Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Halve Finale beker: Feyenoord - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 april 2023 om 23:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 22:52:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 april 2023 om 22:43:

Business as usual. Normale Feyenoord-Ajax uitslag, abnormale wedstrijdverloop met dank aan de 10% criminele, dronken en doorgesnoven psychopaten onder de ‘supporters’. Voor mij is de lol er effe af. Moet nog zien hoe dit gaat doorwerken in de competitie.



Denk dat het voor seizoen wel meevalt, maar dit is gewoon een zwarte dag en Slot moet dit zeer krachtig veroordelen.



Hij heeft ook een gezin hè…



Het is bar en boos in Nederland bij zoveel clubs minister v justitie reageert goed maar justitie doet er weinig aan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 april 2023 om 23:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 22:52:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 april 2023 om 22:43:

Business as usual. Normale Feyenoord-Ajax uitslag, abnormale wedstrijdverloop met dank aan de 10% criminele, dronken en doorgesnoven psychopaten onder de ‘supporters’. Voor mij is de lol er effe af. Moet nog zien hoe dit gaat doorwerken in de competitie.



Denk dat het voor seizoen wel meevalt, maar dit is gewoon een zwarte dag en Slot moet dit zeer krachtig veroordelen.



Hij heeft ook een gezin hè…



Het is bar en boos in Nederland bij zoveel clubs minister v justitie reageert goed maar justitie doet er weinig aan.



Wat moet Justitie doen? De wet die er nu ligt biedt te weinig handvatten om daadkrachtig op te treden, justitie zelf komt om in het werk en op de politie wordt al 40 jaar bezuinigd.

 

+1/-0

Uitstekende reactie van Slot, hij is zwaar teleurgesteld zo jaag hem snel weg hoor.

 

+2/-0

Ik heb dit ook in de Hooligans topic geplaatst, maar om wat er gebeurd is wil ik het hier ook nog een keer herhalen...
Dus sorry dat er een dubbele post is...


Ik wil een heel duidelijk statement maken vanavond...

Vanavond hebben wij niet alleen verloren van de tegenstander, maar vanwege 1 idioot in VAK Z en een groep op de noordzijde hebben wij op alle mogelijke manieren binnen heel Feyenoord van onszelf verloren...

Ik wil bij deze ook echt een serieuze oproep naar de directie van Feyenoord doen:

Komende klassieker Noordzijde én vak Z LEEG.
Waarbij de vakken "geschorst worden" en dus het stadion ook niet "omgedraaid" wordt.
Dit raakt voor 75% de goede mensen, maar er moet een keer keihard ingegrepen worden...
Supporters dienen 1,5 uur VOOR DE WEDSTRIJD in het stadion te zijn, daarna gaat het gebied om de Kuip op slot en kom je er niet meer in.
Feyenoord dient alle kosten volledig zelf op te hoesten en te verhalen op de mensen die hierin de oorzaak zijn, zover mogelijk.
Gaat het nog 1 keer mis: 5 jaar LEEG STADION bij de klassieker.
Dit kost de club MINIMAAL 1,5 MILJOEN per klassieker.
Dan zal het terrein om De Kuip in een gebied van 2-5 kilometer volledig worden afgesloten INCLUSIEF VARKENOORD!

Er is nu echt een grens te veel te vaak overschreden en er moet echt nu een keer kei en keihard ingegrepen worden.
Ik ben hier echt dood en dood ziek van, ik ben er echt ook helemaal klaar mee.
In 1 avond haal je het hele goede gevoel van een een SUPER SEIZOEN weg, alles weg klaar.

We hebben een legioen wat het mooiste van heel Nederland kan zijn, kwa sfeer, steun een echte twaalfde man...
Helaas op avonden als deze schaam ik me echt heel diep dat ik Feyenoord supporter ben en we dit soort idioten in ons midden hebben, die zichzelf ook nog geweldig vinden ook daarna...

