Vak: -
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 23 mei 2023 om 01:10:
Wat heeft Bosz dan precies gepresteerd Willy? Finale Europacup bij Ajax was op zich wel knap, maar dat is het wel. En dat was ook nog eens in een seizoen waarin hij geen CL haalde en geen kampioen werd.
Het zal wel lastig zijn ivm samen werken en wie is de baas (1,5 kapiteins op n schip), maar ik zou een combinatie van 2 uit het rijtje Jans, Sipke, Steijn mooi vinden. Maurice was al bijna assistent bij ons een tijdje geleden, maar vond het aanbod te laag. Sipke heeft nu veel invloed en kan de lijn doortrekken. Jans heel goed gedaan bij Twente op 1 slechte periode van een paar weken na. Niemand heeft daar gewonnen dit seizoen, wij hadden uiteraard een pingel moeten hebben in de slotfase bij de hand(s)bal van Propper. Hopelijk wint najax zondag ook niet....
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Veel trainers kunnen best wel wat neerzetten, maar een Slot en ook Ten Hag zijn naar buiten uit sterk en zullen hun spelers nooit afvallen.
Ten Hag heeft het ook moeilijk gehad bij ajax de Telegraaf heeft hem afgemaakt vaak, Slot heeft nog niet echte tegenslagen gehad maar die gaan nog wel komen.
Willykment
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 23 mei 2023 om 14:25:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1135546/tottenham-gaat-voor-slot-tien-trainers-die-hem-kunnen-opvolgen-bij-feyenoord.htmllink
Forumreacties: 1.326
Reg.: 12 september 2004
Favoriete opstelling: geen
Ik hoop zelf eigenlijk op Postecoglou, dat vind ik een interessantere optie dan alle Nederlandse namen die genoemd worden want speelt toch wel vergelijkbaar voetbal aan dat van Slot. Zal wel de moeilijkste naam zijn om te overtuigen vrees ik.
Als het toch van Nederlandse bodem moet komen vind ik Gio geen gekke optie. Wel hoop ik dat dat dan naast cultuurbewaker de Wolf ook zeker met spelopvattingbewaker Sipke is, want ook ik denk dat Gio tactisch wel wat minder is dan Slot. Maar als uithangbord voor de club wel op ongeveer hetzelfde niveau. Idealiter zou ik dan ook nog van Persie er naast zien in de staf om die klaar te stomen als opvolger.
Hulshof dan echt heel langdurig vasteggen is in zo’n constructie wel een must.
open/sluit de onderstaande quote:Noud schreef op 23 mei 2023 om 18:09:
Ik hoop zelf eigenlijk op Postecoglou, dat vind ik een interessantere optie dan alle Nederlandse namen die genoemd worden want speelt toch wel vergelijkbaar voetbal aan dat van Slot. Zal wel de moeilijkste naam zijn om te overtuigen vrees ik.
Als het toch van Nederlandse bodem moet komen vind ik Gio geen gekke optie. Wel hoop ik dat dat dan naast cultuurbewaker de Wolf ook zeker met spelopvattingbewaker Sipke is, want ook ik denk dat Gio tactisch wel wat minder is dan Slot. Maar als uithangbord voor de club wel op ongeveer hetzelfde niveau. Idealiter zou ik dan ook nog van Persie er naast zien in de staf om die klaar te stomen als opvolger.
Forumreacties: 1.326
Reg.: 12 september 2004
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 23 mei 2023 om 19:28:
open/sluit de onderstaande quote:Noud schreef op 23 mei 2023 om 18:09:
Volg jij het Schotse voetbal?
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Dick Schreuder vind ik tot nu toe de interessantste optie. Speelt in principe Slot-bal, aanvallend met veel pressend en wordt alom geroemd om zijn innovaties en tactisch inzicht. Heb even een paar portretten van hem gelezen en hij komt hyper professioneel over. In veel landen gewerkt en bij Zwolle goed gedaan tot nu toe.
Samen met Hulshoff, zou best een mooi koppel kunnen zijn.
Krijg alleen geen beeld of hij goed is het team proces enzo.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.933
Reg.: 11 januari 2008
'Ook Pascal Jansen wordt gelinkt aan Feyenoord'
Rondom Feyenoord wordt al druk gespeculeerd over een mogelijke opvolger van Arne Slot. De trainer van de Rotterdammers staat op het punt over te stappen naar Tottenham Hotspur FC en verschillende trainers worden al in verband gebracht met de stadionclub. Eerder werden Jon Dahl Tomasson en Dick Schreuder genoemd in de media. 1908.nl voegt daar nog eens zes namen aan toe.
Sipke Hulshoff
De huidige assistent-trainer van Feyenoord werd onlangs ook genoemd als mogelijke kandidaat voor een overstap naar Tottenham Hotspur FC, maar Feyenoord wil de huidige assistent-trainer graag behouden. De club ziet een toekomst voor Hulshoff, die sinds 1 januari ook assistent-trainer is van bondscoach Ronald Koeman.
Pascal Jansen
Ook de huidige trainer van AZ staat op de shortlist van Feyenoord. De 50-jarige trainer, die Arne Slot opvolgde bij de Alkmaarders, presteert uitstekend en heeft zelfs de halve finale van de UEFA Europa Conference League weten te bereiken.
LEES OOK
''Die ligt niet zo goed bij sommige mensen binnen de club''
Maurice Steijn - Robin van Persie
De huidige trainer van Sparta Rotterdam staat hoog aangeschreven bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben eerder al geprobeerd om Steijn aan de technische staf toe te voegen, maar dat is niet gelukt. Nu wordt hij beschouwd als kandidaat om Slot op te volgen, waarbij Robin van Persie een belangrijke rol zou kunnen spelen als assistent.
Buitenlandse opties
Gregg Berhalter is een voormalig Amerikaans voetballer en momenteel de voetbaltrainer van het nationale elftal van de Verenigde Staten. Hij is ook een goede bekende van trainer Arne Slot, die nog regelmatig contact met elkaar hebben. Naast de naam van de bondscoach van Amerika wordt ook de naam van de bondscoach van Denemarken, Kasper Hjulmand, genoemd. Feyenoord volgt ook Bo Svensson van FSV Mainz 05.
'Feyenoord informeert naar Jon Dahl Tomasson'
Feyenoord hoopt woensdag Arne Slot te overtuigen van een langer verblijf, maar houdt ook serieus rekening met een vertrek van de trainer. De Rotterdammers zijn achter de schermen al druk bezig met het opstellen van een schaduwlijst.
Krabbendam meldt in de Dick Voormekaar podcast dat Feyenoord al heeft geïnformeerd naar de situatie van Jon Dahl Tomasson. De oud-Feyenoorder doet het uitstekend met Blackburn Rovers. Algemeen directeur Dennis te Kloese brengt de trainersmarkt verder in kaart. ''Op dit moment kijken ze ook naar jonge veelbelovende trainers, die in de toekomst mogelijk iets voor Feyenoord kunnen betekenen.''
De huidige trainer van PEC Zwolle is daar een voorbeeld van. "Feyenoord volgt Dick Schreuder, misschien niet om hem nu meteen aan te stellen. Ze willen graag zien hoe zijn team speelt en hoe hij als trainer is. Het is altijd goed om dit soort zaken in kaart te brengen." Marcel Keizer en Peter Bosz worden genoemd, maar Krabbendam acht de kans klein dat Feyenoord daadwerkelijk voor deze namen gaat.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Gregg Berhalter is ook wel een interessante naam! In de jaren bij SC Cambuur was hij mateloos populair onder de supporters en werd hij hartstochtelijk aangemoedigd, onder de yell U-S-A!!. Met name in de periode dat hij voor SC Cambuur in de Eredivisie uitkwam, speelde Gregg ´USA´ Berhalter zich dusdanig in de kijker dat hij ook daadwerkelijk werd geselecteerd voor het Amerikaanse nationale team.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Ik zou voor Knutsen (Bodo/Glimmt), Bosz, Kees van Wonderen of Dick Schreuder gaan. Als Hulshof blijft (hopelijk ook Marino Pusic), wederom assistenten maken, omdat ze internationaal ervaring missen. Die Knutsen heeft bij mij veel respect gekweekt toen hij tegen ons speelde. Bosz of van Wonderen zou voor mij de logische keuzes zijn.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 24 mei 2023 om 01:26:
Ik zou voor Knutsen (Bodo/Glimmt), Bosz, Kees van Wonderen of Dick Schreuder gaan. Als Hulshof blijft (hopelijk ook Marino Pusic), wederom assistenten maken, omdat ze internationaal ervaring missen. Die Knutsen heeft bij mij veel respect gekweekt toen hij tegen ons speelde. Bosz of van Wonderen zou voor mij de logische keuzes zijn.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 23 mei 2023 om 21:12:
'Ook Pascal Jansen wordt gelinkt aan Feyenoord'
Rondom Feyenoord wordt al druk gespeculeerd over een mogelijke opvolger van Arne Slot. De trainer van de Rotterdammers staat op het punt over te stappen naar Tottenham Hotspur FC en verschillende trainers worden al in verband gebracht met de stadionclub. Eerder werden Jon Dahl Tomasson en Dick Schreuder genoemd in de media. 1908.nl voegt daar nog eens zes namen aan toe.
