Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Wat heeft Bosz dan precies gepresteerd Willy? Finale Europacup bij Ajax was op zich wel knap, maar dat is het wel. En dat was ook nog eens in een seizoen waarin hij geen CL haalde en geen kampioen werd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 23 mei 2023 om 01:10:

Wat heeft Bosz dan precies gepresteerd Willy? Finale Europacup bij Ajax was op zich wel knap, maar dat is het wel. En dat was ook nog eens in een seizoen waarin hij geen CL haalde en geen kampioen werd.



Kampioen eerste divisie met Heracles, (verloren) bekerfinales met Heracles, Leverkussen en Macabbi, (verloren) Europese finale met Ajax, en winnaar Rinus Michels award. Moest het even opzoeken, heb me verder niet zo verdiept in Bosz. Maar je ziet eigenlijk dat hij altijd verliest op het moment suprême, hetgeen hem al grotendeels diskwalificeert.

Ook als je kijkt naar de resultaten in de ranglijst dan heeft hij het vooral heel goed gedaan bij Leverkussen, Heracles en Vitesse, afgezet tegen de andere clubs en de kwaliteit in die selecties. Bij Ajax waren ze op begeven moment heel sterk, maar ze hadden last van die zwakke start in de competitie. Bij Dortmund en Lyon had hij pech met de kwaliteit van de selectie, maar daar viel misschien net iets meer uit te halen. Maccabi tweede heb ik geen beeld bij, ik volg die competitie niet maar volgens mij is dat een team dat doorgaans kampioen wordt zoals Ajax in Nederland.

Maar waar ik eigenlijk op doelde was het type spel dat Bosz speelt. Bij al zijn clubs speelde hij attractief aanvallend voetbal. Iets dat je mag verwachten bij Dortmund en Ajax kijkend naar de kwaliteit van die selecties, maar bij die andere clubs vind ik het een knappe prestatie puur qua spel. Hij staat garant voor dat type voetbal, meer dan namen als Rutten, Jans en Steijn.

Mijn punt is dus dat je in de categorie ervaren Nederlandse trainers beter voor Bosz kan gaan dan de categorie net daaronder van Rutten, Jans en Steijn. Dan krijg je in elk geval nog goed voetbal voorgeschoteld. Qua resultaten leveren die andere trainers ook geen bijzondere resultaten, dus het verschil wordt gemaakt op voetbalinhoudelijk gebied mijns inziens. Al kan ik het niet genoeg herhalen, ik zie liever geen van deze namen. Mijn voorkeur ligt bij een naam uit het buitenland of een talentvolle trainer.

 

+1/-0

Het zal wel lastig zijn ivm samen werken en wie is de baas (1,5 kapiteins op n schip), maar ik zou een combinatie van 2 uit het rijtje Jans, Sipke, Steijn mooi vinden. Maurice was al bijna assistent bij ons een tijdje geleden, maar vond het aanbod te laag. Sipke heeft nu veel invloed en kan de lijn doortrekken. Jans heel goed gedaan bij Twente op 1 slechte periode van een paar weken na. Niemand heeft daar gewonnen dit seizoen, wij hadden uiteraard een pingel moeten hebben in de slotfase bij de hand(s)bal van Propper. Hopelijk wint najax zondag ook niet....

 

+1/-0

Veel trainers kunnen best wel wat neerzetten, maar een Slot en ook Ten Hag zijn naar buiten uit sterk en zullen hun spelers nooit afvallen.
Ten Hag heeft het ook moeilijk gehad bij ajax de Telegraaf heeft hem afgemaakt vaak, Slot heeft nog niet echte tegenslagen gehad maar die gaan nog wel komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ja Van Bronckhorst zou wel een safe keuze zijn is vrij, niet te dominant voor DtK, 6 jaar geleden de titel! Europese ervaring, symphatiek gentleman komt goed over in de media kind vd club.
Nadeel tactisch denkt hij niet zo aanvallend als Slot.

 

+1/-0

Ik hoop zelf eigenlijk op Postecoglou, dat vind ik een interessantere optie dan alle Nederlandse namen die genoemd worden want speelt toch wel vergelijkbaar voetbal aan dat van Slot. Zal wel de moeilijkste naam zijn om te overtuigen vrees ik.

