Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?

Deze normale topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27

open/sluit de onderstaande quote:

parena schreef op 07 juni 2024 om 18:01:

Hier dus hoe het nu zit:
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-stelt-harde-deadline-voor-praag-en-priske
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/afsloering-feyenoord-giver-haard-deadline-paa-priske
(wel toevallig/interessant trouwens dat beide artikelen om 17:20 zijn gepost)

Wat er nou precies aan de hand is, is niet 100% duidelijk. Vindt Feyenoord het bedrag in de clausule te hoog (volgens Tipsbladet)? Of houdt Praag zich niet aan de clausule (volgens VI)? Beide is onlogisch. Eerste omdat je gewoon moet dokken als er een X bedrag in staat. Tweede omdat je een trainer hebt die al akkoord is met een andere club en dus niet erg blij zal zijn als je je niet aan contractafspraken houdt.

Of is het zo'n gevalletje "voor interpretatie vatbaar." Vage bewoordingen dat de afkoopsom 3 miljoen is per seizoen dat het contract geldt. Dus dan nu nog 2 miljoen, maar Feyenoord begon in het afgelopen seizoen al te onderhandelen, dus zegt Praag 3. Ik roep maar wat. :D

Hoe dan ook, al dat geklets dat Feyenoord zit te slapen kan dus de prullenbak in. Dat je er flink tijd in steekt om je gewenste trainer binnen te halen lijkt me logisch. En nu is Te Kloese het geneuzel zat. Dit weekend weten we dus of Priske komt of niet.



Wel apart dat de onderhandelingstactieken van Feyenoord/ DtK opeens op staat liggen na de relatief lange periode van stilte. Dat is ook nergens goed voor natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat Praag geen gezichtsverlies wil lijden en nu niet ineens voor de 24 uurs eis van DtK gaat zwichten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 07 juni 2024 om 18:13:

open/sluit de onderstaande quote:

parena schreef op 07 juni 2024 om 18:01:

Hier dus hoe het nu zit:
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-stelt-harde-deadline-voor-praag-en-priske
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/afsloering-feyenoord-giver-haard-deadline-paa-priske
(wel toevallig/interessant trouwens dat beide artikelen om 17:20 zijn gepost)

Wat er nou precies aan de hand is, is niet 100% duidelijk. Vindt Feyenoord het bedrag in de clausule te hoog (volgens Tipsbladet)? Of houdt Praag zich niet aan de clausule (volgens VI)? Beide is onlogisch. Eerste omdat je gewoon moet dokken als er een X bedrag in staat. Tweede omdat je een trainer hebt die al akkoord is met een andere club en dus niet erg blij zal zijn als je je niet aan contractafspraken houdt.

Of is het zo'n gevalletje "voor interpretatie vatbaar." Vage bewoordingen dat de afkoopsom 3 miljoen is per seizoen dat het contract geldt. Dus dan nu nog 2 miljoen, maar Feyenoord begon in het afgelopen seizoen al te onderhandelen, dus zegt Praag 3. Ik roep maar wat. :D

Hoe dan ook, al dat geklets dat Feyenoord zit te slapen kan dus de prullenbak in. Dat je er flink tijd in steekt om je gewenste trainer binnen te halen lijkt me logisch. En nu is Te Kloese het geneuzel zat. Dit weekend weten we dus of Priske komt of niet.



Wel apart dat de onderhandelingstactieken van Feyenoord/ DtK opeens op staat liggen na de relatief lange periode van stilte. Dat is ook nergens goed voor natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat Praag geen gezichtsverlies wil lijden en nu niet ineens voor de 24 uurs eis van DtK gaat zwichten.


Waarom niet gaan voor een trainer die vrij is. Logisch dat Sparta Praag niet heel erg blij is met de gang van zaken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 07 juni 2024 om 19:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 07 juni 2024 om 18:13:

open/sluit de onderstaande quote:

parena schreef op 07 juni 2024 om 18:01:

Hier dus hoe het nu zit:
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-stelt-harde-deadline-voor-praag-en-priske
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/afsloering-feyenoord-giver-haard-deadline-paa-priske
(wel toevallig/interessant trouwens dat beide artikelen om 17:20 zijn gepost)

Wat er nou precies aan de hand is, is niet 100% duidelijk. Vindt Feyenoord het bedrag in de clausule te hoog (volgens Tipsbladet)? Of houdt Praag zich niet aan de clausule (volgens VI)? Beide is onlogisch. Eerste omdat je gewoon moet dokken als er een X bedrag in staat. Tweede omdat je een trainer hebt die al akkoord is met een andere club en dus niet erg blij zal zijn als je je niet aan contractafspraken houdt.

