Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Robin van Persie

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 11 januari 2026 om 19:50:

Danny Buys pakt met een verdedigende tactiek een punt tegen GAE. Trainer met veel ervaring, die een aanpassing durft te doen.

Kees dat meen je toch niet echt mag ik hopen ,ik zeg Mario Pusic dit jaar afmaken

+1/-0

Ja eerlijk is eerlijk... RvP heeft Steijn een aantal keer op de bank gezet.... Wachten tot die ontploft inderdaad....

+1/-0

Heb je deze week leuke bekerwedstrijden zit Feyenoord er niet eens meer bij. Wat een ongelooflijk kut seizoen kan me niet 1 legendarische wedstrijd onder RVP voor de geest halen..

+1/-0

Ik reageer op een eerdere posting van mijzelf:

Zou hake niet een beetje onder de indruk zijn van de geweldige voetballer Van Persie, die het als trainer niet aan de praat krijgt?
Heeft deze man nog wel enige invloed als RvP weg zou zijn???

Ik heb geen idee wat de inbreng is van een assistent/trainer. Maar naar aanleiding van de posting van Marc A. die aangaf wat voorheen de prestaties waren van Hake, geeft het mij toch te denken. Als assistent-trainer heb je dus geen enkele invloed op het spel, de tactiek of wat dan ook. Dat Hake wellicht naar de ICT/afdeling overgeplaatst moet worden (dank voor deze opmerking Socrates) geeft volgens mij aan dat de assistent-trainer inderdaad (in dit geval) een lulletje rozewater is. Ik ben benieuwd dat als RvP ontslagen wordt en het seizoen zou voortgezet worden met Hake. Zou dit dan toch (ook) een oplossing kunnen zijn???

+1/-0

Het is verschillend Slot had blindelings vertrouwen in zijn assistenten Pusic en Hulshoff gaf ze veel verantwoordelijkheid. De Wolf hielden ze er alleen bij voor tja ik weet niet waarvoor.
Overigens valt Reijnen me ook flink tegen niet alleen Hake. Mischien moet je de nieuwe trainer wel zijn eigen staf helemaal laten samenstellen deed Farioli ook die bracht stuk of 7 mensen die hij vertrouwt mee.

+1/-0

De naam Schreuder is al verschillende keren voorbij gekomen. Ik zou er geen bezwaren tegen hebben voor zo als het er nu uitziet.

Maar Slot ligt nadrukkelijk onder vuur bij de achterban van Liverpool. Ik wil nergens op vooruitlopen, maar indien hij zijn conge krijgt, een vertrouwd nest bieden zou niet verkeerd zijn.

Maar ja, dit alles is wishfull thinking. We zullen wel weer op een deceptie afstormen...

+1/-0

Sobat schreef op 18 januari 2026 om 00:01:

De naam Schreuder is al verschillende keren voorbij gekomen. Ik zou er geen bezwaren tegen hebben voor zo als het er nu uitziet.

Maar Slot ligt nadrukkelijk onder vuur bij de achterban van Liverpool. Ik wil nergens op vooruitlopen, maar indien hij zijn conge krijgt, een vertrouwd nest bieden zou niet verkeerd zijn.

Maar ja, dit alles is wishfull thinking. We zullen wel weer op een deceptie afstormen...

Spelers moeten ook eens hun verantwoordelijkheid nemen je kan veel over RVP zeggen, maar als speler verzaakte hij nooit!

+1/-0

Schreuder kan, maar hij speelt 3-4-3. Feyenoord is 4-3-3 gewend. Toen Priske dat wilde veranderen was de wereld te klein.

+1/-0

kees592 schreef op 18 januari 2026 om 10:07:

Schreuder kan, maar hij speelt 3-4-3. Feyenoord is 4-3-3 gewend. Toen Priske dat wilde veranderen was de wereld te klein.

Publiek past zich maar aan, vaak winnen is de beste remedie tegen dit soort kritiek. Uiteindelijk gaat het om de spelprincipes, Priske's 3-4-3 bleek verdedigender dan die van Schreuder.

+1/-0

Peter Bosz wordt niet vaak genoemd maar zou wel een stunt zijn. :D

+1/-0

RvP doet na afloop van de overwinning alsof alle problemen in één klap zijn opgelost. Natuurlijk ben ik blij met de winst, maar laten we wel realistisch blijven: het was tegen Sturm Graz, een club met een begroting die een kwart tot een vijfde is van die van ons. Niet winnen zou pas echt schandalig zijn geweest.

Zo’n overwinning hoort de norm te zijn, geen reden om het te presenteren als een uitzonderlijke prestatie.

"van Persie ziet frisse, nieuwe start bij Feyenoord..." wat een lulkoek zeg.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 23 januari 2026 om 09:39:

RvP doet na afloop van de overwinning alsof alle problemen in één klap zijn opgelost. Natuurlijk ben ik blij met de winst, maar laten we wel realistisch blijven: het was tegen Sturm Graz, een club met een begroting die een kwart tot een vijfde is van die van ons. Niet winnen zou pas echt schandalig zijn geweest.

Zo’n overwinning hoort de norm te zijn, geen reden om het te presenteren als een uitzonderlijke prestatie.

"van Persie ziet frisse, nieuwe start bij Feyenoord..." wat een lulkoek zeg.

En die lui hadden sinds november al niet meer gespeeld.

+1/-0

Arne come back !

+1/-0

https://1908.nl/artikelen/van-persie-ik-ben-geen-opgever-en-zal-blijven-strijden-voor-de-club?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_
campaign=Headliner.nl

Ah gelukkig hij heeft wel het beste met Feyenoord voor...
Als je echt zo denkt dat vertrek je zelf.
Wat heeft opgeven te maken met het beste voor Feyenoord?

Ook richting de supporters toonde Van Persie begrip. "Ik weet hoe het werkt en ik begrijp dat de supporters teleurgesteld zijn. Dat is terecht. We hebben met elkaar denk ik een goed plan gemaakt, maar dat is niet goed uitgekomen vandaag."

Hij ziet het ook gewoon echt niet.

+1/-0

Vreselijke persconferentie Van Persie hij betrekt alles opzich zelf kritiek voelt hij als een persoonlijke aanval dit wordt nooit wat Erwin Koeman stapte tenminste zelf op.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Robin van Persie