Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Robin van Persie

Deze normale topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16

:B

Het doorgaans goed ingevoerde X-account WFCGroningen meldt ondertussen dat een andere buitenlander topkandidaat is om Van Persie op te volgen: Sébastien Pocognoli.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 juni 2026, 22:06:06.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 juni 2026 om 22:00:

Het doorgaans goed ingevoerde X-account WFCGroningen meldt ondertussen dat een andere buitenlander topkandidaat is om Van Persie op te volgen: Sébastien Pocognoli.

Hopelijk hebben ze een beter idee. Hij is nog groener dan RvP. Ervaring heeft Feyenoord nodig en rust in de tent.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 07 juni 2026 om 20:47:

Oliver Glasner genoemd als opvolger
Driessen werd de afgelopen dagen getipt over de 51-jarige Oliver Glasner als mogelijke opvolger. "De naam is best wel verrassend, maar het zou mij niet verbazen als hij heel succesvol kan worden voor Feyenoord. Hij heeft het geweldig gedaan bij Crystal Palace. Hij heeft met een middelmatige selectie de Community Shield, Conference League en FA Cup gewonnen. Feyenoord is voor hem ook een mooie uitdaging, omdat ze in de Champions League spelen."

Of Glasner nog haalbaar is, moet blijken, want hij is al langere tijd topkandidaat om de nieuwe trainer van AC Milan te worden. "Als er met Glasner een lijntje wordt gelegd en hij ziet het zitten, dan zou dat een heel goede keuze zijn. Ik kan me voorstellen dat iedereen Slot terug wil, maar ik denk niet dat dat een goede keuze is. Voor hem komen er nog wel mooie uitdagingen langs. Hij is twee jaar weg bij Feyenoord en iedereen verwacht nu hetzelfde, maar dat gaat niet lukken."

Zou wat zijn. 56 Na Happel weer een Oostenrijkse trainer. Klein geloel :B

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 07 juni 2026 om 22:18:

Hopelijk hebben ze een beter idee. Hij is nog groener dan RvP. Ervaring heeft Feyenoord nodig en rust in de tent.

Zelfde leeftijd als Rigaux 38 tijd voor deze generatie en wat hij met Union gedaan heeft erg knap hoor vraag maar aan Twente PSV en ajax.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 07 juni 2026 om 22:25:

Dn_Kraaij schreef op 07 juni 2026 om 22:18:

Zelfde leeftijd als Rigaux 38 tijd voor deze generatie en wat hij met Union gedaan heeft erg knap hoor vraag maar aan Twente PSV en ajax.

Rigaux vind ik ook te jong voor deze functie. Al helemaal als er 2 komen in een staf functie.

Als assistent achter een ervaren man prima en hem dan na jaar of 4 doorschuiven.

+1/-0

Nou, die evaluatie heeft niet eens een week geduurd.
Geen woorden, maar daden!

Waar doet me dat aan denken? :B

+1/-0

Ivan Leko (g)een optie voor Feyenoord

https://www.voetbalbelgie.be/artikel/ivan-leko-feyenoordlink

+1/-0

Sobat schreef op 07 juni 2026 om 22:36:

Nou, die evaluatie heeft niet eens een week geduurd.
Geen woorden, maar daden!

Waar doet me dat aan denken? :B

Advocaat Pot en Janssen hebben volgens mij Eenhoorn gisteren het laatste zetje gegeven om nu al in tegrijpen.

+1/-0

Knakkie schreef op 07 juni 2026 om 22:19:

Marc Acardipane schreef op 07 juni 2026 om 20:47:

Oliver Glasner genoemd als opvolger
Driessen werd de afgelopen dagen getipt over de 51-jarige Oliver Glasner als mogelijke opvolger. "De naam is best wel verrassend, maar het zou mij niet verbazen als hij heel succesvol kan worden voor Feyenoord. Hij heeft het geweldig gedaan bij Crystal Palace. Hij heeft met een middelmatige selectie de Community Shield, Conference League en FA Cup gewonnen. Feyenoord is voor hem ook een mooie uitdaging, omdat ze in de Champions League spelen."

Of Glasner nog haalbaar is, moet blijken, want hij is al langere tijd topkandidaat om de nieuwe trainer van AC Milan te worden. "Als er met Glasner een lijntje wordt gelegd en hij ziet het zitten, dan zou dat een heel goede keuze zijn. Ik kan me voorstellen dat iedereen Slot terug wil, maar ik denk niet dat dat een goede keuze is. Voor hem komen er nog wel mooie uitdagingen langs. Hij is twee jaar weg bij Feyenoord en iedereen verwacht nu hetzelfde, maar dat gaat niet lukken."

Zou wat zijn. 56 Na Happel weer een Oostenrijkse trainer. Klein geloel :B

Oostenrijkers populair in Rotterdam behalve eentje tussen 40-45 :B

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 16 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Robin van Persie