Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 21 mei 2023 om 09:42:
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 20 mei 2023 om 19:16:(…)
Dat Bosz en van Hanegem niet door één deur kunnen, daar is veel over gezegd en geschreven hoor. Ik kan je aanraden ‘De Coolsingel bleef leeg’ te lezen, van Hugo Borst. Hij heeft het jaar waarin van Hanegem als trainer ontslagen werd bij Feyenoord, de club en selectie kunnen volgen; werkelijk alles van dichtbij meegekregen en zonder censuur opgeschreven in dit boek.
Bosz heeft een heel smerige rol gespeeld in het ontslag van de Kromme bij ‘zijn’ club, en dat heeft van Hanegem hem nooit vergeven. Bosz is één van de spelers geweest die tegenover van Hanegem niets liet merken, en achter zijn rug om zijn stoelpoten doorgezeefd heeft. Trustful was een ander.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 21 mei 2023 om 09:46:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 21 mei 2023 om 09:42:
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 20 mei 2023 om 19:16:(…)
Dat Bosz en van Hanegem niet door één deur kunnen, daar is veel over gezegd en geschreven hoor. Ik kan je aanraden ‘De Coolsingel bleef leeg’ te lezen, van Hugo Borst. Hij heeft het jaar waarin van Hanegem als trainer ontslagen werd bij Feyenoord, de club en selectie kunnen volgen; werkelijk alles van dichtbij meegekregen en zonder censuur opgeschreven in dit boek.
Bosz heeft een heel smerige rol gespeeld in het ontslag van de Kromme bij ‘zijn’ club, en dat heeft van Hanegem hem nooit vergeven. Bosz is één van de spelers geweest die tegenover van Hanegem niets liet merken, en achter zijn rug om zijn stoelpoten doorgezeefd heeft. Trustful was een ander.
Begint me iets te dagen, was dit verhaal weer vergeten. Zou het moeten herlezen, maar herinner me ook dat hier (zoals altijd) meer kanten aan het verhaal zaten
Van Hanegem was namelijk ook echt niet te handhaven toen als coach, was gewoon voorbij
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 20 mei 2023 om 21:20:
Wat een giller, Peter Bosz. Jullie trappen met open ogen in dat arrogante gebabbel van hem. Als je Bosz als kandidaat noemt, heb je je dan verdiept in zijn carrière? Is ontslagen bij zijn laatste drie clubs (Lyon, Leverkusen en Dortmund). Kreeg het met Ajaks met een peperdure selectie niet voor elkaar om kampioen te worden, net zoals hij in Israel geen kampioen werd met de favoriet. Blijkbaar is zijn reputatie van aanvallende trainer voldoende om hem met Slot te kunnen vergelijken. Dat is een gotspe, de man faalt keer op keer.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.933
Reg.: 11 januari 2008
'Blackburn Rovers FC houdt rekening met toenadering Feyenoord'
Bij Feyenoord lijkt er achter de schermen van alles te gebeuren. Trainer Arne Slot wordt al wekenlang in verband gebracht met een mogelijke overstap naar Tottenham Hotspur FC. Ook bij Blackburn Rovers FC wordt er intern met belangstelling gekeken naar de ontwikkelingen in De Kuip.
Dit schrijft journalist Alan Nixon zondagochtend. Blackburn Rovers FC houdt namelijk serieus rekening met de mogelijkheid dat Feyenoord zich zal melden voor Jon Dahl Tomasson wanneer Slot daadwerkelijk de club gaat verlaten. De Engelsen verwachten dat de Deen een aanbieding van Feyenoord moeilijk kan weerstaan en denken al voorzichtig aan een opvolger.
De 46-jarige Tomasson staat op dit moment tot medio 2025 onder contract bij Blackburn Rovers FC. Als voetballer kwam hij in twee periodes uit voor Feyenoord, waarin hij 207 wedstrijden speelde, 92 doelpunten scoorde en 24 assists gaf. Na het winnen van de UEFA Cup vertrok hij naar AC Milan en speelde vervolgens ook voor VfB Stuttgart en Villarreal. Als trainer stond hij aan het roer bij Excelsior, Roda JC, Malmö FF en is nu werkzaam bij Blackburn Rovers.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 21 mei 2023 om 10:44:
Wat een giller, Peter Bosz. Jullie trappen met open ogen in dat arrogante gebabbel van hem. Als je Bosz als kandidaat noemt, heb je je dan verdiept in zijn carrière? Is ontslagen bij zijn laatste drie clubs (Lyon, Leverkusen en Dortmund). Kreeg het met Ajaks met een peperdure selectie niet voor elkaar om kampioen te worden, net zoals hij in Israel geen kampioen werd met de favoriet. Blijkbaar is zijn reputatie van aanvallende trainer voldoende om hem met Slot te kunnen vergelijken. Dat is een gotspe, de man faalt keer op keer.
