Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 5.927
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 31 maart 2023 om 15:53:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 31 maart 2023 om 12:56:
Feyenoord is momenteel druk bezig met het zoeken naar aanvallende versterking voor het komende seizoen, zo meldt 1908.nl vrijdagochtend. De 20-jarige talentvolle spits Ricardo Pepi staat hoog op het verlanglijstje van de Rotterdammers.
Bij Groningen de smaakmaker en nog maar 20 hehe toch een Mexicaan hé!
Een van de weinige eredivisiespelers die ik op zich best zie zitten. Pepi heeft een vrij lage xG maar schiet ongeveer het dubbele daarvan raak. Dat is ofwel enorm geluk hebben of grote kwaliteit bij het afmaken hebben, ik denk het laatste. Lijkt me een uitstekende tweede spits achter Gimenez en zeer passend in ons pressiespel.
Vrees alleen dat Pepi onhaalbaar is. Een ander alternatief is misschien een talent als Petar Ratkov. Of zo'n soort categorie spelers. Die kan je rustig achter Gimenez klaarstomen om de nieuwe eerste spits te worden.
Ik hoorde FTM overigens ook de naam Unnerstall laten vallen. De beste speler van Twente, die zie ik ook wel zitten als eerste keeper eerlijk gezegd.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 1.104
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 1.469
Reg.: 30 juni 2021
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 01 april 2023 om 07:56:
Als Bijlow zou vertrekken is Unnerstall een geweldige vervanger. Keepers gaan langer mee, dus als hij nu 32 is heb je nog zeker drie seizoenen een prima keeper. Daarnaast is het een ‘ervaringsvak’, je zou dus kunnen stellen dat hij zelfs nog een stap kan zetten.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 5.927
Reg.: 9 oktober 2019
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten