Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 16.197
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 2.571
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:SjaakF schreef op 20 augustus 2026 om 11:08:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2026 om 10:52:
Verbaast mij ook wel, maar blijkbaar is er toch behoefte aan versterking dan lijkt me dat Moder en Targhalline niet in de plannen voorkomen.
Het zal wel maar ik begrijp niet dat je als Feyenoord, deelnemer aan de CL, als opleidingsinstituut gaat dienen voor een Spaanse topclub. Als je nou middenvelders te kort komt en een noodverband moet aanleggen voor één seizoen kan ik het me nog voorstellen. Dat is hier helemaal niet aan de orde, middenvelders genoeg.
Forumreacties: 81
Reg.: 12 juli 2026
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 20 augustus 2026 om 13:29:
open/sluit de onderstaande quote:SjaakF schreef op 20 augustus 2026 om 11:08:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2026 om 10:52:
Verbaast mij ook wel, maar blijkbaar is er toch behoefte aan versterking dan lijkt me dat Moder en Targhalline niet in de plannen voorkomen.
Het zal wel maar ik begrijp niet dat je als Feyenoord, deelnemer aan de CL, als opleidingsinstituut gaat dienen voor een Spaanse topclub. Als je nou middenvelders te kort komt en een noodverband moet aanleggen voor één seizoen kan ik het me nog voorstellen. Dat is hier helemaal niet aan de orde, middenvelders genoeg.
Vanhoutte en Marmol zijn versterkingen. Valente valt tegen. Bij Groningen speelde hij maar af en toe goed. Hij vertraagde het spel ipv het spel te versnellen.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 1.332
Reg.: 6 juli 2007
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 16.197
Reg.: 9 oktober 2019
Marc Acardipane