Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 178 179 180 181 182

De Duitser Tobias Pachonik (VVV) werd ook genoemd als versterking achterin.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 juli 2020 om 09:33:

De Duitser Tobias Pachonik (VVV) werd ook genoemd als versterking achterin.



Wie? :huh

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 08 juli 2020 om 11:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 juli 2020 om 09:33:

De Duitser Tobias Pachonik (VVV) werd ook genoemd als versterking achterin.



Wie? :huh


Ik vraag me af of dat misschien een vergissing is. Wellicht is er iemand van de club met zijn agent gezien. En laat dat nou net dezelfde persoon als die van Conteh zijn... Je weet hoe het met geruchten gaat, Arnesen of wie dan ook wordt gespot met een agent, en als je dan zijn portfolio doorneemt, is Pachonik de meest voor de hand liggende naam, niet Conteh.

 

+1/-0

Prioriteit is nu een vervanger voor Van Beek. Geloof niet dat het Ie nog gaat worden anders was het wel eerder rond gekomen.

 

+1/-0

Gelukkig niet die handballer en die niet weet wat te doen in balbezit

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 11 augustus 2020 om 08:30:

Gelukkig niet die handballer en die niet weet wat te doen in balbezit



Arnesen komt wel weer met een verassende naam, verwacht geen nederlander. Zuidelijk type denk ik die past bij Senesi.

 

+1/-0

Antonucci dus toch Forza Italia !

 

+2/-0

Toch zal van Beek moeten worden vervangen , lijkt mij.

 

+1/-0

gaat ook gebeuren.Frank heeft toch een wat groter bereik dan de heer von Gehl

 

+1/-0

Nou ik ben niet zo blij met al die buitenlanders... Ik krijg dan angstige flash backs toen met Beenhakker als TD. Ik ben er niet van overtuigd dat we als feyenoord echt goeie europese talenten kunnen halen. En daarmee de top ploegen in het buitenland kunnen aftroeven. Ik denk dat de top nederlandse talenten niet minder zijn. En je beter die vroegtijdig kan kopen of halen en dan goed moet opleiden. Of nederlandse jongens terughalen bij buitenlandse clubs die op jonge leeftijd zijn gescout.

Buitenlandse jongens buiten europa kosten ook nog door die europese regel heel veel salaris... Dus moet je in europa speuren.

Geef je eigen jeugd eens een keer prioriteit. bouchataoui, wehrmann doen het niet slecht op het middenveld. En summerville en vooral azarkan mogen best eens meer kansen als buiten spelers krijgen.

Zou die conteh echt zoveel beter zijn dan summerville en azarkan?

En waarom zien we jonhston en geertruida niet als de back up centrale verdedigers? Burger kan nog in nood in het centrum van de verdediging ook.

En kijk intern of je die rechts back positie in het eerste adequaat kan invullen. Nieuwkoop komt namelijk veel te kort... Test in de voorbereiding Narsingh, Diemers en Toornstra op die positie.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 augustus 2020, 11:32:22.

 

+1/-0

Een vreemdelingenlegioen zoals bij veel eredivisie clubs is ook niet goed, maar als ze de kwaliteiten hebben voor Feyenoord zijn ze wat mij betreft welkom.

 

+1/-0

Bernardo Silva tekent vandaag!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 augustus 2020 om 07:55:

Bernardo Silva tekent vandaag!



Mooi ! Verdedigende middenvelder toch evt vervanger van Fer dus. Maar is nog maar 19 geef hem wel even de tijd jongens.

 

+1/-0

Voor onder 21 team (eerst)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 augustus 2020 om 13:22:

Voor onder 21 team (eerst)



En de volgende komt eraan Wille Jakobsson een doelman van 18 komt uit zweden. Hij maakte indruk in het eerste team door 10x de nul tehouden. Is uit de selectie gehaald gisteren omdat hij nu bij Feyenoord zit.

Dit bericht is gewijzigd op 13 augustus 2020, 17:04:27.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 augustus 2020 om 16:53:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 augustus 2020 om 13:22:

Voor onder 21 team (eerst)



En de volgende komt eraan Wille Jacobsson een doelman van 18 komt uit zweden. Hij maakte indruk in het eerste team door 10x de nul tehouden. Is uit de selectie gehaald gisteren omdat hij nu bij Feyenoord zit.



Je bent sneller dan de meeste bladen, die beweren nieuws te hebben. :ja We gaan het zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 13 augustus 2020 om 16:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 augustus 2020 om 16:53:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 augustus 2020 om 13:22:

Voor onder 21 team (eerst)



En de volgende komt eraan Wille Jacobsson een doelman van 18 komt uit zweden. Hij maakte indruk in het eerste team door 10x de nul tehouden. Is uit de selectie gehaald gisteren omdat hij nu bij Feyenoord zit.



Je bent sneller dan de meeste bladen, die beweren nieuws te hebben. :ja We gaan het zien.



Dat is wat de directeur van Eskilstuna liet weten.

 

+1/-0

In ieder geval wordt er wel snel doorgeschakeld, wat ik in het verleden heb gemist. Bedankt voor je info.

 

+1/-0

Maar.....eh....Ie hoeft voor mij echt niet. kan er nies van veel te onrustig. in balbezit weet hij het niet meer

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten