Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 41 42 43 44 45

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 16 mei 2020 om 17:14:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 16 mei 2020 om 16:34:

Lens wil ( gelukkig) Turkije niet verlaten voor Feyenoord. Verdient 2.2 miljoen per jaar
Heb liever Elia, die wel graag wilt


Goed nieuws, opzouten met Lens



Elia zie ik liever komen idd. Maar, qua salaris zal het probleem redelijk hetzelfde zijn?

 

+1/-0

Ik denk het niet want hij wilt zelf dolgraag. Is binnen en wil nog graag voor onze club spelen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 16 mei 2020 om 22:13:

Ik denk het niet want hij wilt zelf dolgraag. Is binnen en wil nog graag voor onze club spelen



Zou wel gruwelijk zijn, Elia op links en Berghuis op rechts....

 

+1/-0

Elia komt echt niet, die is afgeschreven. Te oud, te traag..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 18 mei 2020 om 10:40:

Elia komt echt niet, die is afgeschreven. Te oud, te traag..



Denk t ook nie... Maar zou het niet erg vinden!

 

+1/-0

Elia? Nooit doen, kappen met terughalen van voormalige toppers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 18 mei 2020 om 12:39:

Elia? Nooit doen, kappen met terughalen van voormalige toppers.



Hoezo alles over 1 kam?
Ik was erg blij en tevreden over de terugkeer (en de gevolgen daarvan!) van kuyt; v Persie en in zekere zin ook Fer.

 

+1/-0

Je kan hem toch halen op de manier van Fer, laat maar maar eens zien al is het tijdens de trainingen. Advocaat is wijs en kundig genoeg om te bezien of hij een meerwaarde is voor Feyenoord.

 

+1/-0

enne....Kalou? Is 34 en ligt in onmin met Hertha. Contract loopt af.

 

+1/-0

elia heeft al aangegeven dat de deur bij feyenoord dicht is toch? we kregen nog een kat na.

 

+1/-0

Mocht er nog wat bij komen dan zal het of transfervrij of voor een kleine transfersom zijn. Ik vind die gozer van nac wel wat hebben, maar die staat er ook niet gelijk.

We hebben gewoon jonge spelers nodig, die goed gescout zijn. We worden toch geen kampioen, maar misschien gaan voor een stiekeme tweede plaats. Meer zit er echt niet in.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 19 mei 2020 om 13:19:

Mocht er nog wat bij komen dan zal het of transfervrij of voor een kleine transfersom zijn. Ik vind die gozer van nac wel wat hebben, maar die staat er ook niet gelijk.

We hebben gewoon jonge spelers nodig, die goed gescout zijn. We worden toch geen kampioen, maar misschien gaan voor een stiekeme tweede plaats. Meer zit er echt niet in.


Als je stiekem 2e kan worden, dan is stiekem 1e ook mogelijk hoor. Had dit seizoen zelfs gekund na een dramatische start.

 

+1/-0

die jongen van nac? bedoel je Ndayishimiye van willem ii, bij nec?


mooi trouwens, die linssen... zogenaamd allemaal clubs met interesse, en dan teken je in turkije. veel plezier. liever dan hier!

 

+1/-0

Zinho Vanheusden van Luik naar brugge maar het schijnt, en het zou om 5-10M gaan (ik denk eeerder 5M dan 10, aangezien luik écht om centjes verlegen zit).

dat zou een mooie voor ons geweest zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 19 mei 2020 om 11:41:

elia heeft al aangegeven dat de deur bij feyenoord dicht is toch? we kregen nog een kat na.




nee hoor hij wilt dolgraag terug naar de Kuip

 

+1/-0

ik bedoelde dat de deur dicht was bij feyenoord.

https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/artikel/5082166/elia-was-niet-blij-met-technisch-directeur-feyenoord?redirect_from=vtbllink

Elia haalt uit: 'Alsof ik een of andere zwerver ben die niks voor Feyenoord heeft betekend'

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 mei 2020, 17:45:56.

 

+1/-0

Die Linssen mag nou wel een keer z'n muil gaan houden en niet nog wekenlang in de media gaan zeuren. Hij heeft gewoon spijt dat hij zo snel de onderhandelingen heeft afgebroken. Misschien viel er in het tekengeld wel wat te regelen als kökcu verkocht werd. Maarja als je wegloopt is het klaar.

Ach het gaat hier over Elia en Linssen halen.. terug naar de top dus :denk

 

+1/-0

Ik vind het goed dat er duidelijke grenzen gesteld worden door de club. Het gaat immers niet om Messi hier, maar om fucking Linssen... die mag blij zijn als ie in de Kuip mag uitkomen in het shirt van z’n zogenaamd favoriete club en daar nog wat extra stuivers aan over zou kunnen houden. Wat denk zo’n mannetje nou?!

En Elia laat zich kennen. Zagen we in het verleden ook. Diegene die het meest in Elia zag, was Eljero zelf..... Is dus niet veranderd. Hele andere benadering dan bijv. een Fer. Ik weet ook heus nog wel hoe die wegging, en dat was zeker niet te prijzen, maar hoe hij terugkeerde des te meer. En dan ook nog ff de meeste minuten maken, op Berghuis na....

Oftewel:
Laten we aub geen minuut treuren als de heren zich op beide pikkies getrapt voelen....#DoeiDoei

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 28 augustus 2019 om 11:26:

Han Kwang-Song
Noord-Koreaans paspoort
1.78 21 jaar twee benig
Supersnelle spits die een fantastische dribbel in huis heeft en erg hoog kan springen. Kan goedkoop op worden gepikt bij zijn huidige club FC Chobyong. Kan ook op 10.

Ahmed Ahmedov
Bulgaars paspoort
1.83 24 jaar rechts benig
Kopsterke spits die lekker agressief kan spelen en staat meestal op de goede plaats. Kan nooit duur zijn speelt in de Bulgaarse versie van de KKD.

Brandon Vazquez
Amerikaans paspoort
1.91 20 jaar rechts benig
Lange aanvaller die sterk in de lucht is en niet te beroerd is om mee te verdedigen. Speelt met een jeugdcontract in Mexico bij Club Tijuana, dus is zeer goedkoop op te pikken.

Filip Vecheta
Tjechisch paspoort
1.86 16 jaar rechts benig
Sierlijke aanvaller met een zeer goede techniek en is een goede afmaker. Talentje voor de toekomst die goedkoop op is te pikken bij zijn club FC Slovacko waar hij in de jeugd speelt.




Vraag aan Feyenoord of je bij de scouting kan worden toegevoegd, als je dat wil hoor.
Ik ken deze spelers niet hoor, maar ik neem aan dat jij ze wel heb zien spelen. :pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 21 mei 2020 om 22:23:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 28 augustus 2019 om 11:26:

Han Kwang-Song
Noord-Koreaans paspoort
1.78 21 jaar twee benig
Supersnelle spits die een fantastische dribbel in huis heeft en erg hoog kan springen. Kan goedkoop op worden gepikt bij zijn huidige club FC Chobyong. Kan ook op 10.

Ahmed Ahmedov
Bulgaars paspoort
1.83 24 jaar rechts benig
Kopsterke spits die lekker agressief kan spelen en staat meestal op de goede plaats. Kan nooit duur zijn speelt in de Bulgaarse versie van de KKD.

Brandon Vazquez
Amerikaans paspoort
1.91 20 jaar rechts benig
Lange aanvaller die sterk in de lucht is en niet te beroerd is om mee te verdedigen. Speelt met een jeugdcontract in Mexico bij Club Tijuana, dus is zeer goedkoop op te pikken.

Filip Vecheta
Tjechisch paspoort
1.86 16 jaar rechts benig
Sierlijke aanvaller met een zeer goede techniek en is een goede afmaker. Talentje voor de toekomst die goedkoop op is te pikken bij zijn club FC Slovacko waar hij in de jeugd speelt.




Vraag aan Feyenoord of je bij de scouting kan worden toegevoegd, als je dat wil hoor.
Ik ken deze spelers niet hoor, maar ik neem aan dat jij ze wel heb zien spelen. :pul



Dat laat ik liever aan de professionals over binnen de club. :)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 45 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 41 42 43 44 45

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Dit zou best eens wat kunnen zijn voor Feyenoord