Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 59 60 61 62 63

Hou nog even vol Grunn!

 

+1/-0

Buijs bedankt! Mooi voor het groningse talent Remco Balk matchwinner tegen titelfavoriet in zijn tweede wedstrijd.

 

+1/-0

Mooi dat maakt het spannend in de competitie :)

 

+1/-0

Wat waren die zwak zeg met al die BEWIEROOKTE aankopen

 

+1/-0

Wereldploeg

 

+1/-0

Ze zijn gewoon niet in balans en geen snelheid achterin. Gewoon als we ze tegen komen vanuit de organisatie spelen snelheid voorin en weg counteren. Halen we gewoon 6 punten bij ze dit seizoen. Hebben ze weer de KNVB nodig om ze eerste te maken in de competitie voor de champions league miljoenen.

 

+1/-0

Toch leuk dat wij bovenaan staan, en vandaag volgens ik kan lezen hier onze club een goede wedstrijd hebben gespeeld !. :feyenoord :pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 04 oktober 2020 om 17:45:

Ze zijn gewoon niet in balans en geen snelheid achterin. Gewoon als we ze tegen komen vanuit de organisatie spelen snelheid voorin en weg counteren. Halen we gewoon 6 punten bij ze dit seizoen. Hebben ze weer de KNVB nodig om ze eerste te maken in de competitie voor de champions league miljoenen.




En Klaassen moet de reddende engel worden?

 

+1/-0

Klaassen was altijd al minder dan van der beek. Dus laat ze maar doen. Hun verdideging is centraal zwak en blind zal afwachten zijn hoe dat gaat met zijn hart.

 

+1/-0

Ze zijn altijd op 020 zijn hand.

Maar groningen deed het slim. Gewoon doen zoals AZ deed en ik hier op het forum ook aan gaf en Man U deed. Laat ze maar komen dat 020. Lekker inzakken snelle mensen voorin en ze weg counteren. Zo verliezen ze altijd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 04 oktober 2020 om 17:25:

Wat waren die zwak zeg met al die BEWIEROOKTE aankopen



Eigenlijk hoor ik vanuit mijn geloof het niet te zeggen/schrijven; maar ik genoot wel van de uitslag. Die Danny heeft het hem weer geflikt. Was het vorig seizoen ook niet zo'n uitslag, of het seizoen daarvoor? Het is wel een katterige uitslag hoor. Maar wel eentje waar je van kan genieten.

 

+1/-0

Dat ze alles wonnen in de voorbereiding zegt me niks, ook voor corona zag je al dat het steeds minder ging. Heb ook twijfels bij Ten Hag dit is echt geen incident.

 

+1/-0

Als Heerenveen lef heeft kunnen ze met Veerman & Veerman best voor stuntje zorgen zitten wel in een flow.

 

+1/-0

Ik verwacht dat ze gewoon weer gaan winnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 oktober 2020 om 16:13:

Ik verwacht dat ze gewoon weer gaan winnen.



Denk minstens gelijk die friezen hebben een goede start netals twente.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 oktober 2020 om 04:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 oktober 2020 om 16:13:

Ik verwacht dat ze gewoon weer gaan winnen.



Denk minstens gelijk die friezen hebben een goede start netals twente.



Ja zelfs van Twente hadden wij moeten winnen op het laatst

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 oktober 2020 om 04:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 17 oktober 2020 om 16:13:

Ik verwacht dat ze gewoon weer gaan winnen.



Denk minstens gelijk die friezen hebben een goede start netals twente.



Die Friezen missen 3 spelers vanwege Corona ;) Wat doet ajax meestal als wij verwachten dat ze weer puntenverlies gaan lijden?

 

+1/-0

0-13....

 

+1/-0

Exact 10 jaar na de legendarische 10 - 0 nederlaag tegen PSV , wie dat verzint = gek . . .

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 59 60 61 62 63

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax