Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2024/2025

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Heerlijk. Het seizoen is weer begonnen. We kunnen er weer op los kankeren :B
Ik moet nog effe in de wachtkamer, heb geen One. Ik las dat Sebaoui ingevallen is, opmerkelijk hij is toch op huurbasis getransfereerd naar Heerenveen?

Dit bericht is gewijzigd op 20 juli 2024, 14:48:08.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 20 juli 2024 om 14:42:

Heerlijk. Het seizoen is weer begonnen. We kunnen er weer op los kankeren :B
Ik moet nog effe in de wachtkamer, heb geen One. Ik las dat Sebaoui ingevallen is, opmerkelijk hij is toch op huurbasis getransfereerd naar Heerenveen?



https://www.youtube.com/live/68pEHRRa39Ylink

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 20 juli 2024 om 14:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 20 juli 2024 om 14:42:

Heerlijk. Het seizoen is weer begonnen. We kunnen er weer op los kankeren :B
Ik moet nog effe in de wachtkamer, heb geen One. Ik las dat Sebaoui ingevallen is, opmerkelijk hij is toch op huurbasis getransfereerd naar Heerenveen?



https://www.youtube.com/live/68pEHRRa39Ylink



Thnx!

 

+1/-0

Er stonden 11 spelers op het veld, maar het is nog lang geen elftal. Het spel zag er onrustig uit. Ze willen graag, maar er lukte niet veel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Jammer, ik had hem graag even bekeken, maar kreeg helaas deze melding:

Video unavailable
This video is no longer available because the YouTube account associated with this video has been terminated.

Maar via FR12 dan weer wel!

 

+1/-0

Mitchell en Bullaude kunnen nog niet aansluiten bij Feyenoord

Jeyland Mitchell heeft zijn eerste meters op het trainingsveld van Feyenoord nog niet gemaakt. De talentvolle verdediger is momenteel niet in Nederland. Mitchell is in afwachting van de juiste papieren om definitief te kunnen aansluiten bij de groep van trainer Brian Priske.

Mitchell zal tijdens de Open Dag van Feyenoord dan ook niet gepresenteerd worden als nieuwe aanwinst. De verdediger verblijft momenteel in Costa Rica. Wanneer alles rond zijn werkvergunning is geregeld, vliegt de aanwinst van de stadionclub naar Nederland. Het is nog niet duidelijk wanneer Priske over Mitchell kan beschikken.

Hetzelfde geldt voor Ezequiel Bullaude. De aanvallende middenvelder is momenteel ook in het buitenland in afwachting van de juiste papieren. De Argentijn is daardoor niet aanwezig op de Open Dag van Feyenoord en vliegt naar verluidt ook niet naar Oostenrijk voor het trainingskamp. Justin Bijlow en Lutsharel Geertruida hebben nog vakantie en zijn er zondag ook niet bij in De Kuip.

 

+1/-0

Ik vond het spel best zorgwekkend. Als je kijkt dat we weinig sterhouders zijn kwijtgeraakt vind ik het verre van een team.

Dan zie je toch wel in zeer korte tijd het verschil in kwaliteit in een Priske tov Slot.

Ik vraag me af of Priske de juiste man is op dit moment... ik zie de wil wel, en er wordt gewerkt, maar weinig samenhang, weinig logische voetballijnen, weinig creativiteit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 21 juli 2024 om 11:42:

Ik vond het spel best zorgwekkend. Als je kijkt dat we weinig sterhouders zijn kwijtgeraakt vind ik het verre van een team.

Dan zie je toch wel in zeer korte tijd het verschil in kwaliteit in een Priske tov Slot.

Ik vraag me af of Priske de juiste man is op dit moment... ik zie de wil wel, en er wordt gewerkt, maar weinig samenhang, weinig logische voetballijnen, weinig creativiteit.



Ik snap de behoefte om de hele boel om te gooien niet. Priske zou een pragmatische coach zijn die het systeem kiest dat bij de spelers past. Daar lijkt het in de praktijk niet op. Hij drijft zijn systeem door terwijl hij daar de selectie helemaal niet voor heeft.

-de selectie is ingericht op 433. Gaat er niemand weg dan hoef je alleen een rechtsbuiten te halen en een zes als je Zerrouki niet goed genoeg vindt
-we hebben geen wingbacks die goed genoeg zijn om zo belangrijk te maken. Hartman is de uitzondering maar is nog een half jaar geblesseerd. Nieuwkoop is een nuttige breedtespeler maar moet niet op de belangrijkste positie staan. Smal idem. Lopez en Pedersen zijn niet goed genoeg, Read is een talent en moet kansen krijgen maar niet op de belangrijkste positie staan
-we houden maar drie aanvallende posities over, de twee tienen en de spits. Wie gaat in vredesnaam de goals maken? Wat doen we met het overschot aan spelers voor die posities?
-we hadden echt iets opgebouwd met duidelijke opbouwpatronen en een verdedigende visie. Dat wordt nu volledig omgegooid. Wat gaan we nu in de jeugd doen? Ook anders opbouwen? Wingbacks opleiden?

