Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Zo 14/05/2023 16:45 Feyenoord - Go Ahead Eagles [KAMPIOENSWEDSTRIJD]

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Alvast een oprechte felicitatie voor een terecht en verdiend kampioenschap en heel veel succes in de CL !!!

👌🏻💪🏻👏🏻👏🏻👏🏻

 

+2/-0

Ben ik nu echt een van de weinigen die de huid van de beer niet willen verkopen voor hij geschoten is. Laten we nu eerst maar eens winnen van een team dat de bus gaat parkeren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 13 mei 2023 om 09:09:

Ben ik nu echt een van de weinigen die de huid van de beer niet willen verkopen voor hij geschoten is. Laten we nu eerst maar eens winnen van een team dat de bus gaat parkeren.



Nee hoor hier zit er ook zo een.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 13 mei 2023 om 09:09:

Ben ik nu echt een van de weinigen die de huid van de beer niet willen verkopen voor hij geschoten is. Laten we nu eerst maar eens winnen van een team dat de bus gaat parkeren.



Ze hebben dit seizoen al 23x gewonnen van een team dat de bus parkeert. ;)
Go Ahead hebben sowieso symphatie voor Feyenoord dus die gaan echt niet heel moeilijk doen en ons feestje verpesten. Het kampioenschap blijft voor mij nog wel beetje surrealistisch.

 

+1/-0

Zoals ik al eerder had geschreven, is dit elftal bij lange niet dezelfde als de afgelopen jaren het geval was. In ieder geval sinds Frank Arnesen de boel op ging zetten en Slot had gehaald. Echt, ik zit lang niet meer met korte tenen te kijken, noch zit ik meer in spanning. Het elftal geeft mij veel rust en zekerheid. Beginnen met Paxaio, Geminez en Symanski met het middenveld Cokcu, Wieffer en Bullaude, en verdedigend Hartman, Hancko, Geertruida en Pedersen en op doel Wellenreuther.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 13 mei 2023 om 16:21:

Zoals ik al eerder had geschreven, is dit elftal bij lange niet dezelfde als de afgelopen jaren het geval was. In ieder geval sinds Frank Arnesen de boel op ging zetten en Slot had gehaald. Echt, ik zit lang niet meer met korte tenen te kijken, noch zit ik meer in spanning. Het elftal geeft mij veel rust en zekerheid. Beginnen met Paxaio, Geminez en Symanski met het middenveld Cokcu, Wieffer en Bullaude, en verdedigend Hartman, Hancko, Geertruida en Pedersen en op doel Wellenreuther.



Huh Wellenreuther? Heb je geen vertrouwen in Bijlow?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 13 mei 2023 om 17:24:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 13 mei 2023 om 16:21:

Zoals ik al eerder had geschreven, is dit elftal bij lange niet dezelfde als de afgelopen jaren het geval was. In ieder geval sinds Frank Arnesen de boel op ging zetten en Slot had gehaald. Echt, ik zit lang niet meer met korte tenen te kijken, noch zit ik meer in spanning. Het elftal geeft mij veel rust en zekerheid. Beginnen met Paxaio, Geminez en Symanski met het middenveld Cokcu, Wieffer en Bullaude, en verdedigend Hartman, Hancko, Geertruida en Pedersen en op doel Wellenreuther.



Huh Wellenreuther? Heb je geen vertrouwen in Bijlow?


In feite heeft Wellenreuther goed gekeept en dat hij voor zijn inzet dan nu de wedstrijd het doel mag verderigen. Justin zal dit ook goed vinden. :)

 

+1/-0

Weer 2 wedstrijden gestaakt. Gelukkig hangen de netten bij ons alleen houden die wel de plastic glazen en andere dingen tegen maar geen bier….

 

+1/-0

MATCHPOINTDAY!

Nog paar uurtjes en dan zijn we hopelijk voor de 16e keer kampioen van Nederland:pul:feyenoord:kuip

 

+1/-0

In november 2022 kreeg ik een gevoel... ALS we de eerste plaats pakken voor de wk stop en komen de maand met toppers goed door, dan kan er iets heel moois ontstaan.

Ik was een van de eerste die durfde te zeggen: We kunnen echt kampioen worden. Ook al ben ik vaak heel er kritisch geweest, soms tegen de stroom in ;).

Toch bleef dat gevoel hangen en kregen we steeds meer de bevestiging, het kan echt gaan lukken...

Na de overwinning in de Arena, na 17,5 jaar, werd dat gevoel: Het gaat ook echt lukken!

En nu zitten we op een paar uur van het moment: Het is ons ook echt gelukt!

Toch moeten we nog een keer 90 minuten vol gas en er een groot feest van maken!

Feyenoorders verenigd u! Het is helemaal niks in Amsterdam, maar alle glorie in Rotterdam!

Over een paar uur kunnen wij zeggen: WIJ ZIJN KAMPIOEN!!!

 

+2/-0

Fijne dag allemaal!

 

+2/-0

Iedereen zenuwachtig, maar geniet er ook van want dit is echt een heel mooi jaar. Dit hadden we met z'n allen nooit verwacht nadat we bijna helemaal opnieuw moesten beginnen. We dachten misschien een plek in de top 3? Maar toen kwam 1 van de mooiste Feyenoord seizoenen tot nu toe en we verdienen het om kampioen te worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 13 mei 2023 om 23:41:

Weer 2 wedstrijden gestaakt. Gelukkig hangen de netten bij ons alleen houden die wel de plastic glazen en andere dingen tegen maar geen bier….


De KNVB heeft de plank mis geslagen en hanteert de regels veel te strak. Een plastic bekertje bier stelt niks voor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 14 mei 2023 om 00:43:

MATCHPOINTDAY!

Nog paar uurtjes en dan zijn we hopelijk voor de 16e keer kampioen van Nederland:pul:feyenoord:kuip


:pul :feyenoord

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 14 mei 2023 om 09:55:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 13 mei 2023 om 23:41:

Weer 2 wedstrijden gestaakt. Gelukkig hangen de netten bij ons alleen houden die wel de plastic glazen en andere dingen tegen maar geen bier….


De KNVB heeft de plank mis geslagen en hanteert de regels veel te strak. Een plastic bekertje bier stelt niks voor.



Het gaat om de boodschap er achter, niet dat ze perse de regeltjes te strak willen afstellen.
Dit moet iedereen aan het denken zetten en daarom is het ook goed dat Utrecht en RKC gisteren een heel duidelijk signaal afgegeven hebben.

Dit zouden dus meer clubs moeten doen, neem het over en laat die idioten maar eens voelen wat de gevolgen zijn.

Ik sta compleet achter het statement wat ze gisteren maakten.

Dit bericht is gewijzigd op 14 mei 2023, 12:23:55.

 

+1/-0

Hello

Im :feyenoord fan from Croatia, arrived in Roterdam but there is not available tickets I need 1 ticket for todays game

Please contact me if you got extra ticket

Thanks in advance

 

+1/-0

Een spandoek door heel de Kuip, waanzinnig.

 

+2/-0

Als het goed is wordt dit het 11e kampioenschap in ‘my lifetime’. De eerste paar niet bewust maar vanaf 1969 bewust. Ik overweeg een nieuwe Twitter groep te beginnen: de oude kameraden :B

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bobce81 schreef op 14 mei 2023 om 11:35:

Hello

Im :feyenoord fan from Croatia, arrived in Roterdam but there is not available tickets I need 1 ticket for todays game

Please contact me if you got extra ticket

Thanks in advance



Only through ticket Exchange on the official Feyenoord site.
Black market will give you a stadium ban.

So please stop asking in all kind of topics...

 

+1/-0

30 jaar na de kampioenswedstrijd in Groningen met het cultteam van Van Hanegem.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Zo 14/05/2023 16:45 Feyenoord - Go Ahead Eagles [KAMPIOENSWEDSTRIJD]