Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 14.402
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.683
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 25 februari 2026 om 00:34:
Schreuder zijn afkoopsom bedraagt 10 miljoen volgens Derksen lijkt me stug maar als dat waar is kunnen zowel ajax als Feyenoord dat nooit doen. Zegt wel wat over de ambities van Boekhoorn!
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.661
Reg.: 11 januari 2008
Voor mij is dit mijn favoriet, Kjetil Knutsen van FK Bodø/Glimt, zie ook de link hieronder.
https://www.ad.nl/voetbal/agressieve-speelstijl-en-opvallend-ritueel-bij-tegengoal-zo-zet-bod-glimt-de-champions-league-op-stelten~a6a67df3/?slug_rd=1link
Forumreacties: 2.392
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 25 februari 2026 om 16:39:
Voor mij is dit mijn favoriet, Kjetil Knutsen van FK Bodø/Glimt, zie ook de link hieronder.
https://www.ad.nl/voetbal/agressieve-speelstijl-en-opvallend-ritueel-bij-tegengoal-zo-zet-bod-glimt-de-champions-league-op-stelten~a6a67df3/?slug_rd=1link
Dit bericht is gewijzigd op 25 februari 2026, 17:21:22.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.661
Reg.: 11 januari 2008
Forumreacties: 17.167
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 25 februari 2026 om 16:39:
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Als de aanstelling van Kees van Wonderen een voorbode is van een trainerswissel, zet ik mijn geld op Paul Simonis. Het netwerk van de nieuwe TD is beperkt, maar met Simonis heeft hij 4 jaar gewerkt. Eerst was hij assistent bij Go Ahead, vervolgens is hij meegegaan naar Heerenveen.
Als Simonis in de tussentijd niet ergens anders tekent, lijkt hij mij de meest logische vervanger van van Persie.
Jørgen Kristensen
Fan van Feyenoord
Vak: Olympiatribune - C
Forumreacties: 1.668
Reg.: 4 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 27 februari 2026 om 06:54:
Als de aanstelling van Kees van Wonderen een voorbode is van een trainerswissel, zet ik mijn geld op Paul Simonis. Het netwerk van de nieuwe TD is beperkt, maar met Simonis heeft hij 4 jaar gewerkt. Eerst was hij assistent bij Go Ahead, vervolgens is hij meegegaan naar Heerenveen.
Als Simonis in de tussentijd niet ergens anders tekent, lijkt hij mij de meest logische vervanger van van Persie.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Ik weet het football transfers moet je niet al te serieus nemen voor wat het waard is.
Tomasson wíl wel
Het genoemde medium komt daarom op de proppen met de naam van Jon Dahl Tomasson: “De Deense oud-spits is clubloos sinds hij in oktober 2025 werd ontslagen als bondscoach van Zweden. Hoewel een eerdere overstap naar RSC Anderlecht onlangs afketste, zijn de lijnen met Rotterdam nog steeds kort. Dat heeft ook te maken met het feit dat zijn zoon, Luca Dahl Tomasson, onlangs zijn contract bij de Feyenoord Academy verlengde tot medio 2028.”
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 1.137
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 02 maart 2026 om 16:13:
Heb geen vertrouwen in Tomasson. Geen geweldige voetballer, geen geweldige trainer.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 maart 2026 om 02:22:
JDT heeft veel meer ervaring als trainer ook assistent van Peter Bosz geweest bij Vitesse twee keer kampioenschap in Zweden.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Van Persie was een geweldige voetballer, en is geen geweldige trainer. Hij was als speler een eigenwijs stuk vreten, en inmiddels mag je concluderen dat hij als trainer niet veranderd is.
Dat hoeft niet altijd slecht te zijn, maar dan moet het wel werken. En dat doet het niet. Feyenoord is alleen maar slechter gaan voetballen, en van Persie weigert iedere concessie en hulp. Dit is onhoudbaar.
Telkens wordt zijn onervarenheid erbij gehaald, maar inmiddels mogen we toch wel concluderen dat dit structureel is? De enige ontwikkeling die ik zie, is een neerwaartse spiraal.
Je kunt van Tomasson heel veel zeggen, maar hij heeft als trainer veel meer ervaring dan van Persie. Ik denk dat er niet heel veel voor nodig is om met dit Feyenoord weer enige progressie te boeken. Als Tomasson spelers op hun plek zet waar ze tot hun recht komen, de manier van voetballen niet te ingewikkeld maakt en ze vertrouwen geeft; dan denk ik dat de ploeg best aardig kan voetballen.
Alles beter dan op deze manier blijven doormodderen...
Dit bericht is gewijzigd op 3 maart 2026, 09:18:12.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 03 maart 2026 om 09:12:
Van Persie was een geweldige voetballer, en is geen geweldige trainer. Hij was als speler een eigenwijs stuk vreten, en inmiddels mag je concluderen dat hij als trainer niet veranderd is.
Dat hoeft niet altijd slecht te zijn, maar dan moet het wel werken. En dat doet het niet. Feyenoord is alleen maar slechter gaan voetballen, en van Persie weigert iedere concessie en hulp. Dit is onhoudbaar.
Telkens wordt zijn onervarenheid erbij gehaald, maar inmiddels mogen we toch wel concluderen dat dit structureel is? De enige ontwikkeling die ik zie, is een neerwaartse spiraal.
Je kunt van Tomasson heel veel zeggen, maar hij heeft als trainer veel meer ervaring dan van Persie. Ik denk dat er niet heel veel voor nodig is om met dit Feyenoord weer enige progressie te boeken. Als Tomasson spelers op hun plek zet waar ze tot hun recht komen, de manier van voetballen niet te ingewikkeld maakt en ze vertrouwen geeft; dan denk ik dat de ploeg best aardig kan voetballen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 03 maart 2026 om 09:12:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 27 februari 2026 om 06:54:
Forumreacties: 4.079
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
https://1908.nl/artikelen/van-persie-hanteert-les-van-ferguson-bij-ueda-ik-vond-het-prettig-dat-ik-toen-altijd-speelde?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&u
tm_campaign=Headliner.nl
Voor de speler is het heerlijk , voor degene die erachter zit en op het moment meer presteert afschuwelijk natuurlijk.
Is ook nog al een verschil een speler als v Persie in zijn man u tijd en een Ueda.
Heeft die dat verdiend dan al?
En leuk dat hij de spits zo behandeld maar de rest van het team dan?
Misschien is spitsen trainer meer zijn ding...
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Robin van Persie