Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Halve Finale beker: Feyenoord - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

John de Wolf gaat De Kuip toespreken.

Duidelijke taal: GEBRUIK JE KOP EN BLIJF ACHTER HET TEAM STAAN!

GOED GESPROKEN JOHNY!

 

+2/-0

STEWARDS GAAN HET VAK IN OM MOGELIJK DIE GAST OP TE PAKKEN!

 

+1/-0

SPELERS KOMEN WEER HET VELD OP: GEEN WISSELS!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 05 april 2023 om 22:00:

SPELERS KOMEN WEER HET VELD OP: GEEN WISSELS!



Jammer. Gemiste kans.

 

+1/-0

Deze gaan we niet winnen, ik zie dit deze keer echt niet meer goed komen, wordt eerder 1-3....

 

+1/-0

Echt nog fluiten ook dat Klaasen gaat zitten.... Echt schandalig...

Ik zou juist zelfs applaudisseren om toch respect te tonen...

 

+1/-0

Wat die Klaasen nu weer doet, is natuurlijk ook weer belachelijk.

 

+1/-0

Wissels (4/5):

Bullaude --> Alireza
Kassanwirjo --> Trauner
Paixao --> Pedersen
Danilo --> Szymanski

 

+1/-0

Dit is klaar jongens, dit gaat hem niet meer worden....

 

+1/-0

UPDATE AANSTEKER GOOIER: POLITIE PAKT VERDACHTE OP IN DE KUIP VOOR GOOIEN AANSTEKER!

 

+2/-0

Wissel (5/5):

Dilrosun --> Idrissi

 

+1/-0

De dubbel was leuk geweest, zonde dit, zelf weggegeven.

 

+1/-0

WITTE WISSEL (1/1):

Lopez --> Hartman (hoofdblessure)

 

+1/-0

ROOD 020: TAYLOR

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 05 april 2023 om 22:20:

UPDATE AANSTEKER GOOIER: POLITIE PAKT VERDACHTE OP IN DE KUIP VOOR GOOIEN AANSTEKER!



Lekker vast zetten voor zware mishandeling klootzak en kost Feyenoord de wedstrijd imo.

 

+1/-0

Business as usual. Normale Feyenoord-Ajax uitslag, abnormale wedstrijdverloop met dank aan de 10% criminele, dronken en doorgesnoven psychopaten onder de ‘supporters’. Voor mij is de lol er effe af. Moet nog zien hoe dit gaat doorwerken in de competitie.

 

+2/-0

Er staan op de socials filmpjes van één of andere dj die voor de wedstrijd lekker staat te hamassen op het podium. Wat een bende is het bij onze mooie club.

Dit bericht is gewijzigd op 5 april 2023, 23:01:03.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 april 2023 om 22:43:

Business as usual. Normale Feyenoord-Ajax uitslag, abnormale wedstrijdverloop met dank aan de 10% criminele, dronken en doorgesnoven psychopaten onder de ‘supporters’. Voor mij is de lol er effe af. Moet nog zien hoe dit gaat doorwerken in de competitie.



Denk dat het voor seizoen wel meevalt, maar dit is gewoon een zwarte dag en Slot moet dit zeer krachtig veroordelen.

 

+1/-0

Zo dom en onnodig dit, nu winnen zij hem en dan heb je nog kans dat het ze in de competitie net ff dat zetje geeft waardoor ze er nog in gaan geloven. Als het ons dan een paar keer tegen zit kan het nog spannend worden. Allemaal omdat 1 ventje zich totaal niet kan beheersen, triest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 22:52:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 april 2023 om 22:43:

Business as usual. Normale Feyenoord-Ajax uitslag, abnormale wedstrijdverloop met dank aan de 10% criminele, dronken en doorgesnoven psychopaten onder de ‘supporters’. Voor mij is de lol er effe af. Moet nog zien hoe dit gaat doorwerken in de competitie.



Denk dat het voor seizoen wel meevalt, maar dit is gewoon een zwarte dag en Slot moet dit zeer krachtig veroordelen.



Hij heeft ook een gezin hè…

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Halve Finale beker: Feyenoord - Ajax