En dan heb ik het nog niet gehad over de selectie die overvol zit met spelers voor de breedte, spelers die eigenlijk al afgeschreven zijn en dure miskopen van vorige zomer.

Ik ben echt helemaal niet onder de indruk van de TD DtK. Leuke AD hoor, maar ik vrees dat het snel duidelijk wordt dat het succes volledig van Slot afhing en DtK daar op is meegelift.

 

+1/-0

Feyenoord zonder Trauner en Slory naar Oostenrijk

Feyenoord gaat vandaag (maandag) op trainingskamp naar Oostenrijk. De selectie verblijft de vierde week van de voorbereiding in Saalfelden, om daar verder toe te werken naar de officiële start van het nieuwe seizoen. Voor vertrek naar Oostenrijk werkte Feyenoord nog een groepstraining af in Rotterdam.

Hoofdtrainer Brian Priske kan in Oostenrijk weer beschikken over Justin Bijlow en Lutsharel Geertruida. De Oranje-internationals meldden zich maandag weer op 1908, waarmee alle EK-gangers inmiddels weer aangesloten zijn bij de groep. De internationals die sinds vorige week weer meetrainen met Feyenoord, reizen ook mee. Alleen Gernot Trauner blijft achter in Rotterdam om verder te werken aan zijn herstel.

Trauner hield een blessure over aan het EK en reist om die reden niet mee met Feyenoord naar Oostenrijk. Dat geldt eveneens voor de revaliderende Quilindschy Hartman. Ook Jaden Slory kampt met een blessure en ontbreekt komende week. De geblesseerden Quinten Timber, Julián Carranza en Gijs Smal stappen maandag wel aan boord van het vliegtuig. Zij volgen in Oostenrijk een individueel programma op weg naar volledig herstel.

Geen Wålemark en Van den Belt
Jeyland Mitchell en Ezequiel Bullaude zijn er ook niet bij. De verdediger en middenvelder wachten nog op de juiste papieren voordat ze kunnen aansluiten bij de groep. Daarnaast valt ook op dat Patrik Wålemark, Thomas van den Belt, Shiloh 't Zand en Lennard Hartjes niet meereizen naar Oostenrijk. Vorige week werd al bekend dat zij Feyenoord op huurbasis of definitief achter zich mogen laten.

De complete lijst van Feyenoord:
Justin Bijlow
Bart Nieuwkoop
Thomas Beelen
Lutsharel Geertruida
Ramiz Zerrouki
Quinten Timber
Ayase Ueda
Calvin Stengs
Igor Paixão
Marcos Lopez
Luka Ivanušec
Julián Carranza
Gijs Smal
Timon Wellenreuther
Anis Hadj Moussa
Gjivai Zechiël
Leo Sauer
Givairo Read
Antoni Milambo
Neraysho Kasanwirjo
Santiago Gimenez
Ondřej Lingr
Dávid Hancko
Chris-Kévin Nadje
Marcus Pedersen
Mikki van Sas
Antef Tsoungui
Jan Plug
Mannou Berger
Djomar Giersthove

 

+1/-0

Stengs ontbreekt tijdens openbare training in Oostenrijk

Calvin Stengs is er vrijdagochtend niet bij in Oostenrijk. De middenvelder ontbreekt tijdens de openbare training op het trainingskamp. Stengs werkt momenteel een individueel programma af bij de Rotterdamse club. Dit meldt journalist Sinclair Bisschop van ESPN.

Feyenoord werkt verder met een zo goed als fitte groep in aanloop naar de wedstrijd van zondag. De ploeg van Brian Priske treft dan SL Benfica tijdens een oefenwedstrijd. Of Stengs een vraagteken is voor de kraker in het Estádio do Benfica moet later bekend worden. Vanmiddag staat er een persmoment op het programma waar onder meer Santiago Gimenez en Priske aan het woord komen.

Bij Feyenoord heerst er momenteel een uitstekende sfeer in Oostenrijk, zo valt te concluderen uit de sociale mediabeelden die Feyenoord deelt. Donderdagavond stond de traditionele quiz op het programma, waarin het er fanatiek aan toe ging. Jan Plug was uiteindelijk de grote winnaar en dat werd groot gevierd. De beelden zijn hieronder te bekijken.

 

+1/-0

Geblesseerde Stengs niet inzetbaar tegen SL Benfica

Calvin Stengs is zondagavond niet inzetbaar voor Feyenoord. Vrijdagochtend werd bekend dat de aanvallende middenvelder ontbrak op de openbare training van de Rotterdammers. Het Algemeen Dagblad bevestigt dat Stengs kampt met een blessure en daardoor geen minuten kan maken tijdens de oefenwedstrijd tegen SL Benfica.

Feyenoord traint zaterdagochtend voor het laatst in Oostenrijk en reist daarna zonder Stengs af naar Lissabon. Het is niet duidelijk hoe lang de 25-jarige linkspoot uit de roulatie is. Woensdag speelt Feyenoord de traditionele openingswedstrijd tegen AS Monaco in De Kuip. De komende dagen moet meer duidelijkheid komen over de ernst van zijn blessure.

 

+1/-0

Er is nog geen officiële wedstrijd gespeeld of er zijn alweer een aantal geblesseerde potentiële basisspelers. Hij gaat weer lekker :nee

 

+1/-0

Wanneer is dat nieuwe stadion nou eens klaar??

 

+1/-0

'Stengs, Timber en Smal waarschijnlijk niet mee naar Portugal'

Feyenoord is begonnen aan de open training op het trainingskamp in Oostenrijk. De ploeg van Brian Priske traint in het bijzijn van de pers in aanloop naar het oefenduel van aankomende zondag tegen Benfica om de Eusébio Cup in Lissabon. Sinclair Bisschop van ESPN meldt zojuist via X dat Calvin Stengs, Quinten Timber en Gijs Smal naar alle waarschijnlijkheid niet met de selectie meereizen zaterdag naar Portugal vanwege hun blessures.

Eerder vanmorgen verscheen Calvin Stengs niet op het trainingsveld. De verslaggever van de sportzender meldde via zijn sociale kanalen dat de aanvallende middenvelder een binnenprogramma afwerkte. Nog onbekend is de exacte reden waarom de 25-jarige speler niet meetrainde met de groep.

Zaterdag reist de selectie van de Rotterdammers rechtstreeks vanuit Oostenrijk af naar Portugal. Feyenoord komt tegen SL Benfica met Orkun Kökçü en Fredrik Aursnes twee oude bekenden tegen. Kökçü speelde 175 officiële duels (32G/27A) voor de Rotterdammers en Aursnes 49 (1G/4A). In totaal leverden beide spelers Feyenoord minimaal drieënveertig miljoen euro op.

Afgelopen zomer troffen Feyenoord en Benfica elkaar ook al in de voorbereiding op het seizoen. Dat duel werd afgewerkt in Rotterdam en gold als afscheidswedstrijd van Orkun Kökçü, die tegen een bedrag van dertig miljoen euro naar Benfica vertrok. Feyenoord won het duel met 2-1 dankzij goals van Igor Paixão en Santiago Gimenez.

 

+1/-0

Zes spelers gaan niet mee van Oostenrijk naar Portugal

Na een intensieve trainingsweek in Saalfelden vliegt de selectie zaterdag door naar Lissabon voor het oefenduel met SL Benfica komende zondagavond 21:00 Nederlandse tijd.

Naast de nog geblesseerden Gijs Smal, Julián Carranza en Quinten Timber reizen ook Chris-Kévin Nadje, Jeyland Mitchell en Calvin Stengs eerder terug naar Nederland vanwege gepland maatwerk in de opbouw naar het nieuwe seizoen. Laatstgenoemde was niet aanwezig tijdens de openbare training van Feyenoord. De Rotterdammers bevestigen nu dat de middenvelder niet inzetbaar is.

Jan Plug behoort wel tot de wedstrijdselectie van Feyenoord. De talentvolle verdediger moest de vrijdagtraining overslaan, maar is fit genoeg om af te reizen naar Lissabon. Gernot Trauner en Jaden Slory zijn er ook niet bij. De twee waren niet mee op trainingskamp naar Oostenrijk en werken in Rotterdam verder aan hun herstel.

Ezequiel Bullaude ontbreekt ook nog altijd bij Feyenoord. Patrik Wålemark, Thomas van den Belt en Shiloh 't Zand mogen uitkijken naar een nieuwe werkgever, en na het weekend wordt er meer duidelijkheid verwacht. De ontmoeting met de ploeg van Orkun Kökcü en Fredrik Aursnes is live te zien op Feyenoord ONE. De uitzending start om 20:45 Nederlandse tijd.

 

+1/-0

SL Benfica-Feyenoord 5-0 (4-0)
Scoreverloop: 09.Prestianni 1-0, 13. Pavlidis 2-0, 14. Pavlidis 3-0, 18. Beste 4-0, 89. Cabral 5-0.
Vriendschappelijk: 04
Datum: 28/07/2024-
Tijd: 21:00-
Plaats: Estádio da Luz, Lissabon-
Gele Kaart: 17. Geertruida, 28. Beelen.
Bijzonderheid: Eerste wedstrijd waarin Feyenoord niet scoort, 1e wedstrijd met meer dan 1 tegengoal, 2x nul gehouden in een wedstrijd.

Vriendschappelijk: 04-03-00-01 09 08-06
Thuis: 02-02-00-00 06 04-01
Uit: 02-01-00-01 03 04-05

Topscoorders: Milambo/#27/02,Stengs/#10, Ueda/#09, Nieuwkoop/#02, Sebaoui/#40, KRC Genk(E.D.), Paixão/#14/01.

Opstelling Feyenoord: Bijlow/#01(46. Wellenreuther/#22); Kasanwirjo/#28(76. Tsongui/#41), Beelen/#03, Hancko/#33(76. Plug/#45); Nieuwkoop/#02(76. Read/#02), Zerrouki/#06(C2), Geertruida/#04(C)(60. Zechiël/#24), López/#15(76. Pedersen/#38); Hadj Moussa/#23(60. Lingr/#32), Gimenez/#29(60. Ueda/#09), Paixao/#14(.87. Ivanušec/#17).

Wissels Feyenoord: Van Sas/#39, Giersthove/#48, Milambo/#27, Sauer/#25.

Buiten Wedstrijdselectie Feyenoord: -Hartman/#05(Knie), -Timber/#08(Niet Wedstrijdfit), -Stengs/#10(Niet Wedstrijdfit), -Van den Belt/#16(Niet Geselecteerd), -Trauner/#18(Niet Wedstrijdfit), -Carranza/#19(Bovenbeen), -Smal/#21(Kuit), -Bullaude/#30(Werkvergunning), -Jansen/#31(Cambuur), -Nadje/#34(Niet Geselecteerd), - Wålemark/#35(Niet Geselecteerd), -Mitchell/#36(Niet Geselecteerd), -Slory/#37(Niet Wedstrijdfit), -Sebaoui/#40(Heerenveen, verhuurd), -’T Zand/#42(Niet Geselecteerd), -Hartjes/#43(Excelsior), -Groen/#44(Excelsior), -Berger/#46(4e Keeper), -Arnaud/#XX(Niet Geselecteerd), -Sanyang/#XX(Niet Geselecteerd), -De Blok/#XX(Niet Geselecteerd), -Breinburg/#XX(Niet Geselecteerd), -Elmensdorp/#XX(Niet Geselecteerd), -Husselin/#XX(Niet Geselecteerd), -Van der Heijden/#XX(Niet Geselecteerd), -Pušić/#XX(De Graafschap), -Hokke/# XX(Niet Geselecteerd), -Rais/# XX(Niet Geselecteerd), -Netten/#XX(Niet Geselecteerd), -Rust/#XX(Niet Geselecteerd), -Zaal/#XX(Niet Geselecteerd), -Essanoussi/#XX(Niet Geselecteerd), -Lima/#XX(Niet Geselecteerd), -Schens/#XX(Niet Geselecteerd), -Haksteeg/#XX(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#XX(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#XX(Niet Geselecteerd), -Redmond/#XX(Niet Geselecteerd), -Sliti/#XX(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#XX(Niet Geselecteerd), -Otte/#XX(Niet Geselecteerd), -Rambocus/#XX(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#XX(Niet Geselecteerd), -Sneijer/#XX(Niet Geselecteerd), -Ulutaş/#XX(Niet Geselecteerd), -Ka/#XX(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#XX(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#XX(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#XX(Niet Geselecteerd), -Cruz/#XX(Niet Geselecteerd), -Mojanaga/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -Moses/#XX(Niet Geselecteerd), -Fuaad/#XX(Niet Geselecteerd), -Vloemans/#XX(Niet Geselecteerd), -Rudisill/#XX(Niet Geselecteerd).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 augustus 2024, 11:50:24.

 

+1/-0

Nou ik heb het telraam maar erbij gehaald.

 

+1/-0

Kan je je ook nog uitschrijven voor de CL?

 

+1/-0

Je speelt met Bijlow Hancko Beelen Geertruida, dan mag je verdedigend niet zo tekijk worden gezet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 juli 2024 om 21:58:

Je speelt met Bijlow Hancko Beelen Geertruida, dan mag je verdedigend niet zo tekijk worden gezet.


Verkoop die Geert alsjeblieft want die loopt erbij alsof ie er helemaal geen trek meer in heeft.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Voorbereiding 2024/2025