Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Zo 14/05/2023 16:45 Feyenoord - Go Ahead Eagles [KAMPIOENSWEDSTRIJD]

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

 

+1/-0

:pul:pul:pulLANDSKAMPIOEN KAMERADEN GEFELICIFLUFFINGTEERD!!!!!:pul:pul:pul

 

+1/-0

HARTMAN held van Varkenoord!!

 

+1/-0

Wat een cluppie is het toch, geweldig.

 

+1/-0

BIJLOW !!!!

 

+1/-0

ARNE KAMPIOEN ARNE KAMPIOEN!!!!

 

+1/-0

De Wolf met Blinker, Kuijt en Been helden!

 

+1/-0

natte oogjes hier..

 

+2/-0

WIJ ZIJN KAMPIOEN WIJ ZIJN KAMPIOEN!!!

 

+1/-0

ARNE!!!!

Kokcu zijn stem is op de Coolsingel helemaal weg haha..

 

+1/-0

Kleedkamer !!

 

+1/-0

Lekker hoor pizzaatje erbij Arne het bad in Prachtig!

 

+1/-0

Wieffer, man van de wedstrijd. Hij was bij alle drie de goals betrokken.

 

+1/-0

Zo dit is gehaald. Nu de CL wedstrijden positief ombuigen tot een nr 1 positie en dan gaan met dit team. Van meet af aan in de competitie bovenaan staan en blijven, want daar hoort dit Elftal van Feyenoord nu permanent te blijven.
Sinds Slot het roer overnam, kreeg ik al een positieve houding ten opzichte van de te verwachte resultaten in de competitie en EL wedstrijden en ik zover dat als wij van die Taylor wel een penalty hadden gekregen en Santi die had binnen geknald, dan had Roma ten onder gegaan, ondanks de betere voetballers. Het is toch niet normaal, dat je een penalty tegen krijgt om redenen van de arbitrage en in de return geen penalty krijgt om dezelfde redenen. Dit stinkt! Maar goed, ik hoop op een ontmoeting tegen die gasten in de kwartfinales van de CL als zij ook meedoen. En anders een dikke neus tegen die patsers.

 

+1/-0

Was een mooi feest op de Coolsingel en naastgelegen zones. Genoten van dit volksfeest!

 

+2/-0

Enige dissonant gisteravond was een (grote) groep die het nodig vond om op de Coolsingel massaal het beruchte antisemitische Hamas lied aan te heffen. Zo jammer die groep zwakbegaafde randdebielen.

 

+1/-0

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 15 mei 2023 om 17:04:

Enige dissonant gisteravond was een (grote) groep die het nodig vond om op de Coolsingel massaal het beruchte antisemitische Hamas lied aan te heffen. Zo jammer die groep zwakbegaafde randdebielen.



Ik ben het met heel veel wat 'de beste burgemeester van de hele wereld en omstreken' doet en zegt vreselijk oneens, maar wat hij tijdens de huldiging aangaf vond ik erg sterk. Er zijn honderdduizenden mensen op de been geweest rondom de kampioenswedstrijd en de huldiging. Honderdduizenden. Dat trekt ook figuren aan die zich niet kunnen gedragen, maar dat staat in geen enkele verhouding tot de massa.

Dat moet aangepakt worden, de autoriteiten moeten daar op juiste wijze naar handelen. Maar verder verdient het in deze dagen helemaal niet de aandacht. Laten we nog even genieten van alles wat daar recht tegenover staat; het geluk, de blijdschap, de positiviteit.

Het is allemaal zo mooi, maar het kan niet bestaan zonder een stukje lelijkheid. Zo is het leven. Maar het glas is écht voor 99,9% vol deze dagen, die 0,1% zijn de moeite van het benoemen niet waard.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 17 mei 2023 om 10:33:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 15 mei 2023 om 17:04:

Enige dissonant gisteravond was een (grote) groep die het nodig vond om op de Coolsingel massaal het beruchte antisemitische Hamas lied aan te heffen. Zo jammer die groep zwakbegaafde randdebielen.



Ik ben het met heel veel wat 'de beste burgemeester van de hele wereld en omstreken' doet en zegt vreselijk oneens, maar wat hij tijdens de huldiging aangaf vond ik erg sterk. Er zijn honderdduizenden mensen op de been geweest rondom de kampioenswedstrijd en de huldiging. Honderdduizenden. Dat trekt ook figuren aan die zich niet kunnen gedragen, maar dat staat in geen enkele verhouding tot de massa.

Dat moet aangepakt worden, de autoriteiten moeten daar op juiste wijze naar handelen. Maar verder verdient het in deze dagen helemaal niet de aandacht. Laten we nog even genieten van alles wat daar recht tegenover staat; het geluk, de blijdschap, de positiviteit.

Het is allemaal zo mooi, maar het kan niet bestaan zonder een stukje lelijkheid. Zo is het leven. Maar het glas is écht voor 99,9% vol deze dagen, die 0,1% zijn de moeite van het benoemen niet waard.



Ik wil geenszins de feestvreugde bederven en persoonlijk geniet ik volop maar antisemitisme mag nooit onbenoemd blijven. Dit hangt als een molensteen om de nek van Feyenoord en daar moet de club en de autoriteiten gewoon tegen optreden. Wat wegkijken, het kleinmaken of negeren doet weten we allemaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 17 mei 2023 om 19:12:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 17 mei 2023 om 10:33:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 15 mei 2023 om 17:04:

Enige dissonant gisteravond was een (grote) groep die het nodig vond om op de Coolsingel massaal het beruchte antisemitische Hamas lied aan te heffen. Zo jammer die groep zwakbegaafde randdebielen.



Ik ben het met heel veel wat 'de beste burgemeester van de hele wereld en omstreken' doet en zegt vreselijk oneens, maar wat hij tijdens de huldiging aangaf vond ik erg sterk. Er zijn honderdduizenden mensen op de been geweest rondom de kampioenswedstrijd en de huldiging. Honderdduizenden. Dat trekt ook figuren aan die zich niet kunnen gedragen, maar dat staat in geen enkele verhouding tot de massa.

Dat moet aangepakt worden, de autoriteiten moeten daar op juiste wijze naar handelen. Maar verder verdient het in deze dagen helemaal niet de aandacht. Laten we nog even genieten van alles wat daar recht tegenover staat; het geluk, de blijdschap, de positiviteit.

Het is allemaal zo mooi, maar het kan niet bestaan zonder een stukje lelijkheid. Zo is het leven. Maar het glas is écht voor 99,9% vol deze dagen, die 0,1% zijn de moeite van het benoemen niet waard.



Ik wil geenszins de feestvreugde bederven en persoonlijk geniet ik volop maar antisemitisme mag nooit onbenoemd blijven. Dit hangt als een molensteen om de nek van Feyenoord en daar moet de club en de autoriteiten gewoon tegen optreden. Wat wegkijken, het kleinmaken of negeren doet weten we allemaal.



Inderdaad antisemitisme past helemaal niet bij Feijenoord en de stad Rotterdam, mischien verplichte geschiedenislessen over wat Rotterdamse Joden hebben betekent voor de club en stad!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Zo 14/05/2023 16:45 Feyenoord - Go Ahead Eagles [KAMPIOENSWEDSTRIJD]