Als het toch van Nederlandse bodem moet komen vind ik Gio geen gekke optie. Wel hoop ik dat dat dan naast cultuurbewaker de Wolf ook zeker met spelopvattingbewaker Sipke is, want ook ik denk dat Gio tactisch wel wat minder is dan Slot. Maar als uithangbord voor de club wel op ongeveer hetzelfde niveau. Idealiter zou ik dan ook nog van Persie er naast zien in de staf om die klaar te stomen als opvolger.

Hulshof dan echt heel langdurig vasteggen is in zo’n constructie wel een must.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 23 mei 2023 om 18:09:

Ik hoop zelf eigenlijk op Postecoglou, dat vind ik een interessantere optie dan alle Nederlandse namen die genoemd worden want speelt toch wel vergelijkbaar voetbal aan dat van Slot. Zal wel de moeilijkste naam zijn om te overtuigen vrees ik.

Als het toch van Nederlandse bodem moet komen vind ik Gio geen gekke optie. Wel hoop ik dat dat dan naast cultuurbewaker de Wolf ook zeker met spelopvattingbewaker Sipke is, want ook ik denk dat Gio tactisch wel wat minder is dan Slot. Maar als uithangbord voor de club wel op ongeveer hetzelfde niveau. Idealiter zou ik dan ook nog van Persie er naast zien in de staf om die klaar te stomen als opvolger.

Hulshof dan echt heel langdurig vasteggen is in zo’n constructie wel een must.



Volg jij het Schotse voetbal?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 23 mei 2023 om 19:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 23 mei 2023 om 18:09:

Ik hoop zelf eigenlijk op Postecoglou, dat vind ik een interessantere optie dan alle Nederlandse namen die genoemd worden want speelt toch wel vergelijkbaar voetbal aan dat van Slot. Zal wel de moeilijkste naam zijn om te overtuigen vrees ik.

Als het toch van Nederlandse bodem moet komen vind ik Gio geen gekke optie. Wel hoop ik dat dat dan naast cultuurbewaker de Wolf ook zeker met spelopvattingbewaker Sipke is, want ook ik denk dat Gio tactisch wel wat minder is dan Slot. Maar als uithangbord voor de club wel op ongeveer hetzelfde niveau. Idealiter zou ik dan ook nog van Persie er naast zien in de staf om die klaar te stomen als opvolger.

Hulshof dan echt heel langdurig vasteggen is in zo’n constructie wel een must.



Volg jij het Schotse voetbal?



Nee joh, ik heb gewoon 2,5e minuut research gedaan en nu lul ik na wat met het meest interessant leek.

 

+1/-0

Dick Schreuder vind ik tot nu toe de interessantste optie. Speelt in principe Slot-bal, aanvallend met veel pressend en wordt alom geroemd om zijn innovaties en tactisch inzicht. Heb even een paar portretten van hem gelezen en hij komt hyper professioneel over. In veel landen gewerkt en bij Zwolle goed gedaan tot nu toe.

Samen met Hulshoff, zou best een mooi koppel kunnen zijn.

Krijg alleen geen beeld of hij goed is het team proces enzo.

 

+1/-0

'Ook Pascal Jansen wordt gelinkt aan Feyenoord'

Rondom Feyenoord wordt al druk gespeculeerd over een mogelijke opvolger van Arne Slot. De trainer van de Rotterdammers staat op het punt over te stappen naar Tottenham Hotspur FC en verschillende trainers worden al in verband gebracht met de stadionclub. Eerder werden Jon Dahl Tomasson en Dick Schreuder genoemd in de media. 1908.nl voegt daar nog eens zes namen aan toe.

Sipke Hulshoff
De huidige assistent-trainer van Feyenoord werd onlangs ook genoemd als mogelijke kandidaat voor een overstap naar Tottenham Hotspur FC, maar Feyenoord wil de huidige assistent-trainer graag behouden. De club ziet een toekomst voor Hulshoff, die sinds 1 januari ook assistent-trainer is van bondscoach Ronald Koeman.

Pascal Jansen
Ook de huidige trainer van AZ staat op de shortlist van Feyenoord. De 50-jarige trainer, die Arne Slot opvolgde bij de Alkmaarders, presteert uitstekend en heeft zelfs de halve finale van de UEFA Europa Conference League weten te bereiken.

LEES OOK
''Die ligt niet zo goed bij sommige mensen binnen de club''
Maurice Steijn - Robin van Persie
De huidige trainer van Sparta Rotterdam staat hoog aangeschreven bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben eerder al geprobeerd om Steijn aan de technische staf toe te voegen, maar dat is niet gelukt. Nu wordt hij beschouwd als kandidaat om Slot op te volgen, waarbij Robin van Persie een belangrijke rol zou kunnen spelen als assistent.

Buitenlandse opties
Gregg Berhalter is een voormalig Amerikaans voetballer en momenteel de voetbaltrainer van het nationale elftal van de Verenigde Staten. Hij is ook een goede bekende van trainer Arne Slot, die nog regelmatig contact met elkaar hebben. Naast de naam van de bondscoach van Amerika wordt ook de naam van de bondscoach van Denemarken, Kasper Hjulmand, genoemd. Feyenoord volgt ook Bo Svensson van FSV Mainz 05.

'Feyenoord informeert naar Jon Dahl Tomasson'

Feyenoord hoopt woensdag Arne Slot te overtuigen van een langer verblijf, maar houdt ook serieus rekening met een vertrek van de trainer. De Rotterdammers zijn achter de schermen al druk bezig met het opstellen van een schaduwlijst.

Krabbendam meldt in de Dick Voormekaar podcast dat Feyenoord al heeft geïnformeerd naar de situatie van Jon Dahl Tomasson. De oud-Feyenoorder doet het uitstekend met Blackburn Rovers. Algemeen directeur Dennis te Kloese brengt de trainersmarkt verder in kaart. ''Op dit moment kijken ze ook naar jonge veelbelovende trainers, die in de toekomst mogelijk iets voor Feyenoord kunnen betekenen.''

De huidige trainer van PEC Zwolle is daar een voorbeeld van. "Feyenoord volgt Dick Schreuder, misschien niet om hem nu meteen aan te stellen. Ze willen graag zien hoe zijn team speelt en hoe hij als trainer is. Het is altijd goed om dit soort zaken in kaart te brengen." Marcel Keizer en Peter Bosz worden genoemd, maar Krabbendam acht de kans klein dat Feyenoord daadwerkelijk voor deze namen gaat.

 

+1/-0

Gregg Berhalter is ook wel een interessante naam! In de jaren bij SC Cambuur was hij mateloos populair onder de supporters en werd hij hartstochtelijk aangemoedigd, onder de yell U-S-A!!. Met name in de periode dat hij voor SC Cambuur in de Eredivisie uitkwam, speelde Gregg ´USA´ Berhalter zich dusdanig in de kijker dat hij ook daadwerkelijk werd geselecteerd voor het Amerikaanse nationale team.

 

+1/-0

Ik zou voor Knutsen (Bodo/Glimmt), Bosz, Kees van Wonderen of Dick Schreuder gaan. Als Hulshof blijft (hopelijk ook Marino Pusic), wederom assistenten maken, omdat ze internationaal ervaring missen. Die Knutsen heeft bij mij veel respect gekweekt toen hij tegen ons speelde. Bosz of van Wonderen zou voor mij de logische keuzes zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 24 mei 2023 om 01:26:

Ik zou voor Knutsen (Bodo/Glimmt), Bosz, Kees van Wonderen of Dick Schreuder gaan. Als Hulshof blijft (hopelijk ook Marino Pusic), wederom assistenten maken, omdat ze internationaal ervaring missen. Die Knutsen heeft bij mij veel respect gekweekt toen hij tegen ons speelde. Bosz of van Wonderen zou voor mij de logische keuzes zijn.


Wanneer speelden wij tegen Bodo?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 23 mei 2023 om 21:12:

'Ook Pascal Jansen wordt gelinkt aan Feyenoord'

Rondom Feyenoord wordt al druk gespeculeerd over een mogelijke opvolger van Arne Slot. De trainer van de Rotterdammers staat op het punt over te stappen naar Tottenham Hotspur FC en verschillende trainers worden al in verband gebracht met de stadionclub. Eerder werden Jon Dahl Tomasson en Dick Schreuder genoemd in de media. 1908.nl voegt daar nog eens zes namen aan toe.

Sipke Hulshoff
De huidige assistent-trainer van Feyenoord werd onlangs ook genoemd als mogelijke kandidaat voor een overstap naar Tottenham Hotspur FC, maar Feyenoord wil de huidige assistent-trainer graag behouden. De club ziet een toekomst voor Hulshoff, die sinds 1 januari ook assistent-trainer is van bondscoach Ronald Koeman.

Pascal Jansen
Ook de huidige trainer van AZ staat op de shortlist van Feyenoord. De 50-jarige trainer, die Arne Slot opvolgde bij de Alkmaarders, presteert uitstekend en heeft zelfs de halve finale van de UEFA Europa Conference League weten te bereiken.

LEES OOK
''Die ligt niet zo goed bij sommige mensen binnen de club''
Maurice Steijn - Robin van Persie
De huidige trainer van Sparta Rotterdam staat hoog aangeschreven bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben eerder al geprobeerd om Steijn aan de technische staf toe te voegen, maar dat is niet gelukt. Nu wordt hij beschouwd als kandidaat om Slot op te volgen, waarbij Robin van Persie een belangrijke rol zou kunnen spelen als assistent.

Buitenlandse opties
Gregg Berhalter is een voormalig Amerikaans voetballer en momenteel de voetbaltrainer van het nationale elftal van de Verenigde Staten. Hij is ook een goede bekende van trainer Arne Slot, die nog regelmatig contact met elkaar hebben. Naast de naam van de bondscoach van Amerika wordt ook de naam van de bondscoach van Denemarken, Kasper Hjulmand, genoemd. Feyenoord volgt ook Bo Svensson van FSV Mainz 05.

'Feyenoord informeert naar Jon Dahl Tomasson'

Feyenoord hoopt woensdag Arne Slot te overtuigen van een langer verblijf, maar houdt ook serieus rekening met een vertrek van de trainer. De Rotterdammers zijn achter de schermen al druk bezig met het opstellen van een schaduwlijst.

Krabbendam meldt in de Dick Voormekaar podcast dat Feyenoord al heeft geïnformeerd naar de situatie van Jon Dahl Tomasson. De oud-Feyenoorder doet het uitstekend met Blackburn Rovers. Algemeen directeur Dennis te Kloese brengt de trainersmarkt verder in kaart. ''Op dit moment kijken ze ook naar jonge veelbelovende trainers, die in de toekomst mogelijk iets voor Feyenoord kunnen betekenen.''

De huidige trainer van PEC Zwolle is daar een voorbeeld van. "Feyenoord volgt Dick Schreuder, misschien niet om hem nu meteen aan te stellen. Ze willen graag zien hoe zijn team speelt en hoe hij als trainer is. Het is altijd goed om dit soort zaken in kaart te brengen." Marcel Keizer en Peter Bosz worden genoemd, maar Krabbendam acht de kans klein dat Feyenoord daadwerkelijk voor deze namen gaat.



Ik zie een paar interessante namen en een paar namen waarvan ik hoop dat ze snel van deze shortlist geschrapt worden. Daarnaast mis ik wat (buitenlandse) namen die in mijn ogen al meer hebben laten zien als trainer dan andere genoemde namen of beter passen bij de visie die we hebben (Knutsen bijvoorbeeld). Dit zou mijn rangschikking zijn van genoemde kandidaten:

Buitenlandse namen:
1. Jon Dahl Tomasson: voor mij een clubheld en als trainer is hij onverwachts degene die het meest heeft gepresteerd van alle genoemde namen met twee kampioenschappen met Mälmo. Dat is op zich wel een club waarvan je kampioenschappen mag verwachten, maar hij heeft dit voor elkaar gekregen met aanvallend dominant voetbal. Niet per se van de hoge intense press, meer van het combinatiespel met lopende mensen in de diepte. Communicatief vind ik Tomasson sterk overkomen en hij heeft een band met onze jeugdopleiding vanwege zijn zoon. Bij Blackburn is Tomasson teruggevallen naar een wat defensievere speelstijl, hoewel hij daar ook heeft getracht aanvallend voetbal te spelen. Een 7e plek met het spelersmateriaal is niet slecht, maar ietwat teleurstellend nadat ze lang bovenin stonden. Tomasson is een redelijk generieke trainer in mijn ogen, zoals Gio dat ook was, maar dat zou kunnen werken met een grote rol voor een sterke assistent als Hulshoff en met deze spelersgroep. Hij heeft CL ervaring en is ook de grootste naam als oud voetballer. De combinatie Tomasson als manager & Hulshoff plaats ik daarom op 1. Nadelen: zeer matig gepresteerd bij Roda, geen tactische innovator en buiten Mälmo geen noemenswaardige prestaties.

2. Bo Svensson: hij speelt in een ander systeem (3-4-1-2 of 5-3-2) dan wij spelen, maar ik vind hem een interessante trainer uit de Red Bull school die felle pressing hanteert en tactisch innovatief voetbal speelt. Het spel is directer dan onder Slot, maar ik heb het idee dat zijn manier van voetballen garant staat voor attractief aanvallend voetbal en resultaten. Doet het bij Mainz relatief goed met een 8e en nu 9e plek, afgezet tegen de kwaliteit van die selectie en de zwaarte van de Bundesliga. Nadeel: relatief weinig ervaring en nergens wat gewonnen, speelt in een ander spelsysteem dan wij en minder balbezit georiënteerd voetbal. Hoe verhoudt hij zich tegen teams die zich meer ingraven?

3. Gregg Berhalter: heeft een lager winpercentage dan de bovengenoemde namen en veelal bekritiseerd bij de Verenigde Staten voor zijn dogmatische aanpak, maar is van alle buitenlandse namen degene die Arne Slot het dichtst benadert qua spelfilosofie en staat daarom toch op 3. Heeft de VS op de kaart gezet met een fris aanvallend team en winnaar van twee CONCACAF toernooien (voor wat het waard is). Persoonlijk vond ik de VS best aangenaam om naar te kijken en zijn Amerikaanse perspectief kan ervoor zorgen dat we de topsportmentaliteit behouden die we nu hebben. De VS had een fit team met hoge pressing, dat ook in balbezit aardige dingen voor elkaar kreeg (soms wat naïef alleen). Kan net zoals Tomasson een goede fit zijn met Sipke Hulshoff, heeft iets meer ervaring als hoofdtrainer en kan het communicatieve deel meer op zich nemen. Nadelen: weinig relevante ervaring op hoog niveau als trainer, buiten de VS zich niet bewezen als hoofdtrainer en staat nu bekend om een smerig persoonlijk incident uit zijn verleden.

4. Kasper Huljemand: laat Denemarken heel goed voetballen en is ooit heel knap kampioen geworden met Nordsjaelland in 11/12 (oa met oud-Feyenoorder Mtiliga), maar als ik verder kijk naar zijn profiel zie ik geen noemenswaardige prestaties tov de andere kandidaten. Dit had ik eigenlijk niet verwacht bij deze misschien ietwat gehypte kandidaat. Na een waanzinnig goed begin werd hij al snel ontslagen bij Mainz. Bij Denemarken spelen ze wel heel leuk aanvallend voetbal. Nadelen: misschien iets teveel gehypet op basis van zijn prestaties als Deense bondscoach en door types als Perez, staat niet per se bekend om hoge druk en tactische innovaties, relatief laag winpercentage als trainer in het clubvoetbal.

De Nederlandse namen:
1. Dick Schreuder: heeft het hoogste winpercentage van alle trainers (maar dit komt vooral door dit seizoen in de eerste divisie, lager niveau dan de rest*), is de meest tactisch innovatieve en talentvolle trainer van de lijst Nederlanders, speelt qua pressing het meest vergelijkbaar met Feyenoord en heeft een fit team gecreëerd. Nadelen: als hoofdtrainer nog redelijk onbewezen, PEC viel wat terug in de laatste fase en zijn spelsysteem wijkt af van die van Arne Slot.

2. Doorschuiven Sipke Hulshoff: kan lezen en schrijven met Arne Slot, deelt dezelfde spelopvatting en kent deze selectie. Sterke veldtrainer die in mijn ogen met Slot de architect is van het voetballende succes. Hij kan mogelijk zorgen voor continuering van het huidige spel in de geest van Arne Slot. Nadelen: nog minder ervaring dan bijvoorbeeld Schreuder, onbewezen als hoofdtrainer en qua communicatie en uitstraling oogt hij minder. Misschien een optie om naast een hoofdtrainer te zetten met wat meer ervaring en uitstraling, die veel ruimte laat voor zijn assistent (JD Tomasson of Gregg Berhalter?).

3. Pascal Jansen: velen noemen hem een kopie van Arne Slot en bij vlagen speelt AZ best aardig combinatievoetbal met veel jeugdige spelers, zijn statistieken zijn vergelijkbaar met Arne Slot en hij hanteert ook het 4-3-3 doorgaans. Heeft het hoogste winpercentage na Schreuder (al is de kanttekening dat Schreuder dit in een mindere competitie voor elkaar heeft gekregen). Nadelen: ik vind AZ wat defensiever ogen dan onder Slot en minder goed het pressingspel hanteren. Heeft ongeveer dezelfde mate van ervaring als Schreuder (wel bij een eredivisieclub, dus dat is een pre tov Schreuder). Lijkt me daarnaast een dure optie gezien eerdere uitlatingen van AZ over transfers naar de topclubs in Nederland.

