Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Feyenoord bestuur

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 28 oktober 2019 om 19:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 28 oktober 2019 om 16:12:

@jorien van den Herik

Je blijft maar herhalen dat andere supporters hun zin hebben gekregen.
En aangegeven dat het "samen" ging met de raad van commissarissen.

Ik heb nog altijd geen informatie hoe die samen werking verliep. Het lijkt er namelijk op dat de raad van commissarissen gewoon na van den Herik de macht heeft gegrepen niks anders dan dat.



HAHAHA

Jij moet een paar dingen hëëëëëëëëël erg goed onthouden Feyenoordopnummer12:

- onder van den Herik werd 12x in de top 3 geeindigd, slechts 3x een 4e plek

- van den Herik is de eerste en enige persoon die de FIOD wist te verslaan , tot 3x toe zelfs.

Maar toch wou jij van den Herik weghebben in 2006. Nou dat heb je geweten ! Allemaal slechte klasseringen en een schuld van hier tot Tokyo was het resultaat van die geweldige actie. Had die man nou zijn afscheid gegund in 2008 , dan was er niets aan de hand geweest. Maar nee , jij besliste anders.

Lees nog maar eens de wijze woorden van blaak hierboven.



Je kan lachen maar je hebt nog altijd geen antwoord gegeven op mijn vraag dus behoorlijk zwak onderbouwt.

Nogmaals hoe is deze nieuwe structuur na van den Herik tot stand gekomen?

1 persoon aan de macht kan goed gaan maar gaat veelvuldig juist heel erg fout en uiteindelijk altijd mis.

Je kan fan zijn van van den Herik. Van mij hoefde hij ook niet weg. Maar 1 machthebber gaat maar zelden goed. En die negatieve effecten wil je duidelijk niet onder ogen zien of bespreken jammer erg kortzichtig.

De macht aan de raad van commissarissen geven is dus even min goed beleid.

Lees jij de wijze woorden van Kuijt007 en socrates maar eens hier boven ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 28 oktober 2019 om 20:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 28 oktober 2019 om 19:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 28 oktober 2019 om 16:12:

@jorien van den Herik

Je blijft maar herhalen dat andere supporters hun zin hebben gekregen.
En aangegeven dat het "samen" ging met de raad van commissarissen.

Ik heb nog altijd geen informatie hoe die samen werking verliep. Het lijkt er namelijk op dat de raad van commissarissen gewoon na van den Herik de macht heeft gegrepen niks anders dan dat.



HAHAHA

Jij moet een paar dingen hëëëëëëëëël erg goed onthouden Feyenoordopnummer12:

- onder van den Herik werd 12x in de top 3 geeindigd, slechts 3x een 4e plek

- van den Herik is de eerste en enige persoon die de FIOD wist te verslaan , tot 3x toe zelfs.

Maar toch wou jij van den Herik weghebben in 2006. Nou dat heb je geweten ! Allemaal slechte klasseringen en een schuld van hier tot Tokyo was het resultaat van die geweldige actie. Had die man nou zijn afscheid gegund in 2008 , dan was er niets aan de hand geweest. Maar nee , jij besliste anders.

Lees nog maar eens de wijze woorden van blaak hierboven.



Je kan lachen maar je hebt nog altijd geen antwoord gegeven op mijn vraag dus behoorlijk zwak onderbouwt.

Nogmaals hoe is deze nieuwe structuur na van den Herik tot stand gekomen?

1 persoon aan de macht kan goed gaan maar gaat veelvuldig juist heel erg fout en uiteindelijk altijd mis.

Je kan fan zijn van van den Herik. Van mij hoefde hij ook niet weg. Maar 1 machthebber gaat maar zelden goed. En die negatieve effecten wil je duidelijk niet onder ogen zien of bespreken jammer erg kortzichtig.

De macht aan de raad van commissarissen geven is dus even min goed beleid.

Lees jij de wijze woorden van Kuijt007 en socrates maar eens hier boven ;)



Het gaat er vooral om dat de juiste personen, gekwalificeerd, de leiding hebben.
Als dit zoals bij van den Herik het geval was slechts 1-sterke persoonlijkheid is dan is daar niets mis mee.

En hoe we het ook wenden of keren na van den Herik is het niet zo gek veel beter gegaan, sterker nog de VVF hebben bij moeten springen om een faillissement te voorkomen.

De huidige situatie, sportief als wel financieel, is ook niet echt rooskleurig te noemen.

 

+1/-0

En hoe of wie bepaalt er dan of het de juiste personen zijn? Zelfs zogenaamde gekwalificeerde mensen maken er duidelijk een puinhoop van.

Alsjeblieft niet 1 sterke persoonlijkheid dat gaat altijd mis. Behalve als die mss heeft laten zien een complete voetbal bedrijfsstructuur te snappen en die je sportieve structuur laten reorganiseren als een van Gaal en dan nog geef je ze een werk termijn met een controlerend orgaan er boven die democratisch gekozen is.

Dat het sportief en financieel niet rooskleurig is heeft te maken met de disbalans in bestuur en het kleven aan baantjes. Zijn er veel bestuurders snappen die weer niks van het sportieve deel en zitten er teveel voetballers snappen die weer te weinig van het voetbal bedrijf. Dus streven naar een juiste balans.

jorien van den herik gaf me geen antwoord hoe de structuur werd gereorganiseerd na van den Herik. Blijkbaar leest Emiel Schelvis hier mee ofzo want die gaf me wel antwoord in het programma fc Rijnmond (Bedankt daarvoor Emiel)

Zie fc Rijnmond
https://www.youtube.com/watch?v=Ef-4mzCYRAQ&list=PLpvb2wwrlpVx0LXLsGLdejFq5sYdVrz-H&index=1link
tijd 5:33

De bedrijfsstructuur werd door een organisatie deskundige opnieuw opgezet maar werd beinvloed door gerard kerkum zodat het old boys network van hem in die bestuursorganen binnen liep.

Precies zoals ik dus al vermoedde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 28 oktober 2019 om 23:17:

En hoe of wie bepaalt er dan of het de juiste personen zijn? Zelfs zogenaamde gekwalificeerde mensen maken er duidelijk een puinhoop van.

Alsjeblieft niet 1 sterke persoonlijkheid dat gaat altijd mis. Behalve als die mss heeft laten zien een complete voetbal bedrijfsstructuur te snappen en die je sportieve structuur laten reorganiseren als een van Gaal en dan nog geef je ze een werk termijn met een controlerend orgaan er boven die democratisch gekozen is.

Dat het sportief en financieel niet rooskleurig is heeft te maken met de disbalans in bestuur en het kleven aan baantjes. Zijn er veel bestuurders snappen die weer niks van het sportieve deel en zitten er teveel voetballers snappen die weer te weinig van het voetbal bedrijf. Dus streven naar een juiste balans.

jorien van den herik gaf me geen antwoord hoe de structuur werd gereorganiseerd na van den Herik. Blijkbaar leest Emiel Schelvis hier mee ofzo want die gaf me wel antwoord (Bedankt daarvoor emiel)

Zie fc rijnmond
https://www.youtube.com/watch?v=Ef-4mzCYRAQ&list=PLpvb2wwrlpVx0LXLsGLdejFq5sYdVrz-H&index=1link
tijd 5:33

De bedrijfsstructuur werd door een organisatie deskundige opnieuw opgezet maar werd beinvloed door gerard kerkum zodat het old boys network van hem in die bestuursorganen binnen liep.

Precies zoals ik dus al vermoedde.




Dat” old boys network” zal altijd van invloed zijn ongeacht wie er zit.
Zelfs bij een open sollicitatie procedure ontkom je daar niet aan, het is net de echte wereld die voetbal wereld🤪

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 28 oktober 2019 om 23:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 28 oktober 2019 om 23:17:

En hoe of wie bepaalt er dan of het de juiste personen zijn? Zelfs zogenaamde gekwalificeerde mensen maken er duidelijk een puinhoop van.

Alsjeblieft niet 1 sterke persoonlijkheid dat gaat altijd mis. Behalve als die mss heeft laten zien een complete voetbal bedrijfsstructuur te snappen en die je sportieve structuur laten reorganiseren als een van Gaal en dan nog geef je ze een werk termijn met een controlerend orgaan er boven die democratisch gekozen is.

Dat het sportief en financieel niet rooskleurig is heeft te maken met de disbalans in bestuur en het kleven aan baantjes. Zijn er veel bestuurders snappen die weer niks van het sportieve deel en zitten er teveel voetballers snappen die weer te weinig van het voetbal bedrijf. Dus streven naar een juiste balans.

jorien van den herik gaf me geen antwoord hoe de structuur werd gereorganiseerd na van den Herik. Blijkbaar leest Emiel Schelvis hier mee ofzo want die gaf me wel antwoord (Bedankt daarvoor emiel)

Zie fc rijnmond
https://www.youtube.com/watch?v=Ef-4mzCYRAQ&list=PLpvb2wwrlpVx0LXLsGLdejFq5sYdVrz-H&index=1link
tijd 5:33

De bedrijfsstructuur werd door een organisatie deskundige opnieuw opgezet maar werd beinvloed door gerard kerkum zodat het old boys network van hem in die bestuursorganen binnen liep.

Precies zoals ik dus al vermoedde.




Dat” old boys network” zal altijd van invloed zijn ongeacht wie er zit.
Zelfs bij een open sollicitatie procedure ontkom je daar niet aan, het is net de echte wereld die voetbal wereld🤪



Klopt maar dat schakel je dus zoveel mogelijk uit als je ze democratisch kiest in een transparante procedure waar iedereen een kans krijgt die zich op geeft voor die functie en verkiesbaar is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 28 oktober 2019 om 23:17:

De bedrijfsstructuur werd door een organisatie deskundige opnieuw opgezet maar werd beinvloed door gerard kerkum zodat het old boys network van hem in die bestuursorganen binnen liep.

Precies zoals ik dus al vermoedde.



Hahahaha - ik bedoel - schande!

Hebben ze de ene boef weggejaagd , blijkt de 'redder' Gerard Kerkum ook een schurk te zijn !Maar ja : die had ook nog een appeltje te schillen met de supporters nadat hij eind jaren 80 eveneens wegens financieel wanbeleid uit de Kuip werd gejaagd.

Wacht eens even Feyenoordopnummer12, jij beweert toch niet dat Kerkum , van den Herik , Peter Bosz , Onno Jacobs en consorten een complot hebben gesmeed in 2006 , om de supporters met de spandoekenacties en die bedreigingen uitten hard terug te pakken ? Door hun club bewust naar de afgrond te duwen ? En de club bewust zo achter te laten zoals van den Herik hem aantrof eind jaren 80 , begin 90 ? ? ?

Ja , een klein groepje supporters liet zien groter en sterker te zijn dan van den Herik. En daarna maakte Jorien een uitdrukking waar : als je met de stier wil vechten , dan kom je op de hoorns terecht.

Tevens bewees deze periode ook weer dat de goeden altijd onder de kwaden zullen lijden.

 

+1/-0

Holy fuck! Dit forum is er weer! Blij jullie weer te zien!

Grote schoonmaak in de club, alsjeblieft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

AS SC Etienne schreef op 29 oktober 2019 om 20:40:

Holy fuck! Dit forum is er weer! Blij jullie weer te zien!

Grote schoonmaak in de club, alsjeblieft.



:pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 28 oktober 2019 om 12:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 28 oktober 2019 om 00:57:

Graag gewoon op een ordentelijke toon de discussie voeren.

Mijn vraag is uit welke bedrijfs structuren konden de supporters kiezen na van den Herik?

Jij geeft aan dat supporters zelf deze structuur wilde na van den Herik. Hoe kwam deze keuze tot stand?

Wie droeg de verschillende structuursopties aan na van den Herik?

Uit welke opties mochten de supporters kiezen van verschillende structuren?



Rond het aftreden van van den Herik beslisten de commissie Kerkum en de supportersvereniging van Feyenoord dat ze zo'n 'dictator' nooit meer wilden.Er moest openheid en transparantie zijn.Toen heeft men samen bekeken wat nu het beste voor Feyenoord zou zijn en deze huidige bestuursconstructie is daaruit gekomen.

Met een voorzitter van Feyenoord die zich gedeisd houdt en op de achtergrond blijft. Dus als men nu gilt en krijst om het klotebestuur dan is dat hun eigen schuld ze hebben het toen zelf op deze manier gewild. Ben je dit na 13 jaar allemaal alweer vergeten?

Dan lees ik hier steeds vaker dat men niets meer met dit Feyenoord heeft. Ik deel die mening. Omdat het al zo lang een samengeraapt zooitje is, ook in de tijd met Gudde. Ik heb nooit 1 seconde het idee gehad dat het hem zou lukken om een nieuw stadion te realiseren. Met van den Herik had er allang een nieuwe gestaan , aan de Maas of op de plek van de huidige Kuip.



Ik was geen voorstander van het vertrek van Van den Herik, maar hij bemoeide zich in de laatste fase niet meer met de dagelijkse leiding. Dat was geen goede zaak voor hem en niet voor Feyenoord. Zijn vertrouweling van toen, Sjakie, bekleedt nu de belangrijkste positie in de club. Niet bepaald verdienstelijk. Het kan gek lopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 29 oktober 2019 om 23:13:

Ik was geen voorstander van het vertrek van Van den Herik, maar hij bemoeide zich in de laatste fase niet meer met de dagelijkse leiding. Dat was geen goede zaak voor hem en niet voor Feyenoord. Zijn vertrouweling van toen, Sjakie, bekleedt nu de belangrijkste positie in de club. Niet bepaald verdienstelijk. Het kan gek lopen.



Het zijn allemaal oude koeien die we uit de sloot halen als we het over van den Herik hebben , maar zoals anderen hier ook zeggen en in de gaten hebben : na die tijd is het niet beter geworden maar zelfs bergafwaarts gegaan. Het was onmogelijk , maar beter was geweest hem zijn afscheid in 2008 te gunnen en dan een geschikte opvolger uit hetzelfde netwerk te presenteren.

Hij is tot eind 2006 bij de club geweest , dus reken maar dat hij achter de schermen en dus op de achtergrond met Kerkum Bosz Jacobs en consorten de boel heeft beinvloed met o.a. de grootverdieners. Ik wist niet dat Sjakie toen een vertrouweling van hem was.

Een rijke geldschieter zou misschien wel weer goed zijn voor Feyenoord , ongeacht de afkomst. Die doekt de RvC op zodat hij/zij de absolute macht heeft. Dat werkte met van den Herik ook 15 jaar , een controleorgaan is in dit soort bestuursconstructies overbodig. Wil je inspraak dan zoek je maar een andere club die democratie wel kent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 30 oktober 2019 om 13:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 29 oktober 2019 om 23:13:

Ik was geen voorstander van het vertrek van Van den Herik, maar hij bemoeide zich in de laatste fase niet meer met de dagelijkse leiding. Dat was geen goede zaak voor hem en niet voor Feyenoord. Zijn vertrouweling van toen, Sjakie, bekleedt nu de belangrijkste positie in de club. Niet bepaald verdienstelijk. Het kan gek lopen.



Het zijn allemaal oude koeien die we uit de sloot halen als we het over van den Herik hebben , maar zoals anderen hier ook zeggen en in de gaten hebben : na die tijd is het niet beter geworden maar zelfs bergafwaarts gegaan. Het was onmogelijk , maar beter was geweest hem zijn afscheid in 2008 te gunnen en dan een geschikte opvolger uit hetzelfde netwerk te presenteren.

Hij is tot eind 2006 bij de club geweest , dus reken maar dat hij achter de schermen en dus op de achtergrond met Kerkum Bosz Jacobs en consorten de boel heeft beinvloed met o.a. de grootverdieners. Ik wist niet dat Sjakie toen een vertrouweling van hem was.

Een rijke geldschieter zou misschien wel weer goed zijn voor Feyenoord , ongeacht de afkomst. Die doekt de RvC op zodat hij/zij de absolute macht heeft. Dat werkte met van den Herik ook 15 jaar , een controleorgaan is in dit soort bestuursconstructies overbodig. Wil je inspraak dan zoek je maar een andere club die democratie wel kent.



Van den Herik was op en top Feyenoorder die Feyenoord met weinig middelen terug bracht aan de top. Dat geldt niet voor een rijke financier uit verweggistan. Die wil rendement op zijn vermogen. Ik denk niet dat welke investeerder dan ook zomaar enorme bedragen gaat storten. Bovendien blijkt met de transfer van Senesi dat de prijs geen garantie is voor kwaliteit. Je bent inmiddels wel de zeggenschap over je club kwijt. Deze discussie is een grote deja vu.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 31 oktober 2019 om 07:45:

Van den Herik was op en top Feyenoorder die Feyenoord met weinig middelen terug bracht aan de top. Dat geldt niet voor een rijke financier uit verweggistan. Die wil rendement op zijn vermogen. Ik denk niet dat welke investeerder dan ook zomaar enorme bedragen gaat storten. Bovendien blijkt met de transfer van Senesi dat de prijs geen garantie is voor kwaliteit. Je bent inmiddels wel de zeggenschap over je club kwijt. Deze discussie is een grote deja vu.



Als zo'n buitenlandse geldschieter al interesse zou hebben in Feyenoord , wat ik al zeer betwijfel , dan ben je inderdaad alle zeggenschap kwijt. Dit is niet erg , als hij/zij maar goede visie en inzichten heeft . Dan neemt degene namelijk altijd de juiste beslissingen in het belang van de club. En dat rendement op vermogen hoeft niet perse , de club kan ook dienen als dekmantel voor het witwassen van crimineel geld. Dat zal ons supporters toch een zorg zijn zolang de club regelmatig successen boekt ? ?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 28 oktober 2019 om 20:28:

Nee ik heb meer vertrouwen in supporters met een feyenoord hart die ook echt de portemonnee jaar in jaar uit trekken dan bestuurders die hun vriendjes positioneren.

laat de vrienden van feyenoord maar een financiële man en een kundig bestuurder met commercieel netwerk en verstand van bouw projecten als hun 2 afgevaardigde van de commissarissen kiezen.

de andere 3 mogen de fans die geld aan feyenoord besteden zelf kiezen.
1 verstand van jeugd opleiding
1 verstand van coaching en scouting
1 Feyenoord prominent



Nou meid , ik denk dat het extreem moeilijk gaat worden om op de manier die jij wilt zeggenschap te krijgen in het Feyenoord bestuur of zelfs de RvC. Want om als supporter macht te kopen moet je toch minimaal 10 miljoen euro bijeen sprokkelen om een beetje serieus genomen te worden denk ik. Dan zou Feyenoord kunnen denken : die telt mee !

Nou word jij president-commissaris van die nieuw op te richten supportersinstelling die inspraak wil in het Feyenoordbestuur. Je hebt zelf al meerdere malen gezegd : wie betaalt , die bepaalt. Nou , als iedere supporter een 'bescheiden ' bijdrage van laten we zeggen 1000 euro betaalt , dan heb je er al 10.000 van die mensen nodig.

Dat lijkt me een hels karwei , maar ik denk dat het de enige manier is om macht te krijgen zoals jij het beschrijft en graag zou zien. Want nu koopt men wel seizoenskaarten die geld in het laatje brengen , maar daar is men toch supporter voor ? Die willen toch hun team zien spelen ? Dit telt totaal niet mee om bestuurlijke inspraak te krijgen. Is echt onzin.

 

+1/-0

Nu komt ineens het nieuws naar buiten dat Koevermans weg moet en dat we een nieuwe ad, cfo en td krijgen. Heb steeds meer het gevoel dat Van Bodegom er alles aan doet om zijn eigen positie te behouden en daarvoor mag werkelijk iedereen geslachtofferd worden.

Ben blij met nieuwe bestuurders maar degene die Troost aanstelde, zoveel troep bij het eerste heeft gehaald, de club heeft verkocht aan 3 zaakwaarnemers en al ons geld heeft gestoken in een speler die niet goed genoeg is moet ook gewoon weg.

 

+2/-0

Onder van den Herik is het lang goed gegaan, tot dat hij van Marwijk als trainer aanstelde. Vanaf toen ging het minder. De grootste fout die het Feyenoordbestuur begaan heeft de laatste 20 jaar is dat in 2007 van Marwijk opnieuw de trainer werd. Het heeft de club bakken met geld gekost.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 13 november 2019 om 14:35:

Onder van den Herik is het lang goed gegaan, tot dat hij van Marwijk als trainer aanstelde. Vanaf toen ging het minder. De grootste fout die het Feyenoordbestuur begaan heeft de laatste 20 jaar is dat in 2007 van Marwijk opnieuw de trainer werd. Het heeft de club bakken met geld gekost.


Dat was niet Van Marwijk maar vooral Vogelzang op de achtergrond en Bosz als TD die cl waardige salarissen gingen uitgeven (aan oa Makaay, Gio, Hofland, Landzaat, De Cler) onder het motto, we worden zeker kampioen en dan stromen de miljoenen binnen.

