Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 80 81 82 83 84

Haha, hij blijft dus gewoon!. Feestwedstrijd zondag. PSV in puin, Ajax in een identiteitscrisis en wij hebben een feestend team in Ibiza die nu zeker grotendeels bij elkaar zal willen blijven

 

+1/-0

!!!!SLOT BLIJFT BIJ FEYENOORD!!!!

Hij maakt het zojuist zelf bekend: https://www.fr12.nl/nieuws/vi-slot-blijft-bij-feyenoordlink

 

+1/-0

:offtopic Kunnen nu trouwens ook stoppen met achter FTM aanlopen qua zogenaamde nieuwtjes?

Die zat er flink naast, met ook de nodige stemmingmakerij, die weer allerlei onsmakelijke reacties op de sociale media voedt. In dit geval zaten de gevestigde media met wat meer neutralere berichtgeving (pas melden als je iets zeker weet, journalistiek dus) er veel dichterbij.

 

+1/-0

Lekker om de dag mee te beginnen zo!

Geen idee wat ervan waar is, maar volgens Slot heeft hij ondanks alle interesse nooit de intentie gehad om te vertrekken. En zijn alle gesprekken tussen beide partijen altijd bedoeld geweest om in ieder geval nog één seizoen Feyenoord trouw te blijven.

De opwaardering van zijn contract heeft hem gisteren kennelijk over de streep getrokken, waarschijnlijk in combinatie met de houding van Feyenoord; Te Kloese was bereid het keihard te spelen. En Slot wilde het waarschijnlijk niet zo ver laten komen.

Fantastisch!

Dit bericht is gewijzigd op 25 mei 2023, 09:21:11.

 

+1/-0

Godverdomme wat lekker.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 25 mei 2023 om 09:10:

(...)Die zat er flink naast, met ook de nodige stemmingmakerij, die weer allerlei onsmakelijke reacties op de sociale media voedt. In dit geval zaten de gevestigde media met wat meer neutralere berichtgeving (pas melden als je iets zeker weet, journalistiek dus) er veel dichterbij.



De gevestigde media selecteerde ook al flink voor op een vertrek. Het gesprek van gisteren tussen Pimenta en Te Kloese zou zijn geweest om Slots vertrekwens kenbaar te maken en namens Tottengham te vragen naar de hoogte van de afkoopsom. Pimenta werd al omschreven als bikkelharde tante die de transfer van Slot wel even ging fixen. Er gingen al bedragen rond, bedragen die Feyenoord wilde hebben en die Tottenham bereid was te betalen.

Nu wordt er vanuit Slot gemeld dat dit helemaal niet het geval is geweest. Dat het gesprek gisteren alleen maar over de verbeterde aanbieding van Feyenoord is gegaan.

Ik weet het niet. Ik denk dat Slot toch wel aan het twijfelen is gebracht door de interesse van Tottenham. Dat hij naar aanleiding van het gesprek gisteren heeft geconcludeerd dat Feyenoord hem écht niet wilde laten gaan en dat hij daarom eieren voor zijn geld heeft gekozen. Omdat hij het óók niet op de spits wilde drijven.

De exacte gang van zaken zal wel nooit helemaal bekend worden.

 

+1/-0

Gefeliciteerd allemaal Feyenoorders. Mooi onverwacht nieuws om de dag mee te beginnen.

 

+1/-0

Echt heel blij dat ie blijft, hele grote opluchting. Dat hij een vet contract krijgt zal ook wel helpen maar dat is dan weer een groot compliment aan ten kloese dat die dat zakelijk heel slim gedaan heeft. Ben blij dat er nu eindelijk na zoveel jaren geklooi weer eens echt competente mensen bij deze club werken.

 

+1/-0

gaat ook zeker helpen om een aantal spelers (geertruida, hancko, gimenez) nog een jaartje te laten blijven. En zal ook net wat makkelijker nieuwe spelers aantrekken

 

+1/-0

Geweldig nieuws, dit verhoogt de kans op hernieuwd succes volgend jaar. Uitstekend gedaan door DtK!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 25 mei 2023 om 11:35:

gaat ook zeker helpen om een aantal spelers (geertruida, hancko, gimenez) nog een jaartje te laten blijven. En zal ook net wat makkelijker nieuwe spelers aantrekken



Kijkend naar de contractduren van de spelersgroep, moet je eigenlijk deze zomer en komend seizoen wederom met een aantal spelers in gesprek om te kijken of je kan verlengen/verbeteren.