4. Maurice Steijn: vind ik geen slechte trainer, hij lijkt me echter ongeschikt voor Feyenoord omdat hij niet goed past bij onze clubvisie en de spelopvatting die wij hanteren. Sparta heeft fantastisch gepresteerd, dus dat pleit voor Steijn maar kan hij ook een aanvallende spelopvatting hanteren met vernieuwende spelpatronen en hoge pressing? Zijn tactiek lijkt me specifiek toegespitst op middenmoters die niet altijd de bal hebben en vooral uitgaan van een goede tactische organisatie. De genoemde combinatie met van Persie vind ik enigszins vreemd, waarom zou van Persie niet bij een van die andere trainers assistent kunnen zijn? Steijn is voor mij de minste naam van de lijst Nederlandse kandidaten op basis van zijn spelopvatting, maar in alle eerlijkheid: qua ervaring zou hij ergens bovenaan staan. Ik vind hem inhoudelijker ogen dan types als Ron Jans, maar ik zie in hem zeker niet een kandidaat die Feyenoord naar een hoger niveau zal stuwen. Eerder een type die je rustig op de winkel kan laten passen als we een paar jaar Slot achtige trainers hebben gehad.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 24 mei 2023, 18:06:04.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 24 mei 2023 om 17:18:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 24 mei 2023 om 01:26:

Ik zou voor Knutsen (Bodo/Glimmt), Bosz, Kees van Wonderen of Dick Schreuder gaan. Als Hulshof blijft (hopelijk ook Marino Pusic), wederom assistenten maken, omdat ze internationaal ervaring missen. Die Knutsen heeft bij mij veel respect gekweekt toen hij tegen ons speelde. Bosz of van Wonderen zou voor mij de logische keuzes zijn.


Wanneer speelden wij tegen Bodo?


Ik heb ze zien spelen (PSV?) en vond ze levensgevaarlijk. Nørdsalland's trainer vond ik ook sterk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

3. Gregg Berhalter: heeft een lager winpercentage dan de bovengenoemde namen en veelal bekritiseerd bij de Verenigde Staten voor zijn dogmatische aanpak, maar is van alle buitenlandse namen degene die Arne Slot het dichtst benadert qua spelfilosofie en staat daarom toch op 3. Heeft de VS op de kaart gezet met een fris aanvallend team en winnaar van twee CONCACAF toernooien (voor wat het waard is). Persoonlijk vond ik de VS best aangenaam om naar te kijken en zijn Amerikaanse perspectief kan ervoor zorgen dat we de topsportmentaliteit behouden die we nu hebben. De VS had een fit team met hoge pressing, dat ook in balbezit aardige dingen voor elkaar kreeg (soms wat naïef alleen). Kan net zoals Tomasson een goede fit zijn met Sipke Hulshoff, heeft iets meer ervaring als hoofdtrainer en kan het communicatieve deel meer op zich nemen. Nadelen: weinig relevante ervaring op hoog niveau als trainer, buiten de VS zich niet bewezen als hoofdtrainer en staat nu bekend om een smerig persoonlijk incident uit zijn verleden.



Eens en gezien de connecties van Te Kloese in de US kan hij best hoog op zijn lijst staan. Volgens mij hamert hij netals Slot ook echt op fitheid wat bij Feyenoord nu ook het verschil maakt.
Nou krijgen we 3 nieuwe trainers bij de 3 topclubs op zich wel aardig dat ze gelijktijdig gaan beginnen.

 

+1/-0

Pascal Jansen wordt veel vergeleken met Slot, maar zijn toch heel andere persoonlijkheden. Deze spelersgroep heeft wel een dominante trainer nodig vind Jansen te timide.

 

+1/-0

Dick Schreuder komt het dichtst bij het gewenste profiel. Innovatief, aanvallend voetbal, tactisch uitstekend, control freak in alles, oog voor een goede staf, hyper professioneel.

Alleen: eigenlijk net te vroeg. Niet veel vlieguren op hoogste niveau.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 24 mei 2023 om 21:07:

Dick Schreuder komt het dichtst bij het gewenste profiel. Innovatief, aanvallend voetbal, tactisch uitstekend, control freak in alles, oog voor een goede staf, hyper professioneel.

Alleen: eigenlijk net te vroeg. Niet veel vlieguren op hoogste niveau.



Eens, zou mijn favoriete Nederlandse kandidaat zijn.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?