Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:
Geen lid meer
Geen lid meer
Uit: Middelburg
Vak: -
Forumreacties: 3.924
Reg.: 6 november 2005
Favoriete opstelling: geen
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Geen lid meer
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 22:52:
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 05 april 2023 om 22:43:
Business as usual. Normale Feyenoord-Ajax uitslag, abnormale wedstrijdverloop met dank aan de 10% criminele, dronken en doorgesnoven psychopaten onder de ‘supporters’. Voor mij is de lol er effe af. Moet nog zien hoe dit gaat doorwerken in de competitie.
Denk dat het voor seizoen wel meevalt, maar dit is gewoon een zwarte dag en Slot moet dit zeer krachtig veroordelen.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 23:04:
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 05 april 2023 om 23:00:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 22:52:
Business as usual. Normale Feyenoord-Ajax uitslag, abnormale wedstrijdverloop met dank aan de 10% criminele, dronken en doorgesnoven psychopaten onder de ‘supporters’. Voor mij is de lol er effe af. Moet nog zien hoe dit gaat doorwerken in de competitie.
Denk dat het voor seizoen wel meevalt, maar dit is gewoon een zwarte dag en Slot moet dit zeer krachtig veroordelen.
Hij heeft ook een gezin hè…
Het is bar en boos in Nederland bij zoveel clubs minister v justitie reageert goed maar justitie doet er weinig aan.
Geen lid meer
Ik heb dit ook in de Hooligans topic geplaatst, maar om wat er gebeurd is wil ik het hier ook nog een keer herhalen...
Dus sorry dat er een dubbele post is...
Ik wil een heel duidelijk statement maken vanavond...
Vanavond hebben wij niet alleen verloren van de tegenstander, maar vanwege 1 idioot in VAK Z en een groep op de noordzijde hebben wij op alle mogelijke manieren binnen heel Feyenoord van onszelf verloren...
Ik wil bij deze ook echt een serieuze oproep naar de directie van Feyenoord doen:
Komende klassieker Noordzijde én vak Z LEEG.
Waarbij de vakken "geschorst worden" en dus het stadion ook niet "omgedraaid" wordt.
Dit raakt voor 75% de goede mensen, maar er moet een keer keihard ingegrepen worden...
Supporters dienen 1,5 uur VOOR DE WEDSTRIJD in het stadion te zijn, daarna gaat het gebied om de Kuip op slot en kom je er niet meer in.
Feyenoord dient alle kosten volledig zelf op te hoesten en te verhalen op de mensen die hierin de oorzaak zijn, zover mogelijk.
Gaat het nog 1 keer mis: 5 jaar LEEG STADION bij de klassieker.
Dit kost de club MINIMAAL 1,5 MILJOEN per klassieker.
Dan zal het terrein om De Kuip in een gebied van 2-5 kilometer volledig worden afgesloten INCLUSIEF VARKENOORD!
Er is nu echt een grens te veel te vaak overschreden en er moet echt nu een keer kei en keihard ingegrepen worden.
Ik ben hier echt dood en dood ziek van, ik ben er echt ook helemaal klaar mee.
In 1 avond haal je het hele goede gevoel van een een SUPER SEIZOEN weg, alles weg klaar.
We hebben een legioen wat het mooiste van heel Nederland kan zijn, kwa sfeer, steun een echte twaalfde man...
Helaas op avonden als deze schaam ik me echt heel diep dat ik Feyenoord supporter ben en we dit soort idioten in ons midden hebben, die zichzelf ook nog geweldig vinden ook daarna...
Helaas is dit ook een afspiegeling van de maatschappij, mensen houden hun hoofd er niet meer bij.
Laatst werd ik bijna aangereden, toen ik er wat van zei "moest ik m'n bek houden".
Gisteren werd ik bij ons in het dorp bij de Jumbo bijna ondersteboven gereden door een elektrische step van een 13 jarige pubertje...
Zijn reactie: Ik kom uit ********* dus ik ben lomp...
Geen greintje respect meer tonen, vriendjes vonden het ook nog geweldig ook...
Ik ben hier helemaal klaar mee, waar gaan we naartoe als maatschappij?
Is dit nu wat wij willen? Een maatschappij waarin we totaal geen enkel respect meer tonen voor elkaar?
Waarin we het normaal vinden dat als jij iets fout doet, daarop wordt aangesproken, je het normaal vindt om dan diegene te gaan bedreigen of uit te schelden?
Zoals John al zei vanavond: HOUDT JE KOP ER BIJ!
Ik ben niet snel sprakeloos, maar ik heb hier echt geen woorden meer voor...
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 825
Reg.: 6 juli 2007
Maar de wedstrijd verder 'an sich', waarom ga je mee in het provoceren, treineren, vertragen van Ajax.
Hierdoor geef je de wedstrijd uit handen, zeker na dat gegooi in die hoek. Want het was niet één aansteker, maar diverse en nog meer...
De wedstrijd verlies je dus van jezelf en je 'supporters'.
Zo blij dat het niet een competitiewedstrijd was. En daarbij, ik denk dat Roma het nu ook wel weet hoe de wedstrijd(en) in te gaan...
Eigen schuld, dikke bult, kijk maar naar de expected goals en verdere statistieken.I
Enfin, op naar zondag voor weer drie punten!
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 23:28:
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 05 april 2023 om 23:20:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 23:04:
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 05 april 2023 om 23:00:
Hij heeft ook een gezin hè…
Het is bar en boos in Nederland bij zoveel clubs minister v justitie reageert goed maar justitie doet er weinig aan.
Wat moet Justitie doen? De wet die er nu ligt biedt te weinig handvatten om daadkrachtig op te treden, justitie zelf komt om in het werk en op de politie wordt al 40 jaar bezuinigd.
Snap ik ik heb ook niet direct de oplossing roepen om strenger straffen is ook makkelijk. In Engeland gebeurt zelden nog wat in de stadions, mischien moeten ze toch daar in de leer gaan.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Halve Finale beker: Feyenoord - Ajax