Sipke Hulshoff
De huidige assistent-trainer van Feyenoord werd onlangs ook genoemd als mogelijke kandidaat voor een overstap naar Tottenham Hotspur FC, maar Feyenoord wil de huidige assistent-trainer graag behouden. De club ziet een toekomst voor Hulshoff, die sinds 1 januari ook assistent-trainer is van bondscoach Ronald Koeman.
Pascal Jansen
Ook de huidige trainer van AZ staat op de shortlist van Feyenoord. De 50-jarige trainer, die Arne Slot opvolgde bij de Alkmaarders, presteert uitstekend en heeft zelfs de halve finale van de UEFA Europa Conference League weten te bereiken.
LEES OOK
''Die ligt niet zo goed bij sommige mensen binnen de club''
Maurice Steijn - Robin van Persie
De huidige trainer van Sparta Rotterdam staat hoog aangeschreven bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben eerder al geprobeerd om Steijn aan de technische staf toe te voegen, maar dat is niet gelukt. Nu wordt hij beschouwd als kandidaat om Slot op te volgen, waarbij Robin van Persie een belangrijke rol zou kunnen spelen als assistent.
Buitenlandse opties
Gregg Berhalter is een voormalig Amerikaans voetballer en momenteel de voetbaltrainer van het nationale elftal van de Verenigde Staten. Hij is ook een goede bekende van trainer Arne Slot, die nog regelmatig contact met elkaar hebben. Naast de naam van de bondscoach van Amerika wordt ook de naam van de bondscoach van Denemarken, Kasper Hjulmand, genoemd. Feyenoord volgt ook Bo Svensson van FSV Mainz 05.
'Feyenoord informeert naar Jon Dahl Tomasson'
Feyenoord hoopt woensdag Arne Slot te overtuigen van een langer verblijf, maar houdt ook serieus rekening met een vertrek van de trainer. De Rotterdammers zijn achter de schermen al druk bezig met het opstellen van een schaduwlijst.
Krabbendam meldt in de Dick Voormekaar podcast dat Feyenoord al heeft geïnformeerd naar de situatie van Jon Dahl Tomasson. De oud-Feyenoorder doet het uitstekend met Blackburn Rovers. Algemeen directeur Dennis te Kloese brengt de trainersmarkt verder in kaart. ''Op dit moment kijken ze ook naar jonge veelbelovende trainers, die in de toekomst mogelijk iets voor Feyenoord kunnen betekenen.''
De huidige trainer van PEC Zwolle is daar een voorbeeld van. "Feyenoord volgt Dick Schreuder, misschien niet om hem nu meteen aan te stellen. Ze willen graag zien hoe zijn team speelt en hoe hij als trainer is. Het is altijd goed om dit soort zaken in kaart te brengen." Marcel Keizer en Peter Bosz worden genoemd, maar Krabbendam acht de kans klein dat Feyenoord daadwerkelijk voor deze namen gaat.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 24 mei 2023, 18:06:04.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 24 mei 2023 om 17:18:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 24 mei 2023 om 01:26:
Wanneer speelden wij tegen Bodo?
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:3. Gregg Berhalter: heeft een lager winpercentage dan de bovengenoemde namen en veelal bekritiseerd bij de Verenigde Staten voor zijn dogmatische aanpak, maar is van alle buitenlandse namen degene die Arne Slot het dichtst benadert qua spelfilosofie en staat daarom toch op 3. Heeft de VS op de kaart gezet met een fris aanvallend team en winnaar van twee CONCACAF toernooien (voor wat het waard is). Persoonlijk vond ik de VS best aangenaam om naar te kijken en zijn Amerikaanse perspectief kan ervoor zorgen dat we de topsportmentaliteit behouden die we nu hebben. De VS had een fit team met hoge pressing, dat ook in balbezit aardige dingen voor elkaar kreeg (soms wat naïef alleen). Kan net zoals Tomasson een goede fit zijn met Sipke Hulshoff, heeft iets meer ervaring als hoofdtrainer en kan het communicatieve deel meer op zich nemen. Nadelen: weinig relevante ervaring op hoog niveau als trainer, buiten de VS zich niet bewezen als hoofdtrainer en staat nu bekend om een smerig persoonlijk incident uit zijn verleden.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 24 mei 2023 om 21:07:
Dick Schreuder komt het dichtst bij het gewenste profiel. Innovatief, aanvallend voetbal, tactisch uitstekend, control freak in alles, oog voor een goede staf, hyper professioneel.
Alleen: eigenlijk net te vroeg. Niet veel vlieguren op hoogste niveau.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?