Helaas is dit ook een afspiegeling van de maatschappij, mensen houden hun hoofd er niet meer bij.
Laatst werd ik bijna aangereden, toen ik er wat van zei "moest ik m'n bek houden".
Gisteren werd ik bij ons in het dorp bij de Jumbo bijna ondersteboven gereden door een elektrische step van een 13 jarige pubertje...
Zijn reactie: Ik kom uit ********* dus ik ben lomp...
Geen greintje respect meer tonen, vriendjes vonden het ook nog geweldig ook...

Ik ben hier helemaal klaar mee, waar gaan we naartoe als maatschappij?
Is dit nu wat wij willen? Een maatschappij waarin we totaal geen enkel respect meer tonen voor elkaar?
Waarin we het normaal vinden dat als jij iets fout doet, daarop wordt aangesproken, je het normaal vindt om dan diegene te gaan bedreigen of uit te schelden?

Zoals John al zei vanavond: HOUDT JE KOP ER BIJ!

Ik ben niet snel sprakeloos, maar ik heb hier echt geen woorden meer voor...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 05 april 2023 om 23:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 april 2023 om 23:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 22:52:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 april 2023 om 22:43:

Business as usual. Normale Feyenoord-Ajax uitslag, abnormale wedstrijdverloop met dank aan de 10% criminele, dronken en doorgesnoven psychopaten onder de ‘supporters’. Voor mij is de lol er effe af. Moet nog zien hoe dit gaat doorwerken in de competitie.



Denk dat het voor seizoen wel meevalt, maar dit is gewoon een zwarte dag en Slot moet dit zeer krachtig veroordelen.



Hij heeft ook een gezin hè…



Het is bar en boos in Nederland bij zoveel clubs minister v justitie reageert goed maar justitie doet er weinig aan.



Wat moet Justitie doen? De wet die er nu ligt biedt te weinig handvatten om daadkrachtig op te treden, justitie zelf komt om in het werk en op de politie wordt al 40 jaar bezuinigd.



Snap ik ik heb ook niet direct de oplossing roepen om strenger straffen is ook makkelijk. In Engeland gebeurt zelden nog wat in de stadions, mischien moeten ze toch daar in de leer gaan.

 

+1/-0

Maar de wedstrijd verder 'an sich', waarom ga je mee in het provoceren, treineren, vertragen van Ajax.
Hierdoor geef je de wedstrijd uit handen, zeker na dat gegooi in die hoek. Want het was niet één aansteker, maar diverse en nog meer...
De wedstrijd verlies je dus van jezelf en je 'supporters'.

Zo blij dat het niet een competitiewedstrijd was. En daarbij, ik denk dat Roma het nu ook wel weet hoe de wedstrijd(en) in te gaan...

Eigen schuld, dikke bult, kijk maar naar de expected goals en verdere statistieken.I

Enfin, op naar zondag voor weer drie punten!

 

+1/-0

Inderdaad het is maar de beker een troostprijs die PSV gaat winnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 23:28:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 05 april 2023 om 23:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 april 2023 om 23:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 22:52:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 april 2023 om 22:43:

Business as usual. Normale Feyenoord-Ajax uitslag, abnormale wedstrijdverloop met dank aan de 10% criminele, dronken en doorgesnoven psychopaten onder de ‘supporters’. Voor mij is de lol er effe af. Moet nog zien hoe dit gaat doorwerken in de competitie.



Denk dat het voor seizoen wel meevalt, maar dit is gewoon een zwarte dag en Slot moet dit zeer krachtig veroordelen.



Hij heeft ook een gezin hè…



Het is bar en boos in Nederland bij zoveel clubs minister v justitie reageert goed maar justitie doet er weinig aan.



Wat moet Justitie doen? De wet die er nu ligt biedt te weinig handvatten om daadkrachtig op te treden, justitie zelf komt om in het werk en op de politie wordt al 40 jaar bezuinigd.



Snap ik ik heb ook niet direct de oplossing roepen om strenger straffen is ook makkelijk. In Engeland gebeurt zelden nog wat in de stadions, mischien moeten ze toch daar in de leer gaan.



Omdat ze daar na Heizel en Hillsborough eem keiharde voetbalwet hebben in kunnen voeren. Hier is het lachwekkend. Denk maar aan die debiel bij PSV, die had een stadionverbod....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 06 april 2023 om 00:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 23:28:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 05 april 2023 om 23:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 april 2023 om 23:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 22:52:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 april 2023 om 22:43:

Business as usual. Normale Feyenoord-Ajax uitslag, abnormale wedstrijdverloop met dank aan de 10% criminele, dronken en doorgesnoven psychopaten onder de ‘supporters’. Voor mij is de lol er effe af. Moet nog zien hoe dit gaat doorwerken in de competitie.



Denk dat het voor seizoen wel meevalt, maar dit is gewoon een zwarte dag en Slot moet dit zeer krachtig veroordelen.



Hij heeft ook een gezin hè…



Het is bar en boos in Nederland bij zoveel clubs minister v justitie reageert goed maar justitie doet er weinig aan.



Wat moet Justitie doen? De wet die er nu ligt biedt te weinig handvatten om daadkrachtig op te treden, justitie zelf komt om in het werk en op de politie wordt al 40 jaar bezuinigd.



Snap ik ik heb ook niet direct de oplossing roepen om strenger straffen is ook makkelijk. In Engeland gebeurt zelden nog wat in de stadions, mischien moeten ze toch daar in de leer gaan.



Omdat ze daar na Heizel en Hillsborough eem keiharde voetbalwet hebben in kunnen voeren. Hier is het lachwekkend. Denk maar aan die debiel bij PSV, die had een stadionverbod....



Ook internationaal was het altijd problemen met de Firms of met het nationaal team, er gebeurt nog steeds wel wat af en toe zoals in 2021 tussen Leicester City en Napoli fans in de Europa League.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 april 2023 om 01:04:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 06 april 2023 om 00:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 23:28:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 05 april 2023 om 23:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 april 2023 om 23:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 april 2023 om 22:52:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 april 2023 om 22:43:

Business as usual. Normale Feyenoord-Ajax uitslag, abnormale wedstrijdverloop met dank aan de 10% criminele, dronken en doorgesnoven psychopaten onder de ‘supporters’. Voor mij is de lol er effe af. Moet nog zien hoe dit gaat doorwerken in de competitie.



Denk dat het voor seizoen wel meevalt, maar dit is gewoon een zwarte dag en Slot moet dit zeer krachtig veroordelen.



Hij heeft ook een gezin hè…



Het is bar en boos in Nederland bij zoveel clubs minister v justitie reageert goed maar justitie doet er weinig aan.



Wat moet Justitie doen? De wet die er nu ligt biedt te weinig handvatten om daadkrachtig op te treden, justitie zelf komt om in het werk en op de politie wordt al 40 jaar bezuinigd.



Snap ik ik heb ook niet direct de oplossing roepen om strenger straffen is ook makkelijk. In Engeland gebeurt zelden nog wat in de stadions, mischien moeten ze toch daar in de leer gaan.



Omdat ze daar na Heizel en Hillsborough eem keiharde voetbalwet hebben in kunnen voeren. Hier is het lachwekkend. Denk maar aan die debiel bij PSV, die had een stadionverbod....



Ook internationaal was het altijd problemen met de Firms of met het nationaal team, er gebeurt nog steeds wel wat af en toe zoals in 2021 tussen Leicester City en Napoli fans in de Europa League.



Natuurlijk maar dat zijn incidenten, in de eredvisie begin het structureel te worden. Je ziet het bij elke wedstrijd.

 

+1/-0

Ik hou mijn hart vast voor het tweeluik tegen Roma, er hoeft maar dit te gebeuren of we kunnen de CL, en dus de sloot geld, wel vergeten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 06 april 2023 om 07:51:

Ik hou mijn hart vast voor het tweeluik tegen Roma, er hoeft maar dit te gebeuren of we kunnen de CL, en dus de sloot geld, wel vergeten.



Daar ook gewoon netten doen.

En waarom investeren we niet in extra beveiliging bij de poorten? Ik word heel vaak niet gefouilleerd of heel lafjes. Daar is gewoon winst te behalen. Aanstekers houd je niet tegen, maar vuurwerk wel. Dat begin was gewoon belachelijk, bracht gewoon ons eigen team uit het ritme. En in Europa moet je dat al helemaal niet doen.

Deze wedstrijd hadden we niet hoeven verliezen en nu lopen we met negativiteit in een geweldig seizoen.

 

+1/-0

ik lees net dat vak Z dicht is tegen Roma. Vrees dat dit de enige oplossing. Gewoon direct de harde consequentie laten zien. Anderen bloeden mee, dat klopt, maar dat verhoogt ook de verontwaardiging onderling, en misschien dan ook de correctie.

 

+1/-0

Feyenoord heeft verloren door twee momenten van onachtzaamheid. Twee situaties die een opéénvolging waren van miscommunicatie en onhandigheden. Speler die bovenop elkaar botsen. Een bal die net verkeerd valt. Ik ben in zekere zin blij dat dit niet in de competitie gebeurt, waar nu de aandacht op kan. Die titel is het allerbelangrijkste.

Feyenoord was daarnaast niet in staat de tegenstander zodanig onder druk te zetten, de druk die het team normaliter weet te ontwikkelen bleef achterwege. Dat kwam door het spel van Ajax, maar vooral door toedoen van het Legioen. Dat idiote gedrag van een aantal patiënten in het stadion heeft Feyenoord uit haar spel gehaald.

Nee, dan ben je echt bezig met je club steunen. Eikels.

Ik heb hier in een ander topic al wat over gezegd. Hier sluit ik af door te stellen dat ik prima ermee kan leven dat Ajax door is naar de finale. En dat mogen de supporters die het verkloot hebben zichzelf aanrekenen.

 

+1/-0

Heb slecht geslapen, voor hetzelfde geldt raak je ook eigen spelers hopelijk komt er wel enigzins het besef dat het gister tever ging al zullen sommigen ook wel trots zijn dat de beelden de wereld over zijn gegaan.

 

+1/-0

Heeft de paus al gereageerd?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 06 april 2023 om 11:37:

Heeft de paus al gereageerd?



Men valt over elkaar heen om hier zijn/haar afschuw over uit te spreken. Meer dan terecht, dat heb je op dit moment als club te accepteren. Net als eventuele sancties vanuit de bond.

Verder vind ik het ook wel hypocriet. Het land is opeens te klein en iedereen spreekt hier zijn afschuw over uit. Maar dat er voorwerpen op het veld en richting spelers wordt gegooid, gebeurt wekelijks. Feyenoord heeft 'de pech' dat er gisteren ook daadwerkelijk een speler (hard) geraakt werd, en moet daarvoor volkomen terecht gaan boeten. Maar we moeten nu niet opeens gaan doen dat dit een nieuw dieptepunt is, zoals ik overal hoor. Dit gebeurt met enige regelmaat.

Ik mag toch hopen dat de betreffende sancties betrekking hebben op het bekertoernooi en Feyenoord niet zometeen ook gestraft wordt in de competitie. Al zou ik het verstandig vinden als Feyenoord zélf de netten terughangt bij vak Z en die (net als alle andere netten) voor het restant van de competitie laat hangen.

Aboutaleb heeft ook weer aanleiding gekregen om moeilijk te gaan lopen doen over een eventuele huldiging. En om in ieder geval de vraag of er bij de Klassieker uitsupporters aanwezig kunnen zijn op de lange baan te schuiven. Van dat laatste denk ik dan inmiddels; het zij zo. Als we bij het binnenhalen van de titel straks niet naar de Coolsingel mogen, zou ik me daar moeilijker bij neer kunnen leggen.

 

+1/-0

Alles is al gezegd over deze wedstrijd. Het is een inktzwarte avond geweest voor Feyenoord, met alle gevolgen van dien.Dit moet door alle Feyenoorders hard veroordeeld worden, want de grens is zwaar overschreden.

Wat ook zwaar veroordeeld moet worden is het 'gehamas' dat duidelijk te horen was en wat voor de wedstrijd door een of andere ingehuurde snuif "artiest" werd gestimuleerd. Nu ben ik altijd de eerste geweest die zei dat het gericht is tegen de club Ajax en de identiteit die deze club zichzelf heeft aangemeten, ik geloof niet dat de meeste mensen echt antisemitisch zijn, maar het is in alle opzichten fout en onwenselijk gedrag en het zal gewoon een keer moeten stoppen. Dat zij zich als jodenclub zien, so be it. Wij zijn de club van het volk, dus voor iedereen. Ook voor de joden, waarvan wij er voor de Tweede Wereldoorlog meer hadden dan Ajax. Ik hoop dat de club zich hier ook fel tegen uitspreekt en die "artiest" aansprakelijk stelt.

Ik hoop overigens niet dat deze wedstrijd nog verdere gevolgen gaat hebben voor de titelstrijd, maar als we die onverhoopt nog zouden verliezen dan hebben het volledig aan onszelf te wijten. En mocht Arne Slot het voor gezien houden, dan zou dit best ook eens een reden geweest kunnen zijn. Geen normaal mens wil zich hiermee afficheren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 april 2023 om 11:02:

Heb slecht geslapen, voor hetzelfde geldt raak je ook eigen spelers hopelijk komt er wel enigzins het besef dat het gister tever ging al zullen sommigen ook wel trots zijn dat de beelden de wereld over zijn gegaan.



Denk dat je niet de enige bent. Het was net eindelijk na vele kloten jaren weer eens echt positief rondom Feyenoord en nu is het weer gezeik. Probleem is dat er een kleine groep is die echt gelooft dat ze hun club helpen met geweld en zwaar vuurwerk. Dat dat de tegenstander bang maakt en dat het de club meer uitstraling geeft ofzo.

Nou het tegenovergestelde is waar. Het kost klauwen met geld aan boetes. Sponsoren en geldschieters blijven dan weg want die willen hier niet mee geassocieerd worden. Voor de prestaties werkt het ook niet. Bijna kreeg trauner een vuurpijl op zich en gister geef je je tegenstander een voordeel van 20 minuten rustpauze waardoor ze de laatste fase van de wedstrijd zich veel makkelijker staande kunnen houden tegen de zware pressie van Feyenoord.

Heb je nog geluk dat dit niet tegen Roma gebeurde want dan wordt je gewoon voor een jaar van Europees voetbal uitgesloten. Kortom het is weer gezeik terwijl we er net met z'n alleen zoveel lol in hadden.

 

+1/-0

Zwaar overtrokken. Natuurlijk je mag geen troep op het veld gooien. Maar dat incident bij PSV met die keeper was veel erger dan dit. Het beeld van die bebloede lelijke kop van Klaassen doet het erger lijken dan het is.

Dit gedoe leidt bovendien af van dat wanstaltige gedrag van die Ajaksieden die werkelijk alleen maar op de grond hebben gelegen. Wat een laffe kutploeg is dat. En het leidt ook af van het feit dat ze eigenlijk 1 kans hebben gekregen (waar de tweede uit viel) maar twee goals scoorden.

Ik ben er goed ziek van. En oh ja: voor degenen die nu gaan stellen dat ik dat gooien van die troep goedpraat, dat doe ik dus niet.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Halve Finale beker: Feyenoord - Ajax