Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese

Deze normale topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Onduidelijk lijkt me niet toen hij kwam zijn er afspraken gemaakt met zijn management dat hij eventueel weg kon bij een mooi aanbod. Stengs zijn intentie was om weer een stap temaken dat hij daar nu op terug komt is heel verstandig mede op advies van zijn schoonvader die hem eerder ook Feyenoord adviseerde.

'Stengs werd door management aangeboden op Transferroom'

''Wat de werkelijke redenen zijn dat Feyenoord bereid was om hun cruciale aanvaller zo makkelijk te verkopen, blijft onduidelijk'', concludeert het NRC. ''Het roept vooral vragen op over de financiële situatie van de club – de directie werd in het laatste jaarverslag door de rvc nog gevraagd 'maatregelen te treffen' om de liquiditeit te kunnen blijven waarborgen.''

 

+1/-0

Werkelijk een bizarre gang van zaken waardoor mijn vertrouwen in DtK daalt.

Iets minder bizar, maar nog steeds zeer bevreemdend, is het feit dat we nog steeds geen directe versterkingen hebben aangetrokken in de offensieve linies, terwijl dat vorig jaar al -overduidelijk- onze zwakke punt was ten opzichte van PSV.

 

+1/-0

Ook Smorenburg zou wat mij betreft wat transparanter mogen zijn het is een grote onderneming Feyenoord en supporters zijn toch een soort aandeelhouders.
Snap wel dat je niet alles eruit kan gooien maar iets meer duidelijk over hoe het er voorstaat financieel lijkt me goed voor de club.

 

+1/-0

Overigens moeten we de invloed van Ruijl ook niet onderschatten Te Kloese luistert zeker naar hem wat betreft het technisch beleid.


Mark Ruijl is een Nederlands sportbestuurder. Sinds medio 2023 is hij Head of Global Football van Feyenoord. In die hoedanigheid is hij ook nauw betrokken bij het technische beleid van partnerclub FC Dordrecht.

 

+1/-0

De belangrijkste taak van DtK was het aanstellen van een geschikte opvolger voor Slot. Het is nog vroeg maar het zou zomaar eens kunnen zijn dat DtK mis gekleund heeft met Priske. Als AD en TD komt dat volledig op het bordje van van DtK en is dat zijn verantwoordelijkheid. Het kan wel is een heel rommelig seizoen worden.

 

+1/-0

DtK zonder Slot is gewoon niet goed. Vorige zomer compleet verneukt en meer dan 30 miljoen door de lee gespoeld en het is nu weer verschrikkelijk.

DtK dreef volledig op de aankopen van Arnesen en op de door Arnesen aangestelde Slot. Nu die aankopen aan het vertrekken zijn en Slot er niet meer is, valt hij loeihard door de mand.

 

+1/-0

Al het puntenverlies is hoofdzakelijk te wijten aan Dennis te Kloese. Hij heeft zichzelf TD gemaakt naast z'n taken als AD en hij draait achtereenvolgens een aantal verschrikkelijk matige transferperiodes waarbij de scouting lijkt te zijn gemarginaliseerd. Dit is nu de tweede keer op rij dat we niet klaar zijn voor de start van de competitie en het heeft alles te maken met het gebrek aan kwaliteit in de voorhoede.

Helaas zal er niet ingegrepen worden want hij wordt op een voetstuk geplaatst en onze RvC bestaat -nog veel meer dan bij Ajax- al decennia uit complete idioten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 25 augustus 2024 om 19:19:

Al het puntenverlies is hoofdzakelijk te wijten aan Dennis te Kloese. Hij heeft zichzelf TD gemaakt naast z'n taken als AD en hij draait achtereenvolgens een aantal verschrikkelijk matige transferperiodes waarbij de scouting lijkt te zijn gemarginaliseerd. Dit is nu de tweede keer op rij dat we niet klaar zijn voor de start van de competitie en het heeft alles te maken met het gebrek aan kwaliteit in de voorhoede.

Helaas zal er niet ingegrepen worden want hij wordt op een voetstuk geplaatst en onze RvC bestaat -nog veel meer dan bij Ajax- al decennia uit complete idioten.