Helemaal mee eens, nog nooit iets gewonnen, en het gepresteerd om dortmund en lyon richting de middenmoot te krijgen. Dat is op zich knapper dan met ajax 2e worden of 4e met leverkusen want daar moet je echt je best voor doen. Ik vertrouw hem voor geen cent, als ik hem hoor praten dan hoor heel veel gebakken lucht en een heel groot ego. Die man gaat zo veel mensen en spelers tegen zich in het harnas jagen en overal waar die komt ontstaat gezeik of ruzie. Maar hij doet het op zich best goed in de europa league dus misschien geschikt als opvolger van heitinga?
Mijn stem gaat naar Ron jans, echt een onderschatte trainer omdat hij tot nu toe altijd bij subtoppers heeft gewerkt. Maar als je met een zooitje bij elkaar geraapte spelers dit seizoen een beter doelsaldo kan realiseren dan de kwalitatief veel betere selectie van AZ dan doe je iets goed. Hij speelde echt prima wedstrijden tegen de top 4 dit seizoen en ook tegen de kleintjes spelen ze mooi aanvallend voetbal. Hele aardige correcte vent die het goed kan overbrengen op spelers en met zo veel ervaring. Hij heeft nog nooit de kans gekregen bij de grotere clubs maar hij verdient het mijns inziens inmiddels wel.
Tomasson is ook interessant maar die zou ik het eigenlijk nog graag een keer zich zien bewijzen bij AZ of bij Twente. Malmo zegt me niet zo heel veel, al moet je ook iets kunnen wil je daar kampioen worden. Wat die bij blackburn doet is ook knap in die loodzware championship, maar dat is wel heel iets anders dan de eredivisie. Qua persoonlijkheid is hij zeker geschikt, maar ik weet niet met welke speelstijl hij in engeland en zweden succes heeft behaald.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 21 mei 2023 om 11:06:
'Blackburn Rovers FC houdt rekening met toenadering Feyenoord'
Bij Feyenoord lijkt er achter de schermen van alles te gebeuren. Trainer Arne Slot wordt al wekenlang in verband gebracht met een mogelijke overstap naar Tottenham Hotspur FC. Ook bij Blackburn Rovers FC wordt er intern met belangstelling gekeken naar de ontwikkelingen in De Kuip.
Dit schrijft journalist Alan Nixon zondagochtend. Blackburn Rovers FC houdt namelijk serieus rekening met de mogelijkheid dat Feyenoord zich zal melden voor Jon Dahl Tomasson wanneer Slot daadwerkelijk de club gaat verlaten. De Engelsen verwachten dat de Deen een aanbieding van Feyenoord moeilijk kan weerstaan en denken al voorzichtig aan een opvolger.
De 46-jarige Tomasson staat op dit moment tot medio 2025 onder contract bij Blackburn Rovers FC. Als voetballer kwam hij in twee periodes uit voor Feyenoord, waarin hij 207 wedstrijden speelde, 92 doelpunten scoorde en 24 assists gaf. Na het winnen van de UEFA Cup vertrok hij naar AC Milan en speelde vervolgens ook voor VfB Stuttgart en Villarreal. Als trainer stond hij aan het roer bij Excelsior, Roda JC, Malmö FF en is nu werkzaam bij Blackburn Rovers.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 mei 2023 om 17:40:
Hulshoff zal het dan wel worden voor de continuïteit, Slot wil Pusic meenemen denk ik. Dus moeten er twee posities ingevuld worden.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 21 mei 2023 om 21:59:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 mei 2023 om 17:40:
Hulshoff zal het dan wel worden voor de continuïteit, Slot wil Pusic meenemen denk ik. Dus moeten er twee posities ingevuld worden.
Denk je? Best een risico. Kennelijk een uitstekende trainer, maar geen idee of hij een team kan managen
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 mei 2023 om 22:22:
(...)Wim Jonk en Hulshoff samen dan hebben ook bij Volendam samengewerkt?
Willykment
Fan van Feyenoord
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 652
Reg.: 6 juli 2007
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 22 mei 2023 om 19:30:
Lijkt me verstandig. Jans kan de druk niet aan en aan Bosz moet je een afkoopsom betalen als je hem, net als zijn vorige drie clubs, voortijdig ontslaat.
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 21 mei 2023 om 12:06:
open/sluit de onderstaande quote:Dirkteur schreef op 21 mei 2023 om 10:44:
Is Ron Jans nou echt een betere trainer omdat hij toevallig een beker achter zijn naam heeft staan? Ik kan me niet heugen dat Ron Jans in een Europese finale stond. Of heeft een verloren Europese finale minder waarde dan een bekerwinst in Nederland? Dan was Arne Slot tot dit jaar dus eigenlijk weer een mindere trainer dan Jans volgens die logica.
Als Ron Jans een optie is kan je net zo goed Maurice Steijn, Kees van Wonderen, Fred Rutten, Philip Cocu of Henk Fraser noemen. Die laatste drie hebben ook nog eens prijzen gewonnen. Maar ik mag toch hopen dat we dit stadium nu een keer zijn gepasseerd als club.
Wil hier toch wel even op inhaken , wat Ron J doet bij Twente vind ik zelf best indrukwekkend, maar heb je toevallig zijn Pec periode gemist?
Die was vaak beter dan ajax in die periode.
Volgens mij heeft Ron J het bij de meeste clubs gewoon goed gedaan en met goed spel.
Ik ben ook wel benieuwd wat hij kan met Feyenoord.
Denk dat we ook niet te veel moeten focussen op wat iemand heeft gewonnen maar meer in welke style we verder moeten gaan en welke trainer daar bij past.
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 22 mei 2023 om 19:53:
Lijkt me verstandig. Jans kan de druk niet aan en aan Bosz moet je een afkoopsom betalen als je hem, net als zijn vorige drie clubs, voortijdig ontslaat.
Je hebt het echt niet op Bosz hè?
Wie zou jij graag zien?
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 22 mei 2023 om 22:12:
Wie zou jij graag zien?
Valt het op
Het gaat me niet zozeer om de persoon Bosz hoor. En ik kan ook nog wel over zijn verleden bij ons heenstappen. Ik vind zijn resultaten alleen veel te mager. En het verbaast me daarom enorm dat vrij veel mensen hem vrij stellig als geschikte kandidaat naar voren schuiven. Dat doen ze vooral op basis van zijn reputatie als aanvallende trainer. Maar als je je echt in zijn carriere verdiept, kan je volgens mij nooit serieus willen dat hij Slot opvolgt.
Tsja, wie dan wel. Probleem is dat Slot nu de norm is. Die kwaliteit halen we waarschijnlijk niet meer terug. Ik hoop dat Hulshoff goed genoeg is. Als je intern kan doorschuiven dan lijkt me dat het beste. Anders hoop ik dat de scouting ook naar trainers speurt. Brighton schijnt voor iedere functie een schaduwlijst van 25 mensen te hebben hoorde ik pas geleden. Met De Zerbi zijn ze er na het vertrek van Potter niet minder op geworden. Ik hoop eigenlijk dat ergens een talentvolle trainer a la Slot ontdekt wordt. Hij zat ook ooit bij Cambuur en was assistent bij AZ. Nagelsmann was ook op jonge leeftijd al heel goed. Ik wil liever zo'n kandidaat dan twijfelaars die de ervaring wel hebben, zoals bijvoorbeeld Jans of Rutten.
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 22 mei 2023 om 22:49:
Wie zou jij graag zien?
Valt het op
Het gaat me niet zozeer om de persoon Bosz hoor. En ik kan ook nog wel over zijn verleden bij ons heenstappen. Ik vind zijn resultaten alleen veel te mager. En het verbaast me daarom enorm dat vrij veel mensen hem vrij stellig als geschikte kandidaat naar voren schuiven. Dat doen ze vooral op basis van zijn reputatie als aanvallende trainer. Maar als je je echt in zijn carriere verdiept, kan je volgens mij nooit serieus willen dat hij Slot opvolgt.
Tsja, wie dan wel. Probleem is dat Slot nu de norm is. Die kwaliteit halen we waarschijnlijk niet meer terug. Ik hoop dat Hulshoff goed genoeg is. Als je intern kan doorschuiven dan lijkt me dat het beste. Anders hoop ik dat de scouting ook naar trainers speurt. Brighton schijnt voor iedere functie een schaduwlijst van 25 mensen te hebben hoorde ik pas geleden. Met De Zerbi zijn ze er na het vertrek van Potter niet minder op geworden. Ik hoop eigenlijk dat ergens een talentvolle trainer a la Slot ontdekt wordt. Hij zat ook ooit bij Cambuur en was assistent bij AZ. Nagelsmann was ook op jonge leeftijd al heel goed. Ik wil liever zo'n kandidaat dan twijfelaars die de ervaring wel hebben, zoals bijvoorbeeld Jans of Rutten.
Eens met dat laatste. Stel da Slot gaat en ze durven een talentvolle trainer aan te stellen dan zou mij dat zeggen dat de club nu echt een andere richting op geslagen is en breekt met de oude conservatieve strategie.
Willykment
Fan van Feyenoord
Wie zou jij graag zien?
Valt het op
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?