 

+1/-0

Twee dingen : 1) onder van den Herik veel swindle & drindle, maar hij had Feyenoord hoog staan, iedereen kan tonnen gouden boter op z'n eigen hoofd zalven, voor mijn part kocht van den Herik drie superkarren op naam van Feyenoord of versierde orgies bij de vleet, wat hij deed was Feyenoord wel een ereplaats tussen de groten geven ! Daarna kwamen figuren als Bosz om louter te komen klaplopen, 2) het Feyenoord-gevoel is weg, als je de reacties en het beleven van Feyenoord nu vergelijkt met pakweg twintig jaar terug dan verbleekt Feyenoord ten opzichte van de andere clubs, het is een zeurderige club geworden met middelmatige selecties en zich suf-lullende managers. We moeten opletten geen ouwe-wijven vereniging te worden. Kom op, waar zit het Feyenoord-wij-Rotterdam gevoel ??

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 13 november 2019 om 15:46:

Dat was niet Van Marwijk maar vooral Vogelzang op de achtergrond en Bosz als TD die cl waardige salarissen gingen uitgeven (aan oa Makaay, Gio, Hofland, Landzaat, De Cler) onder het motto, we worden zeker kampioen en dan stromen de miljoenen binnen.



Ach het is alweer 13 jaar geleden dus iedereen kan eerlijk zijn visie op de gang van zaken indertijd geven.
En hetgeen jij nu opnoemt is allemaal onderdeel geweest van een vooropgezet plan om de club willens en wetens naar de afgrond te duwen. Zelfs de domste mongool zou nog geen CL begroten voor pakweg 10 miljoen euro. En zulke tekengelden geven om spelers te halen die allang over hun top heen zijn. Dat deed het nieuwe bestuur allemaal , onder het toeziend oog van van den Herik. Een grote boevenbende bij elkaar. .

Maar zeg eens Beer , nu 13 jaar later als het er allemaal niet meer toe doet. Was het toen niet beter geweest die man gewoon tot 2008 aan te laten blijven en hem een groots afscheid te geven ? Dan was al die ellende naderhand ook niet gebeurd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 14 november 2019 om 00:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 13 november 2019 om 15:46:

Dat was niet Van Marwijk maar vooral Vogelzang op de achtergrond en Bosz als TD die cl waardige salarissen gingen uitgeven (aan oa Makaay, Gio, Hofland, Landzaat, De Cler) onder het motto, we worden zeker kampioen en dan stromen de miljoenen binnen.



Ach het is alweer 13 jaar geleden dus iedereen kan eerlijk zijn visie op de gang van zaken indertijd geven.
En hetgeen jij nu opnoemt is allemaal onderdeel geweest van een vooropgezet plan om de club willens en wetens naar de afgrond te duwen. Zelfs de domste mongool zou nog geen CL begroten voor pakweg 10 miljoen euro. En zulke tekengelden geven om spelers te halen die allang over hun top heen zijn. Dat deed het nieuwe bestuur allemaal , onder het toeziend oog van van den Herik. Een grote boevenbende bij elkaar. .

Maar zeg eens Beer , nu 13 jaar later als het er allemaal niet meer toe doet. Was het toen niet beter geweest die man gewoon tot 2008 aan te laten blijven en hem een groots afscheid te geven ? Dan was al die ellende naderhand ook niet gebeurd.


Nee, die man heeft zoveel skeletten in de kast achtergelaten, zelfverrijking door 12% leningen via schimmige BV's aanzichzelf uit te keren etc dat dit niet anders kon. De elende in begonnen bij GKL en heeft zich doorgezet naar die anderen.

GKL is geweldig begonnen maar is, zoals veel bestuurders te lang doorgegaan.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 14 november 2019 om 08:42:

Nee, die man heeft zoveel skeletten in de kast achtergelaten, zelfverrijking door 12% leningen via schimmige BV's aanzichzelf uit te keren etc dat dit niet anders kon. De elende in begonnen bij GKL en heeft zich doorgezet naar die anderen.

GKL is geweldig begonnen maar is, zoals veel bestuurders te lang doorgegaan.



Ja klopt , hij had in 2002 moeten aftreden 10 jaar nadat hij was begonnen bij Feyenoord. En dus op het hoogtepunt , na de UEFA cup winst en de gewonnen rechtszaak tegen de FIOD.

Toch blijft bij mij de sympathie voor van den Herik , ondanks al die lijken in de kast , schimmige financiele constructies , 12% lening en weet ik veel wat meer.

Maar kijk wie al dat nieuws naar buiten brachten : Kerkum , Bosz ,Vogelzang ,Jacobs en consorten.. Niet toevallig het old school boys netwerk wat zorgvuldig als nieuw bestuur werd aangesteld door van den Herik. .

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Feyenoord bestuur