Of is het zo'n gevalletje "voor interpretatie vatbaar." Vage bewoordingen dat de afkoopsom 3 miljoen is per seizoen dat het contract geldt. Dus dan nu nog 2 miljoen, maar Feyenoord begon in het afgelopen seizoen al te onderhandelen, dus zegt Praag 3. Ik roep maar wat. :D

Hoe dan ook, al dat geklets dat Feyenoord zit te slapen kan dus de prullenbak in. Dat je er flink tijd in steekt om je gewenste trainer binnen te halen lijkt me logisch. En nu is Te Kloese het geneuzel zat. Dit weekend weten we dus of Priske komt of niet.



Wel apart dat de onderhandelingstactieken van Feyenoord/ DtK opeens op staat liggen na de relatief lange periode van stilte. Dat is ook nergens goed voor natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat Praag geen gezichtsverlies wil lijden en nu niet ineens voor de 24 uurs eis van DtK gaat zwichten.


Waarom niet gaan voor een trainer die vrij is. Logisch dat Sparta Praag niet heel erg blij is met de gang van zaken.



Weet de ins and outs niet maar de trainer geeft aan van een afspraak.
Maar zou gewoon er iets bij doen.
Als je de trainer echt wilt en ben ze nog dankbaar voor Hancko :B geef ze 500k extra

 

+1/-0

Te Kloese moest op 2 mei (een maand nadat Liverpool belangstelling toonde voor Slot) volgens zijn eigen woorden nog "analyseren en orienteren". Dat had natuurlijk al veel eerder gebeurd moeten zijn. Nu zit je met de ellende als drie weken voor de start van het seizoen de onderhandelingen klappen. Dit is niet voor het eerst dat er zo traag wordt gehandeld en kan een enorm probleem worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 07 juni 2024 om 21:34:

Te Kloese moest op 2 mei (een maand nadat Liverpool belangstelling toonde voor Slot) volgens zijn eigen woorden nog "analyseren en orienteren". Dat had natuurlijk al veel eerder gebeurd moeten zijn. Nu zit je met de ellende als drie weken voor de start van het seizoen de onderhandelingen klappen. Dit is niet voor het eerst dat er zo traag wordt gehandeld en kan een enorm probleem worden.



Dat is inderdaad erg laat, je zou verwachten dat je op 2 mei de lijst volledig paraat hebt en gelijk kan handelen. Je hebt een heel seizoen de tijd gehad om trainers te analyseren.

 

+1/-0

Het schijnt rond te zijn

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 07 juni 2024 om 21:34:

Te Kloese moest op 2 mei (een maand nadat Liverpool belangstelling toonde voor Slot) volgens zijn eigen woorden nog "analyseren en orienteren". Dat had natuurlijk al veel eerder gebeurd moeten zijn. Nu zit je met de ellende als drie weken voor de start van het seizoen de onderhandelingen klappen. Dit is niet voor het eerst dat er zo traag wordt gehandeld en kan een enorm probleem worden.



Volgens mij klopt dat niet. Hij heeft ook gezegd dat het lijstje al een jaar klaar ligt, dat lijkt me logischer. Dat je eind april/begin mei dat lijstje dan gaat aflopen begrijp ik wel.

Anyway, lees nu dat het rond is met Priske. Mooi, volle kracht vooruit!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 07 juni 2024 om 22:22:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 07 juni 2024 om 21:34:

Te Kloese moest op 2 mei (een maand nadat Liverpool belangstelling toonde voor Slot) volgens zijn eigen woorden nog "analyseren en orienteren". Dat had natuurlijk al veel eerder gebeurd moeten zijn. Nu zit je met de ellende als drie weken voor de start van het seizoen de onderhandelingen klappen. Dit is niet voor het eerst dat er zo traag wordt gehandeld en kan een enorm probleem worden.



Volgens mij klopt dat niet. Hij heeft ook gezegd dat het lijstje al een jaar klaar ligt, dat lijkt me logischer. Dat je eind april/begin mei dat lijstje dan gaat aflopen begrijp ik wel.

Anyway, lees nu dat het rond is met Priske. Mooi, volle kracht vooruit!



Lijstjes zijn leuk, maar als je nog moet orienteren, dan weet je niet wie je wil benaderen. Al met al heeft het veel te lang geduurd hoor.

 

+1/-0

VI bevestigt: Priske nieuwe trainer Feyenoord

Brian Priske gaat spoedig een meerjarig contract tekenen bij Feyenoord. Voetbal International heeft het nieuws uit Denemarken bevestigd. Wanneer de laatste formaliteiten zijn afgerond, dan kan de 47-jarige trainer gepresenteerd worden in De Kuip.

Feyenoord wacht een zware transferwindow en wilde daardoor de belangrijkste vacature ruim op tijd ingevuld hebben. Priske, algemeen directeur Dennis te Kloese en de scouting van Feyenoord kunnen nu aan de slag om de selectie vorm te geven.

'Feyenoord en Sparta Praag akkoord: Priske opvolger van Slot'

Feyenoord en Sparta Praag hebben een akkoord bereikt over een transfersom van 1.7 miljoen euro. Dit melden Deense media. Brian Priske wordt hiermee de opvolger van trainer Arne Slot. De 47-jarige Deen heeft vorige week al een persoonlijk akkoord weten te bereiken met de Rotterdamse club.

De onderhandelingen tussen Feyenoord en Sparta Praag liepen allesbehalve soepel de afgelopen weken. De Tsjechen beschikken over voldoende financiële middelen en wilden ook sportief gezien geen afscheid nemen van Priske. Feyenoord wist dat de Deen dolgraag de overstap naar De Kuip wilde maken en kon daarmee de druk opvoeren op Sparta Praag.

Vrijdagmiddag had algemeen directeur Dennis te Kloese een ultimatum neergelegd bij sportief directeur Tomáš Rosický. Feyenoord wilde uiterlijk zaterdag duidelijkheid hebben, anders zou het doorschakelen naar een andere trainer. Sparta Praag heeft hier gehoor aan gegeven en volgens BOLD is er vrijdagavond een akkoord bereikt over een afkoopsom. Priske had nog een contract voor twee seizoenen.

Priske lijkt op Slot
Mads Junker, oud-spits van onder meer Vitesse en Roda JC, en analist op de Deense televisie, noemt het logisch dat Feyenoord uitkomt bij Priske. ''De nieuwe Deense trainer is een moderne trainer, met veel oog voor het menselijke aspect. In die zin lijkt hij op Arne Slot. Net als Slot werkt hij bovendien ontzettend hard, hij is geïnteresseerd in de media, en hij praat, ook op persconferenties, heel inhoudelijk over voetbal. Beiden hebben een mooie carrière als speler gehad, maar zijn als trainer talentvoller dan ze als speler waren. En niet onbelangrijk: Priske spreekt prima Nederlands.''

Dat Feyenoord uitkomt bij de Deen is volgens Junker een logisch gevolg. ''Ik was in ieder geval minder verrast dan jullie. Het is voor Feyenoord en Priske eigenlijk een heel logisch moment om met elkaar in zee te gaan. Aan de ene kant heeft Priske zich bewezen als een interessante, ambitieuze trainer die prijzen kan winnen. Aan de andere kant staat de Nederlandse competitie hoger aangeschreven dan de Deense, Belgische of Tsjechische competitie en heeft Feyenoord zich getoond als een springplank naar de Europese top, kijk maar naar Arne Slot.''

Priske houdt van aanvallend voetbal en wil met zijn ploeg hoog drukzetten. Ook wanneer de tegenstander een stuk sterker is op papier, zo vertelt Junker in gesprek met ESPN. ''Kijk de wedstrijden in de Europa League er maar op na. In de groepsfase werd Real Betis in eigen huis verslagen en in de tussenronde wonnen ze afgetekend van Galatasaray. In de achtste finale was Liverpool uiteindelijk veel te sterk, maar ook in die wedstrijden zaten goede fases. De eerste twintig minuten in eigen huis waren bijvoorbeeld écht goed.''

Priske heeft tijdens de gesprekken in Rotterdam al te horen gekregen dat hij niet hoeft te rekenen op Lutsharel Geertruida. Feyenoord rekent op een vertrek van de verdediger. Daarnaast is de kans ook klein dat Santiago Gimenez en Mats Wieffer nog een duel voor de stadionclub zullen spelen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?