Uit: Middelburg
Vak: -
Forumreacties: 3.924
Reg.: 6 november 2005
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Feyenoord-PEC Zwolle
Man van de Wedstrijd Fortuna Sittard-Feyenoord: -
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 06 april 2023 om 01:04:
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 06 april 2023 om 00:16:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 23:28:
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 05 april 2023 om 23:20:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 23:04:
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 05 april 2023 om 23:00:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 22:52:
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 05 april 2023 om 22:43:
Business as usual. Normale Feyenoord-Ajax uitslag, abnormale wedstrijdverloop met dank aan de 10% criminele, dronken en doorgesnoven psychopaten onder de ‘supporters’. Voor mij is de lol er effe af. Moet nog zien hoe dit gaat doorwerken in de competitie.
Denk dat het voor seizoen wel meevalt, maar dit is gewoon een zwarte dag en Slot moet dit zeer krachtig veroordelen.
Hij heeft ook een gezin hè…
Het is bar en boos in Nederland bij zoveel clubs minister v justitie reageert goed maar justitie doet er weinig aan.
Wat moet Justitie doen? De wet die er nu ligt biedt te weinig handvatten om daadkrachtig op te treden, justitie zelf komt om in het werk en op de politie wordt al 40 jaar bezuinigd.
Snap ik ik heb ook niet direct de oplossing roepen om strenger straffen is ook makkelijk. In Engeland gebeurt zelden nog wat in de stadions, mischien moeten ze toch daar in de leer gaan.
Omdat ze daar na Heizel en Hillsborough eem keiharde voetbalwet hebben in kunnen voeren. Hier is het lachwekkend. Denk maar aan die debiel bij PSV, die had een stadionverbod....
Ook internationaal was het altijd problemen met de Firms of met het nationaal team, er gebeurt nog steeds wel wat af en toe zoals in 2021 tussen Leicester City en Napoli fans in de Europa League.
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.924
Reg.: 6 november 2005
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 06 april 2023 om 07:51:
Ik hou mijn hart vast voor het tweeluik tegen Roma, er hoeft maar dit te gebeuren of we kunnen de CL, en dus de sloot geld, wel vergeten.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.177
Reg.: 9 april 2019
Feyenoord heeft verloren door twee momenten van onachtzaamheid. Twee situaties die een opéénvolging waren van miscommunicatie en onhandigheden. Speler die bovenop elkaar botsen. Een bal die net verkeerd valt. Ik ben in zekere zin blij dat dit niet in de competitie gebeurt, waar nu de aandacht op kan. Die titel is het allerbelangrijkste.
Feyenoord was daarnaast niet in staat de tegenstander zodanig onder druk te zetten, de druk die het team normaliter weet te ontwikkelen bleef achterwege. Dat kwam door het spel van Ajax, maar vooral door toedoen van het Legioen. Dat idiote gedrag van een aantal patiënten in het stadion heeft Feyenoord uit haar spel gehaald.
Nee, dan ben je echt bezig met je club steunen. Eikels.
Ik heb hier in een ander topic al wat over gezegd. Hier sluit ik af door te stellen dat ik prima ermee kan leven dat Ajax door is naar de finale. En dat mogen de supporters die het verkloot hebben zichzelf aanrekenen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.698
Reg.: 30 januari 2014
Alles is al gezegd over deze wedstrijd. Het is een inktzwarte avond geweest voor Feyenoord, met alle gevolgen van dien.Dit moet door alle Feyenoorders hard veroordeeld worden, want de grens is zwaar overschreden.
Wat ook zwaar veroordeeld moet worden is het 'gehamas' dat duidelijk te horen was en wat voor de wedstrijd door een of andere ingehuurde snuif "artiest" werd gestimuleerd. Nu ben ik altijd de eerste geweest die zei dat het gericht is tegen de club Ajax en de identiteit die deze club zichzelf heeft aangemeten, ik geloof niet dat de meeste mensen echt antisemitisch zijn, maar het is in alle opzichten fout en onwenselijk gedrag en het zal gewoon een keer moeten stoppen. Dat zij zich als jodenclub zien, so be it. Wij zijn de club van het volk, dus voor iedereen. Ook voor de joden, waarvan wij er voor de Tweede Wereldoorlog meer hadden dan Ajax. Ik hoop dat de club zich hier ook fel tegen uitspreekt en die "artiest" aansprakelijk stelt.
Ik hoop overigens niet dat deze wedstrijd nog verdere gevolgen gaat hebben voor de titelstrijd, maar als we die onverhoopt nog zouden verliezen dan hebben het volledig aan onszelf te wijten. En mocht Arne Slot het voor gezien houden, dan zou dit best ook eens een reden geweest kunnen zijn. Geen normaal mens wil zich hiermee afficheren.
Uit: Limburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.032
Reg.: 6 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 06 april 2023 om 11:02:
Heb slecht geslapen, voor hetzelfde geldt raak je ook eigen spelers hopelijk komt er wel enigzins het besef dat het gister tever ging al zullen sommigen ook wel trots zijn dat de beelden de wereld over zijn gegaan.
Forumreacties: 16.799
Reg.: 2 januari 2007
Zwaar overtrokken. Natuurlijk je mag geen troep op het veld gooien. Maar dat incident bij PSV met die keeper was veel erger dan dit. Het beeld van die bebloede lelijke kop van Klaassen doet het erger lijken dan het is.
Dit gedoe leidt bovendien af van dat wanstaltige gedrag van die Ajaksieden die werkelijk alleen maar op de grond hebben gelegen. Wat een laffe kutploeg is dat. En het leidt ook af van het feit dat ze eigenlijk 1 kans hebben gekregen (waar de tweede uit viel) maar twee goals scoorden.
Ik ben er goed ziek van. En oh ja: voor degenen die nu gaan stellen dat ik dat gooien van die troep goedpraat, dat doe ik dus niet.
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 06 april 2023 om 13:45:
Zwaar overtrokken. Natuurlijk je mag geen troep op het veld gooien. Maar dat incident bij PSV met die keeper was veel erger dan dit. Het beeld van die bebloede lelijke kop van Klaassen doet het erger lijken dan het is.
Dit gedoe leidt bovendien af van dat wanstaltige gedrag van die Ajaksieden die werkelijk alleen maar op de grond hebben gelegen. Wat een laffe kutploeg is dat. En het leidt ook af van het feit dat ze eigenlijk 1 kans hebben gekregen (waar de tweede uit viel) maar twee goals scoorden.
Ik ben er goed ziek van. En oh ja: voor degenen die nu gaan stellen dat ik dat gooien van die troep goedpraat, dat doe ik dus niet.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 06 april 2023 om 15:38:
(...)Hoop dat we zondag de ellende een beetje van ons af kunnen schudden. Maar ik wil actie van onze directie. Nee, die kunnen het niet alleen, maar laat ze maar eens beginnen. Kloese voor de camera: niets vergoeilijken, niets van dat een beetje grimmig wel kan, niet bang zijn. Keihard veroordelen en uitleggen welke consequenties er zijn als het weer gebeurt. Daarmee leg je ook verantwoordelijkheid bij de vakken zelf. We moeten elkaar corrigeren en niet wegkijken/weglachen als een mongool weer wat gooit. En flikker op met no pyro no party. Het verstoort gvd het begin van de wedstrijd, het is gevaarlijk en het stoot ons uit alle Europese toernooien.
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 06 april 2023 om 16:39:
Zal wel nooit gebeuren, maar eigenlijk zouden we tegen RKC een spandoek moeten uitrollen met excuses daarop aan Klaassen. Gewoon de vlucht naar voren, laten zien dat de meerderheid dit niet steunt en niet pikt. Krijg je ook weer een stuk van de publieke sympathie terug.
Als het maar niet bij deze slappe voorspelbare reactie blijft van de FSV.
De Feijenoorder neemt afstand van wangedrag ‘gooien naar het veld’
Redactie
Redactie
FSV De Feijenoorder wil nadrukkelijk afstand nemen van het belachelijke gedrag van enkele mensen die vandaag in het stadion aanwezig waren.
Rivaliteit hoort erbij, zeker in een wedstrijd als deze, maar het gooien van voorwerpen richting het veld en het lichamelijk verwonden van staff en/of spelers keuren wij ten zeerste af. Zoals John al zei; gebruik je verstand!
Geen lid meer
Voor degenen die het incident gisteren bagatelliseren door gedrag van 020 spelers of wat dan ook: Je doet zoiets gewoon niet!
Het is voetbal, geen invasie van Poetin...
Als je dingen wil gooien en wil laten uitlokken en het nog ergens logisch/normaal vindt, dan ga je maar lekker naar Oekraïne of zo, daar zoeken ze nog mensen die het leuk vinden om idioot te spelen.
Ik weet niet hoe jullie gevoel is maar voor mij is de lol er nu helemaal af. Misschien komt dat wel weer een beetje terug in de komende dagen maar voor nu is het positieve gevoel helemaal weg. In een klap overheerst de negativiteit rondom onze club veroorzaakt door een deel van het legioen willens en wetens de boel verziekt. Voor de wedstrijd de een of andere doorgesnoven gek op een podium die de boel ophitst met Hamas Hamas alle joden aan het gas. Wie heeft deze randdebiel ingehuurd? Die verschrikkelijke smerige zwarte rook waar Tata Steel nog wat van kan leren en natuurlijk de trieste apotheose met een gewonde speler. Voor mij hoeft het effe niet meer maar ik moet erbij zeggen dat ik nog de tijd heb meegemaakt waar wel alle supporters door elkaar zaten. Toen bleef het bij wat kleine opstootjes op de tribune. Dit is een maatschappelijk probleem wat het voetbal en de clubs niet alleen kunnen oplossen. Ik hoop dat de overheid nou eindelijk mee gaat werken zodat je een stadionverbod ook kan handhaven. Voor nu denk ik het zal allemaal wel en fuck it all. Maar ik denk dat zondag het gevoel wel weer terug zal komen. Feyenoorder ben je tenslotte niet voor je plezier.
Forumreacties: 16.799
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 06 april 2023 om 18:14:
Mischien is het wel goed dat het zo wordt uitvergroot, het NOS journaal opent ermee, FIFA reageert, Politiek wordt mischien nu echt wakker de welbekende druppel.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.069
Reg.: 4 juli 2020
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 06 april 2023 om 15:38:
Het ligt soms dicht bij elkaar. Als die aansteker 10 cm naar links of rechts was geweest, dan hadden we het er nauwelijks over gehad. Maar je kon erop wachten dat het een keer ging gebeuren. En nu heeft de supportersellende met een bebloed hoofd een gezicht. De grenzen worden natuurlijk al jaren overschreden. En natuurlijk is het een maatschappelijk probleem en hebben meerdere instanties hierin iets te doen, maar ik vind bovenal dat de club zelf al jarenlang te slap reageert en deze incidenten ook niet hard genoeg veroordeelt.
Dat vuurwerk aan het begin: dat kan niet. Spreek dat keihard uit, doe alles wat je kunt om dat te voorkomen (eens echt goed fouilleren om te beginnen). En als dat niet werkt: hup, vak leeg. Direct consequenties tonen, ook al schaadt dat de meerderheid. Zover is het nu eenmaal gekomen.
Met gooien en spreekkoren over joden: idem. keihard veroordelen en ingrijpen. Stilleggen. Stoppen, vakken leeg. En veel camera's om de rotte appels te weren. En dat zijn er helaas veel.
Ben er echt schijtziek vak. loop al weken op een roze wolk omdat het allemaal zo lekker gaat. top seizoen. Dit verpest zoveel.
Hoop dat we zondag de ellende een beetje van ons af kunnen schudden. Maar ik wil actie van onze directie. Nee, die kunnen het niet alleen, maar laat ze maar eens beginnen. Kloese voor de camera: niets vergoeilijken, niets van dat een beetje grimmig wel kan, niet bang zijn. Keihard veroordelen en uitleggen welke consequenties er zijn als het weer gebeurt. Daarmee leg je ook verantwoordelijkheid bij de vakken zelf. We moeten elkaar corrigeren en niet wegkijken/weglachen als een mongool weer wat gooit. En flikker op met no pyro no party. Het verstoort gvd het begin van de wedstrijd, het is gevaarlijk en het stoot ons uit alle Europese toernooien.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Halve Finale beker: Feyenoord - Ajax