Van de 'kern' heeft vrijwel geen enkele speler nog maar een 1-jarig contract na komende zomer, alleen Jahanbakhsh. Maar er zijn een aantal spelers die ná volgend jaar zomer nog maar 1 jaar onder contract staat en die wil je denk ik verlengen.

En eigenlijk moet je zelfs spelers verlengen die na de zomer van 2024 nog twee jaar onder contract staan. Anders moet je ze verkopen, want verkopen met een 1-jarig contract levert niet echt wat op. Het wordt volgend jaar zomer spannend in die zin; want behoorlijk wat contracten lopen in 2026 af. Wie ga je proberen te verlengen, voor wie kan/ga je de hoofdprijs vragen, en bij wie accepteer je dat ze met een 1-jarig contract verkocht worden of zelfs transfervrij weggaan?

Dat 'terugberedenerend'; spelers die tot de zomer van 2025 onder contract staan moet je eigenlijk deze zomer verkopen om nog een flinke transfersom te krijgen. En dat gaat vooral op voor Geertruida en Kökçü. Ik denk (mede daarom) ook dat die zullen vertrekken.

De rest kun je gewoon aan hun contract houden. Daar zit niet veel risico aan, die hebben ook na komend seizoen nog een meerjarig contract. Voor Hancko en Giménez zou ik mijn poot ook stijf houden. Ze spelen pas een jaar in Rotterdam. En Geertruida is wellicht bereid nog een keer te verlengen komend seizoen. Die 'gunt' Feyenoord de hoge transfersom.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

🚨 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆 🚨

Nu Slot toch bij Feyenoord lijkt te blijven heeft Rutger besloten om zelf naar Tottenham te gaan. “De laatste dagen hebben we zo’n goede band opgebouwd en bij Feyenoord ben ik mijn geloofwaardigheid kwijtgeraakt” aldus Vinke.



:D :B

 

+1/-0

Had niet anders verwacht. Al die suffe bladvullingen door de media!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 25 mei 2023 om 13:05:

Had niet anders verwacht. Al die suffe bladvullingen door de media!



Ach het was zeker spannend deze week. Zowel Slot (met absoluut top salaris) als Feyenoord zijn de winnaars de rest verliezers. wel benieuwd of hij voor 1 of 2 jaar bijtekent.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 mei 2023 om 15:34:

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 25 mei 2023 om 13:05:

Had niet anders verwacht. Al die suffe bladvullingen door de media!



Ach het was zeker spannend deze week. Zowel Slot (met absoluut top salaris) als Feyenoord zijn de winnaars de rest verliezers. wel benieuwd of hij voor 1 of 2 jaar bijtekent.



waar die ook voor tekent, die is er nog maar maximaal 1 jaar, dat lijkt me duidelijk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 25 mei 2023 om 15:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 mei 2023 om 15:34:

open/sluit de onderstaande quote:

L.Pincoffs schreef op 25 mei 2023 om 13:05:

Had niet anders verwacht. Al die suffe bladvullingen door de media!



Ach het was zeker spannend deze week. Zowel Slot (met absoluut top salaris) als Feyenoord zijn de winnaars de rest verliezers. wel benieuwd of hij voor 1 of 2 jaar bijtekent.



waar die ook voor tekent, die is er nog maar maximaal 1 jaar, dat lijkt me duidelijk



Weet ik wel, maar met nieuw contract veranderen ook de voorwaarden natuurlijk. Pimenta en Te Kloese hebben niet voor niks 5 uur onderhandeld.

 

+1/-0

1 van Arne's voorwaarden. :)

forumillustratie

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 25 mei 2023 om 19:43:

Kan ook altijd gaan praten om eens goed af te tasten hoe hij in de markt ligt.
Zou me niks verbazen als Tottenham volgens jaar weer terugkomt.



Grote kans dat het daar alleen maar van kwaad tot erger wordt. Vraag is of je er dan aan moet willen wagen. Sowieso, ik denk dat Slot voor een club moet gaan waar hij de vrijheid krijgt om de organisatie naar zijn gehand te zetten, en de tijd om iets te bouwen. Dat bij Feyenoord twee seizoenen achter elkaar alles zo snel op zijn plek valt, is deels geluk. Dat houdt ook een keer op, zou je zeggen.

Tottenham is veel, maar een club waar je in (relatieve) rust kan werken is het niet. En zal het ook niet zo snel worden.

 

+1/-0

Nee Spurs zie ik niet meer terugkomen, netals Leeds is die kans verkeken. Maar dat hij graag naar Engeland of Italië gaat in de toekomst is voor iedereen in die landen wel duidelijk. Kan niet anders zeggen dan dat Slot, maar vooral Pimenta het slim gespeeld hebben.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 80 81 82 83 84

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot