MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.264
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Giovanni Reyna zou zijn aangeboden bij de Top-3 in Nederland. Heeft nog een contract van 1 seizoen bij Borussia Dortmund. Is eigenlijk pas 22; voor mijn gevoel speelt hij al 10 jaar in Duitsland.
Is echt een middenvelder, de linie waar Feyenoord geen versterking meer nodig heeft. Hij zou ook op de flank kunnen spelen, en hij zal echt wel kunnen voetballen. Maar heeft hij specifieke kwaliteiten voor een buitenspeler? Snelheid? Individuele actie? Volgens mij valt dat mee.
Hij kan volgens mij heel goedkoop opgepikt worden, want hij zit echt op een zijspoor. Maar in potentie is het echt wel een goeie speler.
Het lijkt mij meer een PSV-aankoop. Ik denk ook dat zij een hoger salaris kunnen bieden. Lijkt mij ook een prima vervanger voor Tillman.
Of moet Feyenoord toch een poging wagen?
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.213
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 30 juni 2025 om 14:51:
Giovanni Reyna zou zijn aangeboden bij de Top-3 in Nederland. Heeft nog een contract van 1 seizoen bij Borussia Dortmund. Is eigenlijk pas 22; voor mijn gevoel speelt hij al 10 jaar in Duitsland.
Is echt een middenvelder, de linie waar Feyenoord geen versterking meer nodig heeft. Hij zou ook op de flank kunnen spelen, en hij zal echt wel kunnen voetballen. Maar heeft hij specifieke kwaliteiten voor een buitenspeler? Snelheid? Individuele actie? Volgens mij valt dat mee.
Hij kan volgens mij heel goedkoop opgepikt worden, want hij zit echt op een zijspoor. Maar in potentie is het echt wel een goeie speler.
Het lijkt mij meer een PSV-aankoop. Ik denk ook dat zij een hoger salaris kunnen bieden. Lijkt mij ook een prima vervanger voor Tillman.
Of moet Feyenoord toch een poging wagen?
Wat moet je nou denken van die geruchten rondom Björn Meier. Zal DtK werkelijk na Stengs weer een medisch wrak in huis gaan halen? Die heeft de laatste twee jaar amper gespeeld door allerlei blessures. Ik had gehoopt dat we dat tijdperk definitief achter ons gelaten hebben dat we afhankelijk waren van kneusjes met een rugzakje op de transfermarkt.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.560
Reg.: 26 juli 2005
Spelers waar andere grote clubs serieuze interesse in hebben laten we best links liggen. Feyenoord heeft niet zoveel tijd. Wachten tot wat op de markt overblijft nadat de grote clubs er om hebbeb gevochten is zinloos. Beter ons richten op de eigen voetbalmarkt en gaan voor de sub-top waar rek in zit en restwaarde.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 30 juni 2025 om 16:56:
(...)Zou het niet weten, nog nooit van die speler gehoord.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 01 juli 2025 om 09:07:
open/sluit de onderstaande quote:
Medisch wrak? Is dat niet een beetje overdreven?
Het is een aanzienlijk rijtje met blessures, maar op een zware knieblessure na zijn het allemaal spierblessures waardoor hij niet heel lang eruit is telkens. En ondanks al die blessures komt hij op 22 jarige leeftijd en in 4 volledige seizoenen toch tot 120 wedstrijden. Dat zijn er 30 per seizoen.
Ik ben ook niet overtuigd van Bjorn Meijer, ik verwacht dat hij flink wat moet gaan kosten. Voor een linksback. Daar moet Feyenoord toch een goedkoper, gelijkwaardig alternatief voor kunnen vinden.
Zijn blessure-historie weegt niet in zijn voordeel, maar de suggestie dat we hier te maken hebben met een halve invalide lijkt mij wat te zwaar aangezet...
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 01 juli 2025 om 09:20:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 30 juni 2025 om 16:56:
(...)Zou het niet weten, nog nooit van die speler gehoord.
Serieus?.
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 01 juli 2025 om 09:14:
Spelers waar andere grote clubs serieuze interesse in hebben laten we best links liggen. Feyenoord heeft niet zoveel tijd. Wachten tot wat op de markt overblijft nadat de grote clubs er om hebbeb gevochten is zinloos. Beter ons richten op de eigen voetbalmarkt en gaan voor de sub-top waar rek in zit en restwaarde.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.560
Reg.: 26 juli 2005
Klopt helemaal ! Jaar na jaar zien we 1) Feyenoord zich in alle bochten wringen om maar mee te doen in de Grote Kooprace van de rijke clubs, 2) en als punt 1 niet lukt komen we ineens met tropische of geheel onbekende zogenaamde Grote Talenten uit the middle of nowhere, die zegge een of twee wedstrijden iets laten zien dat veelbelovend is en daarna uit zicht verdwijnen.
Scandinavisch voetbal ligt tamelijk dichtbij, dit geldt ook voor Midden-Europa. In Zuid - Europa moeten we het niet zoeken, daar liggen de bedjes voor een voetballer van enig niveau al gespreid.
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten