Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Halve Finale beker: Feyenoord - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Boskamp haalt uit
Jan Boskamp is niet te spreken over het gedrag van enkele supporters in De Kuip. Vandaag is duidelijk geworden dat er 25 aanhoudingen zijn verricht. ''Als je met aanstekers naar het hoofd van een speler gooit, dan hoor je thuis in een inrichting", vertelt de oud-Feyenoorder in Het Nieuwsblad. "Dan ben je niet goed bij je hoofd. En die anti-Joodse gezangen... dat is echt het laagste van het laagste. Dat ze die gasten maar eens een lesje geschiedenis geven.''

''Dat stelletje randdebielen helpt mijn club helemaal naar de klote. We hadden al niet de beste reputatie en dit maakt het alleen maar erger. Niet alleen die mafketel die Klaassen heeft geraakt, maar ook de anderen die met projectielen hebben gegooid", vervolgt de oer-Feyenoorder, die altijd nog de pest in zijn lijf heeft. "Opsporen en een levenslang stadionverbod geven. Zulke mensen horen niet thuis in De Kuip. Wat zeg ik? In geen enkel voetbalstadion

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ja, dit artikel verwoordt het goed

 

+1/-0

Waterreus pleit voor keiharde aanpak: 'Dan maar geen titel voor Feyenoord'

De 'mening' waarvan je wist dat die ging komen... :dood

Ik had hem alleen uit de Telegraaf-hoek verwacht.

Zou Waterreus zélf doorhebben dat méér dan de helft van alles wat hij de afgelopen tijd opmerkt over Feyenoord, voort komt uit pure afgunst en frustratie...

Waar was dit pleidooi toen de keeper van Sevilla werd aangevallen in het Phillips stadion door een doorgesnoven onverlaat?! Dan maar geen kampioen; heeft hij door dat het hier helemaal geen competitiewedstrijd betrof?!

Hij benoemt voor de vorm ook MVV nog even, want daar gaat het ook nog weleens mis. Maar eigenlijk is het gewoon een paniekreactie, gevoed uit zijn geestelijke onvermogen te accepteren dat Feyenoord dit seizoen de onderlingen verhoudingen tussen de Top-3 zoals hij die ervaart op zijn kop heeft gezet.

Wat een patient...

 

+1/-0

Waterreus verdient het om volledig genegeerd te worden. Al jaren volslagen onzin, ook over andere thema's of clubs. Beter om zijn berichten hier ook niet te plaatsen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 12 april 2023 om 09:58:

Waterreus verdient het om volledig genegeerd te worden. Al jaren volslagen onzin, ook over andere thema's of clubs. Beter om zijn berichten hier ook niet te plaatsen.



Je hebt helemaal gelijk, dit topic moet ook eigenlijk zo snel mogelijk wegzakken en verdwijnen uit ons beeld en onze gedachten.

Maar ik vind dit zo'n bizar bericht, daar wilde ik toch nog iets over kwijt...

 

+1/-0

Maar je hebt het wel mooi verwoord, Middenveldert, waarvan akte!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 12 april 2023 om 09:58:

Waterreus verdient het om volledig genegeerd te worden. Al jaren volslagen onzin, ook over andere thema's of clubs. Beter om zijn berichten hier ook niet te plaatsen.



Waterreus had als keeper al bloedhekel aan Feyenoord 1 vd weinige psv spelers. :B

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Halve Finale beker: Feyenoord - Ajax