog spelers die op voorspraak van Arne Slot gehaald zijn. Die zijn ook allemaal dramatisch, zoals Zerrouki.

Het is allemaal heel eenvoudig, iedere speler die voldoet is het werk van Frank Arnesen. De zomer dat hij ziek thuis zat, en zelfs na zijn vertrek, heeft zijn geest rondgedwaald in het Maasgebouw en te Kloese nog af en toe de naam van een speler kunnen influisteren.

Er worden nog weleens lijstjes met namen uit de papierbak gevist, als het onbegrijpelijke handschrift van de Deen ontcijferd kan worden leidt dat tot geweldige aankopen.

Voor de rest kan te Kloese er helemaal niks van. Hij negeert de scouting volledig, die zitten de hele dag duimen te draaien en te klaverjassen op 1908.

En Arnesen zit inmiddels bij PSV, en daar worden (toeval of niet) enkel nog maar toppers binnengehaald.

Het is een ramp.




Jij begrijpt het, het is niet zo moeilijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Kom nou, laat je niet kennen met dit soort kinderachtige posts.

Ongetwijfeld heb je een punt dat niet alles wat negatief is aan DtK toe te schrijven valt, maar je kan toch tenminste erkennen dat er qua aankopenbeleid veel fout is gegaan de laatste jaren. En ook het verband toegeven tussen de komst van DtK (die het dossier technische zaken naar zich heeft toe heeft getrokken), en het vertrek van Arnsesen en enkele scouts (we hebben er nu nog maar drie).

Iemand die in de media trots toegeeft dat hij geen 19 jarige back uit Polen wilde halen op advies van de scouting, maar liever een 25 jarige speler van Nice -puur omdat hij wat meer wedstrijden op z'n naam heeft staan. Dat zal vast niet de eerste keer zijn dat het advies van de scouting is genegeerd?

Niet alle kritiek is terecht op DtK en een deel zal misschien ongefundeerd zijn, maar je hoeft ook niet alles goed te praten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 september 2024 om 15:43:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 september 2024 om 15:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 september 2024 om 14:48:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 september 2024 om 14:12:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik vroeg me al af hoe het kon dat DtK ineens een goede aankoop deed.



Ok, de regel is dus: goede aankopen komen van de scouting of Arnesen. Slechte aankopen van DtK. Zoiets?



Het aantal goede aankopen in de periode dat DtK helemaal zonder Arnesen functioneerde (in 2022 heeft Arnesen ze nog voorbereid) is beperkt. Beelen, en dat was het eigenlijk wel.



In de zomer van 2022 was Arnesen toch al buiten beeld vanwege gezondheid?

Gimenez, Timber, Wellenreuther, Paixao, Hancko, Szymanski, Wieffer, Isdrissi. Wat jou betreft heeft DtK daar niets mee te maken?



Je moet echt beter gaan lezen. Ik zeg niet dat hij daar niets mee te maken heeft, ik zeg dat hij zelfstandig, zonder Arnesen niets heeft laten zien. 3 mislukte transferwindows en deze zomer zou zo maar de vierde kunnen zijn. Bij die 2022 zomer was arnesen nog gewoon betrokken inclusief de door hem aangestelde scouts. Hancko bijvoorbeeld is maandenlang bekeken o.a. door Schuiteman.

Dtk heeft geteerd op het werk van arnesen en de kwaliteiten van slot.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 september 2024 om 18:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 september 2024 om 15:43:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 september 2024 om 15:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 september 2024 om 14:48:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 september 2024 om 14:12:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik vroeg me al af hoe het kon dat DtK ineens een goede aankoop deed.



Ok, de regel is dus: goede aankopen komen van de scouting of Arnesen. Slechte aankopen van DtK. Zoiets?



Het aantal goede aankopen in de periode dat DtK helemaal zonder Arnesen functioneerde (in 2022 heeft Arnesen ze nog voorbereid) is beperkt. Beelen, en dat was het eigenlijk wel.



In de zomer van 2022 was Arnesen toch al buiten beeld vanwege gezondheid?

Gimenez, Timber, Wellenreuther, Paixao, Hancko, Szymanski, Wieffer, Isdrissi. Wat jou betreft heeft DtK daar niets mee te maken?



Je moet echt beter gaan lezen. Ik zeg niet dat hij daar niets mee te maken heeft, ik zeg dat hij zelfstandig, zonder Arnesen niets heeft laten zien. 3 mislukte transferwindows en deze zomer zou zo maar de vierde kunnen zijn. Bij die 2022 zomer was arnesen nog gewoon betrokken inclusief de door hem aangestelde scouts. Hancko bijvoorbeeld is maandenlang bekeken o.a. door Schuiteman.

Dtk heeft geteerd op het werk van arnesen en de kwaliteiten van slot.



Dat is dus selectief redeneren. DtK werkte grotendeels met dezelfde scouts als Arnesen. Succesvolle transfers die uit die scoutingshoek kwamen zijn dus net zo goed successen van DtK. Maakt geen bal uit of die ooit zijn aangesteld onder Arnesen.

Ik ben Arnesen dankbaar hoor en vind echt niet dat DtK een top succes is als TD, maar ik vind dit gewoon geen faire redeneringen.

En DtK heeft trouwens Slot binnenboord weten te houden en te verlengen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 september 2024 om 20:23:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 september 2024 om 18:15:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 september 2024 om 15:43:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 september 2024 om 15:14:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 23 september 2024 om 14:48:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 september 2024 om 14:12:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik vroeg me al af hoe het kon dat DtK ineens een goede aankoop deed.



Ok, de regel is dus: goede aankopen komen van de scouting of Arnesen. Slechte aankopen van DtK. Zoiets?



Het aantal goede aankopen in de periode dat DtK helemaal zonder Arnesen functioneerde (in 2022 heeft Arnesen ze nog voorbereid) is beperkt. Beelen, en dat was het eigenlijk wel.



In de zomer van 2022 was Arnesen toch al buiten beeld vanwege gezondheid?

Gimenez, Timber, Wellenreuther, Paixao, Hancko, Szymanski, Wieffer, Isdrissi. Wat jou betreft heeft DtK daar niets mee te maken?



Je moet echt beter gaan lezen. Ik zeg niet dat hij daar niets mee te maken heeft, ik zeg dat hij zelfstandig, zonder Arnesen niets heeft laten zien. 3 mislukte transferwindows en deze zomer zou zo maar de vierde kunnen zijn. Bij die 2022 zomer was arnesen nog gewoon betrokken inclusief de door hem aangestelde scouts. Hancko bijvoorbeeld is maandenlang bekeken o.a. door Schuiteman.

Dtk heeft geteerd op het werk van arnesen en de kwaliteiten van slot.



Dat is dus selectief redeneren. DtK werkte grotendeels met dezelfde scouts als Arnesen. Succesvolle transfers die uit die scoutingshoek kwamen zijn dus net zo goed successen van DtK. Maakt geen bal uit of die ooit zijn aangesteld onder Arnesen.

Ik ben Arnesen dankbaar hoor en vind echt niet dat DtK een top succes is als TD, maar ik vind dit gewoon geen faire redeneringen.

En DtK heeft trouwens Slot binnenboord weten te houden en te verlengen.



Je doet het er gewoon om he, niet goed lezen. Laat ik het dan duidelijker zeggen, wellicht formuleer ik niet goed.

De spelers die in de zomer van 2022 zijn gehaald, bijvoorbeeld Hancko, waren al lang in beeld toen toen Arnesen nog actief was en niet ziek was uitgevallen. Die kan je dus zeker niet zelfstandig op het conto van DtK schrijven. Wellicht geldt voor Gimenez iets anders, dat zou gelet op de persoonlijke connectie goed kunnen maar dat weet ik niet. Arnesen was bij de meeste transfers van 2022 in ieder geval nog betrokken, qua scouting en voorbereiding. Of denk je echt dat al die spelers pas in beeld kwamen toen Arnesen uitviel?

Toen kwam 2023, de eerste keer dat DtK er alleen voor stond, en is er voor meer dan 30 miljoen weggepist aan Ueda, Ivanusec, Zerrouki, Nieuwkoop en Lingr. Debiel slechte transferperiode. Geen TD van onze club heeft ooit meer geld uitgegeven en dit is wat je laat zien? Het is echt beschamend en heeft ons enorm teruggeworpen. Het heeft ons zelfs het kampioenschap gekost, ben ik van overtuigd.

De window ervoor, in de winter haalde hij Kasanwirjo. Over de huidige zomer hoor je ook maar weinig tevreden geluiden. Whang en Facundo lijken goede spelers, afwachten. Probleem is dat we op bepaalde posities kwaliteit missen. En de door DtK aangestelde trainer is voorlopig ook nog geen onverdeeld succes, om het maar voorzichtig uit te drukken.

Vooralsnog zou ik van alle aankopen van DtK, waar Arnesen dus niet bij betrokken is geweest, alleen Beelen als echt succes kwalificeren. En dat is niet zo goed voor iemand die 1) Arnesen wegstuurde en 2) niet wist hoe snel hij die technische portefeuille moest overnemen.

Hij is voor een Feyenoord TD in een enorme luxe positie terecht gekomen dankzij Slot en Arnesen en heeft er helemaal niets van gebakken.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 24 25 26 27 28

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese