Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Zo 14/05/2023 16:45 Feyenoord - Go Ahead Eagles [KAMPIOENSWEDSTRIJD]

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 14 mei 2023 om 09:55:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 13 mei 2023 om 23:41:

Weer 2 wedstrijden gestaakt. Gelukkig hangen de netten bij ons alleen houden die wel de plastic glazen en andere dingen tegen maar geen bier….


De KNVB heeft de plank mis geslagen en hanteert de regels veel te strak. Een plastic bekertje bier stelt niks voor.



Spel stil leggen totdat de gooier(s) verwijderd zijn uit het stadion en zet die gasten voor heel Nederland voor de camera.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 mei 2023 om 13:11:

30 jaar na de kampioenswedstrijd in Groningen met het cultteam van Van Hanegem.



En op de datum af exact 6 jaar geleden, worden we de 66e kampioen en onze 16e titel!

 

+1/-0

2 hours 42 minutes to go...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 14 mei 2023 om 14:04:

2 hours 42 minutes to go...



Voorbeschouwing van twee uur op ESPN, begint zo al. :pul

 

+1/-0

1 hour and 37 minutes to go...

 

+1/-0

Groningen vs Ajax definitief gestaakt. Gore vieze zwarte rookbommen op het veld. Ik houd een beetje mijn hart vast voor straks. Hoop dat iedereen zijn al dan niet dronken harses er bij houdt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 14 mei 2023 om 15:12:

Groningen vs Ajax definitief gestaakt. Gore vieze zwarte rookbommen op het veld. Ik houd een beetje mijn hart vast voor straks. Hoop dat iedereen zijn al dan niet dronken harses er bij houdt.



Zal wel niet gewoon een gigantisch feest, wat in Groningen gebeurt was aangekondigde geplande actie van de Z-Side tegen ajax de ideale wedstrijd daarvoor dan praat heel Nederland erover.

 

+1/-0

!!!HET KAMPIOENSELFTAL!!!!


vandaag, 14:11 27 reacties

Arne Slot heeft de elf namen voor de kampioenswedstrijd van Feyenoord tegen Go Ahead Eagles bekend gemaakt. De trainer kiest zoals verwacht voor Lutsharel Geertruida als vervanger van de geblesseerde Gernot Trauner. De Oostenrijker moet toekijken vanaf de tribune vanwege een blessure aan zijn knie.

Marcus Holmgren Pedersen is de rechtsback zondagmiddag om 16:45 uur in De Kuip. Verder zijn er geen aanpassingen gedaan aan het elftal van Feyenoord. Slot kiest ook tegen de nummer elf van de Eredivisie voor Igor Paixão aan de zijkant Hierdoor moet Alireza Jahanbakhsh wederom op de bank plaatsnemen bij de stadionclub.

Opstellingen
Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymański, Kökcü; Paixão, Gimenez, Idrissi.
Go Ahead Eagles: De Lange; Deijl, Kuipers, Idzes, Lidberg, Rommens, Adekanye, Willumsson, Blomme, Edvardsen, Amofa.

Wissels
Feyenoord: Marciano, Wellenreuther, Kasanwirjo, Rasmussen, Lopez, Bullaude, Timber, Taabouni, Dilrosun, Danilo, Jahanbakhsh, Milambo.
Go Ahead Eagles: Mulder, Plogmann, Fontan, Fernandes, Aventisian, Serra, Sow, Llansana, Saathof.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 14 mei 2023, 16:04:12.

 

+1/-0

1 hour and 4 minutes to go...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 14 mei 2023 om 15:40:

1 hour and 4 minutes to go...



Hartslag gaat nu wel omhoog. :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 mei 2023 om 15:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 14 mei 2023 om 15:40:

1 hour and 4 minutes to go...



Hartslag gaat nu wel omhoog. :B



Ben nog relatief rustig, maar komt nog wel:D

 

+1/-0

35 minutes to go...

 

+1/-0

Mooi Frank Arnesen altijd bescheiden, maar zo belangrijk in dit succes!

 

+2/-0

!!!15 MINUTES AND COUNTING!!!

 

+1/-0

Jongens uit de jeugd
Na twee seizoenen onder Slot waar veel spelers uit de eigen jeugd indruk hebben gemaakt, is het ook volgens de trainer een beloning op het succes in de opleiding. "Ik denk dat het sowieso bijzonder is dat er zoveel jeugdspelers in de basis staan bij een team dat bovenaan staat. Dus is dat ook het succes van Varkenoord, zoals er ook een aantal spelers zijn die we via scouting hebben binnengehaald. Succes heeft vele vaders, zoals dat zo mooi heet."

 

+1/-0

Holy Moly, wat een spandoek, groots.

 

+1/-0

KAMERADEN IK WENS JULLIE EEN HELE FIJNE KAMPIOENSWEDSTRIJD!:pul:feyenoord:kuip

 

+1/-0

15" 1-0: IDRISI!!!!

 

+1/-0

18" 2-0: SANTI AGO SANTI AGO GIMENEZ!!!!!

 

+1/-0

GA STAAN VOOR DE KAMPIOEN!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Zo 14/05/2023 16:45 Feyenoord - Go Ahead Eagles [KAMPIOENSWEDSTRIJD]