Zerrouki Ueda Lingr Ivanusec heb ze lang voordeel van de twijfel gegeven maar als het er niet snel uit komt komt het nooit.
Deze transfers hebben miljoenen gekost maar Slot heeft ook zijn aandeel hierin gehad hadden we ook nog zijn vriendendienst aan vd Belt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 augustus 2024 om 20:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 25 augustus 2024 om 19:19:

Al het puntenverlies is hoofdzakelijk te wijten aan Dennis te Kloese. Hij heeft zichzelf TD gemaakt naast z'n taken als AD en hij draait achtereenvolgens een aantal verschrikkelijk matige transferperiodes waarbij de scouting lijkt te zijn gemarginaliseerd. Dit is nu de tweede keer op rij dat we niet klaar zijn voor de start van de competitie en het heeft alles te maken met het gebrek aan kwaliteit in de voorhoede.

Helaas zal er niet ingegrepen worden want hij wordt op een voetstuk geplaatst en onze RvC bestaat -nog veel meer dan bij Ajax- al decennia uit complete idioten.



Zerrouki Ueda Lingr Ivanusec heb ze lang voordeel van de twijfel gegeven maar als het er niet snel uit komt komt het nooit.
Deze transfers hebben miljoenen gekost maar Slot heeft ook zijn aandeel hierin gehad hadden we ook nog zijn vriendendienst aan vd Belt.



Eens, maar je kan ze afschrijven inmiddels. Kansen genoeg gekregen en niet gegrepen, ze komen tekort.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 25 augustus 2024 om 21:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 augustus 2024 om 20:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 25 augustus 2024 om 19:19:

Al het puntenverlies is hoofdzakelijk te wijten aan Dennis te Kloese. Hij heeft zichzelf TD gemaakt naast z'n taken als AD en hij draait achtereenvolgens een aantal verschrikkelijk matige transferperiodes waarbij de scouting lijkt te zijn gemarginaliseerd. Dit is nu de tweede keer op rij dat we niet klaar zijn voor de start van de competitie en het heeft alles te maken met het gebrek aan kwaliteit in de voorhoede.

Helaas zal er niet ingegrepen worden want hij wordt op een voetstuk geplaatst en onze RvC bestaat -nog veel meer dan bij Ajax- al decennia uit complete idioten.



Zerrouki Ueda Lingr Ivanusec heb ze lang voordeel van de twijfel gegeven maar als het er niet snel uit komt komt het nooit.
Deze transfers hebben miljoenen gekost maar Slot heeft ook zijn aandeel hierin gehad hadden we ook nog zijn vriendendienst aan vd Belt.



Eens, maar je kan ze afschrijven inmiddels. Kansen genoeg gekregen en niet gegrepen, ze komen tekort.



Ivanusec vind ik nog het meest teleurstellend, had daar veel meer van verwacht. Kroatisch international, spelend met het mes tussen zijn tanden naast Modric, daar is helemaal niets meer van terug te zien. Zijn ze bij Kroatië ook achter gekomen want sinds zijn transfer naar Feyenoord is hij zijn basisplaats kwijt.

 

+1/-0

Nu heeft te Kloese het weer allemaal gedaan, en lees ik hier en op andere plekken online dat er zaken met haren worden bijgesleept die ik totaal niet kan rijmen. Die elkaar ook tegenspreken, in mijn ogen.

Dat het niet ideaal is dat hij momenteel twee portefeuilles beheert, daar ben ik het mee eens. Ik vind het na deze transferwindow ook hoog tijd dat hij daarin gaat inventariseren en gaat kijken hoe Feyenoord verder moet. De club is simpelweg té afhankelijk van hem.

Dat dit nog niet gebeurd is, begrijp ik persoonlijk wél. Na het vertrek van Slot moest er heel snel een nieuwe trainer gevonden worden en is er veel veranderd. Ja, dat kan (of moet) tot gevolg hebben dat ook de dubbelrol van te Kloese kritisch tegen het licht wordt gehouden. Maar een nieuwe TD moet je niet vlak voor of zelfs tijdens een transferzomer laten starten. Dat werkt óók niet. En dat te Kloese het daarom nog één zomer gedaan heeft; dat was voor nu de beste optie. Of minst erge.

Het beeld wat er van te Kloese geschetst wordt, is dat van een despoot die alles op eigen houtje doet en geen tegenspraak duldt. Dat lijkt me gezien zijn dubbelrol juist niet. Hij moet heel erg op de scouting en andere mensen in de organisatie 'leunen', hij kan het never nooit alleen.

Het is ook niet het beeld wat ik van hem heb. Ik heb hem twee keer kort gesproken, interviews met hem gezien en een lange podcast geluisterd. Hij is volgens mij juist een onwijze teamplayer, die heel veel samen doet. Hij is er niet één die je bij het minste weerwoord op 5 kilometer hoogte uit een helikopter pleurt.

Hij is wél eindverantwoordelijk, en mag/moet op de prestaties worden afgerekend. Maar dat hij de scouting volledig links laat liggen en er alleen spelers uit zíjn koker worden gehaald; daar klopt gewoon niet. Alsof hij de tijd heeft om naar Versailles te rijden, of op een achterafveldje op Costa Rica naar een verdediger te kijken?

Slaan we niet weer een beetje door?

Dit bericht is gewijzigd op 26 augustus 2024, 10:02:47.

 

+2/-0

Puur kijkende naar het resultaat vind ik de pet van TD gewoon ondermaats. Daarom zou ik daarvoor een externe persoon aannemen en hDtK lekker bezig laten houden met andere zaken.

- Pure middelmaat ingekocht: Ivanusec, Ueda, Nadje, Smal, Hadj Moussa, Mitchell, Carranza, Lopez, Zerrouki.
Ik had hier liever 3 echte versterkingen voor gezien. Jongens die er direct staan en meteen iets toevoegen.

- Wieffer verkocht, zonder echte vervanging. We zien nu hoe erg hij gemist wordt
- Lingr verhuurt, terwijl die bij ons genoeg minuten kan maken (met de huidige selectie)
- Huur van Osman, gaat ten koste van eigen talent

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 26 augustus 2024 om 10:12:

Puur kijkende naar het resultaat vind ik de pet van TD gewoon ondermaats. Daarom zou ik daarvoor een externe persoon aannemen en hDtK lekker bezig laten houden met andere zaken.

- Pure middelmaat ingekocht: Ivanusec, Ueda, Nadje, Smal, Hadj Moussa, Mitchell, Carranza, Lopez, Zerrouki.
Ik had hier liever 3 echte versterkingen voor gezien. Jongens die er direct staan en meteen iets toevoegen.

- Wieffer verkocht, zonder echte vervanging. We zien nu hoe erg hij gemist wordt
- Lingr verhuurt, terwijl die bij ons genoeg minuten kan maken (met de huidige selectie)
- Huur van Osman, gaat ten koste van eigen talent



Lingr verhuurt? Die zit nog gewoon bij de selectie hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 26 augustus 2024 om 10:12:

Puur kijkende naar het resultaat vind ik de pet van TD gewoon ondermaats. Daarom zou ik daarvoor een externe persoon aannemen en hDtK lekker bezig laten houden met andere zaken.

- Pure middelmaat ingekocht: Ivanusec, Ueda, Nadje, Smal, Hadj Moussa, Mitchell, Carranza, Lopez, Zerrouki.
Ik had hier liever 3 echte versterkingen voor gezien. Jongens die er direct staan en meteen iets toevoegen.

- Wieffer verkocht, zonder echte vervanging. We zien nu hoe erg hij gemist wordt
- Lingr verhuurt, terwijl die bij ons genoeg minuten kan maken (met de huidige selectie)
- Huur van Osman, gaat ten koste van eigen talent



Grotendeels eens. Je oordeel over Nadje, Mitchell en Carranza vind ik voorbarig. Die hebben we nog niet of nauwelijks in actie gezien. Geef ze eerst een paar wedstrijden, dan weten we meer.

Los daarvan, wat je wel kan stellen is dat er een disproportionele focus is geweest op het halen van breedte versterkingen terwijl er juist behoefte is aan directe versterkingen in de voorhoede (en iemand op de plek van Wieffer als Zechiël daar geen kansen gaat krijgen).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 26 augustus 2024 om 10:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 26 augustus 2024 om 10:12:

Puur kijkende naar het resultaat vind ik de pet van TD gewoon ondermaats. Daarom zou ik daarvoor een externe persoon aannemen en hDtK lekker bezig laten houden met andere zaken.

- Pure middelmaat ingekocht: Ivanusec, Ueda, Nadje, Smal, Hadj Moussa, Mitchell, Carranza, Lopez, Zerrouki.
Ik had hier liever 3 echte versterkingen voor gezien. Jongens die er direct staan en meteen iets toevoegen.

- Wieffer verkocht, zonder echte vervanging. We zien nu hoe erg hij gemist wordt
- Lingr verhuurt, terwijl die bij ons genoeg minuten kan maken (met de huidige selectie)
- Huur van Osman, gaat ten koste van eigen talent



Grotendeels eens. Je oordeel over Nadje, Mitchell en Carranza vind ik voorbarig. Die hebben we nog niet of nauwelijks in actie gezien. Geef ze eerst een paar wedstrijden, dan weten we meer.

Los daarvan, wat je wel kan stellen is dat er een disproportionele focus is geweest op het halen van breedte versterkingen terwijl er juist behoefte is aan directe versterkingen in de voorhoede (en iemand op de plek van Wieffer als Zechiël daar geen kansen gaat krijgen).



Ik denk dat Feyenoord wel degelijk pogingen onderneemt om directe versterkingen binnen te halen zoals Buonanotte of die Koreaan uit de PL. Probleem is dat deze jongens ervoor kiezen om in de PL te blijven spelen en niet naar Feyenoord willen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 26 augustus 2024 om 11:02:

(...)Ik denk dat Feyenoord wel degelijk pogingen onderneemt om directe versterkingen binnen te halen zoals Buonanotte of die Koreaan uit de PL. Probleem is dat deze jongens ervoor kiezen om in de PL te blijven spelen en niet naar Feyenoord willen.



Iedere speler die in het vizier komt maar om welke reden dan ook niet komt, is verspeelde energie en tijd. Jammer, maar dat is inherent aan het werk. Je vist op dit moment gewoon in een vijver waarin het lastiger vissen is dan voorheen; het niveau is zodanig hoog dat spelers die een meerwaarde kunnen zijn, een 'zwaarder' profiel hebben. Sommige transfers lukken, veel vaker lukken ze niet.

Luciano Rodríguez, kan in datzelfde rijtje als Buonanotte en Bae Jun-ho wat mij betreft.

Je kan als club je wensen bijstellen, maar dan wordt Feyenoord daar niet direct sterker op. Ik denk wel dat deze spelers de juiste (meer)waarde en de kwaliteiten hebben waar Feyenoord naar op zoek moet.

Het is ook de wijze waarop de transferwindow wordt beoordeeld. Als bij Feyenoord dergelijke transfers mislukken, zijn 'we' er als de kippen bij een schuldige binnen de club daarvoor aan te wijzen. Zoals bij Rodríguez. Zo'n PSV en ook Ajax wordt ook in verbang gebracht met de gekste namen; en daar vinden 'wij' dan van dat het de juiste ambitie aantoont van die clubs. Ook als die transfers compleet onhaalbaar blijken...

 

+1/-0

Als spelers uit het hogere segment die wel direct een meerwaarde zijn niet geïnteresseerd zijn in Feyenoord houdt het op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 26 augustus 2024 om 12:23:

Als spelers uit het hogere segment die wel direct een meerwaarde zijn niet geïnteresseerd zijn in Feyenoord houdt het op.



Maar eigenlijk scouten op spelers als Wieffer, Gimi, Timber, Trauner etc was al goed genoeg en zat soms er al overheen.
Deze spelers leveren ons ook het meeste op.
Spelers waar ze nu achteraan gaan kost veel tijd en uiteindelijk willen ze niet of het is weer een huur op een positie waar we al genoeg jeugd en spelers hebben.

open/sluit de onderstaande quote:

'Premier League-spelers'
Ook Voetbal International bevestigt dat Feyenoord de komende dagen nog nieuwe spelers wil aantrekken. In een artikel daarover blijft VI wel uiterst geheimzinnig. "Deze week hoopt de club wat te gaan doen met een of twee spelers uit de Premier League en dat werd tijd ook. Tegen Sparta en eerder Willem II bleek dat Feyenoord dringend behoefte heeft aan creativiteit." Feyenoord heeft nog tot 2 september om spelers te kopen.



Alle scouts tegenwoordig naar de premier leaugue..

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 augustus 2024, 18:30:13.

 

+1/-0

Zat te denken sinds 2003 zat hij in Mexico een land waar nog steeds naar hem op gekeken wordt netals in heel Latin America zoveel nieuwe Zuid Amerikanen is ook geen toeval.

Maar ik zou graag meer willen weten over die tijd in Mexico toch een opmerkelijke carrière tot hij bij Feyenoord terecht kwam hij heeft vast spannende verhalen mischien iets voor Van Egmond?

Proficiat nog Dennis 50 jaar ik heb nog twee tegaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Dennis te Kloese