Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 80 81 82 83 84

Daily Hotspur on Twitter: " NEW: Feyernoord will demand a ...

twitter.com
https://twitter.comlink › Daily_Hotspur › status
3 uur geleden — NEW: Feyenoord will demand a similar fee for #thfc target Arne Slot to what Bayern Munich paid for Julian Nagelsmann (€25M)

 

+1/-0

€25M voor Slot €10M voor Pusic en Hulshoff kijken of Levy daarvan schrikt.

 

+1/-0

Chris Sutton has told Tottenham Hotspur and Daniel Levy to appoint Roberto De Zerbi as their next manager after he helped Brighton and Hove Albion secure Europe for the first time in their 122-year history.

At the end of March, Daniel Levy booted Antonio Conte out of the door, and since then, things have become even worse for Tottenham, who are now set to miss out on European football.

Given the work Roberto De Zerbi is doing at Brighton, Chris Sutton can’t understand why Tottenham aren’t pushing for him and the former striker believes the Italian would take the Spurs job if he was offered it, as he told 606 on BBC Radio 5 Live Sport.

 

+1/-0

Manchester City manager Pep Guardiola says he believes Roberto De Zerbi is one of most influential managers of the last 20 years and says the Seagulls deserve their success this season.

 

+1/-0

Ik voel me aangeslagen als Slot ons gaat verlaten. Het is zijn eigen wil en keuze. Daarbij heeft hij Feyenoord weer terug aan de top gebracht waar we nooit meer vandaan mogen gaan. Ook de opzet, Arnesen, voor de jeugdopleiding zit in kannen en kruiken. Of Dennis te Kloese het onderste uit de kan weet te krijgen moet ik nog afwachten.

 

+1/-0

En? Komt er al witte rook uit de schoorsteen van het Maasgebouw?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 24 mei 2023 om 10:50:

En? Komt er al witte rook uit de schoorsteen van het Maasgebouw?



Rood-witte rook lijkt me in dit geval beter

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 24 mei 2023 om 01:12:

(...)



Ik heb veel vertrouwen in Te Kloese. Die heeft zich al bewezen als prima onderhandelaar; vorige zomer heeft hij prima deals gesloten met uitgaande- en binnenkomende transfers.

Het zal een pittig gesprek worden vandaag, waarin Feyenoord met een heel goed aanbod gaat komen om Slots contract op te waarderen én waar Feyenoord Slot aan zijn contract kan houden. Hij heeft vorige zomer met zijn volle verstand bijgetekend.

Aan de andere kant zal Rafaela Pimenta het ook hard gaan spelen, zich opstellen dat Slot persé weg wil en alles uit de kast halen om dat voor elkaar te krijgen.

We zullen moeten afwachten waar dat uiteindelijk op gaat uitdraaien. Of Feyenoord bereid gaat zijn om toch mee te werken, en tegen welke prijs. Of dat Rafaela Pimenta het nieuwe voorstel van Feyenoord meeneemt en Slot gaat vertellen dat hij nog een seizoen bij Feyenoord 'mag' blijven.

Ik vind de rol van Rafaela Pimenta wel opmerkelijk trouwens. Zij kan vandaag in gesprek met Te Kloese vertellen dat Slot naar Tottenham Hotspur wil, maar op basis waarvan? Inhoudelijk kan Slot nog niet met Tottenham gesproken hebben, want daarvoor had hij toestemming moeten hebben van Feyenoord. En anderzijds kan zij ook niks zolang Tottenham zich nog niet gemeld heeft en met Feyenoord in gesprek gaat over de afkoopsom. Of heeft ze van Tottenham toestemming om over die afkoopsom te onderhandelen?

(...)

Slot is een cruciale schakel geweest in de ontwikkeling van Feyenoord afgelopen seizoenen. Maar die ontwikkeling heeft geresulteerd in een organisatie die groter is dan één persoon. Als Slot vertrekt, verliest Feyenoord een hele goede trainer. Maar 1908 blijft 1908. Alles wat daar stáát en op poten is gezet, blijft. Het is essentieel dat op de manier van werken en de voetbalvisie waarmee afgelopen seizoenen gewerkt is, wordt doorgebouwd. Het is een oneindig proces, waar een nieuwe trainer zich aan moet committeren. Maar Slot is niet de enige die dat kan bewaken en/of (door)ontwikkelen.

Waar de club wél voor moet waken, is dat Slot niet íedereen op 1908 meeneemt. Natuurlijk heeft hij vertrouwelingen die hij wil meenemen naar Londen. Maar Feyenoord moet niet zonder slag of stoot heel 1908 laten leeglopen.

 

+1/-0

AM Slot bedankt voor 2 topjaren, als jij denkt dat het beter is op je hoogtepunt tevertrekken moeten Feyenoorders dat maar accepteren maar moet jij ook accepteren dat het veel pijn doet. Laat ze een poepie ruiken in de UK!

 

+1/-0

Had al afscheid genomen maar VI meldt dat Feyenoord niet alleen inzet op een hoge afkoopsom, maar ook nog steeds hoopt het contract van Slot te verlengen, dat momenteel loopt tot medio 2025. Te Kloese mikt op een bedrag tussen de 18 en 25 miljoen euro wanneer de succesvolle trainer daadwerkelijk vertrekt uit De Kuip.

Feyenoord staat momenteel sterk in de onderhandelingen, aangezien Slot volgend jaar zomer kan vertrekken tegen een vooraf bepaalde vergoeding.

Spel wordt nu keihard gespeeld wordt vervolgd..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 mei 2023 om 21:33:

Had al afscheid genomen maar VI meldt dat Feyenoord niet alleen inzet op een hoge afkoopsom, maar ook nog steeds hoopt het contract van Slot te verlengen, dat momenteel loopt tot medio 2025. Te Kloese mikt op een bedrag tussen de 18 en 25 miljoen euro wanneer de succesvolle trainer daadwerkelijk vertrekt uit De Kuip.

Feyenoord staat momenteel sterk in de onderhandelingen, aangezien Slot volgend jaar zomer kan vertrekken tegen een vooraf bepaalde vergoeding.

Spel wordt nu keihard gespeeld wordt vervolgd..


Met zo'n bedrag -ik geloof er nog niks van- kan je een echte kwaliteitsimpuls doen op de vleugels. Een nieuwe trainer moet dan wel heel slecht zijn om niet minstens tweede te worden met de huidige spelersgroep. Al zullen er vast ook de nodige mutaties gaan plaatsvinden na het vertrek van Slot.

 

+1/-0

Als ze verder gaan praten, maar zonder Levy en Spurs heeft zich nog niet officieel gemeld volgens mij is een overgang nog best ver weg lijkt me.

 

+1/-0

Ajax en PSV liggen volledig in puin. Dit is het moment om dominantie te vestigen en daar is Slot voor nodig. Poot stijf houden, hem dat uitleggen en een aanzienlijke prestatie bonus aanbieden bij een kampioenschap (om te voorkomen dat hij bewust of onbewust minder z’n best doet).

 

+1/-0

'Slot wil graag snel duidelijkheid: 'nee' van Te Kloese ook een optie'
vandaag, 22:28 133 reacties
Zaakwaarnemer Rafaela Pimenta en algemeen directeur Dennis te Kloese hebben vandaag vijf uur met elkaar gesproken over de toekomst van Arne Slot. De trainer heeft een lucratief aanbod ontvangen van Tottenham Hotspur FC en aast op een overstap naar de Premier League. Slot hoopt dat er snel duidelijkheid volgt.

Dit meldt het Algemeen Dagblad. Feyenoord-watcher Mikos Gouka schrijft daarbij dat Slot weet dat de Rotterdammers hem niet zonder slag of stoot zullen laten gaan en dat hij zich ervan bewust is dat hij een doorlopend contract heeft. Slot heeft aangegeven dat een 'nee' van Te Kloese ook als antwoord geldt en dat het aanspannen van een rechtszaak voor hem absoluut geen optie is.

 

+1/-0

Daniel Levy zit ook op zijn centjes hoor haha, hij heeft nog nooit zo'n hoge afkoopsom betaalt.

 

+1/-0

12 maandjes zijn toch zo voorbij gewoon nog even knallen met Feyenoord of Levy moet echt zo gek zijn om 25 voor een trainer tebetalen dan moet Feyenoord het wel doen. Deed Bayern ook met Nagelsmann en die zit alweer thuis.

 

+1/-0

Las in de Telegraaf dat het gaat om Slot, Pusic, Hulshof en Peters voor een bedrag van ca 20 miljoen.
Is serieus geld maar alle kennis ben je dan in 1x kwijt.

Lijkt me vooral voor Feyenoord een slechte deal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 25 mei 2023 om 06:55:

Las in de Telegraaf dat het gaat om Slot, Pusic, Hulshof en Peters voor een bedrag van ca 20 miljoen.
Is serieus geld maar alle kennis ben je dan in 1x kwijt.

Lijkt me vooral voor Feyenoord een slechte deal.



Als vraagprijs of wat ze bieden? Zou dit inderdaad nooit doen. Zou hem überhaupt niet laten gaan. Hij levert meer op als hij blijft dan dat we voor kunnen krijgen als hij gaat.

 

+1/-0

Zou ik persoonlijk ook niet zo netjes vinden als hij zo’n groot gedeelte van zijn omkadering in 1x mee zou nemen. Pusic snap ik, dat je één vertrouweling wil meenemen. Maar Hulshoff en zeker Peeters moet je gewoon laten zitten.

 

+1/-0

De Telegraaf kopt dat Slot duidelijkheid verlangt. Rare tekst, dat zou de wereld op z’n kop zijn. Hij heeft immers gewoon een contract en heeft de onduidelijkheid zelf gecreëerd.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 84 pagina's: 1 2 3 4 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 80 81 82 83 84

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Arne Slot